Jump to content

2010 Audi A5 Sportback Quattro


Kostas

Postare recomandată

Evacuarea se aude mai puternic acum? Boost-ul fiind marit, ma gandesc ca se aude putin mai tare

Link către comentariu

Dyno inca n=am facut. O sa fac intr-o zi mai racoroasa. Acum este prea cald.

Evacuarea nu am auzit-o de afara. Inauntru stii foarte bine ca nu se aude nimic.

Link către comentariu

Cred ca e ok si pe caldura asta Kostas, in ideea ca afli cata putere ai in conditii de canicula, oricum daca mergi la un garaj cu dyno serios deobicei se inchid usile si se da drumul la a/c in camera + blower in fata masinii.

Link către comentariu

Si unde fac asta in Bucuresti ? Cati crezi ca au AC in camera cu standul dyno ?

Link către comentariu

Pai eu cred ca nimeni nu are in tzara asa ceva.

Daca mai ai drum in Germania mergi la mtm ca au , l-am vazut eu. E ceva gen 100 euro..

Link către comentariu

Faceam si la TCM dar oamenii erau in concediu 2 saptamani. Am avut noroc ca am prins acasa pe Markus am reusit sa fac softul.

S-ar putea sa fac sigur la urmatorul TrackDay de la Hungaroring, voi da o fuga pana in Munchen.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Stiu de Exelixis dar fac ei dyno la quattro si S-tronic / DSG ? Stiam ca nu pot face ca nu sta in ture sus masina la astea automate. Sau ma insel eu.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Gata, vin cu niste oiro la intalnire ;) Cum ii vrei, sub forma de detartraj/periaj sau plombe? :D

Link către comentariu
Exista dyno de acest tip, mergeti cu incredere la Exelixis, sunt prin pipera.

sef, stim de exelixis ca ne facem si acolo masinile.. ;)

Ai citit despre ce e vorba mai sus? A/C la dyno ....din pacate nu au asa ceva....

Link către comentariu

Eu cand am fost sa o masor la ei a mers asa: am bagat masina, s-a pornit A/c-ul care alimenta cu aer rece blower-ul din fata masinii, s-au inchis usile, s-a asteptat 5 min si apoi i-am dat drumu la test.

Kostas, eu din cate am inteles de la ei, dyno-ul este pentru 4x4 din moment ce masoara nissanu lor.Pe de alta parte cred ca inteleg ce vrei sa spui legat de cutie, in modul manual tot asa face ? Merita incercat sa intrebi, eu am ramas uimit de posibilitatile lor.

Link către comentariu

Da , GTR are spate.

La mine si in modul manual daca ajunge in rosu va schimba singura treapta.

Link către comentariu

Nu are treaba..pe dyno nu o se accelereaze la maxim..

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

GT-R r35 este 4x4, pe de alta parte nu stiu exact daca a lor merge doar cu spate, si oricum daca va referiti ca la el se duce puterea pe spate tot e OK; eu am pe fata si a mers, ei au pe spate, ambele masurate :coolpics:).

Link către comentariu

GTR are tractiune integrala (inclusiv vechiurile skyline-uri au 4x4). La Exelixis se masoara si S-Tronic si DSG. Am masurat Skoda mea acolo, OvidiuV si-a masurat GTI-ul. Mergi cu incredere. O sa inchida usile, se porneste ventilatorul.

Modificat de TEFF
Link către comentariu

GTR-ul spate... blasfemie curata!!! :vaidecapulmeu:. In plus si cutia e tot cu dublu ambreiaj deci ar fi cam aceeasi configuratie

Modificat de spb
Link către comentariu

TEFF, mai nou exista si o unitate de A/C mobila care alimenteaza cu aer rece blower-ul ;P.

Link către comentariu

My bad, n-am stiut ca GTR are integrala pentru ca nu prea ma pasioneaza. O sa fac si eu un dyno peste vreo luna cel mai devreme.

In seara asta am realizat ca masina mea are mult prea multa putere si ca nu e facuta pentru curbe si circuite chiar daca e quattro.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
  • Administrator
Nu are treaba..pe dyno nu o se accelereaze la maxim..

1) eu ma pot bucura (desi unele persoane pot spune ca ma laud ca deh e facuta la colaboratorul meu din DE masina) am mers de la Budapesta in dreapta si apoi din Germania inapoi tot pe locul ala si chiar e diferenta mare in accelerari). Interesant in Germania la un moment cand a accelerat pana la 262kmh si drumul a inceput sa urce vizibil (la 15secunde pe GPS vedeai 10-20m altitudine in sus). Masina statea linistita la 262kmh si nu pierdea viteza deloc. A fost suparat kosti si a dat 280 pe o linie dreapta pe urma. Norocul nostru ca erau frecvent 3 benzi acolo.

Faza cea mai trista pentru mine a venit de la Budapesta la Szeget unde am avut ocazia sa merg in paralel cu el cu R32ul. Eu stiam ca am o masina sport. Nu e ea extrem de puternica. Am cam 280cp si 350Nm acum. Dar sunt un model sport al marcii VW. Costi are o limuzina cu valeitati sportive. Si se departeaza vizibil de langa R32 la orice viteza de peste 100kmh :rolleyes:

2) dyno pe 4motion cu DSG6 am incercat si eu la noi in tara si nu iese nicaieri. Masina da pe dyno un frumos 100-120CP cu pedala la maxim. Nu stiu ce observa ea dar nu-mi iese. O sa incerc si eu la Exelixis ca doar acolo nu am fost dar cutiile astea noi VAG sunt dubioase rau.

Link către comentariu

salut,

Kosti bravo pentru masian banuiesc ca trage ca un F22, acum ca venii vorba de dyno si dsg nu pot sa ma pronunt cand e vb de tractiune 4motion deoarece nu am asa ceva, dar eu am facut la masina mea care, are dsg, un dyno la BZ si totul a iesit ca la carte.

Mult succes!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!