Jump to content

Usi deformate de la gheata


dnldnl
 Share

Postare recomandată

am dat 3 mail-uri si nu ma opresc doar la asta :).

2 spre reprezentante diferite si unul in germanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 FL nu se strange apa in spatele aripii ca la Golf 5, ci se aduna putina pe prag spre aripa...Cel putin asa am vazut la a mea si sper sa nu se ajunga la situatia neplacuta a Golfului 5 fara acel kit dedicat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2FL nu difera cu nimic la usi de O2 fara FL, si nici la cele vechi nu am auzit de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se pare ca problema a aparaut si la mine vineri dimineata (Jetta 2008) la usa sofer. E cineva care si-a rezolvat problema la PBN pe cale "amiabila" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt in discutii momentan, o sa actualizez situatia de indata ce am ceva concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ma-u sunat de la PBN sa-mi spuna ca au primit raspunsul de la importator si ca ei nu suporta decat piesele,adica in cazul meu vopsitoria si ce mai amplica treaba asta,iar ce tine de manopera trebuie sa suport eu.Asta inseamna din ce am inteles in jur de 700lei ar suporta ei iar manopera ar fi undeva in jur de 1700lei.Deci in concluzie de geaba m-au luat cu vrajeala cu revizile la service VW......bine ca nu mi-au zis ca trebuie sa am revizile in avans pe vreo trei ani si cred ca tot nu era bine.Oricum ia-m cerut un raspuns oficial in scris sa vad daca pot face ceva......dar sincer nu cred ca avem vreo sansa in instanta.

Modificat de alex_WMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_WMV

Te rog sa imi spui care au fost pasii pe care i-ai urmat pentru ca eu am fost la Sandra Trading din Iasi si au refuzat sa faca constatarea deoarece masina nu mai este in garantie (cu toate ca masina a fost luata de la ei in 18.02.2008).

Ce piese suporta suporta ei de 700 ron si ce lucrare de manopera iti fac de 1700 ron pentru ca mi se pare foarte mare suma.

Eu am dat mail la Porsche Romania sambata (in care am explicat refuzul celor din Iasi de la Sandra Trading) si am mai dat un mail mai si Volkswagen AG, dar nu am primit de la niciunul raspuns pana la aceasta ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleunightdanger

Aceasta problema eu am rezolvat-o in 2010 cu PBN pe garantie. Practic defectul se poate repara fara probleme pe culanta, indiferent cand a iesit cazanul din garantie. Totul tine de bunavointa dealerului si cat de multe presiuni faceti pe importator. NU mai discutati cu dealerul ca pierdeti vremea, ei nu intervin pe masina fara autorizatie din partea importatorului, caci altfel nu-si deconteaza lucrarea. cereti dealerului sa va dea in scris refuzul lor si escalati problema la IMPORTATOR si eventual in Germania.

Eu fiind in graba, in 2010 am reparat usa pe CASCO, importatorul a suportat remedierea (acel kit de care s-a tot vorbit pe aici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni ma-ti inebunit cu importatorul asta,pai porche bucureti nord nu este importatorul, eu de la ei am cumparat masina la data de 01.02 2008.

Pt. buru

Ca sa raspund si la cateva intrebari care mi-au fost puse mai sus vin cu urmatoarele completari.

In cei 700 de lei intra doar ce tine de materialele necesare la indreptarea usilor si vopsirea acestora si probabil piesele acelea de cauciuc care trebuie puse pentru a ae evita pe viitor aceasta problema.

Manopera in valuare de 1700 de lei trebuie suportata de mine.

In ce priveste pasi pe care ia-m urmat,am fost la PBN unde mi s-a deschis un dosar la care au atasat si niste poze facute de ei in acea zi,au mai facut copii la cartea de service si mi-au spus sa astept ca o sa ma sune.

Raspunsul care l-am primit dupa o saptamina de asteptare deja vi l-am spus.

Modificat de alex_WMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,

Aceeasi pasi i-am urmat si eu numai ca la mine dealer-ul Sandra Trading din Iasi care mi-a vandut masina (in 18.02.2008) a refuzat sa faca constatarea in data de 18.02.2012 (exact la 4 ani de lacumpararea masinii) afirmand ca nu mai este in garantie masina.

Am facu o incercare telefonica si la dealer-ul din Suceava Auto Mitric dar cei de acolo m-au trimis elegant afirmand ca citez:"importatorul acorda garantie la coroziune din interior spre exterior 3 ani".

Am incercat sa-i explic ce scrie in Codul Civil m-a trimis tot elegant dar putin irita la dealer-ul care mi-a vandut masina.

& 2. Raspunderea de viciile lucrului vandut

Art. 1352. - Vanzatorul este supus la raspundere pentru viciile ascunse ale lucrului vandut, daca din cauza acelora, lucrul nu este bun de intrebuintat, dupa destinarea sa, sau intrebuintarea sa e atat de micsorata, incat se poate presupune ca cumparatorul nu l-ar fi cumparat, sau n-ar fi dat pe dansul ceea ce a dat, de i-ar fi cunoscut viciile.

Art. 1353. - Vanzatorul nu este raspunzator de viciile aparente si despre care cumparatorul a putut singur sa se convinga.

Art. 1354. - El este raspunzator de viciile ascunse, chiar si cand nu le-a cunoscut, afara numai daca, in cazul acesta, nu se va fi invoit cu cumparatorul ca sa nu raspunda de vicii.

Art. 1355. - In cazurile art. 1352 si 1354, cumparatorul poate sau a intoarce lucrul si a-si primi pretul, sau a opri lucrul si a cere inapoierea unei parti din pret arbitrata prin experti.

Art. 1356. - Daca vanzatorul cunostea viciile lucrului, el este dator, pe langa restitutiunea pretului, de toate daunele-interese catre cumparator.

Art. 1357. - Daca vanzatorul nu cunostea viciile lucrului, el nu poate fi apucat decat pentru restitutiunea pretului si pentru spezele facute de cumparator cu ocazia vanzarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate ma inscriu si eu in clubul celor cu usi deformate in aceasta iarna. Saptamana trecuta citeam pe facebook despre problema colegului si ma gandeam "ce bine ca eu am scapata!". In weekend insa am verificat masina si pe partea stanga coltul aripii si putin usa sunt indoite. Un "bolovan" de gheata cat pumnul state cuminte intre aripa si stalp. Astept pozele si o sa scriu si eu un mail catre Porsche Ro si Porsche De. Masina am cumparat-o din Germania asa ca nu-mi fac mari sperante de la Porsche Ro. Dar poate daca primesc mai multe sesizari....

Voi ce adrese de email ati folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la pbn si m am umplut de nervi...m a luat cu condintia minima sa am reviziile la ei, sa vada importatorul ca sunt client fidel...in fine i am explicat si eu pe partea mea ce treaba are motorul cu tabla, el pe partea cealalta o tinea pea lui. mi a cerut cartea si bine inteles ca pe carte am prima revizie pe la 12mii km si nici aia nu este inregistrata in baza lor de date....apoi mi a zis k macar si am reviziile la un service sa se vada niste stampile...deci abureala...odata sa am reviile la ei, apoi macar la un service...

eu nu o sa ma las o sa insist cu mailuri telefoane,,,o sa dau email la importator si la producator - germanica...

ideea este ca nu se pupa ce vor ei... am masina iesita din garantie dar vrea plan service la ei....pai dk este iesita din garantie nu ii mai intereseaza unde imi fac eu reziviile...

masina iesita din garantie + plan service ok - se poate deschide dosarul

masina iesita din garantie fara plan service - nu se poate face nimic

toata chestia asta sta in planul service si eu nu cred...

am cerut inscris ca nu se poate si mi a zis k el asta are sa imi zica nimic mai mult ... eu sunt sigur ca se poate repara...vopsit...buretii aia tot ce trebuie pe barba lor.... da trebuie sa gasim portita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat la pv1 de hartia unde scrie negru pe alb, ca, conditia de baza este sa aiba planul service la zi in service autorizat...si culmea a zis k nu poate sa imi dea un raspuns. i am zis de buletinul tehnic emis de grupul american si mi a zis k si ei au o informare, dar producatorul a impus aceasta conditie stupida...aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un raspuns proaspat de la ei,asta dupa ce am facut circ cu ei la telefon mi-au spus sa merg la cei la care am ultimele revizii facute (obligatoriu service autorizat VW) in cazul meu 8rady Service,si se face pe "culanta" adica service-ul respectiv deschide dosarul cu poze la masina si copii la cartea de service si il trimite la importator spre aprobare care suporta piesele si cu manopera o rezolva intre ei.Important este ca service-ul care face aceasta cerere catre importator sa le demonstreze faptul ca sunteti clientul lor fidel,ca si in cazul tau.Explicale celor de la service acest lucru,cu toate ca cred ca il cunosc foarte bine.

In acest mod se rezolva problema 100% fara cheltuieli de parte noastra.

In concluzie presiuni pe cei de la service si explicale ca isi vor recupera banii......Bafta

Revin cu cateva precizari.

Acest defect de fabricatie se cunoaste foarte bine de catre iportator.

Aprobarea dosarului se face fara probleme daca se demonstreaza ca aveti reviziile facute la service-ul care inainteaza dosarul de culanta.

Bafta

Modificat de alex_WMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1 rev la PBV, una la Scorpion si a 3 tot la Scorpion o fac, azi am mai dat mail-uri, de maine incep sa sun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam eu de ce nu e bine sa mai fac reviziile la reprezentanta.

Sa le demonstrez ca sunt client fidel? Pai faptul ca platesc rate la o masina de peste 20k euro, ce naiba inseamna? Ca i-am inselat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am discutat azi cu un avocat si in situatia mea e cam complicat sa ii dau in judecata. Cel mai usor si simplu este daca esti primul proprietar al masinii, eu am luat-o prin Weltauto si din ce mi-a explicat...... e multa bataie de cap daca fabrica nu recunoaste oficial problema. Plus ca eu mi-o fac pe Casco, si aici mai sunt unele complicatii. Daca mi-o fac pe Casco, eu practic pierd posibilitatea de a ii da in judecata, prejudiciul e preluat de societatea de asigurari, deci eu nu mai am baza legala sa ii dau in judecata.

Legal, pe faza cu viciul produsului trebuie sa dau in judecata Weltauto, ca eu cu ei am contract. Mai departe ei pot arunca vina pe primul proprietar, care o paseaza la dealer si tot asa pana ajunge la fabrica. Cam asta e legea, eu nu pot da in judecata importatorul sau fabrica, pentru ca nu am relatie contractuala cu ei. E nevoie si de o expertiza tehnica independenta, daca vrei sa ii actionezi in judecata, deci trebuie sa stai ceva timp cu masina nereparata.

In concluzie, cea mai buna sansa de a rezolva ceva cu un proces este sa va organizati cei care ati luat masina de noua si dauna nu se repara pe Casco.

Daca vreti mai multe informatii si sa incercati o actiune organizata, va pot da nr ca sa vorbiti direct cu avocatul. Mie mi s-a parut super ok si mi-a explicat situatia f clar si profi.

In alta ordine de idei, eu Inca astept un raspuns de la fabrica, le-am scris de vineri.

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura primul sau al 9lea prop... e defect de fabrica... da. mie mi au spus cei de la pv1 ca exista o informare despre acest lucru...numai k am spus mai sus conditia, reviziile sa fie la zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg care este problema lor atat timp cat reviziile se fac in service autorizat VW (pba,brady,etc) ?!

De ce este obligatoriu sa faci reviziile intr-un singur loc?Adica daca azi ma prind km in Olanda,maine in Germania si pe urma in Romania nu e bine ca nu sunt client fidel?

Din punctul meu de vedere sunt client fidel al retelei vw si ar trebui sa beneficiez de culanta pt vicii de fabricatie cum beneficiez si de garantie.

Tare am impresia ca dureaza mult pana ii convingi sa trimita hartiile mai departe si pe urma merge ca unsa treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciuciuatm Eu iti prezint situatia asa cum mi-a prezentat-o si mie avocatul. Iti dai seama ca el are tot interesul sa inceapa un proces, daca are si baza. Or in cazul meu, lipsa unei relatii contractuale cu fabrica, face sa nu ii pot da in judecata. As avea o baza sa ii dau in judecata daca as avea o recunoastere scrisa din partea lor, ca e un viciu de design (desi stim cu totii ca e). Stiu ca e aiurea, dar din punct de vedere strict legal cam asa sta situatia.

Din cate am inteles eu, nu cer sa faci reviziile in acelasi loc, ci doar sa le faci la un dealer autorizat. Asta e cam aiurea, daca masina e iesita din garantie, pentru ca platesti niste bani in plus absolut degeaba. Daca te-ar avertiza ca iti bagi banii intr-un Kinder Surprise poate ai plati suplimentar, dar eu unul nu am avut idee ca e posibil sa te trezesti cu asemenea surprize de la o firma pe care o consideram serioasa.

Eu unul nu vad nici o logica in chestia asta cu culanta, pentru problema asta. Daca era o buba la motor, intelegeam, nu stiau ei ce ulei am bagat in ea (desi bag numai Castrol), etc. Dar cand e o chestie generalizata, legata de proiectarea masinii, nu vad in asta decat o incercare de a scapa de costuri suplimentare pe spatele fraierilor care au dat banii pe ele. Cred ca au urmat scoala romaneasca de servicii post-vanzare.

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, garantia pentru tabla masinii este de 12 ani, si bineinteles, ca sa beneficiezi de ea trebuie sa ai reviziile facute la service autorizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era sa mi-o incasez si eu azi dimineata...am avut inspiratia sa nu trag tare de usa si sa ma opresc imediat cum am auzit zgomot de gheata cum se sparge. M-am lasat pagubas si am luat taxiul...era imposibil sa scot toata gheata de acolo in 5 minute (eram grabit). Interesant este ca s-a stiut de aceasta problema dar Vw nu a luat nici o masura.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In contractul de vanzare-cumparare nu se afirma explicit, dar conform art.1352 din Codul Civil, vânzătorul răspunde pentru viciile ascunse ale produsului.

Cred ca ar trebui sa sesizam in numar cat mai mare publicatii/emisiuni de profil (ProMotor, TopGear, AutoBild) din mass-media despre acest viciu de fabricatie.

Oricum problema este mult mai grava decat un simplu viciu de fabricatie : ce se intampla daca gheata se acumuleaza in mers si devine o problema de siguranta rutiera (de exemplu un sofer gras care nu are forta fizica sa impinga usa in care s-a adunat gheata poate muri inghetat in viscolul din Baragan? )

Modificat de domnul_dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!