Jump to content

Imobilizator - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Pai uita te si tu, pot sa fie surub in cruce sau torx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta vreau sa fac.Doar ca nu stiu ce suruburi au capacele de protectie.Nu le pot desface.

Problema ta nu e la bobina ci pe placa ceasurilor de bord, pinii din mufa verde nu mai sunt lipiti cum trebuie pe placa.

Se desfac ceasurile si se refac lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in special la pinii 2 si 17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.am o problema . poate ma poate ajuta cineva . am achizitionat un ceas de bord pt masina ca cel care il aveam nu imi mai indica ceasul la kilometri si indicatorul de combustibil. atunci cand il pun pe cel nou imi arata un martor cu masina si cheia . incerc sa pornesc motorul .merge o secunda si se opreste .ce pot face? va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici nu o sa ti porneasca, trebuie sa imperechezi cheia cu bordul nou.

Extragi pinul din bordul nou apoi rescrii cheia.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad in profil ce an este masina, sunt pe tel ... dar ceasurile trebuie adaptate, scrise cipurile la chei, etc.

Acum iti arata combustibilul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 motor atd .la ceasul vechi cum virez stanga sau dreapta acul urca sau coboara.nu cunoasteti pe cineva in Iasi care poate sa faca resetare sau ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Esti offtopic.

In prima faza da-i o scanare. daca nu ai eroare trebuie sa scoti bordul si sa refaci lipiturile de la mufe,nu primeste semnal de viteza de la cutie. daca ai eroare pe senzorul de imulsuri de pe cutie, verifica mufa, cablaj, senzor.

 

La mine au fost lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ac ? Pare sa fie problema de cablaj la tine....zilele trecute am avut un Golf 4 cu probleme la vitezometru...clasicul cablaj intrerupt, la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am o problema . poate ma poate ajuta cineva . am achizitionat un ceas de bord pt masina ca cel care il aveam nu imi mai indica ceasul la kilometri si indicatorul de combustibil. atunci cand il pun pe cel nou imi arata un martor cu masina si cheia . incerc sa pornesc motorul .merge o secunda si se opreste .ce pot face? va multumesc!

Si crezi ca daca o sa pui alte ceasuri o sa indice?

Verifica senzorul de viteza de pe cutie cat si cablajul acestuia pana la ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu eroarea 17978, imobilizatorut activat, doar ca la mine a ramas bordul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica integritatea cipului din cheie. Daca mai ai o cheie poti incerca sa pornesti cu a doua.

Apoi incearca sa readaptezi cheile cu ajutorul IMMO pIN ...daca il ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu a doua cheie, nu merge. Dar de ce ramane bordul aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane aprins si dupa ce scoti cheia din contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate borna de la baterie si vezi daca face la fel. Eu am patit asa ceva la un bord RB8 cand am incercat sa-l citesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane aprins si fara cheie, am scos borna si cand o pun la loc se aprinde singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au blocat ceasurile ... nu stiu daca ai ce sa-i mai faci. Mai incearca sa mai scoti borna de cateva ori, poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi de la butuc? Cand pun borna se aprinde bordul si face ca si cum as pune contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era de la contact, nu aveai probleme cu imobilizatorul. Ar fi functionat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pun borna se aude un fasait la motor la fel ca atunci cind ai pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui borna, porneste si casetofonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o chestie. Scoate borna, baga cheia in contact, pune contactul, apoi pune borna. In mod normal, ar trebui sa citeasca cheia asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si nu merge, dar acum nu-mi mai arata imobilizatorul. Se aprinde doar bateria, frana de mana, se ridica acul de la motorina si gradele de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a luat valul si am zis ca e de la ceasuri, dar nu e. Partea electrica a contactului e de vina.

 

Ai incercat s-o pornesti?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!