Jump to content

Usi deformate de la gheata


dnldnl
 Share

Postare recomandată

Nu prea inteleg, daca e clar o problema de proiectare deficitara, de ce e nevoie sa ai reviziile la reprezentanta. Eu nu le-am facut dupa ce masina a iesit din garantie. Si eu m-am lovit de problema asta, am indoit coltul de la usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul ca la g5 locul unde se intampla beleaua e mult mai expus deformarii ca la g4.E desenat mai bine..nimic de reprosat dar in coltul usii ,fata de usa exterioara pare destul de firava.La g4 am deschis usile cu japca si nu am avut probleme.

post-64586-0-38079600-1329131957_thumb.j

post-64586-0-44455200-1329131965_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa le-am luat si eu cu japca si mi-am luat teapa. La sofer am avut noroc am spart gheta tabla a ramas intacta la pasager mi s-a terminat norocul, Gheata a ramas solida acolo si am julit un pic de vopsea + strambat tabla. Noroc ca e programata la tinichigiu la vara. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, aiurea aceasta scapare a celor de la VW. Am fost si eu la un dealer. Am vorbit frumos cu ei, le-am explicat. Au facut poze mi-au spus ca deschid dosar si trimit la producator pentru rezolutie. ramane de vazut care va fi rezolutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua , ma alatur clubului ! dauna usa +aripa. La casco BRD mi-au acceptat-o la plata ..."am intrat intr-un morman de zapada inghetata. poate era ceva stalp dedesupt , cine stie..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Same problem here. Desi eram constient de problema asta, si mereu am avut grija, ieri am intrat si eu in club. Nu am casco si nici revizii la VW de cand e masina in tara. Dar o sa imi incerc si eu norocul la dealer.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata mi s-a intamplat si mie :|. In prima faza nici nu mi-am dat seama ce s-a auzit. Fooooarte firava tabla. Am tras normal de usa si nu am simtit rezistenta deosebita.

Am sa incerc in prima faza la casco (am deja o zgarietura de cheie pe toata masina) iar daca nu merge am sa incerc la reprezentanta. Reviziile majore (30, 60 si 90) le am pe toate la reprezentante VW sau Skoda.

Mi-a lasat un gust amar.

PS: Daca masina nu e luata din Romania, pot merge la PBN pentru rezolvarea daunelor respective?

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o la un service, in Pantelimon. 600 ron distractia insa nu s-a modificat traseul apei, deci la primul inghet o bag in service :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trimis un mail catre Porsche RO. M-a cam dezamagit tonul raspunsului domnului "Customer care - technical adviser". Pe scurt cica nu prea a inteles ce il intreb, dar formularea mi s-a parut cam aroganta. In fine, i-am explicat din nou de problema cu usa, ca nu am reviziile la ei dar ca reparatia la usa si aripa e acoperita de CASCO si vreau sa stiu daca lucrarea de prevenire (bureti +deviere a traseului apei) este acoperita de ei. Mai ales tinand cont ca e vorba de un viciu ascuns al unui produs comercializat de ei.

Astept sa vad ce imi mai raspunde, daca nu o sa scriu la fabrica.

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si noua te rog cum merg lucrurile cu porsche RO. Un lucru e cert: e un defect de fabricatie. Nu e firesc ca reparatia sa fie suportata de producator ? (prin intermediul importatorilor care sa se deconteze cu producatorul ?).

Nu inteleg toate aceste piedici cu "revizii la VW", "perioada de garantie", etc. Din punctul meu de vedere problema usilor ar fi trebuit programata dealungul anilorde VW ca "actiune de service", lucru care se intampla cu diverse piese care se dovedesc in timp cu probleme. Daca faceau asta, atunci cand mergeam la revizie, faceau si lucrarea preventiv si nu ajungeam aici. Dar nu au facut asta si atunci vad normal sa repare si dauna creata si sa o rezolve cu buretii aia sa nu se mai repete.

Daca stie cineva dpdv legal cum stau lucrurile, ar fi super util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios cum au rezolvat problema la G6, daca au rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g5 usile au fata exterioara detasabila de pe cadru, ca un sistem sandvis (ceea ce o face mai ieftin si mai usor de reparat).

Aveti idee daca la g6 au revenit la usile dintr-o bucata in stilul Octaviei 2, de exemplu? Acelea sunt mult mai rezistente in "situatii inghetate", intrucat coltul usii nu mai e o simpla coaja, ci este de grosime dubla fata de g5; adica tabla face o bucla in zona aia, nefiind marginea de taiere acolo, chiar pe colt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca are vreun efect impotriva cubului de gheata? importanta este proiectarea sa nu ajunga apa acolo, nu forta tablei care e oricum inferioara ghetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris si mai sus, cred ca sunt cu mult mai rezistente decat cele de g5, dar nu infailibile.

Nu am contestat defectul de fabricatie. :)

Modul de reparatie sugerat de fabrica este chiar ok, doar ca mesterii din tara noastra sunt prea redusi sa citeasca TSB-urile cu atentie inainte sa treaca la lucru. Jgheabul ala de mastic sau ce naiba e, menit sa devieze traseul de scurgere a apei nu e tocmai usor de facut, si combinat cu graba specifica majoritatii service-urilor din tara, iese... ce iese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata, de 2 zile ne tot invartim in cerc. Domnul cu pricina ba se face ca nu pricepe ce vreau, ba imi zice ca a inteles dar nu i-am dat seria de caroserie, ba ma intreaba de documente care sa ateste un viciu de proiectare, etc. Orice numai sa nu dea un raspuns clar, da sau nu si de ce nu. Deja m-a cam scos din sarite. O sa va spun ce rezolv, daca rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am patit aceasta problema la G5-ul meu.Culmea am fost atat de tolomac incat pana mi-am dat seama am comis-o la ambele usi.Am fost la Porsche Nord si in ciuda unor comentarii ca am ultimile doua revizii la Augsburg(service autorizat vw) si ca una a depasit termenul cu o luna mi-au deschis dosar si sper eu sa il fi trmis mai departe.Momentan astept raspuns de la ei.Oricum in cazul in care nu se rezolva cred ca toti cei cu aceasta problema ar trebui sa ne unim si sa scriem la vw pentru ca daca se stia de aceasta problema nu era normal sa nu fim chemati in service pentru verificare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de acord. Am sa intreb colegul jurist de la birou despre ce se poate face mai organizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam si mai sus eu am scris catre VW Ro si vad ca ma tot plimba. Acum vor copie dupa contractul de vanzare, copie dupa carte si talon. O sa le trimit, dar deja a reusit sa ma scoata din sarite si chiar ma gandesc ca daca nu rezolv nimic sa ii dau in judecata. Eu imi fac aripa si usa pe CASCO si nu le-am cerut celor de la Porsche decat un pct de vedere oficial referitor la chestia asta, se face lucrarea de montare a buretilor si deviere a apei? Da sau ba? De 2 zile persoana asta e incapabila sa imi dea un raspuns si ma tot plimba, probabil in speranta ca va gasi o chichita si imi va putea spune nu. Masina e cumparata de la Weltauto, asa ca daca spera sa imi zica ca nu e acoperita ca nu e cumparata de la ei (asta banuiesc eu) nu are noroc. In functie de raspunsul lui o sa trimit mail si catre fabrica si intre timp o sa stau de vorba cu un avocat.

Nu stiu daca am voie sa public aici discutia purtata pe mail cu domnul Dragos Elisescu (Customer care), o sa ii trimit diseara si buletinul tehnic al celor de la VW America referitor la aceasta problema. Nu am reusit sa gasesc unul din Europa, dar mai caut.

Pentru cei interesati buletinul se gaseste aici:

http://www.golfmkv.c...?t=13667&page=2

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am patit-o si eu la Jetta mea, la usa soferului. M-am dus la Midocar si mi-au spus ca, deoarece una din revizii nu a fost in reteaua VW,ei nu ma pot ajuta. Nu mi se pare corect din cel putin 3 puncte de vedere:

- este vorba de un viciu de proiectare pentru care s-a dat o solutie tehnica/un patch (pe alte piete)

- efectuarea reviziilor in reteaua VW nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu acest viciu de caroserie, poate cel mult cu vreo garantie a motorului

- nu a existat nicio clauza contractuala la cumparare care sa elimine garantia caroseriei daca reviziile se fac in alta parte

Am solicita un punct de vedere oficial de la Midocar, VW Romania, VW Germania.

Nu mi se pare normal sa repar masina pe Casco (asa cum mi s-a sugerat).

Astept raspunsurile oficiale si, in cazul in care sunt negative, voi urma caile legale : OPC (unde ultimile 3 plangeri mi-au fost solutionate favorabil) si apoi darea in judecata a Midocar/VW Romania pentru vicii ascunse ale produsului (Conform art.1352 C.civ., vânzătorul răspunde pentru viciile ascunse) + daune morale.

Ar mai fi o cale de atac (in cazul in care sunt mai multe ''victime'' doritoare): declansarea unui proces colectiv, fapt care ar avea un impact negativ major asupra imaginii VW.

Astept parerile si sugestiile voastre.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram ca la Jetta sa nu se manifeste defectul, dar degeaba se pare. (o sa incerc sa fiu cat se poate de precaut)

Acelasi raspuns de la Midocar l-a primit si sora mea la un Passat b6 cu un injector ars: "ultima revizie nu este facuta in reteaua VW, deci nu se poate". S-a dus la reprezentanta Vw din Targoviste si acolo nu au comentat nimic, din contra au rezolvat foarte repede. Eu zic sa mai incerci si la alte reprezentante si sa le ceri in scris refuzul.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au spus astia de la pbn ca la jetta nu se aplica "patchul" cu buretii, pentru ca e alta proiectare si nu necesita...dar dupa cum zice colegul e clar ca am fost aburit elegant. La inceput au zis ca daca nu e indoit ei nu pot sa faca preventiv, daca se indoaie mi-o repara. Niste pacalici toti din toate service-urile din romania indiferent de marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai deschis un topic cu aceeasi problema in aria Fabia2 insa subscriu si eu la aceasta problema care deja ma scoate din minti la fabia 2 pe care o am. Am sunat la Brady si mi-au spus ca nu au ce sa imi faca desi masina am luat-o de la ei in 2007 si acum are 28.000 in bord si revizia numai la ei am facut-o. Imi pare rau ca nu am facut poze sa va inchinati si voi sa vedeti cata gheata am avut fix in acelasi loc dar sloiurile urcau pe stalp si se prelingeau pe prag pe exterior. Am avut noroc ca prietena nu a folosit masina pe zapezile astea sa traga de usa cu neatentia specifica :icon_cheesygrin: Dar am folosit-o eu si am fost atent la deschidere caci chederele oricum erau bocna si numai cu multa delicatete am reusit sa deschid usile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am patit-o si eu la Jetta mea, la usa soferului. M-am dus la Midocar si mi-au spus ca, deoarece una din revizii nu a fost in reteaua VW,ei nu ma pot ajuta. Nu mi se pare corect din cel putin 3 puncte de vedere:

- este vorba de un viciu de proiectare pentru care s-a dat o solutie tehnica/un patch (pe alte piete)

- efectuarea reviziilor in reteaua VW nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu acest viciu de caroserie, poate cel mult cu vreo garantie a motorului

- nu a existat nicio clauza contractuala la cumparare care sa elimine garantia caroseriei daca reviziile se fac in alta parte

Am solicita un punct de vedere oficial de la Midocar, VW Romania, VW Germania.

Nu mi se pare normal sa repar masina pe Casco (asa cum mi s-a sugerat).

Astept raspunsurile oficiale si, in cazul in care sunt negative, voi urma caile legale : OPC (unde ultimile 3 plangeri mi-au fost solutionate favorabil) si apoi darea in judecata a Midocar/VW Romania pentru vicii ascunse ale produsului (Conform art.1352 C.civ., vânzătorul răspunde pentru viciile ascunse) + daune morale.

Ar mai fi o cale de atac (in cazul in care sunt mai multe ''victime'' doritoare): declansarea unui proces colectiv, fapt care ar avea un impact negativ major asupra imaginii VW.

Astept parerile si sugestiile voastre.

O seara buna!

Daca e vorba de dat in judecata, count me in. Cred ca ar fi bine sa ne organizam si sa facem o chestie colectiva. Eu inca astept o pozitie oficiala din partea importatorului, se pare ca le place la nebunie sa se invarta in cerc si se dau peste cap sa evite un raspuns clar. Si eu aveam de gand sa merg pe linia cu OPC si VW AG.

PS: Am incercat sa atasez un doc word cu discutia purtata cu repr Porsche, insa nu ma lasa. O sa o postez aici, desi o sa iasa cam lung postul, dar cred ca e important sa clarificam cu ce atitudine avem de a face.

-------------------

Buna ziua,

Aveti in atasament copie dupa contractul de credit incheiat cu Porsche Bank si copie dupa talonul masinii.

Nu stiu daca dumneavoastra incadrati un buletin tehnic al VW America, in care este descrisa problema semnalata precum si modalitatea de solutionare, ca fiind un document care atesta un viciu de design insa eu vi l-am atasat, pentru referinta.

Originalul cartii de identitate este in posesia Porsche Bank, am facut deja cerere pentru a mi se trimite o copie dupa aceasta. Daca dumneavoastra considerati ca este absolut necesara, desi nu inteleg relevanta tuturor acestor acte, presupun ca puteti solicita colegilor dumneavoastra sa va trimita o copie, eu va voi trimite copia atunci cand voi fi in posesia ei.

In alta ordine de idei, nu inteleg de ce ne invartim in cerc, imi produceti impresia ca nu doriti decat sa tergivesati rezolvarea unei probleme care mie unul mi se pare suficient de clara. V-am solicitat un punct de vedere oficial si punctual si observ ca suntem la al 9-lea mail, iar dumneavoastra ati afirmat ca ati inteles din primul mail despre ce este vorba. Imi apare ca evident faptul ca dumneavoastra nu sunteti in masura sa imi oferiti acest raspuns, asa ca va solicit sa trimiteti acest mail unei persoane care poate face acest lucru. Sunt absolut convins ca si timpul dumneavoastra este la fel de pretios ca al meu si nu are rost il irosim.

Va multumesc,

Adrian Bunea

Buna ziua,

Pentru continuarea corespondentei pe aceasta tema, va rog sa imi transmiteti copia contractului de vanzare-cumparare, a cartii de identitate a autovehiculului (fata/verso) si talonului (fata/verso).

Multumesc anticipat.

Cu respect,

Dragos Eliescu

Buna ziua,

Cred ca deja ne invartim in cerc si evitam orice raspuns. Imi spuneti ca ati inteles din primul mail problema expusa insa continuam sa discutam in jurul problemei pe diverse detalii. Vreau sa stiu care este pozitia oficiala a importatorului vis-a-vis de aceasta problema, pentru a putea apoi sa ma indrept spre un dealer VW in cunostinta de cauza. Nu am document care sa ateste un viciu de proiectare, pentru ca nu am considerat necesara o expertiza tehnica, tinand cont de faptul ca nu intentionez, cel putin momentan, sa va actionez in judecata. Consider ca problema este evidenta, si desi nu este verificata pe canale oficiale am vazut ca este prezenta la masini din mai multe tari. Tocmai de aceea am solicitat un punct de vedere oficial din partea dumneavoastra, ca reprezentant al importatorului, se efectueaza aceste lucrari de prevenire sau nu. Imi puteti spune foarte simplu, da politica noastra prevede efectuarea acestora si va puteti indrepta spre un dealer pentru remedierea problemei sau nu, nu vom face acest lucru si motivatia. Pe baza raspunsului dumneavoastra voi decide si eu care sunt pasii de urmat.

Multumesc,

Adrian Bunea

Buna ziua,

Va rog sa imi transmiteti documentul care atesta viciul ascuns de proiectare. Nu inteleg de ce solicitati efectuarea lucrarilor necesare la importator, de vreme ce avem dezvoltata o retea de dealeri la nivel national.

Cu respect,

Dragos Eliescu

Buna ziua,

Inteleg ca sursa este un forum neoficial, tocmai de aceea v-am solicitat un punct de vedere oficial si am incercat sa va explic cat mai pe larg situatia, pentru a vedea daca putem ajunge la un numitor comun. Seria de caroserie este Wxxxxx. Banuiesc ca temeiul este clar acum, vorbim de o avarie cauzata de un viciu ascuns de proiectare al unui produs si solicit efectuarea lucrarilor necesare, pentru ca aceasta situatie sa nu mai apara pe viitor.

Multumesc,

Adrian Bunea

Buna ziua domnule Bunea,

Am inteles de la primul mesaj ce s-a intamplat, am solicitat sa imi transmiteti care este temeiul solicitarilor (pretentiilor) dumneavoastra.

Sursa mentionata de dumneavoastra nu apartine Volkswagen AG, prin urmare nu doresc sa opinez asupra informatiilor publicate acolo si asupra autorilor acestora.

Un alt aspect de mentionat este lipsa seriei de caroserie, fara de care aceasta corespondenta ar putea fi lipsita de finalitate.

Cu stima,

Dragos Eliescu

Customer Care – technical adviser

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns, o sa incerc sa fiu mai clar in acest mail. Asa cum mentionam si in mailul anterior, am intampinat o problema legata de indoirea coltului de la usa soferului din cauza ghetii formate la baza usii. Cautand mai multe informatii despre aceasta problema am descoperit ca aceasta este recunoscuta si acceptata de fabrica VW, urmand sa fie remediata, fara nici un cost suplimentar, de catre reprezentantii VW in Romania. Din informatiile gasite am inteles ca aceasta defectiune nu se remediaza daca masina nu are toate reviziile facute la reprezentantele VW, chiar daca masina a iesit din garantie. Masina mea se afla in aceasta situatie, a iesit din garantie de aproape doi ani si de atunci nu am mai facut reviziile la o reprezentanta VW, insa am acceptul societatii la care am incheiat asigurarea CASCO pentru repararea aripii si usii. Nu ma intereseaza repararea usii si aripii, dar ma intereseaza sa evit astfel de situatii pe viitor. Studiind mai pe larg problema, am descoperit ca fabrica VW recomanda instalarea unor bureti in dreptul usilor fata si devierea cursului de scurgere a apei De aceea vroiam sa stiu daca si in ce masura este acoperita, de catre importatorul VW in Romania, instalarea acelor bureti si efectuarea lucrarilor de deviere a cursului de scurgere a apei. Dupa parerea mea acest lucru ar fi absolut normal, tinand cont ca avariile sunt cauze de un viciu de proiectare al produsului pe care il comercializati.

In concluzie, revendicarea careia consider ca ii puteti raspunde este efectuarea lucrarilor necesare, fara nici un cost, pentru ca astfel de situatii sa nu se repete pe viitor. Partea cu reparatia usii si aripii este acoperita de asigurarea CASCO.

Buna ziua domnule Bunea,

Va multumim pentru atentia pe care o acordati relatiei cu SC Porsche Romania SRL si regretam neplacerile despre care ne informati.

Din argumentele furnizate nu am inteles care ar fi temeiul solicitarilor dumneavoastra fata de Porsche Romania sau fabricant.

Va rugam sa reanalizati solicitarile dumneavoastra in acord cu relatiile contractuale si sa ne aduceti in atentie acele revendicari carora sa le putem raspunde.

Cu stima,

Dragos Eliescu

Customer Care – technical adviser

Buna ziua,

Va scriu acest e-mail ca urmare a unei discutii de pe forumul VW

Romania. Am inteles ca fabrica recunoaste greseala de proiectare la

sistemul de scurgere al apei, care duce la inghetarea acesteia pe traseu

si formarea ghetii la baza usilor din fata. Ca posesor de VW Golf 5,

m-am lovit de acesta problema si in acest moment am indoit coltul de la

usa soferului. Din ceea ce am citit, am inteles ca pentru remedierea

defectiunii ar exista conditia ca toate reviziile de pana la aceasta

data sa se fi facut la o reprezentanta VW. Din pacate eu nu am aflu in

aceasta situatie, dupa expirarea garantiei urmatoare revizie nu a mai

fost efecuata la o reprezentata, desi nu prea vad ce probleme are putea

genera, fiind un defect recunoscut de fabrica si masina nesuferind nici

un fel de interventii. M-ar interesa in ce masura sunt acoperite

costurile cu prevenirea acestui fenomen (bureti + deviere traseu de

apa), eu avand deja acordul firmei de Casco pentru efectuarea reparatiei

la usa si aripa.

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti sa faceti vreo lista, treceti-ma si pe mine, poate eradicam cumva nesimtirea din tara asta, macar usor usor sa inteleaga ca romanul s-a cam saturat de hotiile lor si prosteala pe fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Astazi am fost contactat de Midocar pentru a ma invita la o constatare oficiala si a vedea ce cale de solutionare ("din punct de vedere tehnic si financiar") exista in cazul meu.

Va voi tine la curent, mai ales ca un coleg de munca a patit la fel la JETTA lui.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!