Jump to content

2010 Audi A5 Sportback Quattro


Kostas

Postare recomandată

Ce vrajeala drag racingu ala!!.....a plecat mosu cu 911 ca o cizma....:))

oricum de apreciat cuplul motorului diesel, si acceleratia pana la 100 km/h de 5.3 sec....(mai rapid decat un impreza sti 5.5 sec)

Link către comentariu

adica mai pe intelesul tuturo NU are cutie cu dublu ambreiaj ci are o cutie automata normala cu convertizor de cuplu :)

Scuze Kostas de putin offtopic

Link către comentariu

va fi si mai mult de atat :)

estimez un 670-680 nm si 315-320 cp

Modificat de Kostas
Link către comentariu

si soft de unde ?

mai bine ai pune ceva bun pe ea decat sa iti bati joc de ea ca pana acum... parerea mea

Modificat de Kostas
Link către comentariu

E interesant cum masinile normale se apropie incet incet de terenul, cel putin ca acceleratie, masinilor sport.

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Si cele sport sunt tot masini normale :)

Doar nu sunt din alta lume :P

Toate sunt masini normale, ca arata altfel si costa mai mult... e alta poveste.

Link către comentariu

De fapt adevarul e cam la jumate...adica masinile sport dedicste au si modificari serioase fata de ce normale dar au si marja de profit mai mare. Caz concret : A5 al tau sa zicem vs Rs5. Clar Rs5 e bunatatit serios la frane, suspensii, motor...dar costul de productie e poate cu 4-5000E mai mare pe cand pretul de vanzare o fi cu 20.000E mai mare decat A5 al tau (cifrele sunt teoretice desigur dar in principiu la supersporturi marja de profit e mult mai mare). Din cate stiu eu, in medie, Vw are profit 500E pe masina, Audi are 2000 iar Porsche are 20.000 !!!

Link către comentariu

Good point, fuscobal.

Eu sunt mai mult decat multumit de masina mea... nu am planuri sa o schimb prea curand. Ma bucur de ea asa cum este. Masina sport... voi avea intr-o zi... dar nu voi renunta la A5 actual decat daca voi fi milionar si nu am ce face cu banii :)

Link către comentariu

Aici ar trebui sa intre in calcul si cercetarea care la Audi se face pe niste bani iar la VW pe alti bani, cercetare care trebuie amortizata in pretul fiecarei masini!

Link către comentariu

Kostas: Cu masina ta doar pe autostrada suspendata a lui Oprescu sa-ti dea cineva emotii, ca in rest la aglomeratia drumurilor noastre nu cred ca ai emotii in depasiri :lol: . Drumuri bune. STIMA :emthup:

Link către comentariu

Fusco ideea e ca daca faci 1.000.000 de masini pe an, ai un cost, daca faci 500.000 ai alt cost (mai mare).

Din cauza asta costa RS-urile, si marcile exotice mult mai mult decat o masina "de volum"

Daca s-ar vinde 500.000 de RS5 pe an, probabil ar avea si pret de 2.0 TDI

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!