Jump to content

RETROFIT: Instrument Cluster BC MaxiDOT


Riddler
 Share

Postare recomandată

Salutare

La Passat ul din semnatura B6 2.0 tdi 2010 cod motor CBBB am ceasuri simple 3C0920861E si ieri am cumparat ceasuri de B7 3AA920871A.

Le am montat ieri si le am codat cu codul de pe ceasurile mele vechi 160F00.

Am pus contactul si masina a pornit dar am 2 erori 

Prima nu mi-a indica nimic indicatorul de combustibil si am eroarea 

9453074 - Senzor de nivel de combustibil 1, B103E 1B [009] - Rezistență prea mare

A doua temperatura exterioara imi indica -22 grade celsius.

Am pus ceasurile mele inapoi si totul e ok,indica si combustibilul si temperatura exteriora,

Ce nu e bine sau ce mai trebuie facut ?

Poate ma ajuta cineva sa-mi spuna daca am gresit ceva la codare sau mai trebuia sa codez ceva sau ceasurile nu sant compatibile cu masina mea

 

Log-PASSAT 2-WVWZZZ3CZAE112963-190660km-118470mi.txtFetching info...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspuns.Deci normal ar fi trebuit sa nu mi dea erorile respective dupa codare si montare pe masina ? ?Sa stiu daca sa le trimit inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe schemele de B6 si B7 daca coincide asezarea in mufa la firele de la senzorul de nivel comb si cel de la senzorul de temp ext

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat eu, sunt aceiasi. Cele 2 erori apar cand traseul de masa trimisa de ceasuri este intrerupt in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 23.11.2023 at 10:10, muri a scris:

Salutare

La Passat ul din semnatura B6 2.0 tdi 2010 cod motor CBBB am ceasuri simple 3C0920861E si ieri am cumparat ceasuri de B7 3AA920871A.

Le am montat ieri si le am codat cu codul de pe ceasurile mele vechi 160F00.

Am pus contactul si masina a pornit dar am 2 erori 

Prima nu mi-a indica nimic indicatorul de combustibil si am eroarea 

9453074 - Senzor de nivel de combustibil 1, B103E 1B [009] - Rezistență prea mare

A doua temperatura exterioara imi indica -22 grade celsius.

Am pus ceasurile mele inapoi si totul e ok,indica si combustibilul si temperatura exteriora,

Ce nu e bine sau ce mai trebuie facut ?

Poate ma ajuta cineva sa-mi spuna daca am gresit ceva la codare sau mai trebuia sa codez ceva sau ceasurile nu sant compatibile cu masina mea

 

Log-PASSAT 2-WVWZZZ3CZAE112963-190660km-118470mi.txt 11.39 kB · 0 downloads

Expand  

Daca vrei sa le folosesti, trage masa de la caroserie printr-o siguranta de 5A, direct pe firul care pleaca catre senzori, in mufa masinii. Dupa aceea o sa lucreze corespunzător si dispar si erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Florin

Vreau sa fiu sigur ca am inteles ca germana mea nu e prea buna😀

Sa trag un fir de masa la pinul 20 ?

 

pinout cluster.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dar protejat de o siguranta cu valoare cat mai mica, 1A e ideal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 24.11.2023 at 7:06, muri a scris:

Buna Florin

Vreau sa fiu sigur ca am inteles ca germana mea nu e prea buna😀

Sa trag un fir de masa la pinul 20 ?

 

pinout cluster.png

Expand  

Da, este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin si Al Bundy pentru ajutor.Acum am cluster-ul functional.😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 23.11.2023 at 17:47, F l o r i n a scris:

Daca vrei sa le folosesti, trage masa de la caroserie printr-o siguranta de 5A, direct pe firul care pleaca catre senzori, in mufa masinii. Dupa aceea o sa lucreze corespunzător si dispar si erorile

Expand  

Cu drag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a schimba ceasurile din cele de euro 4 in cele de euro 5 , la transplantul de pini trebuie sa tai firele si sa le cositoresc sau pot scoate fiecare pin in parte din mufa de 36 si sa il pun in mufa de 32 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Scoateți pinii și se muta, dupa care cei mari trebuie înlocuiți cu pini mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un B6 CBAB din 2009 euro 5 cu clusterul alb/negru. Recent am facut swap la unul de B7 color 2D. Totul e ok la el cu exceptia afisarii gradelor la temperatura uleiului (meniul OIL TEMP il am activ in bord), dar la value imi arata "---". Cand l-am dat jos pe cel vechi, imi arata. La asta nou nu imi arata indiferent de cat merg cu masina. Ma poate ajuta careva? Va multumesc frumos. (e prima postare pe forum, daca am gresit ceva imi cer scuze anticipat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!