Jump to content

schimb golf benzina cu opel


paulxsss
 Share

Postare recomandată

nu stiu daca s-a mai discutat pe aici, asa ca imi cer scuze daca am deschis topicul fara sens..

am gasit sa schimb golful meu 1,4 benzina 2001 cu un opel astra caravan 2001 motor 2,0 diesel cu aceleasi dotari

as vrea cateva pareri tehnice pro si contra...

multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-ai deschis in arie gresita. exista vanzari /cumparari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...omu cere o parere....nu e anunt de vanzare :)

paulxsss..eu zic sa faci schimbul....

Modificat de 66 JOK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu spun ca trebuia sa deschizi topicul in aria Versus.

Se muta in aria respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Eu am avut si Golf 1.4 dar variant , si Opel Astra Caravan 2.0 DTI .

In ce priveste Golful , singurul inconvenient la mine a fost faptul ca era cap puturoasa , in special la depasiri trebuia sa ai timp sa faci manevra , tinand cont de motorizare si de marimea masinii.

Consumul era in jur de 10-11% in oras , iar in afara undeva la 7 % .

La Opel in schimb la cei 101 cai , normal ca e alta treaba , dar exista si cateva inconveniente la ea :

1-Consumul era intre 9-10 % (destul de mare pentru un motor diesel)

2-Pompa de injectie , care la acest model de regula pica in jurul la 200-250.000 de km , iar pretul ei noua este in jur de 2000 de euro , iar daca o luai second-hand te costa cam 4.000 de lei noi .

In rest EGR , debitmetru , turbina trebuie avut grija ca apar probleme si la ele .

Acum depinde in ce stare sunt cele 2 masini .

Daca consideri ca Opelul este intr-o stare mai buna decat Golful , poti face schimbul , daca nu , eu sincer nu l-as face .

Am revenit la Golf dupa ce am renuntat la Opelul Astra .

Mult succes in alegerea ta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun ca nu e un anunt

atat voiam niste pareri tehnice pentru care vreau sa multumesc

dar totusi, chiar un motor 2000 tdi sa consume 9-10%?

eu vreau sa fac shimbul pentru ca nu ma pot obisnui cu benzina

si in plus si golful benzinar are tot felul de probleme

de ex in iarna asta, am mai povestit pe aici, mi-a aruncat uleiul afara din cauza unor probleme specifice de constructie.

Modificat de paulxsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu problema cu uleiul , este o problema foarte des intalnita la 1.4 , s-a format dop de gheata pe furtunul de la epurator , si presiunea creata de vaporii de ulei care trebuiau sa treaca prin epurator a inpins uleiul din baie pe la joja .

Da si intradevar la Opel consumul este de 9-10 % la mers in oras .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu zic sa faci schimb cu astar 2.0dti , daca ziceti ca astra 2.0dti consuma 10 % in oras , eu stiu ca 1.6 16v tot astra 101 cp consuma 10 % in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa iau golful intreb un posesor de Astra H 2.0 dti...

ce sa-mi iau ? golf4 sau astra ?

omul mi-a raspuns prompt.. ia golf... sunt bune si astrele, dar mai fiabil e golful

si omul era un vecin de al meu cu care am copilarit si crescut, nu avea rost sa ma vrajeasca.

plus ca mai stiu 2 exemple clare, un astra 1.7 diesel care i-a crapat turbina pe la 180.000km, si il costa o avere, pana la urma a gasit pe la 5000 lei la dezmembrari in italia

(acesta era un coleg de facultate)

si cel mai nou exemplu este un coleg de la servici cu un astra H 1.6 16v, adusa masina la 90.000km, dupa o luna i-a crapat electromotorul, apoi i-a crapat sistemul de alimentare, si mai nou are o problema.. pufaie si se opreste motorul in mers.. inca nu i-a rezolvat problema dar regreta amarnic cei 6000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu zic sa iei Astra fara sa te mai gandesti. Acel motor 2.0 dti are distributia pe lant, consumul nu este asa cum au mentionat altii mai sus. Suspensia este mult mai rezistenta ( spun asta deoarece avem doua in familie, eu am golf), pot spune ca si materialele interoare sunt mai rezistente (nu se decojesc ca la golf). Treaba cu pompa au auzit-o si eu dar acum costa de noua in jur de 800 euro, una din masinile noastre are 350000 km si merge glont.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 de euro noua pompa :( la opel , cam ieftina , si la 350.000 de km ai schimbat pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si golf am si opel astra 2.0l caravan 101 cai.

astra in nici un caz nu consuma 9-10 %, mai degraba 6% afara si 8% in oras. o am din 2005 masina e din 2002 are 200k km la bord si am schimbat la ea doar o bujie. merge brici. n-o dau ever.

daca aveai golf de 1.9 sau 1.8 mai ziceam, dar asa ... ia opelu.

nu face comparatie astra 1.7 cu 2.0 ca sunt total diferite. alea de 1.7 au motor isuzu si foooaaarte probabil o sa ai prb cu el. astra 2.0 are motor opel si distributie lant (fara moarte).

Modificat de Sovietu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pompa noua adusa din Ungaria cu garantie costa 800 euro. Referitor la masina cu 350000 la noi nu a fost schimbata pompa. De altfel multi aici pe forum nu aveti deloc cunostinte mecanice, reparati pe la toata lumea si platiti cat va cer, dar asta e. Daca ar fi de 1.7 tot aia ar trebui sa o alegi deoarece consuma extrem de putin, performantele sunt identice cu golful 1.4, e un motor pentru oameni linistiti.

Modificat de sec233
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Si eu am auzit pareri cam negative in legatura cu Astra. Cand am schimbat vechiul Opel Vectra am vrut sa trec la astra g dar mecanicul mi-a spus sa iau golf ca nu se compara (in cele din urma am luat masina din semnatura :( ). El imi spunea ca au multe probleme la injectie si pe la ECU, ca venisera multe care nu au putut sa le dea de cap si le-au trimis la reprezentanta. Acum depinde si cum ti-e norocul. Sa ai bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall,ma bate si pe mine un gand sa imi vand golful din semnatura,si sa cumpar un opel astra H din 2005 sau 2006,tot hatchback. De curand am aflat si eu ca golfuletzul meu are 215.000km,am pb cu o fulie de la agregate,un mecanic a zis ca sa ovalizat,ca mi se misca intinzatorul,trebuie schimbate,distributia trebuie sa o schimb,cand ploua torential,se scurge pe la cheder pe sub usa de la pasagerul din dreapta-fata,cand schimb vitezele,imi agata ff putin,s-ar putea sa fie pe duca bendixul,turbina nu stiu in ce stare o fi,. Voi ce spuneti? Cum este opelul astra H (asta,fiind modelul asta nou,nu? H ii zice,nu? ) Cum se comporta la piese? Ce motor e mai bun.care e mai nasol? ce se poate duce mai repede la ea,ce piesa? E mai bun Golful 4 sau il depaseste Astra H ?

Imi cer scuze,daca exista alt topic referitor la Golf diesel vs. Astra H . Nu am mai stat sa caut,ca treb sa ma bag la somn,maine la 5 dimineata plec la munca.Deci daca exista un astfel de topic ,mii de scz. Totusi cu cateva informatii,sper sa ma ajutati,sa nu fac cumva vreun pas gresit si apoi sa imi para rau. Si inca ceva,daca nu e convenabil sa schimb galf pe astra H , cam cat mai este un schimb de distributie acum? Si intinzatorul de la cureaua de agregate cam cat costa? aveti idee? pls,va multumesc frumosc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@magnatu-desi cred ca stiu cazul tau(ai facut o diagnoza la Macgyver?),nu te pripi si nu te agita fara folos.nu incerca ,sub influenta de moment a inimii,sa ii cauti defecte,care oricum le aveai si inainte de aflarea km reali,si nu prea te-ar fi deranjat.ceea ce intrebi tu de fapt,eu as putea sa iti raspund asa-la nr respectiv de km,ar trebui obligat sa ii schimbi distributia,macar sa stii ca ai facut-o tu.distributia se schimba la toate masinile,deci nu esti tu un ghinionist.sunt masini pe forum ,sau sunt cazuri cunoscute de masini cu peste 300-400 de mii de km,carora li s-au schimbat toate consumabilele corect,la timp,si merg si in ziua de azi poate mai bine decat una mai noua si mai samsarita,si produc zimbete pe fata proprietarilor.daca masina iti place cu adevarat si te reprezinta,ar trebui sa nu te dai batut.poate ai fi preferat o masina cu km reali exacti si mai faramata sau cu vicii ascunse?

in speranta ca nu te superi pe mine,iti urez succes la intretinerea corecta a masinii!brgds

si nu te grabi sa dai o masina cu personalitate pe ceva fad.

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o parere zic pertinenta pentru cine intreaba de astra G 2.0 DTI

Voi vreti sa dati golf pe astra eu vroiam sa o dau sa iau passat.... dar ... a picat pompa cost 4000 Ron reonditionata total + oringuri injectoare+capac filtru motorina + patina lant distributie+manopera =5800 RON in noiembrie 2009 + 700 ron radiator AC= 6500 ron papati anul trecut dar o am de 4 ani in primi 3 ani am mai bagat 1500 de ron(placute+discuri fata, oringuri termostat si capete de bara- si anvelope )

Bun acum dupa 8000 de ron in 4 ani pastrez masina sa se amortizeze investitia facuta anul trecut.

Km actuali 197000 fara probleme cu limp mode la turbina, fara probleme cu ambreiaj(inca-sper sa mai tina 50k km), fara probleme planetare, fara volant cu masa dubla (thanks God) , fara brate la suspensie, distributie pe lant , in afara de piesele enumerate mai sus restul sunt absolut originale ale masinii si se prezinta in bune conditii.

NU mai prevad costuri in urmatorii 2 ani si ~30 k km

Consum 10,5 iarna cu motor rece in trafic de Bucuresti

Consum vara in Buc 8%, vara in afara orasului la 100 km /h consum 4.3-4.4 pe tempomat sa zic mediu 5 ci viteza de pana la 120 km/h

Acum voi decideti ce vreti sa acizitionati- dupa cum se vede eu am fost mai ghinionist cu pompa, daca nu era acest defect eram extrem de multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la passat 1.9tdi de 90 de cai din 95' ia cazut pompa de injectie la 260 de mii de km , a cazut cam devreme la a ta mi se pare , vad ca are un consum bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vali-devill - da,am facut diagnoza la MacGyver,dar chiar nu ma intristat deloc cand am afklat de km ei reali,dabia atunci am inteles ca e ceva normal sa mai pice cate ceva,.Eu crezand ca km din bord sunt reali(tzapa :P ) , nu prea mi se parea normal sa faca o pb ,alta,Dar acum m-am linistit,.Si trb cu distributia,o stiu si eu,ca se schimba periodic.Mai m-am documentat si cred ca pana la urma TOT CU GOLFULETZUL MEU RAMAN,nu o voi schimba cu Opel Astra H . Din cate vad,si din cate am inteles,e mult mai scump ce cade la ea,decat la golf? Si , vb ta,intretinerea la timp,si nu cred ca voi avea pb cu a mea,.Bn,ca mai pica una,alta,asta e normal.Nu exista masina sa nu pice la ea cate ceva ;) Si multumesc pentru sfat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@magnatu:bravo,ma bucur ca gandesti pozitiv,aici pe forum o sa gasesti tot ajutorul de care ai nevoie pt a-ti pune masinuta la punct.nu ezita.si chiar si asa,sa o stapanesti sanatos.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!