Jump to content

Probleme xenon aftermarket


Zein Lupo
 Share

Postare recomandată

Al Bundy postul tau face referire la ce am intrebat eu? daca da, nu am adus modificari instalatiei electrice! daca nu, rog un administrator sa stearga acest post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    22

  • F l o r i n

    16

  • kelu

    12

  • iuliu1984

    9

DA, la postul tau.

Montarea de alte becuri decat modelul cu care a venit masina nu inseamna modificari ale instalatiei de iluminare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
  • Pun o intrebare,
  • Masina care o am in semnatura, este echipata cu faruri FK cu lupe pe faza scurta insotite de xenon AM de 6k cu instalatia originala de autoleveling.
  • Lupele sunt reglate cu foarte mult bun simt,nu primesc flash-uri de la nimeni,dar...
  • As putea intampina probleme cu politia?Dar mai ales cu echipajele RAR daca nu am instalatia de spalat farurile?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti avea neplacuta surpriza sa ramai fara certificatul de inmatriculare.

Stai ca nu i nteleg, cum adica instalatia originala de autoleveling? Masina a avut asa ceva si nu are xenon OEM ?

Si nu are spalatoare de faruri ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca m-am exprimat eu bine.

Prin ''Instalatia originala de autoleveling'' ma refer la butonul de reglaj de langa blocul de lumini care actioneaza motorasele electrice din faruri.

Scopul lui parca este sa coboare reflectoarele mai jos in functie de gradul de incarcare din masina.

Eu il folosesc pe post de autoleveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai fara certificat daca nu ai: faruri cu lupa+balast oem(fara cablaraie iesite din far prin capac), spalatoare de faruri si autoleveling adica chiar auto nu "la mana", toate astea impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, orice as face raman fara certificat,

Chestia care ma enerveaza este ca daca folosesc becuri normale de 55w pe farurile cu lupe nu sunt multumit de fasciculul luminos.

Dar in schimb cu becurile xenon aftermarket rezultatele sunt uluitoare consum de curent mai redus 35w, fascicul luminos mai puternic.

Tind sa cred ca lupele sunt facute special pentru xenon.

O sa circul momentan asa si in caz ca ma opreste careva si se ia de ele o sa pun becurile normale la loc.

13 minutes ago, mva987 said:

Ramai fara certificat daca nu ai: faruri cu lupa+balast oem(fara cablaraie iesite din far prin capac), spalatoare de faruri si autoleveling adica chiar auto nu "la mana", toate astea impreuna.

Farurile FK au lupe, nu eram nebun sa pun xenon pe far clasic cu reflector.

Modificat de Raicu Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Raicu Marian said:

Nu cred ca m-am exprimat eu bine.

Prin ''Instalatia originala de autoleveling'' ma refer la butonul de reglaj de langa blocul de lumini care actioneaza motorasele electrice din faruri.

Scopul lui parca este sa coboare reflectoarele mai jos in functie de gradul de incarcare din masina.

Eu il folosesc pe post de autoleveling.

Ala nu este autoleveling, este reglajul manual al farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare. Nu s-a mai scris de mult aici. Am cautat un topic cu problemele xenoanelor oem, dar nu am găsit așa că incerc totuși aici sa vă întreb. Detin golf 4 (08.2000) cu xenoane de fabrica și au început problemele. Problema actuala e ca farul stang nu se mai ridica suficient cu cel drept (nu se aliniază), iar pe tester am mai avut eroarea de nivelare de la roata stânga față,adică senzorul de balast, dar acum nici nu îmi mai citește testerul categoria de xenon. Nici nu o mai vede. Este din cauza droserului de la far? Daca da se poate recondiționa? Help! ☹️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o scanare completa, sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, F l o r i n said:

 

Verifica sigurantele intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin din nou pentru idei și pasi. Treaba era în felul următor: siguranțele sunt bune, dar mufa cea mare de alimentare care vine in xenon eu o am rupta, partea care ține contra că la orice conexiune de mufaj, zilele astea nu mi-a mers semnalizarea ca și azi. Și cum tot am împins in ea a început și autoreglajul să bâzâie. Pus pe tester, fara eroare (zilele trecute am și curățăt senzorul de balast de la roata stanga), pe basic settings coborâte, ridicate fără probleme. Acum ramane problema spălătorului de far pe care o voi discuta în celălalt topic. Multumesc Florin încă o dată.

 

Modificat de puma_k1ng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!