Jump to content

Skoda Fabia Tour de France ++


Aer Curat
 Share

Postare recomandată

Skoda Fabia Tour de France ++

Ce parere aveti despre aceasta oferta ?

Este disponibila numai varianta de caroserie combi, 4 motorizari (1 benzina - 1,2htp; 3 diesel - 1,9 Sdi, 1,4Tdi si 1,9 Tdi ), 3 variante de culoare (galben lemon, negru, argintiu metalizat).

Ca dotari se apropie f. mult de nivelul elegance, mai putin cateva (jante aliaj, sertaras in consola fata), dar si cateva in plus.

Preturi : Motorizare Acciza CIP DDP

Fabia Combi Tour de France 1.2-HTP 47KW(64CP)-M5 1.00% 9948 12002

Fabia Combi Tour de France 1.9-SDI 47KW(64CP)-M5 2.50% 11450 13960

Fabia Combi Tour de France 1.4-TDI 55KW(75CP)-M5 1.00% 12091 14571

Fabia Combi Tour de France 1.9-TDI 74KW(101CP)-M5 2.50% 12854 15663

Precizez ca ma intereseaza o motorizare diesel (de preferat 1,9 Tdi - cam scumpa insa).

Merita sau nu ? Mai bine Fabia Elite 1,4 Tdi cu ceva optionale (oglinzi electrice si incalzite,...) ?

De motorul 1,4 Tdi nu prea am auzit mai nimic (am scris si pe topicul dedicat), asa ca nu stiu ce sa zic de el...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotarile standard ale modelului :

Design

Bare de protectie vopsite in culoarea caroseriei,cu banda protectoare neagra

Portbagaj capitonat integral cu material textil

Lampi semnalizare albe laterale

Schimbator viteze imbracat in piele, Tour de France

Volan sport, in 3 spite, imbracat in piele

Maneta frana de mana imbracata in piele

Covorase Tour de France fata/spate

Sunset - geamuri laterale spate si luneta in nuanta fumurie

Logo TOUR DE FRANCE pe caroserie

Centuri de siguranta in culoare galbena

Jante 6Jx15 si capace roti

Oglinda in culoarea caroseriei

Compartiment portbgaj acoperit

A 5-a usa capitonata integral

Tetiere fata / spate reglabile pe inaltime

Faruri optice cu geam clar cu rama interioara cromata

Bare longitudinale portbagaj acoperis

Siguranta

Imobilizator electronic

Airbag sofer ( full size)

Centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime

Coloana directie cu reglare pe adancime si inaltime

Intrerupere alimentare carburant in caz de accidente

Doua sisteme de ancorare ISOFIX pentru scaun copil

A treia lampa de stop

Trei centuri de siguranta spate, cu prindere in trei puncte

Lumina de siguranta in capitonajul usilor fata / spate

ASR

Stop ceata

ABS

Reglaj pe inaltime scaun sofer

Faruri ceata

Functional

Bancheta spate rabatabila asimetric

Plasa portbagaj

Aparatori noroi spate

Inchidere centralizata cu telecomanda

Filtru de polen

Servodirectie

Caroserie complet galvanizata

Iluminare verde a instrumentelor de bord

Iluminare compartiment portbagaj

Turometru cu ceas

Luneta incalzita

Priza de 12V in consola centrala

Buzunare in capitonajul usilor fata

Scrumiera fata

Spatiu de depozitare in consola centrala

Sistem de recirculare a aerului

Numar sasiu la vedere

Reglare faruri de la sofer

Roata de rezerva normala din otel

Torpedou cu suport pahare(climatizat - numai la varianta cu AC)

Inele de amarare in compartiment portbagaj

Pregatire radio cu 4 difuzoare si antena rabatabila

Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile

Computer bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta si timpul parcuse, autonomie, viteza medie)

Doua lampi de citit fata

Sistem de acoperire portbagaj rulant cu spatiu pentru umbrela

Oglinzi exterioare electrice si incalzite

Confort

Semnal sonor pentru faruri aprinse

Manere plafon fata

Agatatoare haine in spate

Compartiment depozitare sofer(doza) cu climatizare (numai la varianta cu AC)

Stergator luneta cu temporizare

Aer conditionat automat

Geamuri cu protectie termica

Geamuri electrice fata

Si inca ceva, indiferent de culoarea aleasa (dintre cele 3 disponibile) nu costa nimic in plus. Tapiteria standard este tour de France.

Cred ca arata oarecum "interesant" cu centurile de siguranta galbene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici o parere, nimic.

Am vazut un exemplar la Avia. Era negru. Destul de interesant, insa centurile galbene nu prea, se vede mult mai repede daca le ai puse sau nu. Schimbatorul de viteze era altul decat cel obisnuit, era mai frumos.

Principalul inconvenient (poate si decisiv) este pretul exagerat de mare. Cotatie de pret de la care ai deja alte optiuni (Octavia 1), sau te indrepti spre alte variante cu diferente nu f. mari de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De motorul 1,4 Tdi nu prea am auzit mai nimic (am scris si pe topicul dedicat), asa ca nu stiu ce sa zic de el...............

<{POST_SNAPBACK}>

1.4 tdi este de fapt 1.9 tdi-1cilindru.

Motorul de 1.4 este celebru fiindca cu el s-a obtinut acel consum demn de guiness book: parca 2,6l/100km cu masina incarcata!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu asta. De altfel l-am si testat.

Ma interesau opinii despre el, daca cineva are acest motor (1,4Tdi), sau daca l-a testat extensiv.

Si despre oferta descrisa care sunt parerile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tour de France este o promotie pe platforma de Classic insa cu cateva dotari de top: inchidere centralizata cu telecomanda, pachet partial piele, faruri de ceata, computer de bord, oglinzi electrice si incalzite, Climatic, ABS, airbag sofer, jante de otel pe 15 toli, vopsea metalizata/ perlefect gratuita, pachet crom Elegance si covorase fata spate. Ceea ce lipseste zic eu sunt airbagul pasager, dar se poate comanda optional si eventual geamuri electrice spate, patru difuzoare suplimentare si scaun pasager reglabil pe inaltime. Din pacate fiind o varianta construita pe platforma de Classic nu se pot comanda geamuri electrice pe spate, dar overall este o oferta foarte buna la pretul DDP de EUR 12.257 pentru Fabia Combi Tour de France 1.2 HTP, cu consum mediu de 5.9 l/ 100 km.

De motorul 1,4 Tdi nu prea am auzit mai nimic (am scris si pe topicul dedicat), asa ca nu stiu ce sa zic de el...............

<{POST_SNAPBACK}>

1.4 tdi este de fapt 1.9 tdi-1cilindru.

Motorul de 1.4 este celebru fiindca cu el s-a obtinut acel consum demn de guiness book: parca 2,6l/100km cu masina incarcata!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca versiunile Diesel reprezinta o alternativa pentru Fabia Combi in prezent din urmatoarele considerente:

1. Versiunea similara ca si putere lui 1.2 HTP este 1.9 SDI de 64 CP, cu performante dinamice si mai modeste si care se amortizeaza abia dupa cel putin 110.000 km, care in Romania se parcurg in cel putin 5 ani.

2. TDI-ul de 1.4 si 75 CP, mai performant si mai inteligent (desi va suferi in curand modificari ca la Polo) costa deja cu peste EUR 2.500 mai mult, ceea ce il face putin atractiv, in timp ce surata in 4 cilindri este totusi prea puternica pentru o masina de om linistit cum e Fabia Combi si mult prea scumpa. Cu doar EUR 4.500 in plus poti opta pentru Superb Ignition cu acelasi motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De motorul 1.9-TDI 101CP ce imi puteti spune ?

Sau mai bine ar trebuii sa deschid un topic in aria TDI ?

Destul de interesanta combinatia: Fabia combi si 1,9Tdi 101cp.

Stiu ca la pretul de 15663 Euro se pot gasii si alte variante, deja intram in clasa compacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul TDI de 101 CP ofera performante excelente pe Fabia Combi, dar in Romania nu are prea multi clienti din cauza pretului foarte mare si a concurentei fraticide ce o are de cativa ani cu Octavia 1/ Tour cu motor TDI de 90 CP. Cunosc din surse sigure ca exceptand cateva masini de flota nu s-a mai cumparat decat cateva unitati cu acest motor. Totusi, Fabia Combi cu motor TDI de 101 CP poate fi lejer incadrata in clasa compacta intrucat sunt chiar masini cu dimensiuni mai mici in aceasta clasa (i.e. Golf V, Leon, Astra) iar performantele dinamice sunt demne de clasa compacta, unde mai fiinteaza de pilda si Golf V cu trei usi si motor SDI de 75 CP.

Fabia Combi cu motor TDI nu este o optiune intrucat este mult mai scumpa decat HTP iar pentru cei interesati de performante si spatiu cea mai buna optiune ar fi Octavia Tour Combi TDI de 110 CP, care poate fi configurata cu dotari superioare (i.e. Climatronic) pentru un pret DDP similar.

De motorul 1.9-TDI 101CP ce imi puteti spune ?

Sau mai bine ar trebuii sa deschid un topic in aria TDI ?

Destul de interesanta combinatia: Fabia combi si 1,9Tdi 101cp.

Stiu ca la pretul de 15663 Euro se pot gasii si alte variante, deja intram in clasa compacta.

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este mai potrivita ca si masina familiala Octavia combi.

Insa Octavia Tour Combi 1,9Tdi 110cp costa 16.511 Euro, varianta de 90cp are un pret mai mic (cred ca la ea te refereai) de 15.108 Euro. Dar si dotarile sunt mai putine decat pe Fabia tour de France.

Inteleg deci ca, exceptand companiile respective, ar trebui sa fii un mare admirator al modelului pentru a o cumpara cu motorizarea aceasta (tinand seama de pret).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream totusi la TDI-ul de 110 CP, diferentele de dotari intre cele doua modele nu sunt prea mari. Fabia Tour de France are in plus fata de dotarile standard de pe Octavia Combi Tour geamurile electrice fata, proiectoarele de cata, pachetul partial piele, tapiteria editie speciala, pachetul crom, covorasele fata/ spate, telecomanda pentru inchiderea centralizata, vopsea metalizata/ perlefect gratuita, adica dotari care ar ridica pretul Octaviei Combi Tour cu EUR 902, pana la EUR 17.413, cu EUR 1.750 peste pretul Fabiei Combi Tour de France TDI de 101 CP. Se pune intrebarea insa daca aceste doari sunt foarte utile si daca nu cumva poti renunta la unele dintre ele doar pentru a obtine mai multa masina pentru banii dati. Cred totusi ca o Fabia Combi TDI cu aceste optiuni este destul de greu de vandut ulterior intrucat nu are imaginea de piata a Golfului (desi personal stiu cat de greu se vand Golfurile Variant, sub pretul limuzinei hatch cu 5 usi cu dotari similare), iar aceste dotari exclusive pentru o masina relativ mica o face destul de neatractiva pentru clientii cu bani putini in cautare de imagine, performante, ambianta si fiabilitate. In plus in Romania se cumpara TDI-uri (noi si second hand) din spirit de turma si nu din ratiuni practice. Personal cunosc o tipa de 25 ani care si-a cumparat o Octavia II Elegance TDI 105 CP cu EUR 19.300 desi nu face mai mult de 1.500 km pe luna si nu merge in masina decat singura sau eventual cu vreo prietena. Cand am intrebat-o de ce si-a luat TDI mi-a spus ca astfel consuma putin. Cand am intrebat-o cat costa motorina si respectiv benzina a zambit si a facut un calcul scurt, ramanand oarecum suprinsa de realitatea obiectiva si a motivat ca de fapt a luat decizia fiind influentata de un var al ei care i-a recomandat Diesel. Ce sa ii explic ei ca in drumul pana la liceul la care preda nu poate folosi cuplul motor sau caii aceia putere sau ca portbagajul nu gazduieste altceva decat trusa medicala, triunghiul, setul de becuri si stingatorul de incendii si o data pe luna o sacosa...Dar asta e: locuim in Romania o tara plina de clisee! Recomand cu caldura Fabia Combi Tour de France cu motor 1.2 HTP pentru consum modic, reprize decente, tinuta de drum super, spatiu excelent pentru clasa ei si pret impecabil. unde mai pui ca poate fi configurata cu tempomat, stergator faruri, faruri de ceata etc... la preturi modice (vezi lista de preturi pentru Fabia Combi in format .pdf pe site-ul www.skoda.ro). Eu o voi alege cu siguranta!

Da, este mai potrivita ca si masina familiala Octavia combi.

Insa Octavia Tour Combi 1,9Tdi 110cp costa 16.511 Euro, varianta de 90cp are un pret mai mic (cred ca la ea te refereai) de 15.108 Euro. Dar si dotarile sunt mai putine decat pe Fabia tour de France.

Inteleg deci ca, exceptand companiile respective, ar trebui sa fii un mare admirator al modelului pentru a o cumpara cu motorizarea aceasta (tinand seama de pret).

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Corneliu79 : Masina aceasta va rula undeva intre 20 si 30k km anual, si o parte semnificativa a lor va fi in oras. Astfel ca eu am considerat ca se justifica un diesel.

Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste pretul f. ridicat, si faptul ca aceasta echipare aparte nu o va ajuta prea mult sa-si pastreze o cota (mai) ridicata la revanzarea de peste 4 ani.

Sa inteleg ca vrei sa iti schimbi Fabia Combi din 2003 cu una din seria tour de France ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta ti se potriveste poate un Diesel, dar cel mult TDI-ul de 75 CP, desi diferenta se va amortiza in mai bine de 5 ani te vei bucura de cuplul ceva mai bun.

Da. Intentionez sa imi schimb Fabia Combi 1.4 MPI/ 68 CP din 2003 pe care o am cu o Fabia Combi 1.2 HTP/ 64 CP Tour de France, dar inca oscilez si pentru Fabia Combi Elite intrucat as vrea optiuni precum cotiera spate si geamuri electrice spate, care altfel nu as putea sa le am pe Tour de France. Consumul scazut al HTP-ului este un atu pentru orice alegere iar jantele de otel pe 15 toli sunt un atu pentru Tour de France.

Cam astea ar fi dotarile optionale cu care mi-as configura Tour de France:

Culoare exterioara 1Z1Z Negru Magic Euro 0,-

Tapiterie scaun 06 Scaun: Stofa

Culoarea tapiteriei: Negru

Podea: Negru

Consola: Negru

Plansa de bord: Negru Euro 0,-

Dotari optionale

4 difuzoare suplimentare 8RM Euro 33,-

Airbag pasager PE1 Euro 131,-

Alarma pentru inchidere centralizata cu PDB telecomanda (PD1) Euro 117,-

Instalatie spalare faruri 8X1 Euro 65,-

Pachet drumuri grele PK4 Euro 131,-

Reglaj pe inaltime scaune fata PKC Euro 99,-

Sertar sub radio in consola centrala QE2 Euro 13,-

Sertar sub scaun sofer QN3 Euro 13,-

Tempomat 8T2 Euro 99,-

@ Corneliu79 : Masina aceasta va rula undeva intre 20 si 30k km anual, si o parte semnificativa a lor va fi in oras. Astfel ca eu am considerat ca se justifica un diesel.

Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste pretul f. ridicat, si faptul ca aceasta echipare aparte nu o va ajuta prea mult sa-si pastreze o cota (mai) ridicata la revanzarea de peste 4 ani.

Sa inteleg ca vrei sa iti schimbi Fabia Combi din 2003 cu una din seria tour de France ?

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corneliu, fabia ta este din 2003, este combi insa nu are probabil toate acele dotari pe care ti le doresti pt noua fabie. Totusi, ce te nemultumeste la motorul 1.4 AME. Din punctul meu de vedere este un motor excelent si care nu consuma mult fatza de HTP, poate chiar neglijabil iar la feeling cred ca este mai placut 1.4.

Cum faci schimbul? Vinzi fabia ta si cumperi alta sau o predai dealer-ului si platesti diferentza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tempomat pe 1.2 ? Hm.... pe vremuri nu se oferea decat de la 100 CP in sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau
Da. Intentionez sa imi schimb Fabia Combi 1.4 MPI/ 68 CP din 2003 pe care o am cu o Fabia Combi 1.2 HTP/ 64 CP

Chiar, ca si eu sunt curios care e rationamentul... De ce schimbi motorul de 1.4 pe 1.2? Consum? Diferenta nu e chiar asa de mare, iar motorul de 1.4 si-a dovedit fiabilitatea de-a lungul anilor... Despre 1.2, nu stiu cum o sa se comporte dupa mai multe mii de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea mai putin mai placuta este data de faptul ca Fabia Tour de France este construita pe platforma unei Fabia Combi Classic, si unele chestiuni uzuale nu sunt in dotarea de serie (gen: airbag pasager,etc.).este foarte adevarat ca in schimb are unele dotari extra (pachet partial piele, geamuri laterale spate sunset, comp de bord, abs, si asr doar pt 1,9tdi 101cp, climatic).

Insa am mai observat (pe www.skoda.com) ca dotarile difera putin: acolo era echipata si cu jante de aliaj si radiocd de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akebono, nu ma nemultumeste Fabia mea Combi 1.4 de 68 CP din Ian 2003, insa as vrea sa fac o schimbare pentru a primi toate acele dotari de care am vorbit. Pentru mine confortul inseamna ca fiecare pasager sa se bucure de o atentie deosebita, ceea ce poate insemna geamuri electrice spate, cotiera spate, pachet partial piele, jante de 15 toli, tempomat sau elemente de efect precum o culoare deosebita (i.e. negru magic perlefect ori instalatie spalare faruri). Cat despre motorul 1.2 HTP am inteles ca este extrem de economic, iar un consum mediu de 5.9 l/ 100 km este tousi semnificativ sub cel de 7.1 l/ 100 km pe fisa tehnica la AME. Inca oscilez intre Fabia Combi Elite 1.2 cu multe optiuni si Fabia Combi Tour de France cu toate optiunile ce se pot pune.

Corneliu, fabia ta este din 2003, este combi insa nu are probabil toate acele dotari pe care ti le doresti pt noua fabie. Totusi, ce te nemultumeste la motorul 1.4 AME. Din punctul meu de vedere este un motor excelent si care nu consuma mult fatza de HTP, poate chiar neglijabil iar la feeling cred ca este mai placut 1.4.

Cum faci schimbul? Vinzi fabia ta si cumperi alta sau o predai dealer-ului si platesti diferentza?

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce ma sfatuiti sa fac? Cred ca as putea obtine vreo 7.500 Euro pe Fabia mea Combi 1.4 AME grey stone din 01.2003 cu 42.000 km la bord si as pune eu diferenta de 6.000-7.000 Euro, functie de versiunea aleasa. Nu stiu cat mi-asr oferi delerul pe masina?

Sa inteleg ca vrei sa iti schimbi Fabia Combi din 2003 cu una din seria tour de France ?

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rvacaru, tocmai asta imi place mie la VWAG ca poti sa iti configurezi masina cum vrei, fara prea multe constrangeri. Ai dreptate cu tempomatul, inainte nu se oferea decat pentru motoarele TDI de 101 CP, respectiv 1.4 de 101 CP si 2.0 115 CP, acum cei de la Skoda au inteles ca aceste oferte speciale pot avea un succes chiar si mai mare daca permit clientilor o personalizare a masinii prin adaugarea catorva optionale. Asta in conditiile in care foarte multi clienti care in mod traditional s-ar fi orientat catre Fabia au ales in ultima vreme Octavia Tour, chiar cu motor TDI, la preturi comparabile cu versiunile Diesel ale Fabiei. Totul e doar o decizie de marketing. Poti vedea pe www.apia.ro cum au scazut vanzarile Fabie ca pondere in vanzarile Skoda in Ro in semestrul 1 din 2005.

Si tempomat pe 1.2 ? Hm.... pe vremuri nu se oferea decat de la 100 CP in sus...

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este unul dintre motive, asa cum am explicat anterior. Apoi este dorinta de a avea o Skoda extrem de bine echipata pentru nu foarte multi bani. Adica optiuni ce lipsesc pe o Octi2 de 19 K Euro intr-o Fabia Combi de 13.5 k Euro. Nu am nevoie de un motor sportiv, am constatat in 42.000 km ca 68 CP sunt arhisuficienti, am rulat si cu 170 km pe autostrada in Ungaria, reprizele dincolo de 3.500 ture sunt decente.

Chiar, ca si eu sunt curios care e rationamentul... De ce schimbi motorul de 1.4 pe 1.2? Consum? Diferenta nu e chiar asa de mare, iar motorul de 1.4 si-a dovedit fiabilitatea de-a lungul anilor... Despre 1.2, nu stiu cum o sa se comporte dupa mai multe mii de km...

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este unul dintre motive, asa cum am explicat anterior. Apoi este dorinta de a avea o Skoda extrem de bine echipata pentru nu foarte multi bani. Adica optiuni ce lipsesc pe o Octi2 de 19 K Euro intr-o Fabia Combi de 13.5 k Euro. Nu am nevoie de un motor sportiv, am constatat in 42.000 km ca 68 CP sunt arhisuficienti, am rulat si cu 170 km pe autostrada in Ungaria, reprizele dincolo de 3.500 ture sunt decente. Acum ma intereseaza doar imaginea exterioara si confortul interior, fara a fi dispus sa platesc in plus de pilda pentru o Octi2 Ambiente 1.4 cu ceva optiuni.

Chiar, ca si eu sunt curios care e rationamentul... De ce schimbi motorul de 1.4 pe 1.2? Consum? Diferenta nu e chiar asa de mare, iar motorul de 1.4 si-a dovedit fiabilitatea de-a lungul anilor... Despre 1.2, nu stiu cum o sa se comporte dupa mai multe mii de km...

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer Curat, stiu asta si asta este motivul pentru care as opto titusi pentru Fabia Combi Elite 1.2 cu optiuni similare, unde as putea primi si cotiera spate, geamuri electrice spate, senzor de parcare. Oricum si fara dotarile mentionate anterior Fabia Combi Tour de France poate fi configurata cu airbag pasager de pilda.

Partea mai putin mai placuta este data de faptul ca Fabia Tour de France este construita pe platforma unei Fabia Combi Classic, si unele chestiuni uzuale nu sunt in dotarea de serie (gen: airbag pasager,etc.).este foarte adevarat ca in schimb are unele dotari extra (pachet partial piele, geamuri laterale spate sunset, comp de bord, abs, si asr doar pt 1,9tdi 101cp, climatic).

Insa am mai observat (pe www.skoda.com) ca dotarile difera putin: acolo era echipata si cu jante de aliaj si radiocd de ex.

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau
Cat despre motorul 1.2 HTP am inteles ca este extrem de economic, iar un consum mediu de 5.9 l/ 100 km este tousi semnificativ sub cel de 7.1 l/ 100 km pe fisa tehnica la AME.

Nu stiu zau... exista un topic de consum aici pe site, si nu as zice ca diferenta este asa mare... daca stai sa calculezi in bani si in km, ai sa vezi ca diferenta de consum nu sta in picioare ca un atuu pentru a schimba masina... ma rog, tu decizi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice sa nu te iei dupa fisa tehnica a masinii si sa vezi ce spun posesorii de asa ceva. 5.9 este mai mult un vis. 1.2 HTP va consuma sigur mai mult pe fabia combi accesorizata si cu aer cond pornit. Este mult prea grea si va trebui sa tragi ceva de motor sa mearga decent. In viziunea mea si AME-ul este mic pt fabia combi desi ofera o plaja de cuplu relativ constant pe turatii de la 3000-4500.

Alegerea iti apartine si sper sa nu regreti donarea unui cilindru pt confort. Expresia apartine altui membru al forumului. Sper sa nu se supere ca am folosit-o :rolleyes:.

In principiu poti sa-ti accesorizezi fabia actuala cu cateva din dotarile pe care le doresti la pretzuri decente. Tempomat, volan de piele, schimbator elegance, pini la usi, sertare, etc ... Se pot schimba si culorile in interior daca acestea nu te satisfac si e musai sa le ai. 5-6 litere magice: T U N I N G :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!