Jump to content

Usi deformate de la gheata


dnldnl
 Share

Postare recomandată

Am avut o problema asemanatoare la usa stanga fata, si dupa insistente am rezolvat-o prin culanta comerciala la Porsche, chiar daca masina era din 2005. Asa ca va doresc bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am procedat si eu pt G5 din 2007, lucrarea a fost facuta la PBV si arata ok.Trebuie sa fiti insistenti si usor nesimtiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
the_punkreas2003

Am dat o fuga la PBN sa vad in ce stadiu e masina si cel de la receptie mi-a spus din proprie initiativa ca daca la iarna mi se stramba usa de la gheata sa ma duc sa ma rezolve moka :blush: In afara faptului ca se repara usa in sine, se fac modificari si la traseul de scurgere al apei astfel incat sa nu mai ajunga apa in dreptul stalpului. Asa ca la iarna tineti minte varianta asta :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de nu le-ai spus sa faca acele modificari acum? De ce sa astepti sa se indoaie usa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modificarea costa in 2 chestii de burete care se pun intre aripa si portiera... am vazut la un coleg care arepe un golf young.. o sa ma interesez daca au cod pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceasta problema la usa stanga, garantia a expirat, a doua revizie nu am mai facut-o la reprezentanta, se mai poate face ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
the_punkreas2003

@Al Bundy: pentru ca nu se face modificarea by default. Trebuie sa fie indoita bine tabla. A mea abia se observa.

@jetta_li: modificarea consta in devierea traseului de scurgere dinspre parbriz spre interiorul aripii, spre roata, si nu spre usa asa cum a fost proiectat.

@thsunnyboy: poti incerca. se face un dosar care se trimite spre aprobare din cate am inteles. Daca alegi sa platesti tu modificarile costa vreo 4-5 milioane daca tin bine minte. Poate sa confirme sau sa aduca alte completari gHapciu, era cu mine cand am primit explicatiile de la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din cate am aflat eu pana acum, acele 2 bucati de spuma/burete care se pun sub balamaua inferioara de la usi nu sunt suficiente.

Lucrarea nu consta doar in acea modificare (mi-am cumparat de la reprezentanta acei bureti cu 45 ron perechea, deci e cam departe de cei 500 ron cat vor pentru piese cei de la stealership), ci, asa cum spunea si un alt coleg, trebuie deviat traseul de scurgere a apei acumulate in tava de la parbriz, dinspre balamaua usii inspre aripa/roata.

Mai multe detalii puteti gasi in documentele atasate, unul dintre ele fiind chiar TSB-ul.

In celalalt fisier veti gasi cum si-a reparat cineva masina cu ajutorul unor bureti mai mari de Passat B6, dar aceea nu este o solutie viabila, intrucat apa se strange tot in zona dintre carenajul rotii si usa, ca intr-o galeata (si nu ma incanta faptul ca acea apa va ingheta).

Cel mai bine ar fi sa aplicam TSB-ul, dar am fost lenes si nu mi-am facut temele vara asta.

Si nici costurile nu sunt de neglijat:

Foam inserts Left/Right - 1K0867453A / 454A - 19 $

Sealing Cord - AKD49701004R10 - 56 $

Door Seal - 1K4837701E9B9 - 82 $

E adevarat ca e diferenta intre preturile de mai sus, luate de pe ECS tuning si cele din RO (nu am dat 19$, ci 45 ron la reprezentanta), dar de la 82$ nu cred ca va scadea nici macar la 200 ron.

Ma gandeam sa caut prin magazine niste piese echivalente pentru Sealing Cord si pentru Door Seal.

Cred ca acel Sealing Cord ar putea fi inlocuit de un mastic sau ceva care sa adere bine la metale/suprafete vopsite. In poze ei par sa foloseasca un fel de plastilina care se intareste chiar si pe acea suprafata grunduita (sau cum o fi).

Cat despre Door Seal, trebuie gasita o banda de cauciuc aderenta, precum cele puse la ferestre / tocul usilor in casa, dar nu se stie cat de aderenta e. Din proprie experienta, eu nu am vazut pana acum vreo banda de cauciuc pentru uz casnic care sa adere super bine. Cu alte cuvinte, apa si mizeria prezente in zona carenajului rotii (pentru ca acolo trebuie sa lipim acest Door Seal, ca sa cream un traseu deviat de scurgere a apei colectate la parbriz) vor dezlipi acel Door Seal. Probabil trebuie fixat altfel, ori cu vreun lipici mai bun, ori cu piuneze. :biggrin:

Daca aveti vreo idee cum sa rezolvam mizeria asta si sa nu platim manopera unor nesimtiti / incompetenti, va astept sa dezvoltam mai departe aici. :)

57_07_05_Front_Door_Deformed_by_Ice__December_10__2008_.pdf

Ice_build_up_Post.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceasta problema la usa stanga, garantia a expirat, a doua revizie nu am mai facut-o la reprezentanta, se mai poate face ceva?

In aceeasi situatie am fost si eu si cu insistente s-a putut. L-am dat un pasaj din lee in care se specifica ca defectul ascuns se remediaza gratuit pe toata perioada medie de utilizare a produsului, respectiv in cazul nostru inseamna 8 ani.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Door Seal - 1K4837701E9B9 - 82 $--- asta este chederul de pe portiera pe care ar trebui sa-l ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, dar imi trebuie inca unul pentru fiecare carenaj de la rotile de pe fata.

Daca imi scapa ceva, te rog sa imi spui. Prefer sa am chedere si la usi. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am asistat la o discutie intre dealer si client cu usa stramba si cu masina in garantie - in care dealer-ul ii explica (pe un ton ridicat si impulsiv) ca doar in Canada face obiectul garantiei in rest clientii au obligatia sa-si curete frunzele si celelalte impuritati care raman si blocheaza curgerea apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am auzit alta explicatie de la dealer : daca obiectul discutie in cauza ar fi avut legatura cu siguranta pasagerilor rezolvarea s-ar fi facut fara prea multe comentarii, dar in cazul asta fabrica incearca sa prezinte ca pe un defect oarecum firesc, adica nimic pe lumea asta nu e perfect :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Sa vezi ce mor cu PBN de gat daca fac figuri in cazul in care voi avea probleme. Ei mi-au spus ca ma rezolva daca va fi cazul, nu am cerut eu informatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel pe Golf V din 2008. Dar nu inteleg de ce in USA problema o rezolva producatorul GRATUIT si in Romania nu vor sa o faca pe garantie.........

Ziceti ca ati fost la VW si au zis nu? Au zis nu romanii sau nemtii? Importatorul face constatarea si intocmeste un dosar cu toata documentatia ce este trimis la producator care ulterior isi da ok-ul sau nu....

Si in Ro se rezolva gratuit si anume masina mea:model 2007, cumparat de la PBV1, iesita din garantie, fara revizii efectuate la ei. Insistati, mailuri peste mailuri, si merge. Asa cum am scris si mai sus,am trimis un pasaj din lege cerand un raspuns oficial din partea lor pentru a formula reclamatia. Raspunsul a venit dupa 2 zile:PBV imi monta piesele din spuma si masticul gratis si mi-au atras atentia ca este un gest de prietenie din partea lor. Le-am atras atentia ca meritam acest gest de prietenie, ca la o masina de 22.000 e nu am primit ca discount decat un set de presuri ( deh am luat-o in 2008 cand tot romanu isi lua ca disperatu' masina, inclusiv subsemnatu')

Modificat de danok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati colegi...nu pot sa cred ce citesc aici. Si unii inca mai cred ca vw sunt superioare skoda. eu va propun sa va schimbati vw cu skoda. succes cu rezolvarea problemelor pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a cumpara Golful am studiat si varianta Skoda, dar sa stii ca VW e superior. Nu caut sa creez o polemica dar am studiat problema dpdv al finisajelor, izolarii fonice, calitate, design, valoare revanzare, dotari standard. Desiguri optionalele skoda erau mai ieftine decat la VW dar pe mine acest aspect nu m-a convins.

Oricum afirmatia ta cat si raspunsul meu nu prea ajuta topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e , off-topicul nu ajuta, dar eu eram un pic ironic si in acelasi timp va si compatimeam pt ca sunt convins ca e extrem de frustrant sa deschizi usa si sa se deformeze ca si cartonul. Acuma, ca tot m-ai atras in polemica asta, nu rezist fara sa iti raspund, dar este ultimul raspuns ca nu vreau sa iau warning :

1. finisaje: nu stiu exact la ce finisaje te referi, daca e cumva vorba de interior pot sa iti spun ca materialele folosite seamana f mult, in special plasticele...(si la skoda sunt cauciucate ca la vw) . Masina mea are 100 000 km si nu bate absolut nimic, nu am nici un greier, nu scartaie nimic, nu am iesit niciodata cu ea din romania, tapiseria e ca noua, nu e scamosata deloc, nici o urma de uzura.

2. izolare fonica- vw net superior

3. design...stii ce se zice... nu te poti c a c a in gusturile omului. Dupa parerea mea si a multor experti,printre care si top gear sunt ca golful 5 e una dintre cele mai plictisitoare masini din lume. Aici eu zic ca skoda e macar un pic peste vw

4. revanzare- vw deasupra dar extrem de putin

5. dotari standard...nush ce sa zic ca nu am mai facut de mult timp o configuratie, dar pot sa iti spun ca skoda duce lipsa de airbaguri

6. CALITATE, care dupa parerea mea e cea mai importanta, si este defapt si elementul de care discutam......... aici nu mai mai lungesc, ci iti spun doar ca lista de probleme ale golf 5 e de 2 ori mai lunga decat cea de la octavia 2 ( 23 de pagini fata de 12) in conditiile in care masinile au fost scoase pe piata in aprox acelasi timp si sunt conduse de un numar asemanator de persoane, cel putin in romania.

inca o data scuze de off-topic, nu asta era intentia mea, dar nu m-am putut abtine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mda...am patit-o si eu desi de mult timp am observat ca acolo se formeaza gheata si s-ar putea indoi dar am zis "n-are cum ba ca doar e masina nemteasca ce dracu...or fi gandit-o ei cumva"..dupa care aproape acum un an am vazut topicul asta si mi-am facut cruce si m-am bucurat ca n-am tras niciodata prea tare de usa ca sa o patesc....dar azi absolut constient de problema...am deschis usor si cu mult simt de raspundere usa...nu a scartait nimic...nu a pocnit nimic...dar cand ma uit...usa se indoise putin pentru ca efectiv era plin de gheata acolo. M-am enervat de am zis ca imi cumpar un blow torch dinala si dau cu flacara pe acolo inainte sa mai deschid usa se sa topeasca dracu :).

In fine ideea era ca e foarte greu sa te feresti de asa ceva chiar si daca esti constient de problema.

Exista vreun spray sau ceva cu care sa dai pe acolo sa se dezghete cat de cat inainte de a deschide usa? Ca alta idee nu imi vine decat sa imi iau la mine o sarma sau ceva cu care sa scobesc pe acolo inainte de a intra in masina. :huh:

Si mai mult de atat, daca masina e adusa din germania si nu mai e de mult in garantie am vreo sansa sa fiu eligibil pentru aplicarea acelui fix la vreo reprezentanta de la noi [pe gratis] ?! Sau daca nu...aveti idee cat ar costa aceasta operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt paul : finisaje si dotari exemple: vezi diferenta intre butoanele de clima, radio, guri ventilatie (la vw apare ceva crom, combinatie de culori); trage de manerele de pe plafon: la vw are un arc ce re permite plierea armonioasa fara zgomot); ridica capota : la skoda trebuie sa pui batul, in 2007 golf CL avea standard 6 airbag-uri si toate geamurile electrice cu impuls:skoda avea doar 2 airbaguri si impuls doar la sofer, cel mai ieftin golf avea AC, skoda nu avea . Acuma na' nu sunt argumente imbatabile dar pt mine au contat. Dar nu pot nega calitatile skodei , pe care o consider o masina furmoasa si corecta ca pret.

Pt st3eo: incearca s cumperi piesele pe alte cai decat reprezentanta deoarece le poti gasi mai ieftin. Pe mine, daca as fi platit piesele m-ar fi costat cam 550 lei fara manopera 300 ron. Eu am mizat pe faptul ca era un produs cumparat de la ei si care avea un viciu ascuns, in cazul tau nu e cumparat de la ei, dar incearca....

asa e , off-topicul nu ajuta, dar eu eram un pic ironic si in acelasi timp va si compatimeam pt ca sunt convins ca e extrem de frustrant sa deschizi usa si sa se deformeze ca si cartonul. Acuma, ca tot m-ai atras in polemica asta, nu rezist fara sa iti raspund, dar este ultimul raspuns ca nu vreau sa iau warning :

1. finisaje: nu stiu exact la ce finisaje te referi, daca e cumva vorba de interior pot sa iti spun ca materialele folosite seamana f mult, in special plasticele...(si la skoda sunt cauciucate ca la vw) . Masina mea are 100 000 km si nu bate absolut nimic, nu am nici un greier, nu scartaie nimic, nu am iesit niciodata cu ea din romania, tapiseria e ca noua, nu e scamosata deloc, nici o urma de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

st3reo ar mai fi si varianta casco. dai ai si mai ales nu e cu fransiza. tot s-a mai discutat aceasta problema. unii au reusit.. altii nu... Oricum chiar daca reusesti te vei umple de draci.

off topic: pentru paul si danok... exista pm... sau deschideti alt topic. (parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

am si eu o intrebare(poate nu este locul dar nu am gasit ceva asemanator) in legatura cu usa dreapta fata. in afara de cheder poate fi si alt defect pentru care te trage curentul ceva de speriat?

mai ales pe frigul asta iti ingheata piciorul nu alta.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, avand in vedere ca se aproprie iarna, m-am gandit sa readuc la viat acest subiect. As dori sa fac eu singur modificarile pentru a nu se mai acumula gheata. Cei doi bureti i-am achizitionat de la un magazin de piese auto, acuma urmeaza intrebarea pentru cei care si-au modificat traseul singuri, exista inlocuitori pentru celelalte repere, respectiv :Sealing Cord - AKD49701004R10 si Door Seal - 1K4837701E9B9??? Daca stie cineva raspunsul il rog sa nu fie rusinos si sa imi spuna si mie :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc, dar sealing cord e un fel de mastic, iar door seal e cheder de portiera.

Cu alte cuvinte, un cheder de dacie s-ar putea sa fie mai ieftin decat unul de vw, insa aici va fi pusa sub semnul intrebarii si durabilitatea reparatiei, ca nu cumva sa se dezlipeasca acel cheder de pe carenajul rotii, din cauza lipiciului presupus mai prost.

Eu mi-am lipit doar cei doi bureti cu feonul si m-am oprit aici. Nu ma mai chinui sa deviez traseul de scurgere a apei dinspre parbriz, intrucat nu merita efortul (parere personala). Daca e sa fiu neatent, oricum nu voi mai strica asa de rau usa, pentru ca buretele nu va permite sa se formeze atat de multa gheata sub balamaua portierei ca inainte de lipirea lor, si in plus, va prelua si din soc, prin deformarea sa in cazul in care incerc sa deschid usa. Daca nu, ura si la gara... :D

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

"adyp2003"la cheder de dacie sau unu mai bun putin ma gandeam si eu, iar mastic, cred ca gasesc eu pe undeva. Ramane sa ajung la un magazin auto sa ma uit de cheder si sa incerc sa fac modificarile.

Buretii sunt usor de montat? Ai folosit feon sau suflanta de aer cald???

Modificat de florin vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!