Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

cu mare placere !

ai incercat sa lasi cateva minute, cipul cu acetona peste el ?

inainte sa fortezi extragerea lui, sa citesti dump-ul eepromului din ceasuri, obtii codul pin - cu ajutorul lui, ii faci alt cip, in cazul in care se sparge cel vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,l-am lasat vre-o15 min cu acetona pe el,si tot nu a mers.nu am cu ce sa citesc dumpul,pentru ca cel care mi l-a citit mie e plecat din tara,si nici "cunostintele" necesare pentru asa ceva nu am...oricum,din cate am vazut cu vcds-ul,masina are invatate 4 chei...daca s-ar duce sa copieze cipul pe unul nou,ar mai trebuii adaptat pe masina? Si care e distanta la care bobina citeste cipul,pentru ca am incercat sa lipesc cheia aceea pe langa contact,si tot nu merge...trebuie sa faca cum am spus mai sus sa poata pornii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distanta mica.... cheile - le faci/stergi cu ajutorul pinului, extras din eeprom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Deci am de jumatate de an un golf 4 1.4 benzina 2002 , de la cumparare imi facea figura asta cu immo , mai bagam cheia odata  , o infingeam mai bine si mergea direct ... la prima pornire face dupa aia nu mai uita cheia oricum as bagao , ma pregatesc sa plec cu masina din tara si nu vvreau sa dau bani pe la mecanici prin afara pe la reprezentate de 5x cat face masina , am citit topicu vostru am intrebat N mecanici . Altu zicea pe aici ca a schimbat nus cate ceasuri de bord !!! , altu  ca odata cu dezactivare IMMO domne iti pleaca si inchiderea centralizata 100% , A venitt vremea cand chiar ma hotarasc sa fac chestia asta , din cate stiu nu merge cu VAG COM , merge cu alt program nu stiu ce si cum o sa`l faca tipu respectiv , dar no sa`mi schimbe nici ceasurile , nici fara inchidere centralizazta nu o sa raman , ca sa nu dau cu bata in balta ca prostu , o sa revin cu impresii dupa ce-l fac momentan masina e schimbat de distributie si ambreiaj , dupa prima operatiune asta o so fac . Nu inteleg ce atata stress si multe sute de ron cheltuite si nimeni nu`i da de cap ma speriati   si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dolnet un pic cam greu de descifrat ce vrei tu de fapt sa zici dar iti spun ce poti sa verifici daca ai un Vcds la indemana. Prima data vezi ce tip de bord ai, apoi ce erori ai pe adresa 17(instrumente). La fel si pe adresa 01, eventual posteaza scanarea de pe cele 2 module. Inchiderea centralizata nu prea are legatura cu partea de imobilizare sau anularea de imobilizare dein ecu motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Asterix1113

Va salut din nou , se pare ca si imobilizatorul meu a luat-o razna simptomele mele sant cam asa:

cand este frig dimineata immo clipeste ca nebunul chiar si la 10 incercari si tot nu porneste pe la ora 12 cand se incalzeste bine afara porneste bine , scot cheia si de 20 de ori(fara sa pun nici o interfata intre timp) ,la ora 6 nu mai porneste, ca doar a venit racoarea. cu vag comul nu pot sterge eroarea(cred ca nu este nevoie de reprogramat cheia) astazi am dat ceasurile jos, pus letconul pe pini mufei verzi(in special 1,2 17)montat si tot nu porneste.De specificat ca clipeste instant ,cand mai da rateu immo cate odata incepea parca dupa cca 2-3sec .Am inceput sa demontez sub volan in cautarea imobilizatorului sa curat si pe acolo ( cred ca pe langa releee)voi continua maine daca vremea i-mi permite .Ce altceva a-si mai putea face! O seata placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavianpascu

In primul rand completeaza locatia la profil,in al doilea rand fa-i o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce cauți pe acolo? Tu imo îl ai în ceasuri iar cipul în chei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, Asterix1113 said:

Va salut din nou , se pare ca si imobilizatorul meu a luat-o razna simptomele mele sant cam asa:

cand este frig dimineata immo clipeste ca nebunul chiar si la 10 incercari si tot nu porneste pe la ora 12 cand se incalzeste bine afara porneste bine , scot cheia si de 20 de ori(fara sa pun nici o interfata intre timp) ,la ora 6 nu mai porneste, ca doar a venit racoarea. cu vag comul nu pot sterge eroarea(cred ca nu este nevoie de reprogramat cheia) astazi am dat ceasurile jos, pus letconul pe pini mufei verzi(in special 1,2 17)montat si tot nu porneste.De specificat ca clipeste instant ,cand mai da rateu immo cate odata incepea parca dupa cca 2-3sec .Am inceput sa demontez sub volan in cautarea imobilizatorului sa curat si pe acolo ( cred ca pe langa releee)voi continua maine daca vremea i-mi permite .Ce altceva a-si mai putea face! O seata placuta.

fa o scanare si posteaza exact eroarea care apare pe ceasuri.

immo - este si in ceasuri si in ECU motor - plus cip chei - cam asta este tot sistemul. Deci, nu ai immo box separat, daca pe acesta il cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asterix1113

mercy mult ,voi face cand va veni prietenul meu cu vag-comul (daca tot am dat jos sa ma uit unde duc firele de la bobina cititoare). o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

firele de la bobina cititoare, duc in ceasuri, in mufa verde - la pin 2 si 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asterix1113

aaaaaa:) mercy.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Si la skoda mea a inceput sa faca figuri immo cateodata licarea si trebuia sa scot cheia si pe urma era perfect , am citit despre imo si am incercat sa pornesc cu cheia briceag putin indoita si nu o lua, cheia trebuia sa fie perpendicular pe contact altfel nimic. Eroarea era key signal too low, pe oricine intrebam zicea ca trebuie sa fac immo of, eu am preferat sa inlocuiesc bobina cititoare si mufa , astfel acum oricum as baga sau indoi cheia merge de fiecare data. Poate mai ajuta pe cineva sa nu inlocuiti repede ceasurile de bord, ci prima data bobina.

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asterix ce tip de bord ai? BOO sau VDO?  cristi pop are dreptate daca pini nu fac contact perfect apar probleme la citirea transponderului, lipituri reci la mufa verde sau contact imperfect la pinii de pe bobina cititoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am rezolvat-o cineva mi-a facut IMMO-OFF (150 ron) si acum clipeste ledul cu cheita , cred ca o sa pun niste mastic negru peste el . la diagnoza cu Delphi imi spune ca bobina cititoare ar fi de vina. mercy de sugesti si o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Care va faceti Immo-Of, nu va mai laudati pe aici ca ce prostie ati facut in loc sa reparati cum trebuie masina. Mai ales unii care-si dau in profil si numarul masinii si localitatea si numele real. Mai sunt altii care poate au nevoie de masina voastra pentru piese sau au una cu volan pe dreapta si vor sa canibalizeze alta masina, etc.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Asterix1113 said:

Salut. Am rezolvat-o cineva mi-a facut IMMO-OFF (150 ron) si acum clipeste ledul cu cheita , cred ca o sa pun niste mastic negru peste el . la diagnoza cu Delphi imi spune ca bobina cititoare ar fi de vina. mercy de sugesti si o zi buna.

Trebuia reparat, nu immo off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa indelungi cautari de un electrician bun pentru reparare / dezactivare  IMMO ( facea figuri rareori si trebuia sa introduc cheia din nou in contact )  am gasit azi un nene dupa ce a bagat un fel de stick mai gros in mufa de diagnoza ( care avea un buton on/of ) si dupa vro 5 min maxim , mi s-a dezactivat immo ( fara becuri aprinse) am incercat cand am ajuns acasa si cu cheia a 2 a , care avea probleme mai non stop si nu mai pornea  cu ea , si ghiciti si cu asta merge ( mi-a zis tipu ca daca imi schimb bateria iar tre sa vin la dezactivat - asta e singura parte nasoala ) cost dezactivare 50 ron ! ( alti mecanici ,, aveau total alte variante , scris chei , intre 50-150 lei scris cheie , ars ceasuri si ramanea immo aprins intre 150 de lei si 150 de euro , altii sa schimb si bobina si sa sccriu si ceasuri si chei si tot , drept urmare sunt bucuros ca am rezolvat

Modificat de dolnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba bateria din telecomanda cu partea de IMMO. si mai bine reparai ce era efect, nu sa dezactivezi IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, dolnet said:

Dupa indelungi cautari de un electrician bun pentru reparare / dezactivare  IMMO ( facea figuri rareori si trebuia sa introduc cheia din nou in contact )  am gasit azi un nene dupa ce a bagat un fel de stick mai gros in mufa de diagnoza ( care avea un buton on/of ) si dupa vro 5 min maxim , mi s-a dezactivat immo ( fara becuri aprinse) am incercat cand am ajuns acasa si cu cheia a 2 a , care avea probleme mai non stop si nu mai pornea  cu ea , si ghiciti si cu asta merge ( mi-a zis tipu ca daca imi schimb bateria iar tre sa vin la dezactivat - asta e singura parte nasoala ) cost dezactivare 50 ron ! ( alti mecanici ,, aveau total alte variante , scris chei , intre 50-150 lei scris cheie , ars ceasuri si ramanea immo aprins intre 150 de lei si 150 de euro , altii sa schimb si bobina si sa sccriu si ceasuri si chei si tot , drept urmare sunt bucuros ca am rezolvat

Da dar asta trebuie să fie o soluție temporara. Căutați defectul, remediați si faceți Immo on la loc. Dacă vb despre un Golf 4 - sunt pe tel, nu văd profilul - atunci, în cele mai multe cazuri este vb de lipituri reci în mufa verde a ceasurilor. Se refac si dispar problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, F l o r i n said:

Da dar asta trebuie să fie o soluție temporara. Căutați defectul, remediați si faceți Immo on la loc. Dacă vb despre un Golf 4 - sunt pe tel, nu văd profilul - atunci, în cele mai multe cazuri este vb de lipituri reci în mufa verde a ceasurilor. Se refac si dispar problemele.

Dupa razboi multi viteji se arata , cati de aici nu si-au ars ceasurile si dau eroare pe diagnoza 4 ever din cauza ca nimeni n-a adus nici macar vorba de asa ceva ,  cine nu cunoaste vroun electrician bun si sa aiba norocul sa fie lipiturile reci de care zici tu , ajunge la variante destul de costisitoare . Eu vin de pe un alt forum ( nu vreau sa`i dau aici numele ) mai avand si alta masina , dar aici am primit 10 % informatii fata de celalalt ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea înțeleg ce spui.... Dar oricum, nu cred să fie o problema fără rezolvare - destul de simplu la Golf 4. Trebuia doar să cauți - să fol funcția search. Noi te putem ajuta cu informatii...dacă tu ne zici exact ce are Masina. În rest, acum te-ai rezolvat... Asta cu arsul ceasurilor, etc....se întâmplă doar la cei care nu se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceasi poveste de parca fara rezolvare , facut la nenea chestia cu immo off , plecat din tara ajuns la nemti , mers o saptamana pe aici , iar immo , cu o cheie face mai des cu una mai rar , acum orasul in care stau e destul de mic , am reprezenta vw si serviceuri mai bomba , oare cat o costa MAXIM la nemti sa`mi faca buba asta cu immo , oare imi da un scor de genu 500 e sau mai mult ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica ai facut immooff si acum aiprobleme cu cheia, insemana cu nu a facut nimic acel nenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!