Jump to content

Probleme xenon aftermarket


Zein Lupo
 Share

Postare recomandată

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    22

  • F l o r i n

    16

  • kelu

    12

  • iuliu1984

    9

incearca sa vezi cum merge prima data pe faza scurta.daca e ok,pune si faza lunga.foarte posibil sa fie unul din balasturi defect.in ultima perioada e o avalansa de chinezarii pe piata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este din balast ! Eu zic ca este o problema , ca nu accepta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosoiu - kit-ul de xenon e de vina. Pune de proba, becurile cu halogen si o sa vezi ca nu iti mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt becuri bixenon h4 cu bobina mai scurta? adica sa incapa fara adecupa capacul farului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care inca aveti probleme cu afisajul ,pornirea stergatoarelor etc in urma montarii kiturilor xenon AF eu am incercat "babeste" si am invelit balasturile in folie de aluminiu si le-am schimbat pozitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna fratilor,am si eu o problema,de vreo 3 zile mi'am pus si eu xenoane pe golf 4,2002 si ce sa vezi...in prima zi a inceput cel din stanga sa trepideze,ca si cand s'ar misca,asa subtil,chestiune de fractiuni de secunda,ceva de genul,se observa mai tare daca proiecta pe bloc si azi am observat ca fac acelasi lucru amandoua.VA ROG AJUTATI'MA care at mai dat de problema asta

Modificat de ovyturda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, daca ti-ai pus xenoanele pe farurile stock ale masinii, n-ar trebui sa te ajute nimeni pentru ca faci ceva imoral si ilegal.

In al doilea rand, problema ta se trage de la calitatea kit-ului de xenon. Ori ai balast-uri analog si de-aia iti palpaie becurile, ori daca ai balast-uri digitale, atunci ai prins ceva foarte prost si ti-ai luat teapa. Poti doar sa incerci sa infigi mai bine mufele, desi mufele alea au niste garnituri de cauciuc care le ajuta sa stea fixe si sa nu prinda apa.

Cu siguranta nu-ti face asa din cauza mufei din far de la care alimentezi instalatia pentru ca daca nu face aia contact cum trebuie, ti se stinge becu' datorita protectie anti-ardere a balast-ului.

Succes si iti recomand sa te gandesti mai bine daca ai pus xenoanele direct in farurile cu oglinda ale G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovyturda- nu cumva ai impins becurile in caciulita din far la maxim? Verifica chestia asta si ce a spus colegul mai sus. Sunt sanse foarte mari sa fi nimerit un kit prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lupa la faruri dar erau halogene si ma gandeam sa imi pun si eu xenoane,ala de la care le;am luat mi'a dat si garantie un an pe ele,o sa incerc sa le indepartez putin sa vad daca persista,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a impins si pe mine necuratu' si am montat xenon a.m. cand pornesc motorul si aprind farurile stergatoarele fac doua ture. asta nu e tot. la punerea contactuli in egr se aude un tauit continu chiar si dupa ce pornesc. nu stiu daca acest lucru era si inainte. dar acu mi-a sarit in "urechi". are cineva habar daca acel bazait este normal? pentru ;inistea mea am dat kit-ul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faza cu egr ul nu am mai auzit.cu stergatoarele insa o poti rezolva redirectionand cablurile si balastul si invelindu-le in folie de aluminiu (din aia pentru alimente).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Da in proportie de 90% din cauza kitului de xenon se intampla ciudatenia ta la masina si in primul rand ce masina ai ca de exemplu pe platforma Golf V,Octavia II,Altea si etc. din cauza kitului de xenon se ard 2 calculatoare respectiv calulatorul de stergatoare si calculatorul de lumini.Eu sfatuiesc sa nu se monteze asa ceva pe aceasta platforma.Bafta http://vwforum.ro/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_thumright.gif

Cer scuze de deranj,am montat si eu un kit deconversie din asta si acum nu îmi mai funcționează stergatoarele de loc plus ca mi sa dus funcția de COMING/LIVING HOME.precizez ca am un Golf 5.Ce este de făcut ca sa îmi recuperez stergatoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ti s-a ars integratul din motorasul de la stergatoare

cauta integratul la magazinele de electronice, nu este foarte scump, si schimba-l

asta fac csenoanele chinezesti la masini

post-11532-0-13458200-1406178036_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva, din pacate... posibil si TJA-ul din centrala electrica. Scaneaza si o sa gasesti probleme pe linia de comunicatie.

 

 

Cer scuze de deranj,am montat si eu un kit deconversie din asta si acum nu îmi mai funcționează stergatoarele de loc plus ca mi sa dus funcția de COMING/LIVING HOME.precizez ca am un Golf 5.Ce este de făcut ca sa îmi recuperez stergatoarele?

 

 

si da jos kit-ul de xenoane, pana nu iti mai arde si altceva - daca ai senzor lumina... si daca nu l-a ars deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregateste 3 tja-uri, ca mai ai unul si in senzorul de lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am dat jos,gata cu chinezăriile.As vrea totuși sa îmi cumpăr un xenon OEM,ma puteți îndruma ce implica și cât costa
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut. am si eu cateva intrebari.. am xenon pe scurta, proiectoare si lunga; problema apare intre lunga si proiectoare care au legatura prin releul acela care personal mi se pare o instalatie prea complicata (nu inteleg chestia cu traseul de masa prin becurile de la lunga; fara becuri pe lunga nu merg nici proiectoarele) :( acum va intreb: 1. atunci cand am pozitia aprinsa, proiectoare pozitia aprins (tras prima treapta), fara contact (deci fara alimentare proiectoare), daca dau flash mi se aprind ambele si proiectoarele si lunga (se aude "tzac" si ramane releul intr.o oarece pozitie .. nu stiu) 2. cu balaste normale pe lunga (primele modele) statea martorul din bord putin aprins; acum cu balaste fast bright martorul sta aprins mai tare si palpaie rar (problema e ca nu vede consumator). daca ii pun anulatoare pe lunga scap de problema asta sau alea sunt doar niste simpli condensatori? nici rezistente de "wataj" nu pot pune ca voi scapa de martor aprins dar voi avea un consum incredibil cu lunga aprinsa. astept pareri. multumesc!

Modificat de gabrielbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum te intreb eu: nu te gandesti si la ceilalti participanti la trafic cu atatea CSENOANE pe masina?  :ceuameni:

 

DA panaramele alea jos si gata, ai scapat de probleme.

 

Daca nu vrei, iti doresc ca, intr-o noapte cu ceata sa te intalnesti pe contrasens cu un fratior de-al tau, tot cu atatea tiganii pe masina. Bafta.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus niste intrebari la care cautam raspuns doar... csenon a.m. pe farurui fara lupa in romania au 50% din masini pentru ca asa e romanu...masina am luat.o cu xenon pe scurta si proiectoare am pus pe lunga pentru flashuri ca la g4 (cel putin la al meu) lunga bate in crengi (scurta reglata pe aparat/proiectoarele fac o singura linie la 10 m in fata masinii). Celalalt aspect (faruri cu lupa) este din motiv financiar si din faptul ca nu.mi plac cele aftermarket si oem implica multe costuri (si am mai avut si un incident neplacut iarna asta); Si sincer prefer un xenon fara lupa reglat bine decat niste halogene care bat in X. Daca poate cineva sa ma lamureasca cu problema pe care am pus.o voi fi recunoscator. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum sa scapi de problema ta decat in 2 moduri:

Scoti csenoanele de pe lunga

renunti la acel releu care este alimentat la masa prin filamentul becului de faza lunga.

 

OT si daca au 50 % de ca sa nu ai si tu, nu ?

Nu mai bine pui niste becuri halogen de calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma intriga pe mine este faptul ca se aprind proiectoarele cand dau flash fara contact; si anume de unde se alimenteaza in acel moment? Releul nu mai are izolatia buna si ele isi iau + de la faza lunga sau am curent pe alimentarea priectoarelor Xr si fara contact? Nu se aprind decat atunci cand am switch-ul tras pe prima treapta (Xr conectat cu NL) in rest totul e ok. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea corecta a acestor lumini este in felul urmator:

Alimentarea se face direct de pe baterie cu circuit separat si cu siguranta pe noul circuit. Curentul de excitare se ia de pe contactul becului dorit (faza lunga sau scurta). Noul circuit va alimenta ambele parti ale masinii, respectiv farul drept si farul stang. Odata luat curentul de excitare de pe becul dorit, se conecteaza la un releu pe vartea de "circuit de mica putere" sau "intrare comanda"; iesirea din releu va alimenta ambele balasturi, becuri etc. Se foloseste conductor corespunzator.

NU se recomanda instalarea de HID pe faza lunga din motive de siguranta. Este vorba de latenta la aprinderea becului care in anumite situatii de condus poate fi fatala.

In cazul becurilor HID bi-xenon care inlocuiesc farurile cu bec dublu filament penbtru faza lunga/faza scurta, este OK sa ai lunga pe HID deoarece becul este deja aprins si ofera lumina aprinsa la maxim din prima clipa. Comutarea se face prin schimbarea unghiului.

Orice anomalie precum cele descrise aici (stergatoare care pornesc, bazaituri si altele) denota o instalare neprofesionala.

Daca sunt intrebari va raspund cu drag si amanunte si linkuri.

Siguranta inainte de fitze si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea acestor instalatii pe masini este ilegala in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea acestor instalatii pe masini este ilegala in primul rand.

Unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!