Jump to content

Mesaj "alternator workshop" problema


spy22
 Share

Postare recomandată

buna ziua am si eu o problema cu un golf 4 2003 1.4 benzina .de o vreme mi-a aparut in bord urmatorul mesaj:alternator workshop care nu apare tot timpul numai cateodata in mers atat si in momentul acela masina se pune in cap .Am pus tester si imi zice de ceva valva PURGE VALVE .va rog sa imi puneti ce inseamna aceasta valva unde o gasesc ca sa o inlocuiesc daca se poate si ce laegatura are aceasta cu mesajul aparut in bord.precizez ca ma schimbat toate rolele si toate curelele de la distributie si accesorii.va multumesc

Modificat de Marius
Editare titlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic

Fara nicio suparare man, dar ce draq inseamna "masina se pune in cap" ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care apare mesajul in bord cu alternator imediat ii scade turatia si chiar more motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna

Am un golf IV motorul este AXR, si imi da mesajul alternator workshop si se aprinde becul de baterie atunci cand accelerez (si doar daca masina se misca efectiv, nu si daca e pe loc si turez motorul) si asta doar din cand in cand.

Am fost cu ea la service si au masurat bateria si incarcarea si totul pare absolut normal, chiar prea normal. am schimbat intr-o doara cureaua de la alternator (oricum ii venise timpul) si face exact la fel.cei de la service s-au uitat si la rola si au ajuns la concluzia ca nu are nimic, iar pe computer nu se inregistreaza eroarea.

a mai vazut cineva chestia asta pana acum?

Merci mult

Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eroare ai pe motor ?

Eu cred ca rola frai e cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... asta am patit`o si eu cand mi-a crapat alternatoru pe A2 ...

o sa fac un scurt istoric ca sa intelegeti anomalie initiala...

toata ziua masina a pornit ok , nici o problema...

pe autostrada cand acceleram incepea sa mi se aprinda becu de ESP si ABS .. cand se decelera singura se stingeau ... ideea e ca asta tot se intampla.

La un moment dat , am dat sa inchid geamu , scade viteza si turatia motorului. Cand dadeam drumul la buton , isi revenea.

Ideea este asa , la mine a fost de la Releul de pe alternator ( si cand la facut au gasit si rulmentul dus ).

L-am schimbat si s-a rezolvat problema.

De curiozitate , cu cat iti indica ca incarca ?

in mod normal , in " liber " ( fara consumatori ) trebuie sa fie pe la 14,3v , iar la sarcina vreo 13,6-13,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu merg tot pe releu sau carbunii acestuia - nu mai calca cum trebuie pe colector. Frai-ul banuiesc ca l-au verificat cand au schimbat cureaua.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri. Au verificat rola, cica e ok, intinzatorul a fost schimbat acim vreo 10 000 km, aparent nu e mecanica problema. Am vorbit cu cineva care repara alternaroare si cica ar trebui reconditionat (schimbat colectorul si carbunii daca am inteles bine?). Din nefericire nu e in buc. Stie cineva un atelier de reparat alternatoare in buc? Ce e ciudat e ca face doar cand accelereaza, si nu cand turez motorul pe loc, ci doar cand accerez fizic pe sosea. Asta mi se pare dubios :)

Din cate am vazit incarca la 14.3 pe liber si14.6 14.7 cand e turata, da nu sunt sigur sigur. Oricum ei ziceau ca e perfect ok.

Modificat de snark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, se pare ca am rezolvat (adica in ultimele 3 zile nu a mai facut) mi-au schimbat rotorul (aparent carbunii erau buni, si colectorul era bun) doar ca se misca bobina pe rotor, si din cauza asta la turatie/acceleratie se intrerupea. Oamenii de acolo erau foarte siguri ca de la asta e, cica e o problema specifica alternatoarelor valeo de 120 amp si mai mari din perioada aia. Toata distractia a fost 570 ron (200 manopera, 300 rotorul nou, mi-au schimbat si rulmentii probabil aia au facut diferenta).

Pentru completitudine astea erau datele problemei: motor axr, golf iV , fabricat 2003, alternator valeo 120A, 180 000 km.

O zi buna.

Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am avut aceeiasi problema cu alternator workshop si pana la urma am schimbat rotorul de la alternator .Am ramsa in drum din cauza la asta ca nu mai incarca bateria. a costat rotorul 270 de lei. Acum merge masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare, 

 

Astazi in  timpul mersului, s-a aprins martorul de la baterie si in BC afisa "Alternator Workshop", dar se comporta inca normal....ajung in parcare, opresc/pornesc motorul, martorul de baterie nu se stinge si dupa un timp ce turez, imi apare din nou mesajul "Alternator Workshop". Chestia dubioasa este ca, doar faza scurta nu are putere-intensitate si palpaie (este xenon after). Cand am pornit, inainte sa imi afiseze mesajul "Alternator Workshop", am auzit un 'poc' ca si cum am calcat cu roata pe ceva (gen tigla), sa fie vreo legatura?

Prima data sa verific incarcarea si apoi un scan cu vag-ul?....

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rola frai de pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii....am masurat bateria cu motorul pornit, imi indica ~11.5V, dupa care in timp ce era pornita, am decuplat borna negativa  si motorul s-a oprit instant...deci, nu incarca, problema alternator?! (in timpul decuplarii bornei -, eram cu sondele de la aparatul de masura si indica 0). Cureaua arata oki, nu este slabita, rola pare oki, nu are joc, se invarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAre prostie sa scoti borna cu motorul mergand. 

Oricum, nu incarca. Verifica alternator si cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost rezolvata; placa cu releu si perii a fost inlocuita, acum este oki, parca se simte diferenta ca incarca cum trebuie (am observat la inchidere/deschidere geamuri ca merg 'fin', inainte la inchidere geam, parca se chinuia cand trecea de jumatate, cel putin era mai solicitat motorasul....poate); daca asa este, atunci problema ca nu imi incarca corespunzator este de ceva vreme, dar nu am bagat de seama. Va trebui sa schimb cureaua de la alternator in viitorul apropiat ca este crapata si pentru orice eventualitate...

Cand am ajuns la service s-au aprins martorii in bord (ABS, airbag,  !, in BC afisa 'STOP'), m-am dus pe baterie ~8km si acolo s-a descarcat complet.

@Al Bundy, de ce nu este oki  ce am incercat sa fac cu scoaterea bornei (din greseli invatam), puteam sa stric ceva?

 

Multumesc,

Stima!

post-37596-0-71931200-1365178652_thumb.j

post-37596-0-00480100-1365178659_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti borna cand motorul este pornit - poti arde diode din punte sau releul..... bateria lucreaza ca un tampon, in circuitul electric al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Sambata dimineata mi-a aparut si mie mesajul "Alternator Workshop" in mers la cateva minute dupa ce am pornit la drum. A aparut de vreo 2-3 ori intermitent, dupa care am tras pe dreapta am oprit motorul si am repornit la drum. Mesajul n-a mai aparut dupa un drum de tara dus-intors (100 km).

E posibil sa existe vreo problema la baterie sau alternator chiar daca mesajul nu a mai aparut? Ce ar fi de facut?

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fraiul de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am revenit cu detalii despre problema cu alternatorul.

Am facut o verificare la baterie si la incarcare. Erau in parametri normali. Am mai umblat vreo luna asa, interval in care s-au intensificat mesajele pe BC ("Alternator Workshop"), pana in week-endul trecut cand in mers, noaptea dupa ce a sunat de mai multe ori si a parut mesajul pe bord, luminile au inceput sa scada in intensitete. Apoi si-au revenit de la sine. Duminca, am iesit cu masina si am auzit un carait in zona alternatorului. Am zis: gata, pana aici. Ieri am dus masina la service. Au dat alternatorul jos si au schimbat fulia. Am facut cateva ture cu masina cu toti consumatorii porniti, cu accelerari mai puternice. Mesajul nu a mai aparut si nu se mai auzeau zgomote la alternator. Momentan consider problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine s-a aprins a doua oara in bord Alternator Workshop. Din cate imi aduc aminte de fiecare data au fost temperaturi peste 32 grade afara. A aparut de 4-5 ori mesajul in bord, concomitent cu iconita de la baterie. Dupa aceea s-a stins si n-a mai aparut.

 

Am facut o scanare cu Vag-Com si nu apare nici un cod de eroare. Am masurat si incarcarea si multimetrul imi afiseaza 14.2.

Am facut si un test cu ajutorul Vag-Com-ului in Measure Blocks pe modulul engine.

Am pus pe canalul 016 unde aveam Generator loading si Voltage supply from ECM. Am inceput sa cuplez pe rand din consumatori si mi-au aparut urmatoarele valori:

 

1. Fara consumatori
28,8% - 14.21 V

2. Pornit Radio
29.2% - 14.21 V

3. Aprins Pozitii
30% - 14.21 V

4. Aprins Faza scurta
34.4% - 14.06-14.14V

5. Cuplat Faza Lunga
35.2% - 14.06 V

6. Aprins Faruri ceata
39.2% - 13.98 V

7. Cuplat Stop Ceata spate
40% - 13.98 V

8. Calcat frana - Aprins Stopuri frana
42% - 13.91 V

9. Pornit Climatronic pe Maxim

60% - 13.53 V

10. Cuplat Incalzire luneta

39%-60% - 11.48 - 12.01 V  --> Mesajul ALTERNATOR WORKSHOP

 

In acest moment valoarea Loading a inceput s-o ia razna, imi arata ba 35%, ba 60%, oscila si voltajul si motorul parca meargea sacadat, desi acul turometrului nu s-a miscat de la 900

 

Deci se pare ca in momentul cand scade voltajul sub 12V apare mesajul in bord. Dupa ce am oprit consumatorii a disparut si mesajul din bord si a crescut voltajul din nou la 14V.

 

Ce ar trebui sa verific? Se demonteaza usor alternatorul? Nu stiu nici macar unde e pozitionat alternatorul la motorul meu ALH.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,
Am o problema cu masinuta. In timp ce mergeam ieri spre Timisoara cu masina la un moment dat (urcam la iesirea de pe autostrada din Deva) a murit motorul si s-a blocat volanul. Am incercat sa o repornesc si pana la urma (dupa vreo 3-4 incercari) a pornit. Am ajuns in Timisoara si porneste foarte foarte greu. De invartit invarte dar sta cateva secunde bune pana sa porneasca (15-20 sec) si ramane martorul de baterie aprins. De cateva ori am primit si o eroare scurta imediat dupa ce pornea cu "alternator workshop". Aveti idee ce problema poate sa fie?
Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de la baterie si mesajul e doar un efect al unei alte cauze: probleme pe alimentarea cu motorina!

 

Citeste topicul asta.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

de cate va zile i-mi apare in bord ( eroarea care arata o masina si cheia de culoare galbena) si scrie un mesaj de genu :(WERK....... AKTIV),si nu porneste motorul.Dupa ce

i-au contactu si incerc sa pornesc dispare mesajul si motorul porneste.Stie cineva care ar fi problema si care ar fi remedierea ei?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat in topicul gresit , martorul de care vorbesti este cel de la imobilizator , pot fi mai multe probleme insa in general acesta intervine cand masina nu recunoaste cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!