Jump to content

Audi S3


AlexKgs

Postare recomandată

Guest Romeo23
da..dar un 380 se poate :)

Sa o stapanesti sanatos. Sa inteleg ca nu ai Magnetic Ride, nu?

De ce sa riste ceva Bogdane.. 115 cp peste stock sunt multi .. sunt 40% peste ceea ce a fost conceputa masina sa scoata... eu nu m-as duce asa de sus, fara sa ma gandesc la intregul ei... racire eficienta, turbina de capacitate mai mare, suspensii mai bune, frane mai puternice .. etc.. multi privesc problema doar dintr-un singur sens.. putere putere putere putere... ok.. putere poti pune.. dar o masina devine mai rapida atunci cand e in stare sa foloseasca in cel mai eficient mod, puterea de care dispune... degeaba ai 400 de cai daca suspensia e stock... ratele de amortizare, taria, damping-ul, toate au fost calculate ptr anumiti parametrii.. (sa nu mai zic nimic de frane...), pe care acum cel putin o componenta a masinii (puterea), ii depaseste cu mult... un upgrade ar trebui sa se faca complet... ridicand performantele tuturor componentelor implicate in placerea de a conduce si manevra o astfel de masina, nu doar unui singur compartiment (motorul).

Modificat de Romeo23
Link către comentariu

Superbe jante si culoarea dar daca vrei s-o faci si mai frumoasa iti recomand un body-kit si un sistem audio marca (M.N.C) audios sper sa nu o ia altfel un moderator si sa ma penalizeze ca o reclama :) s-o stapanesti sanatos ;)

Link către comentariu
Superbe jante si culoarea dar daca vrei s-o faci si mai frumoasa iti recomand un body-kit si un sistem audio marca (M.N.C) audios sper sa nu o ia altfel un moderator si sa ma penalizeze ca o reclama :) s-o stapanesti sanatos ;)

Multumesc, sistemul audio este Bose, si este mai mult decat ok, cel mai frumos body kit este cel original ;)

Modificat de kgs
Link către comentariu
Guest Romeo23
Nu am Magnetic Ride :)

Stai linsit, n-ai pierdut nimic, oricum sunt sisteme after-market mult mai performante decat cele cu care vin Audi-urile echipate din fabrica. Ti-am mai spus... uita-te la Bilstein B16 Ridecontrol... imi plac f mult mie (dar nu voi da 2000 de euro sa le pun pe un Passat, ar fi o prostie ptr ca oricum masina mea nu e facuta sa fie condusa RACE, in nici un mod...), insa tie cred ca ti-ar inbunatati f mult tinuta de drum. Mentionez ca Bilstein face suspensiile ptr Nissan GTR si Bugatti Veyron... deci banuiesc ca oamenii se pricep la chestia asta cu suspensiile.. ;)

Link către comentariu

@Romeo23: stiu ce zici dar ma oftic ca am fost fraier ca nu am pus cand am comandat-o, parca era vreo 1000e dar am zis ca nu mai dau inca 1000e :) .

Modificat de kgs
Link către comentariu

360-380 cp pe 2.0 TFSI cu k04 e deja o reteta indelung testata de multi, chiar useri ai forumului. Iar S3 sta foarte bine la capitolul suspensie, le fel si cu franele, care nu au nici o problema la aceasta putere. Spor la km de rodaj ;)

Link către comentariu

O masina exceptionala. Cateodata imi doresc si eu una ca a ta, dar automata.

Link către comentariu
De ce sa riste ceva Bogdane.. 115 cp peste stock sunt multi .. sunt 40% peste ceea ce a fost conceputa masina sa scoata... eu nu m-as duce asa de sus, fara sa ma gandesc la intregul ei... racire eficienta, turbina de capacitate mai mare, suspensii mai bune, frane mai puternice .. etc.. multi privesc problema doar dintr-un singur sens.. putere putere putere putere... ok.. putere poti pune.. dar o masina devine mai rapida atunci cand e in stare sa foloseasca in cel mai eficient mod, puterea de care dispune... degeaba ai 400 de cai daca suspensia e stock... ratele de amortizare, taria, damping-ul, toate au fost calculate ptr anumiti parametrii.. (sa nu mai zic nimic de frane...), pe care acum cel putin o componenta a masinii (puterea), ii depaseste cu mult... un upgrade ar trebui sa se faca complet... ridicand performantele tuturor componentelor implicate in placerea de a conduce si manevra o astfel de masina, nu doar unui singur compartiment (motorul).

aceasta putere nu e facuta in curtea din spate. sunt tuneri oficiali, care au dat puterea asta pe zeci daca nu sute de masini care inca merg ff bine. sunt si la noi pe forum destule cu 380 de cai si niciunul nu s-a plans de fiabilitate. si majoritatea sunt alergate destul de mult.

eu cand zic "reteta" ma refer la tot pachetul. intercooler mare, pompa de benzina, admisie, evacuare...deci nu e nimic fortat. iar franele de S3+ceva placute Ds2500 sunt destul de capabile sa tina puterea asta safe sub control. nu stiu cu cate masini 2.0TFSI de 380 de cai ai mers cu modificarile astea,dar eu am mers cu destule si nu vorbesc din teorie. :P

unde e limita X cai sunt multi si Y cai sunt ok? cine delimiteaza aceasta cifra? frica noastra ...cunostiintele noastre despre motorul respectiv? sau pur si simplu X cai PAR multi...

Stai linsit, n-ai pierdut nimic, oricum sunt sisteme after-market mult mai performante decat cele cu care vin Audi-urile echipate din fabrica.

da, dar sa stii ca nici suspensia stock de audi nu e 100% audi. e facuta tot in colaborare. iar magnetic ride e o solutie optima pentru cineva care nu vrea duritatea unui bilstein tot timpul.

am mers cu un S3 cu magnetic ride si mi-a placut mult. adica pe modul normal e comoda si ok (bine, pt o masina sport) si cu magentic ride e chiar dura suspensia.

normal, nu se compara cu alea aftermarket..dar ce te faci cand vrei doar sa te plimbi si drumurile sunt asa cum sunt? sau cand esti in masina cu cineva care nu agreeaza sportivitatea si duritatea suspensiei ?

Link către comentariu

Eu mai am de facut 500-1000km sa ies din rodaj.... nu prea am timp sa ii fac... Daca aveam si magnetic ride era super :)

Link către comentariu

Intr-adevar pacat de magnetic ride, e aproape compromisul perfect, dar si asa, cum au spus si restul, bucura-te de ea ca e superba. Faceliftul arata foarte bine si albul e cea mai buna alegere dupa mine. :))

Link către comentariu
Intr-adevar pacat de magnetic ride, e aproape compromisul perfect, dar si asa, cum au spus si restul, bucura-te de ea ca e superba. Faceliftul arata foarte bine si albul e cea mai buna alegere dupa mine. :D

Sincer si asa este destul de tare suspensia si sta super pe viraje... Era bine si cu magnetic dar asta e.. nu ii duc asa tare lipsa :salut:, am stat pe ganduri putin sa aleg intre albastru si alb :)

Link către comentariu

Da, e frumos si albastru si pe R32, octavia RS, Focus RS, audiuri S/RS, dar intodeauna m-a cucerit o masina alba cu jante vopsite antracit sau negru.

Asa ca fapt divers, chiar daca nu vrei sa iti modifici masina, cand te plictisesti odata, rasfoieste paginile din topicul ASTA.. Poate iti vine vreo idee :D

Link către comentariu

@PaulMig: Ms pentru topic, la jante ma gandeam sa le vopsesc dar vreau ceva care sa reziste si la caldura si la ger nu sa se exfolieze... sau niste bbs ch pentru vara :D

Link către comentariu

Daca te bate gandul sa le vopsesti, fa-le gri metalic inchis sau gri sobolan cum se zice in popor ;). Nici negre, nici silver... exact ceea ce trebuie. Neagra nici nu se mai vede frumusetea jantei. :D

Link către comentariu
danesoctavian

Parerea mea este sa o lasi asa cum a iesit din fabrica!

Daca vrei sa fie diferita fata de alte S3-uri umbla la motor :D

Link către comentariu
Guest Romeo23
aceasta putere nu e facuta in curtea din spate. sunt tuneri oficiali, care au dat puterea asta pe zeci daca nu sute de masini care inca merg ff bine. sunt si la noi pe forum destule cu 380 de cai si niciunul nu s-a plans de fiabilitate. si majoritatea sunt alergate destul de mult.

eu cand zic "reteta" ma refer la tot pachetul. intercooler mare, pompa de benzina, admisie, evacuare...deci nu e nimic fortat. iar franele de S3+ceva placute Ds2500 sunt destul de capabile sa tina puterea asta safe sub control. nu stiu cu cate masini 2.0TFSI de 380 de cai ai mers cu modificarile astea,dar eu am mers cu destule si nu vorbesc din teorie. :)

unde e limita X cai sunt multi si Y cai sunt ok? cine delimiteaza aceasta cifra? frica noastra ...cunostiintele noastre despre motorul respectiv? sau pur si simplu X cai PAR multi...

da, dar sa stii ca nici suspensia stock de audi nu e 100% audi. e facuta tot in colaborare. iar magnetic ride e o solutie optima pentru cineva care nu vrea duritatea unui bilstein tot timpul.

am mers cu un S3 cu magnetic ride si mi-a placut mult. adica pe modul normal e comoda si ok (bine, pt o masina sport) si cu magentic ride e chiar dura suspensia.

normal, nu se compara cu alea aftermarket..dar ce te faci cand vrei doar sa te plimbi si drumurile sunt asa cum sunt? sau cand esti in masina cu cineva care nu agreeaza sportivitatea si duritatea suspensiei ?

In legatura cu prima parte... e parerea ta si e ok.. eu unul nu as forta intr-atat masina daca ar fi a mea.. nu asa.. as modifica-o altfel... repet.. privind lucrurile putin mai pe larg de-atat...

Cat despre partea cu Bilstein.. daca ai fi citit mai sus .. ti-ai fi dat seama ca recomandarea mea era f buna... Bilstein B16 Ridecontrol sunt niste suspensii REGLABILE IN TARIE, pe sistemul unui buton pozitionat in habitaclu care iti da posibilitatea sa alegi intre cele 2 moduri ale suspensiei, Confort, respectiv Sport... si desi nu am mers cu un Magnetic Ride niciodata.. raman la parerea e drept neavand la baza experienta first hand, ca sa zic asa, ca BIlstein ar fi mai bune decat sistemul Audi din fabrica... apropos.. Audi-urile vin cam toate din fabrica cu Bilstein ca si amortizoare... la fel ca BMW-urile... bineinteles ca parametrii sunt setati diferit in functie de preferintele fiecarui producator auto.. insa producatorul este acelasi... la fel cum Textar furnizeaza discurile si placutele de frana.. iarasi.. atat la Audi cat si la BMW.. etc... etc...etc....

Link către comentariu

Salut, super masina, cred ca se poate comporta ca un huligan cand vrei... visez si eu la ceva de genul asta..

dar am si eu o intrebare: ce te-a determinat sa renunti la 535d?

Link către comentariu

@Circoloco, danesoctavian: Deci nu mai vopsesc nimic stau linistit, poate merg pentru vara niste jante bbs ch sau cele tip rs4 gri :D .

@CatalinMCL: Multumesc, am renuntat la 535d deoarece apare anul asta alt model , a mea era 2007 si mai ales ca eu mergeam doar cu prietena si rareori mai mergea un prieten, era o masina mare care nu puteam sa fac cea ce fac cu un s3. Daca era masina cu care mergeam cu familia sau ceva de genul o tineam, ca masina de familie a ramas un passat. Am avut o gramada de probleme cu bmw-ul... (masina de 74.000e).

Link către comentariu

Iti recomand CH-urile. Cele de RS4 sunt superbe, insa din pacate au aparut foarte multe replici prin trafic si deja le vezi pe foarte multe masini.

CH ftw! :icon_thumright:

Link către comentariu
Cred ca ar da mai bine cu niste BBS LeMans...

BBS LeMans mai degraba merg pe un bmw... :D

Imi plac mult jantele bbs ch :icon_thumright:

Link către comentariu
CH-urile dau foarte bine pe S3. :D CH, ftw!

Ms, cu cat mai multe pareri cu atat mai bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!