Jump to content

2010 Audi A5 Sportback Quattro


Kostas

Postare recomandată

@voinea - pai atatia cai ai la roti (100-120) daca te tooot chinui cu motor V6 aspirat :biggrin: - treci la turbo 2 litri si atunci sa vezi.

L.E. Imi pare rau pentru offtopic si Dragos cred ca stii ca glumesc

Modificat de dan i
Link către comentariu
My bad, n-am stiut ca GTR are integrala pentru ca nu prea ma pasioneaza. O sa fac si eu un dyno peste vreo luna cel mai devreme.

In seara asta am realizat ca masina mea are mult prea multa putere si ca nu e facuta pentru curbe si circuite chiar daca e quattro.

esti "reisar"? eu unul nu as abuza de masina, chiar daca are quattro si suspensie adaptiva, tot nu e o masina sport. E foarte bine ca ai suplimentul de putere, o sa te ajute in depasiri. Ai A3 daca vrei sa mergi mai sport :) rupe-i fashu'

Link către comentariu

Corect Kosti, ai A3 deghizat ca sa infiletezi dress-uri!:) Felicitari pentru TIR, acuma putem linistiti de masina ta hotelu de la Junior, sa avem cazare gratis la intalniri! :))

Evacuarea se aude mai tare acuma, chiar la asta am fost atent aseara. :P

Link către comentariu
1)....... Costi are o limuzina cu valeitati sportive. Si se departeaza vizibil de langa R32 la orice viteza de peste 100kmh :)

2) dyno pe 4motion cu DSG6 am incercat si eu la noi in tara si nu iese nicaieri. Masina da pe dyno un frumos 100-120CP cu pedala la maxim. Nu stiu ce observa ea dar nu-mi iese. O sa incerc si eu la Exelixis ca doar acolo nu am fost dar cutiile astea noi VAG sunt dubioase rau.

1) pune-i un kit turbo de la HPA :))

2) Eu la Skoda am DSG6 si a mers brici la Exelixis

Link către comentariu

Nimic de mirare Dragos, la cuplul acela putea sa aiba si aceeasi cai ca tine...

offtopic: si cu un compresor, sa bata spre 300+ si tot e ok pentru ca nu e nevoie de ECU, evacuare, etc..

Link către comentariu

corect, e bun si un compresor, dar daca tot ar face conversie aspirat-supraalimentat, sa puna turbo (castigurile sunt mult mai bune, etc). End of offtopic

Link către comentariu

Pentru A5 se fac doar pe 20 si nu cred ca este combinatia perfecta pentru mine :lol:

Bucuresti + stilul meu de mers + jante pe 20 ... nu se pupa

Link către comentariu

8.5J e putin cam ingusta. Corespunde 235 latimea anvelopei din cate stiu eu. El la A5 are 245 pe cele de iarna

Link către comentariu
In seara asta am realizat ca masina mea are mult prea multa putere si ca nu e facuta pentru curbe si circuite chiar daca e quattro.

Poti sa detaliezi?

Link către comentariu

Adica sta prost pe curbe chiar daca e 4x4. Fuge spatele prea des. Este o masina mare, luxoasa si confortabila. Atat.

Link către comentariu

eu zic ca e destul de normal sa fuga spatele la atata putere daca e calcata pe coada rau :) Pe principiul asta, orice masina rwd (cum ar fi m3) ar insemna ca "sta prost pe curbe" :wub:

Link către comentariu

putin OT: M3 sta f bine pe curbe datorita sasiului, a asezarii motorului...si a altor artificii tehnice...o masina simpla, normala RWD cu multa putere nu sta exemplar pe curbe...(sa ne aducem aminte ca prin anii '80 cand masinile de raliu erau RWD, au luat bataie grav de la quattro)...

dar oare e normal sa fuga spatele asa usor la A5 SB? masina e mare, grea, suspensii moi..ma asteptam sa aiba tendinta subviratoare mare...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

cand ai cuplu d-asta de tir si o calci puternic in curba (cu esp off presupun :icon_rambo:), mi se pare normal sa rupa rau de tot aderenta mai ales pe spate (acolo se va trimite mare parte a puterii initial), lucru care duce la fugitul spatelui. Iar suspensiile nu cred ca sunt chiar moi, Kostas are Audi Drive Select daca nu ma insel.

Link către comentariu

e grea, inertie mare... . nu cred ca e o problema chestia asta, masina chiar nu a fost gandita pentru circuit, iar comparatia cu M3 chiar nu isi are rostul . se putea compara cu un 330xd e92 eventual, sau cu un 335d.pentru m3 s-a inventat rs4, dar si acela are dificultati pe circuit cu m3.

daca erai cu esp on inseamna ca nu a fugit prea mult, probabil vreun metru asa si s-a redresat :icon_rambo: . incearca si cu esp off , e mult mai distractiv. dar pe un drum mai larg, ca abia ai scos-o din service.

Link către comentariu
e grea, inertie mare... . nu cred ca e o problema chestia asta, masina chiar nu a fost gandita pentru circuit, iar comparatia cu M3 chiar nu isi are rostul . se putea compara cu un 330xd e92 eventual, sau cu un 335d.pentru m3 s-a inventat rs4, dar si acela are dificultati pe circuit cu m3.

Cred ca nu s-a inteles ce-am zis eu. Eu am zis ca mi se pare putin ciudata concluzia ca "a supravirat ca atare nu e o masina sportiva", pentru ca si cele mai sportive masini (gen M3) supravireaza cand le calci tare. Daca vorbeam de subvirare eram de-acord :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cum ai facut marginea placutelor de inmatriculare alba ? Ai revopsit sau se sterge negrul ala cu ceva ?

Modificat de cintyx
Link către comentariu

@cintyx Se sterge cu "ceva", eu am folosit un spray de la Berner.Mare grija sa nu aplici decat pe rama neagra a suportului.

Link către comentariu
Cum ai facut marginea placutelor de inmatriculare alba ? Ai revopsit sau se sterge negrul ala cu ceva ?

Cu acetona stergi marginea neagra. E foarte simplu. Acetona si discuri demachiante

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!