Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ai nevoie de PIN-ul de la masina de pe care iei ceasurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Tu daca ai immo2 pe mașină poți pune și immo2 si immo3, dar dacă ai immo3 neapărat trebuie immo3. Apropo ce coduri au ceasurile tale?

Pentru immo 2:

La immo 2, adaptarea se face faorte usor, nefiind nevoie de codul pin. Cu ajutorul vag-comului. Va conectati pe [17] Instruments, intrati pe [10] Adaptation, dupa care in canalul 00, introduceti valoarea 00. Test -> Save dupa care « Done, Go back, Close Controller, Go back », astfel adaptarea este facuta.

Pentru immo3:

La immo 3 avem nevoie atat de codul de Login al vechiului bord (ce a fost pe masina) cat si a noului bord (care urmeaza a fi instalat). Dupa ce am instalat noul bord, intram in vag-com pe [17]Instruments, dupa care intrati la Log-In .Acolo introduceti 0xxxx (unde xxxx este codul de login al noului bord). Dupa login, intrati la [10]Adaptation, unde, pe canalul 50, in loc de 32000 introduceti 0yyyy (unde yyyy, reprezinta vechiul log-in). Test -> Save, ar trebuie sa apara direct VIN-ul masinii in acele campuri. Close Controller, Go back, Luati contactul. Mare atentie, la immo 3, dupa aceasta adaptare, noul bord va același log-in ca ceasurile vechi. [emoji6]

Modificat de laurentiuNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La trecerea de pe immo2 fara minidot/maxidot la immo3 minidot/maxidot trebuie, sa inteleg codul pin al ceasurilor noi (immo3) cat si maneta BC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iar daca nu ai clima, ai nevoie de senzor pt temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am inceput sa caut pe net ceasuri de bord, numai bine asa fac si proba sa vad daca de acolo este buba sau nu.

 

sa inteleg ca dupa ce le schimb trebuie adaptate cheile, aia se face cu vag-com (am vag-com si stiu si PIN-ul masinii) ?

 

@Florin, cand am facut ultima diagnoza imi dadea key signal to low

 

daca iti da too low, atunci e posibil sa fie de la lipiturile de pe placa clusterului - cert este ca nu citeste cipul cheii.

 

La trecerea de pe immo2 fara minidot/maxidot la immo3 minidot/maxidot trebuie, sa inteleg codul pin al ceasurilor noi (immo3) cat si maneta BC ?

 

si cablarea manetei, pana la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ceasurile au fost date jos, codul de pe spatele lor este urmatorul: W01M0920821A

 

Incerc acum sa primesc ajutor cu refacerea lipiturilor (orice sfat e bine primit aici, asa cum va ziceam masina este undeva la cateva sute km de mine si toate manevrele sa fac telefonic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

noh, daca era in TM te ajutam eu


Daca misca de mufa verde intretimp ce da la cheie nu o ia? in caz ca o ia, poate sa vina cu ea in TM si rezolvam aici. In mers nu se mai opreste masina odata ce a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ceasurile au fost date jos, codul de pe spatele lor este urmatorul: W01M0920821A

 

Incerc acum sa primesc ajutor cu refacerea lipiturilor (orice sfat e bine primit aici, asa cum va ziceam masina este undeva la cateva sute km de mine si toate manevrele sa fac telefonic).

 

jos ceasurile si refacute lipiturile de la pinii mufei verzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistol de lipit, standard, nimic in plus de care ar trebui sa tin cont nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

letcon sau ce ai, fludor, poate un pic de flux daca ai.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refacut lipituri, montat la loc, aceasi problema

 

e obligatoriu adaptarea cheilor dupa montarea ceasurilor inapoi?


refacut lipituri, montat la loc, aceasi problema

 

e obligatoriu adaptarea cheilor dupa montarea ceasurilor inapoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Teoretic nu, doar daca nu ai incercat, fara succes sa resincronizezi cheile inainte de refacut lipiturile. Bobina de citire are rezistenta, cat indica? masoara pe pinii mufei verzi, 2 si 17. Ar trebui sa fie cativa ohmi, 8-10, ceva de genu' retin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,am si eu o problema cu imobilizatorul,am deconectat mufele ceasurilor le-am pus la loc si nu vrea sa mai porneasca.Cand am dat jos mufa verde mi s-a rupt o parte din clema mufei si nu cred ca o mai pot scoate.Pe VCDS imi da / engine start blocked by immobilizer si key signal too low... Solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica lipiturile pinilor de la mufa verde pe placa de baza a ceasurilor. Vezi sa nu ai un pin indoit in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am refacut lipiturile,am sters erorile si acum merge :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut baieti...am o problema la un prieten,cu un golf 4 pe care încerc sa.l ajut.din greseala,a spart cheia iar cea de rezerva nu are cip.aseara am pus testerul pe masina si am cele doua erori ca ale colegului de mai sus:pornire motor blocat de immo,si semnal prea slab. Am încercat sa pornesc cu rezerva si cea sparta cu cip lângă contact si la fel făcea,însă dupa ce am mai miscat volanul stanga-dreapta sus-jos si tras sau împins din reglaj,am reusit sa o pornesc...dupa aceea am oprit-o si iar nu a mai pornit....iar am luat volanul la sucit,iar a pornit...si tot asa..ma gândesc sa nu fie ceva pe la mufa bobinei de pe contact si as vrea sa desfac sa vad ce e pe acolo,însă nu stiu cum se desface cochilia aia din spatele volanului,si cu ce...si trebuie neapărat dat volanul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat volanul jos, pt ca ai doua suruburi in spatele volanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca volanul este in 4 spite si masina este fara ESP, poti accesa cele doua suruburi si scoate carcasa de sub coloana, fara sa-i dai jos volanul.

Daca masina are ESP.... sau volan in 3 spite - nu merge, trebuie dat jos volanul.

Da jos ceasurile si refa lipiturile pe placa de baza a ceasurilor, la mufa verde - poate sa fie de acolo.

P.S - pe viitor posteaza exact erorile (copy/paste).... nu povestite. Ne ajuta sa te...ajutam 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rând va multumesc pentru răspunsurile promte.

masina are volanul in 4 spite,dar are si esp.la ceasuri i-mi e cam frica sa ma bag ca nu am mai facut asta niciodată si mi-e teama sa nu fac vreo nefacuta...eu m-am gândit ca ar fi din mufa bobinei cititoare pentu ca,cum am spus,cum miscam volanul,uneori mai mult,uneori mai putin pornea.dar cu multa atentie o sa umblu si la ceasuri.Florin,sunt constient ca eroarea exacta e mul mai bine pusa aii i,dar am facut prostia sa nu o salvez,si nu am ce atasa...si cu scrisul in engleza nu ma inpac prea bine cu toate ca stiu engleza destul de bine sa o vorbesc si sa traduc,dar sa scriu...mai bine nu...dar de data viitoare,mereu voi salva log-urile si voi atasa poze cu erorile respective.acele capace din spatele volanului cu ce le desfac,pentru ca volanul am văzut ca se da jos cu un torx T55.si la ce trebuie sa fiu foarte atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul este cu M12. 

verifica si cu bobina, conector, cablaj - daca nu e de acolo, ti-am zis de unde este.

mutati cipul in cheia de rezerva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipul nu pot sa-l mut pentru ca cine a avut masina înainte,din nu stiu ce motive l-a lipit in cheia care sa rupt cu super glue,si i-mi e teama sa nu îl sparg când il scot.capacele alea din spatele volanului cu ce le desfac?ca nu am reusit sa vad ce capete au suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa il poti scoate, torni acetona peste el si il lasi un pic - dupa aia il scoti incet, vezi cu ce incerci, sa nu-l spargi - toate sunt lipite.

bine... nici nu ai cautat sa vezi cum sunt prinse capacele....:banghead:.... recunoaste.....:biggrin:.... sunt cu surub cap cruce, iar sub capacul inferior, mai ai un torx.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da,am căutat...chestia e ca verificările aste pe care le-am facut,le-am facut aseară pe la 20:30 la lumina unei lanterne,si e ncam nasol si cu spatiu,tipul având si un garaj cam înghesuit...deseara,daca am timp o sa mă duc sa mă apuc de ea,in cazul in care voi intampina dificultati,as putea sa te sun?eu sper sa iasă...oricum o sa scriu aici daca o rezolv,poate se vor mai lovii si altii de aceasta problema si sa stie ce au de facut.la noi,aici,e si cam rau ca nu e nimeni care sa se priceapa la astfel de probleme,si dusul la service in oras nu e o optiune,tinand cont ca sunt vreo 30km pana in oras si trebuie dusa pe platforma...asa ca incercam sa o oncropim home made...:rolleyes:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la voi, poate.... pe forum le-am cam dezbatut, dar asa este frumos, sa postezi rezolvarea.

da, sigur - ma poti suna, daca nu te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata la toata lumea

 

Dupa cum am spus ieri,am revenit cu rezolvarea care defapt este doar de 95% pentru ca nu am putut scoate cipul din cheia rupta...s-a demontat volanul,plasticile din spateele volanului,si s-a scos cu greu acea mica mufa din spatele bobinei cititoare...s-a dat cu spray de contacte,si apoi s-a infipt mufa la loc,mai ferm.multumiri userului Florin inca o data pentru rabdarea de care a dat dovada,explicandu-mi ce e de facut.singurul lucru pe care nu am putut sa-l fac a fost sa scot cip-ul din cheia faramata,baiatul avand doar acel cip,si daca se intampla ceva cu el...pace masina.asa ca,pana o sa ajunga la reprezentanta sa-si faca cheie,pune contactul cu rezerva si asta rupta langa bobina pana se stinge martorul immo,si apoi porneste.

P.S. Florin,nu te-am mai sunat pentru ca m-am descurcat singur...mersi mult orcum pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!