Jump to content

Facelift Tiguan 2011 (5N2)


Andy_B
 Share

Postare recomandată

Cristian Cerghedean

Da, am mers linistit :-)

Si cu TDI-ul la fel.

DAR, daca faci 5 depasiri si mersi sport pe curbe cu TDI-ul nu vei simti mare diferenta la consum, la TSI insa se va simti :-)

Oricum, acest motor TSI a luat 4 anului la rand premiul Motorul Anului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • optzeci

    23

  • Vlad F Buc

    15

  • Cristian Cerghedean

    10

  • nexus

    9

Ai dreptate. Asa e cu benzina. Cunoastem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG7 de pe Tiguan este acelasi cu cel care are diverse probleme aici pe forum?

Mi-a placut masina, am vazut-o si eu ieri. Ce mi se pare mai putin reusita ar fi implementarea acelor LED-uri, dar nesemnificativ pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la DSG7 de pe alte modele decat Tiguan, nu vorbim de aceeasi cutie. Trebuia sa lasi un link sa intelegem la ce te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo se vorbeste despre DSG-ul cu ambreiaj uscat. Pe Tiguan exista DSG cu ambreiajul in baie de ulei. Multi de acolo se plang de zgomotele prezente la schimbarea treptelor, dar eu stiu ca acele zgomote sunt normale in cazul ambreiajului uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negresit Track&Style este mult mai avantajos. Are destule dotari in plus, care sunt foarte utile: cotiera, pachet piele, pachet lumini, senzor ploaie, computer bord Premium, sertare sub scaunele din fata etc.

Track&Field are si el cotiera, computer bord Premium, sertar sub scaunele din fata ....... si cele mai importante optiuni; scut si off road.

Pachet lumini nu stiu ce sa zic, depinde care este, daca ai xenoane nu-ti recomand optiunea cu comming/leaving home ...

Pachet piele ce sa zic, parca era cineva pe aici pe forum care nu vb tocmai de bine acele bucati de piele. Cica se scamoseaza si se fac naspa.

Senzorul de ploaie nu stiu ce sa-ti zic despre el, poate e bine poate e rau. Eu sunt mai conservator si-mi setez singur stergatoarele.

Oglinda aia electrica antiorbire am inteles ca este bune si sa nu uiti scaunele incalzite si park asist(pentru senzori).

Eu zic cel mai bine sa vezi pe configurator care sunt diferentele la optiuni, pe ofertele lor trec ca optionale si volanul sau cea mai tare optiune scrumiera :blink:

Din experienta mea si jungla din Bucuresti, track&field cu botul tasat este mult mai potrivit, eu unul sunt de parere ca arata si mai bine. In parcul auto de la PBV erau cele doua modele unul langa altul si am ales track&field, dar gusturile nu se discuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Track&Field versiunea cu facelift nu are cotiera, computer de bord Premium sau sertar sub scaunele fata.

Senzorul de ploaie e f ok. Am avut pe Astra si mi-ar fi mai greu fara el dupa ce m-am obisnuit sa-l am. Oglinda antiorbire e extrem de utila si merita banii. Park assist iau sigur.

Nu stiu ce sa zic de incalzire in scaune. Voi opta pt scaune cu stofa Pandu. Nu stiu cum e realizata incalzirea in scaune. Banuiesc ca sunt ceva rezistente care se incalzesc. Parca nu as lua optiunea asta, desi e destul de ieftina, dar nu stiu cum se fac scaunele in timp din cauza acelor rezistente. Poate stie cineva care are acest optional si ne poate da detalii.

Cred ca in final voi opta pentru Track&Style. Botul imi place clar mai mult.

Modificat de optzeci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu pielea de pe scaune e nasoala rau... eu nu am piele intoarsa si totusi mi se lipeste de pantaloni si de camasa de parca am facut mereu pe mine :vaidecapulmeu: , park asist ?! la inceput plangeam ca nu am si pentru parcare cu spatele ca imi punea frana singura cand se apropia de un obstacol... acum am invatat sa dezactivez auto-hold-ul si chiar park-asist-ul si sa parkez normal (ca doar nu sunt sofer de "Duminica"...) e un moft de luat ochii...dar incalzirea in scaune :frigbaitata: doar cine nu a incercat-o poate sa o dezavueze...programul off-road e putin fortat, personal prefer sa folosesc tiptronicul in viteza 1 care imi ofera o coborare in panta fara pic de emotii sau frana. In off viteza de coborare e a2-a si limitarea de viteza se face prin actionarea automata a franei... cel mai frumos lucru e auto-hold-ul care nu te lasa sa cazi in vale cand urci ...si cutia automata care nu se opreste niciodata ...adio stop motor in panta :blah_: ;) . Eu am luat masina fara sa o aleg , dar cine are posibilitatea sa se gandeasca la beneficiile in trafic nu la brizbrizuri ... personal detest pielea , cred ca o sa pun huse de stofa peste dar dupa cateva mii de km . am inceput sa ma puturosesc si sa iubesc automata care ma lasa sa stau cu mana dr. pe statia CB ( o alta prostioara utila la drum lung )si dupa multe incercari am ajuns la concluzia ca le stie ea pe cele mai bune . Cu o singura observatie : in depasirile in scurt modul sport este obligatoriu ! dar NU UITATI un lucru : mai mult de 3 geamantane in portbagajel nu intra ...si excursia de 2500 km a fost cu bagaje "in poala"pentru copii din spate !!! :cool:In rest o masina excelenta cat iti permite garda la sol ... ultimile 2 serpentine pana la Babele le-am facut pe jos din cauza bolovanilor care au atentat serios la scutuletul masinutii... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recunosc ca nu am avut incalzire in scaune la nicio masina si nu stiu cum este. De asta solicitam detalii de la cineva in tema, ca sa imi dau seama daca merita sa iau acest optional sau nu. Pentru scaunele de piele sa zic ca inteleg utilitatea pt ca imi imaginez ca iarna aceste scaune sunt f reci, dar eu imi iau scaune cu tapiterie din stofa. Nu exista sanse ca din cauza acelui sistem de incalzire tapiteria sa se decoloreze/degradeze?

Ma mai intereseaza daca stie cineva care are DSG, cum trebuie procedat corect pentru a se trece din D in S si invers. Se poate face aceasta trecere in timp ce masina ruleaza sau trebuie ca masina sa stea pe loc pentru a face trecerea?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-Temperatura din scaun se regleaza din termostat , sa nu crezi ca o sa iei foc :lol: , e foarte utila iarna cand toata masina e rece si sa ai ceva cald sub pantalon devine o placere ...Desigur si eu am mers multi ani fara, dar e la fel ca si cu anvelopele de iarna , pana nu le pui sa vezi diferenta nu ai cum sa-ti dai seama.

2-Mergi in Drive si cand prinzi culoar liber o bagi scurt in Sport o arzi (kick-down) depasesti ce ai de depasit apoi o repui in Drive ca sa nu scoti segmentii pe teava :lol: ,in cel mai simplu mod cu putinta . Cu alte cuvinte nu tre. sa mergi de la inceput numai in D sau in S , le schimbi in plina viteza cand ai nevoie .Stie cutia ce tre.sa faca ca d'aia e automata nu conteaza de care . Bafta ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau un Tiguan dar sint destul de derutat

1) Chiar nu are demaraj corespunzator in treapta 1 la 140 CP TDI?

2) Am un garaj mic si trebuie sa merg incet atunci cind il folosesc

Adica manevre in scurt pe distante mici

Este dificil sa o faci sa mearga fff incet cu o cutie automata DSG ?

Intreb pt ca nu am condus niciodata o automata.

3) Ce echipamente ar fi de dorit sa fie incluse fata de un Sport-Style pt utilizare 90% asfalt ?

4) Stie cineva ceva despre motorul 2 TDI 170 CP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam ce ai vrea sa stii de motorul de 170cp?

apropo in configuratorul de pe site-ul vw nu l-am mai vazut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa le luam pe rand:

1) Treapta1 e mai scurta indiferent de motorizare si am mai explicat de ce.

Clar, nu vei avea ce sa cauti cu Tiguanu’ la drag racing, dar nici n-o sa te faca de ras la plecarea de la semafor.

Demultiplicarea treptei 1 la Tiguan 4motion e aceeasi si pt cutia DSG si pt manuala – 7,5 (asta inseamna ca atatia km/h are la 1.000 rpm). Comparativ un Golf 140 TDI are – 8,9.

2) Vei descoperi ca treapta1 e perfect etajata pt manevre stranse. In plus DSG iti ofera avantajul ca nu mai mesteci in mamaliga. Incearca un drive test!

3) Sport-Style are dotari bune. Eu as mai adauga doar tempomat, RCD 510 si pachet de iarna (scaune fata incalzite). Restul tine mai mult de gusturi/portofel si mai putin de utilitate.

4) Colegul drinkatwork poate sa-ti dea mai multe detalii despre acest motor, eu pot doar sa-l invidiez :icon_thumright:

L.E. am postat cam in acelasi timp cu el.

Modificat de bender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo in configuratorul de pe site-ul vw nu l-am mai vazut...

Apare in configurator pentru S&S si T&S, ultimele 2 variante, doar cutii M6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pt raspunsuri

Eu locuiesc in strainatate si aici este disponibil motorul CRTDI 2 L 170 CP

Nu este in schimb disponibila varianta TREAK and STYLE ...........din nefericire :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface:

Asa ca va trebui atentie la borduri cind parchezi cu fata.................

De aceea voi alege un SPORT and STYLE desi banii nu ma dau afara din casa

Am sa fac un efort sa cumpar o masina bine dotata insa numai cu ce este absolut necesar

Pe aici dobinzile se invirt pe la 3 % si am sa incerc sa profit

Masina o voi utiliza preponderent pt drumuri mai lungi si de aceea as vrea sa nu am o ''adormita'' pe autostrada

Ma intereseaza sa fie un pic nervoasa pt depasiri si sa nu aiba un zgomot mare interior

Asta desi nu sint un fan al vitezei si in general respect limitele

Chiar nu stiu daca sa ii iau navigatie sau sa folosesc in continuare un GPS MIO 500 care pina cum mi-a fost de un real folos

Cit despre DSG ....m-am programat la teste cu o automata si o manuala!

O sa vad daca ma acomodez cu DSG ul

Inca ezit intre 140 si 170 CP

Ma tot intreb daca merita diferenta de bani si taxe, daca este mult diferit consumul, daca se simte ca trage cu mult mai bine in sarcina, daca este cu mult mai zgomotos............

Din nefericire pt teste nu au decit 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS Exista chiar si un CRTDI 2 L 136 CP...............pt taxe mai mici dar aceleasi caracteristici de catalog cu 140 !

Deci multe posibilitati.........................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca la Frankfurt o sa apara si tiguan R-line. Cel putin sper. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a aparut dar din pacate pe net sunt doar 2 3 poze... Vad ca au pus nebuniile alea de 19" savannah pacat ca nu exista pe 17"

Sunt curios cu ce vine rline-ul la interior

---

- nex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu pics

pacat ca nu pot edita post-urile mai vechi de 1 zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am testat si un 170 CP diesel

Ce masina, ce motor, ce reprize..........................si ce taxa de prima inmatriculare 2500 Euro !

Asa ca sa stiti ca a murit si capra vecinului..................................

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!