Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Du-te la piese auto si cumpara partea electrica a contactului, e relativ usor de schimbat.

 

Ai nevoie de masina acum? Daca da, iti zic cum sa faci ca s-o pornesti.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata tre sa merg la serviciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza ai un electromotor de G4, iar cu sageata e indicata mufa de comanda.

 

post-56805-0-94422400-1431269006_thumb.j

 

Faci schema pe care ai facut-o mai devreme, scoti borna si o pui la loc cu cheia in contact si contactul pus, apoi scoti mufa din electromotor si te duci cu un plus de pe baterie pe mufa de comanda. Atunci motorul trebuie sa porneasca.

 

Asta e doar o solutie provizorie, trebuie sa te duci sa cumperi partea electrica a contactului cat mai repede, sa nu ai alte surprize!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc, multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiuNT

Salut băieți ! Am și eu o problema la un Seat 1.4 16V.De cand s-a încălzit afară și se încălzește bordul cand vreau sa pornesc îmi clipește imobilizatorul. Reintroduc cheia de mai multe ori si intr-un final nu mai clipește si motorul pornește. Astăzi am pățit la fel a clipit imobilizatorul nu a pornit motorul, am repetat si tot nu s-a oprit din clipit, iar intr-un final cand s-a oprit din clipit tot nu a mai vrut sa porneasca. Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat îi mulțumesc anticipat. O seară buna tuturor.

Modificat de laurentiuNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ceasuri cu ceva defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu noutati, azi am demontat contacul si era partea mecanica rupta, am schimbat-o si merge perfect. Problema este ca acum nu merge vitezometru iar acul de la motorina cand virez sanga sau dreapta coboara pana la rosu iar apoi se revine la normal. Mentionez ca am scos si mufele de la bord. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica traseul de fire de la senzorul de pe cutie (VSS). Undeva prin zona bateriei se mai intrerup firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou_pe_aici

scuze, am postat pe subiect gresit, rog admin sa stearga postul.

Modificat de nou_pe_aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, am o problema cu un golf 4 1.6 sr, porneste si in urmatoarele 2-3 secunde se opreste imi apare in bord imobilizatorul aprins, am luat de pe alt golf acelasi model contactul cheile si calculatorul, dar aceiasi problema imobilizatorul aprins, ce poate sa fie? poate sa fie ceasurile din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

Pai ai luat degeaba calculator plus chei..Imobilizatorul se afla in ceasuri.Posibil sa ai lipituri reci pe placa de la ceasuri..sau mergi la cineva sa iti faca o reimperechere a cheilor cu ceasurile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact - posteaza codul ceasurilor tale, calculatorului cumparat, etc - macar sa vedem daca sunt compatibile, se pot face pereche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, 

 

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi, mi-am gasit calculatorul "inundat" nu stiu din ce cauza, circuitele din interior erau oxidate, iar in urma curatarii mi-am aparut martorul de imobilizare. Ce pot sa fac?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Mai poti incerca sa refaci lipiturile la cele 2 mufe de 32 de pini, daca nici asta nu ajuta, te poti indrepta spre un alt bord, dar nu inainte de afla sursa infiltratiilor de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

 

ma lovesc de problema binecunoscuta cu pornirea blocata de immo (porneste din cand in cand si asta se intampla cu ambele chei telecomanda si rezerva)

 

am tot citit dar nu am gasit o documentatie frumos facuta pentru rescriere chei si demontare contact/ceasuri de bord - refacere lipituri

 

cred ca toti am fi recunoscatori pentru asta si nu am duce acest topic la infinit, asa ca cine a facut sau are nervii necesari sa reproduca ramanem datori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nevoie de documentatie - da jos ceasurile si la pinii 1 si 17 din mufa verde de la ceasuri, refa lipiturile. Cu aceasta ocazie poti face poze si sa faci un DIY frumos documentat, daca ai un pic de timp.

 

totusi, ai verificat si la tine este sigur vb de lipituri reci pe placa de baza a ceasurilor ? .. daca ca, refaci lipiturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca urmez logic problema

 

- tinand cont ca am problema cu ambele chei am exclus varianta de a fi o problema cu cipul din chei

- urmatorul pas ar fi readaptarea cheilor 

       - verificarea contactului si mufele de la contact

       - apoi demontarea ceasurilor si refacerea lipiturilor de la mufa verde

 

ar fi astia pasii care ar trebui urmati si in aceasta ordine de oricine intampina aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, intai fa o scanare sa vedem eroarea stocata. Da, clar din cipuri nu este. Da ai eroare de key to low - refa lipiturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi ca poti pati sa nu poti sa le mai readaptezi si automat nu vei mai putea porni masina.

Verifica continuaitatea bobinei de citire si refa lipiturile, pinii 2 si 17 din mufa verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca se poate intampla si asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu reusesc sa ajung asa usor la masina deoarece a ramas in stadiul descris in alta localitate la cateva sute de km departare

 

dar sa revenim la problema, m-am alarmat degeaba, e chiar simplu sa desfaci ceasurile si aici citez din cei care au desfacut:

 

Este foarte simplu : Mai intai deconectezi bateria pentru a nu te trezii cu surprize la airbag (cand lucrezi cu partea electrica a masinii este recomandat ca mai intai sa deconectezi bateria) apoi dupa ce ai tras de acel plastic spre tine ce se afla deasupra volanului si care acopera cele 2 suruburi Torx, incepi si scoti cu grija suruburie...dupa ce sunt scoase..tragi usor de bord afara si vei observa ca acesta este tinut de 2 mufe...le deconectezi pe cele 2 si il ai

 

 

o sa ma documentez si despre cum se desface contactul si o sa mai postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Băieți, vă mulțumesc tuturor pentru sfaturile pe care mi le-ati dat.Am rezolvat problema cu ceasurile de bord, am găsit unele compatibile de UK si le-am înlocuit (multumesc in special lui Florin că l-am stresat si PM,)am reușit sa găsesc până la urmă pe cineva care să-mi faca adaptarea. O zi bună si un week-end plăcut tuturor.

[emoji6]

PS

Leutzu 18 vezi sa nu fie si la tine problema din ceasuri. La fel am pățit și eu, cand era lumea mai dragă imi facea figuri immo si nu pornea.

Modificat de laurentiuNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am inceput sa caut pe net ceasuri de bord, numai bine asa fac si proba sa vad daca de acolo este buba sau nu.

 

sa inteleg ca dupa ce le schimb trebuie adaptate cheile, aia se face cu vag-com (am vag-com si stiu si PIN-ul masinii) ?

 

@Florin, cand am facut ultima diagnoza imi dadea key signal to low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută ceasuri cu același cod, sa aibă același immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!