Jump to content

2010 Audi A5 Sportback Quattro


Kostas

Postare recomandată

Fusco ideea e ca daca faci 1.000.000 de masini pe an, ai un cost, daca faci 500.000 ai alt cost (mai mare).

Din cauza asta costa RS-urile, si marcile exotice mult mai mult decat o masina "de volum"

Daca s-ar vinde 500.000 de RS5 pe an, probabil ar avea si pret de 2.0 TDI

Alex, in mod normal ai dreptate, insa nu e asta e cazul aici.

Una e sa spui ca faci 100 de Mclaren MP4-12C fata de 100.000 de Golf R, de exemplu. Sunt masini total diferite si una e sa acoperi costurile fixe si de dezvoltare cu marja de la 100 de masina vs. marja de la 100.000, in eventualitatea in care costurile sunt la fel.

Nu acelasi comparatie o poti face in cazul Golf R vs. GTI care sunt >90% identice si probabil fabricate in acelasi loc, asadar costurile se amortizeaza din ambele modele.

Pe de alta parte, Fusco vorbea despre profit, care e mai mare cu cat pretul e mai mare, iar profitul nu se stabileste in functie de volum ci de dorinte/asteptari.

Link către comentariu

Si cele sport sunt tot masini normale :)

Doar nu sunt din alta lume :P

Toate sunt masini normale, ca arata altfel si costa mai mult... e alta poveste.

Hehe costa mai mult tocmai prin prisma faptului ca sunt sport, am mai avut discutia cu un amic care are X6 50i si imi spunea ca s-a dat cot la cot cu un ML63 si il cred, vazand de altfel si documentarul acela cu ML63 vs Q7 V12 vs Cayenne turbo vs X6 50i unde X6 a scos timp mai bun decat ML63 cu o secunda parca, dar totusi ML-ul respectiv putea relua cursa din nou si din nou si din nou pe cand X6-le dupa 3-4 ture in forta nu cred ca mai facea fata AMG-ului, deci acolo e diferenta intre una "normala" si una sport :P

Link către comentariu

Oricum luati in calcul si materialele folosite la fabricarea masinilor sport de serie redusa.Marea majoritate folosesc materiale compozite care maresc costul masinii.La Bugatti au stat mult si bine pana au reusit sa faca,,traseul perfect,,la galeria de evacuare.Daca imi aduc aminte la McLaren compartimentul motor e izolat cu foita de aur.Moamaaa..dar o are pe cravata ceel care prezinta Audi Avant.Am devenit instantaneu fanul lui .Maine imi iau si eu 20 identice. :lol: .Scuze de off....

Link către comentariu

Lol, nu vb aici de super-masini, eu ma refer ca o masina sport gen: M3, RS, AMG, sunt mult diferite fata de o masina de serie care se foloseste in regim normal zi de zi, fie ea si o masina de +400cai, o masina sport este facuta sa fie folosita la turatii mari pe timp indelungat ( +6000rpm) in regim constant fara sa sufere pierderi de putere.

Modificat de msclemike
Link către comentariu

La penultimul model de M5 ,exista mai multe setari ale motorului.Setarea de oras iti furnizeaza in jur de 400cp..la setarea M 507cp.Deci ..se poate merge bine merci zilnic cu un M5 in oras.Banuiesc ca astfel de setari sunt disponibile si pe masini din gama vag..in cazul de fata Audi .

Link către comentariu

msclemike, evident ca masinile sport au componentele motoarelor mult mai puternice dar si modificari la sistemul de franare, suspensii...Daca duci pe circuit o masina normala si una sport, cea normala va ceda prima in 90% din cazuri iar pe locul 1 vine sistemul de franare care nu este gandit pentru franari brutale si repetate. Dupa aceea vin problemele la motor. Sasiul si suspensia nu prea au treaba. Revenind la modificate puternic vs sport stock, un Golf GTI se poate modifica cu piese de calitate astfel incat sa reziste cel putin cat o masina sport in regim intens de utilizare. Domeniul in care o masina de strada modificata se apropie cel mai greu de un supercar este aerodinamica si echilibrul maselor !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Si cele sport sunt tot masini normale :)

Doar nu sunt din alta lume :P

Toate sunt masini normale, ca arata altfel si costa mai mult... e alta poveste.

Hehe costa mai mult tocmai prin prisma faptului ca sunt sport, am mai avut discutia cu un amic care are X6 50i si imi spunea ca s-a dat cot la cot cu un ML63 si il cred, vazand de altfel si documentarul acela cu ML63 vs Q7 V12 vs Cayenne turbo vs X6 50i unde X6 a scos timp mai bun decat ML63 cu o secunda parca, dar totusi ML-ul respectiv putea relua cursa din nou si din nou si din nou pe cand X6-le dupa 3-4 ture in forta nu cred ca mai facea fata AMG-ului, deci acolo e diferenta intre una "normala" si una sport :P

N-ai dat cel mai bun exemplu pentru că nici ML63 nu poate. Nici un alt AMG nu e făcut chiar pentru circuit serios din fabrică. De altfel anumite mașini chiar super sport au pachet special de track.

Apropo de Mercedes, încă mă miră că vând discuri perforate care se sparg la solicitări serioase și repetate.

Eu n-am înțeles exact despre ce mașini sport este vorba. Acum un 5-6s la sută și niște reprize gen 80-120 la ~3s se poate scoate destul de ușor pentru că mașinile sunt tot mai performante. Dacă poate "garsoniera" mea, probabil astea sedan și mai ușoare (cum are Kostas), sunt adevărate rachete. Am ajuns noi să fim oarecum prea obișnuiți cu multe sute de cai și deja nu ne mai impresionează. Pe unii dintre noi cel puțin. Țin minte că erau oameni impresionați și de fostul meu Golf la cum fuge și se ancorau bine în mașină. Cred că pe forum nu-s așa de multe mașini foarte rapide dacă e să le raportăm la numărul total.

Link către comentariu

proprietarul e pe forum :) masina inca merge.

si merge cred la fel de bine ca-n tinerete. ca stiu ca si fostul proprietar a vazut-o mai demult in WOT si i-a placut.

oricum, o vazusem pe FB acum cateva luni bune si arata impecabil. avea frane noi, BREMBO..

Link către comentariu

FMM este la un tip din Campulung ... arata la fel de bine ca inainte, doar ca proprietarul actual merge mai mult fara bara fata, ca sa n-o sparga :)

Link către comentariu

hhahah din topicul lui Kostas am facut topic de costuri de productie si istoria FMM. :)

Bravo Kostas ramai cu A5-ul pentru ca este o masina aproape completa, asta nu inseamna ca nu as schimba-o pe UNA. :lol:

Link către comentariu

Raman cu A5. Cu UNA nu stiu ce planuri avem pe viitor... Dar am eu in gand masina... ceva altceva. Tot Audi va fi. Pe viitor ;)

Link către comentariu

offtopic:FMM este acum CVE,sta in baneasa,suntem colegi la aibb,el lucreaza la R A S,si este membru aici pe forum,quattro3001.masina este intr-o farma de zile mari.

end offtopic

brgds

Link către comentariu
  • Administrator

Raman cu A5. Cu UNA nu stiu ce planuri avem pe viitor... Dar am eu in gand masina... ceva altceva. Tot Audi va fi. Pe viitor ;)

daca lui Radu al lui Mugur i se zice "cabrio ala mic" , Alex al tau cum va fi numit ? "unu ala mic?" "coupe" ? :D:D:D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@ghiucristi: Nu ti s-a parut, dar nu incapea in locul de parcare, iesea curul si a trebuit sa o impacheteze putin sa intre cu totul. :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!