Jump to content

2010 Audi A5 Sportback Quattro


Kostas

Postare recomandată

Azi au bagat la vopsit bara capota aripa si montat radiatoare si alte alea prin fata pe acolo.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Vesti bune!! Masina ti-a fost reparata. Am fost in seara asta la PBA si era acolo in curte, aranjata, coafata, te asteapta. I-am facut o poza ca poate iti era dor de ea

kostas.jpg

Link către comentariu

Senzational... are eleron. Cand am dus-o in service nu avea :mad:

Link către comentariu

Asta e surpriza din partea celor de la service. Oamenii s-au gandit ca sa ai mai multa aderenta de acum incolo si sa iei curbele mai strans

Link către comentariu

Da, are nevoie de 2 litri de ulei la cutie, a curs din radiator cat a stat pe loc, era fisurat. Au curs 4 litri, 2 i-am gasit la PBN si inca 2 au fost comandati din Austria. Nu exista pe stoc ulei pentru S-tronic in Romania in reteaua Porsche.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Atata timp cat masina e in garantie nu pot baga orice in ea. Plus ca uleiul DSG nu este acelasi cu cel de S-tronic. Asa mi-au zis si mie oamenii de acolo.

Link către comentariu

DSG schimba mult repede decat S-tronic care e derivata din DSG.

Eu nu stiu care sunt diferentele.

Sincer nu prea ma intereseaza aspectele astea. Masina mea sa primeasca ulei si sa iasa pe strada :)

Eu sunt doar curios de ce nu se gaseste ulei pentru cutie in reteaua Porsche.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

OFF-TOPIC: DSG si S-tronic sunt acelasi lucru: cutie de viteze cu doua ambreiaje. Diferente pot exista intre cutiile cu doua ambreiaje cu 6 sau 7 trepte sau intre cele care se pun pe motoarele montate transversal si cele montante longitudinal.

Link către comentariu

,,S-Tronic is basically Audi's name for the revolutionary dual-clutch gearbox known as DSG in Volkswagen cars''

Link către comentariu

Subscriu Vlad MHL, S-Tronic 7 trepte este dual dry clutch, acelasi principiu ca la dsg7 de pe golf, diferita fata de dsg6.

Link către comentariu

Cred ca asta e diferenta intre DSG (6 rapoarte) si S-Tronic (7 rapoarte):

A unique feature of the seven-speed S tronic is its two separate oil systems. While the twin clutch, mechatronic module and oil pump are supplied by their own oil circuit with seven liters of automatic transmission fluid (ATF) oil, the wheelsets and the central and front-axle differential are lubricated with about 4.5 liters of hypoid gear oil. This separation allowed the development engineers to position all of the components ideally, without being forced to compromise by using a single lubricant.

Link către comentariu

Si totusi DSG schimba mai repede, am condus masini cu DSG si masini cu S-tronic si diferenta asta e sesizabila.

Link către comentariu

:Driver:

Because the dual clutch system tries to predict your shifting, it can shift slowly or give a small lag before delivering power. It's more noticeable when in D than when you are manually shifting. This is because mechatronic, the brain of the DSG, is trying to learn your shifting. Changing drivers or demo cars will make this more noticeable.

Deci, faptul ca o masina cu S-tronic schimba mai incet decat una cu DSG nu inseamna ca S-tronicul este mai lent, ci este vorba de cum a fost invatata sa prevada schimbarea vitezelor.

Si ca sa incheiem discutia, puteti citi pe wiki despre cele 2 cutii: aici.

Enjoy! :)

Link către comentariu

dsg 6 trepte este fi acelasi lucru cu s-tronic 6 trepte. Este doar o diferenta de nume, audi a tinut mortis sa aibe brandul propriu.

Link către comentariu

Ca principiu DSG si S-tronic sunt la fel, atat, dar ca asezare si ungere sunt diferite

S-tronic are 2 arbori pe care sunt asezate pinioanele iar DSG are 3 arbori.

S-tronic se pune numai pe 4x4

DSG e transversala iar S-tronic este longitudinala.

Hai sa incheiem aici DSG vs S-tronic si sa pastram topicul curat.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

azi mai erau doar de montat grilele pe fata si niste maruntisuri. poate saptamana viitoare ti-o redau

Link către comentariu

Mi-au zis ca vineri dupa amiaza mi-o dau. Ramane de vazut, poate mai gasesc ei vreun defect ceva, n-ar fi prima data cand s-ar intampla.

Link către comentariu

Nu are rost testul. Viteza impactului nu a fost destul de mare pentru a declansa senzorii airbagurilor. A fost o alta discutie cu un Audi S4 nou aici care a patit-o la fel si s-a dat acolo explicatia. Sunt senzori de decelerare care calculeaza fortele la care este supusa masina la oprirea brusca. Senzorul de decelelare lucreaza impreuna cu ceilalti senzori pentru a actiona declansarea airbag-urilor. Senzorii pentru airbagul frontal si nu numai sunt un fel de "push button" dar pentru a se declansa airbag-urile acesti senzori trebuie sa fie atinsi/distrusi. Daca decelerarea nu este mare dar senzorul este atins airbagul se declanseaza. De asemenea senzorii formeaza un camp cu un unghi de x grade (nu imi mai amintesc exact valoarea :) ) si daca impactul are loc in acel camp airbagul se declanseaza automat.

O schema cu asezarea senzorilor de impact aici cel de decelerare de obicei este situat intre scaunele din fata ale masinii.

Cei din bara fata nu s-au miscat deloc si nici unghiul nu a fost modificat.

Concluzia... nu aveau de ce sa se declanseze airbagurile.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!