Jump to content

Golf 7 - Ce asteptari aveti de la el?


alex76
 Share

Postare recomandată

Maestrul Voinea a deschis de ceva vreme un topic interesant si util, in care incerca sa anticipeze momentul aparitiei noului Golf. Fara a incerca sa-l concurez, incerc sa vin cu acest topic nou, in care sa fim proactivi, exprimandu-ne asteptarile fiecaruia, din postura de posesori actuali si de ce nu, viitori, de golf. Poate ca cei responsabili cu aparitia G7 vor tine cont si de preferintele noastre.

Deci, va rog sa va pronuntati despre viitorul design, preturi, performante, dotari standard si optionale, din punct de vedere al detinatorilor diferitelor generatii de Golf de pana acum, care stiti cel mai bine plusurile si minusurile acestui adevarat brand, cat si prin prisma dorintelor voastre pur subiective.

Va multumesc si va rog sa dati curs acestui exercitiu de imaginatie.

Spor!

My bad, dublu topic. Rog un moderator sa repare eroarea. Nu aruncati cu piatra, a fost ceva neintentionat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maryuskkk

    8

  • Dudu

    7

  • raekwon1

    6

  • alex76

    4

Cred ca mai sunt cel putin 2 ani pana la aparitia Golfului 7...

Ar fi bine daca ar lucra la design, sa nu fie un 6 cu face lift. As vrea motoare mai mici si mai puternice (sa zice 1,2 benzina si 130CP sau 1,4 diesel si 140 CP), cu noxe cat mai putine si consum cat mai mic. Apoi as dori sa aibe un pret mai accesibil. Sa aibe celule solare integrate in plafon care sa-ti climatizeze masina cand este oprita, iar in mers sa acopere o mare parte din consumatori... Sa obtina 5 stele la testele crash (are si 5-ul). Portbagajul sa fie cu 100 litri mai mare. Iar airbagurile standard sa fie 9 (2 fata, 1 genunchi sofer, 4 laterale, 2 cortina). Sa aiba becuri cu leduri peste tot. Radio-cd cu mp3 si conector USB cu 8 boxe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evolutie la design!

Nu ca nu imi place G6, insa spatele, dupa parerea mea, este downsize design..low cost Touareg..sau ceva de genul asta!

Interiorul ar trebui sa il pastreze (oricum este peste medie) si sa il imbunatateasca...

Motoare: VW ar trebui sa se gandeasca ..for example:

Daca FIAT are Bravo de 2.0 TDi 165 CP, 360 Nm, la un pret de 21000 EUR inclusiv TVA, iar ei vin cu GTD la aproape 28.000 inclusiv TVA, normal ca omu isi ia FIAT si apoi trece fara probleme pe langa TDI 2.0 - 140..plus ca este aceasi clasa...

Sa nu mai zic de AUDI - 143 CP...

Pentru mine ar fi rusinea suprema sa depaseasca asa ceva...si vorbesc de rusinea suprema ca si cand as fi dat bani in plus pentru..un minus

Personal, daca imi iau G7, ar trebui sa fie peste media de compacte, un motor diesel powerfull cu tot ce zice mai sus victor;

Vorbea lumea de 2.0 - 210 CP de la VW...nu mai scot motorul asta odata..??

Daca tot o tin asa la motorizari...s-ar putea ca VW sa aiba o surpiza, cu tot cu interiorul lor de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa vina cu un 1.6tdi mai puternic adica pe la 130 cp.

2.0tdi cica va avea in viitorul apropiat 150 si 180 cp cu o singura turbina.

la 2.0tdi cu doua turbine sa scota ceva comparabil cu ce are mercedes si bmw.

sa creasca la peste 400 litri capacitatea portbagajului.

sa mentina aceeasi greutate a masinii si sa nu o creasca asa cum se intampla cu astra (100 kg in plus).

sa pastreze spatiul interior pt pasageri.

sa schimbe designul spate . e oribil la G6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt. feedback.

Nu va cere nimeni sa inventati roata sau sa proiectati de la A la Z viitorul G7. As vrea sa ne dam cu parerea si sa ne spunem doleantele si pasurile, fie ca am avut pana acum un Golf, fie ca vom deveni posesori ai unuia. De multe ori decizia de achizitie a unei masini depinde de chestiuni de amanunt, pe care unii dintre noi nu le-am recunoaste pt. nimic in lume, dar oferta este atat de bogata si de asemanatoare uneori.

Daca ne referim la design, sunt curios cum priviti cele sase generatii de Golf aparute pana acum? Care o considerati cea mai reusita? Nu fiti partizani, faceti abstractie de ce a-ti avut sau detineti acum.

Despre preturi ce parere aveti? A-ti dori o coborare generala a lor sau o canibalizare feroce intre Golf si A3? Stiu ca ultima ipoteza nu este credibila, dar o reducere a liniilor de echipare la Golf, la Cl, Hl (mai degraba bussiness) si direct R line, vi s-ar parea viabila? Ceva similar cu Civic, preturi mai mari, superaccesorizate din standard, o lista de optionale de jumatate de pagina cel mult. Sau invers, pornim de la un G7 chel de 12000 euro si ajungem la topline de peste 40 mii?

In ceea ce priveste motorizarile, sunteti de acord cu linia actuala, tsi-uri viitoare de 1.0 si >120 hp, crd-uri 2.0 de 210 hp si peste? A-ti fi dispusi sa platiti 3-5 mii de euro in plus pt. niste hibride inferioare ca performante dinamice? Un viitor R de peste 400 hp stock?

Un Golf cu o lungime de 4.40 m vi se pare ok? Doar hatch? Usi de tip lambo in standard, sau macar optional? Portbagaj de 500 de l sau ampatament cu 15 cm in plus?

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand nu cred ca nu om normal la cap ar trebui sa plateasca mai mult de 20.000 pe o compacta nonpremium pt ca o astfel de masina nu face atatia bani. singurele exceptii ar fi gti/gtd si r daca ne referim strict la golf.

apoi 500 de litri nu sunt posibili la un hatch indiferent cum il desenezi. +ca o masina cu 500 de litri in portbagaj nu mai e hatch e avant.

civicul 5d mi se pare cea mai tare masina din punct de vedre al dimensiunilor exterioare si cum au reusit sa muleze aceste dimensiuni la interior. spatiu pt pasageri enorm, portbagaj de 415 litri si o modularitate extraordinara a banchetei spate, modularitate care te ajuta sa cari ce vrei in masina aia. cica tocmai acea posibilitate de a pune bancheta spate asa cum vrei tu a facut ca sa scada confortul interior pt pasagerii spate.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Apoi sa ne dam cu parerea :rolleyes:

1. nu vei vedea niciodata diesel cu 2 turbine pe vw golf - costurile si marketingul impiedica acest lucru

2. dotarile (mai ales cele cu tenta de lux) cresc greutatea

3. 1.6 TDI spre 140 nu va iesi decat dupa apusul best-sellerului 2.0 140cp

4. 2.0 TDI 150-180 pentru ce?! Nu exista deja 2.0TDI CR 170?

5. Din cate stiu eu, G6-le este lider la spatiu interior in categ Hatch. Spatiul interior atrage spatiu exterior care atrage diferentieri de clasa ;)... idem si pentru portbagaj

mariuskkk, vrei diesel biturbo cu portbagaj spre 500l, cu spatiu interior imens toate astea in caroserie de hatch nonpremium sub 20000?!?! Ca eu asta inteleg :D

Sincer, daca ezista, vreau si eu!

OFFTOPIC: Hai totusi sa nu transformam topicul intr-un versus fara finalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul mi-as dori sa-l testeze pana cand merge totul perfect.

sa numai fie nevoie de recall-uri sau alte chestii de genul.

motoarele prezente si acum sunt mai mult decat suficiente,mai ales cele diesel.bine ar fi sa puna si motorul de 1.8TSI

in privinta aspectului...manerele si oglinzile in culoarea caroseriei sa fie in standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de combustibil, fie el benzina sau motorina, ar trebui sa fie principalul atu al viitorului Golf 7. Oricum, se vede clar ca asta este obiectivul proiectantilor. A se vedea prototipul Lite! UP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu..nu te citez ca reply la ce ai spus tu, ci este o continuare a ceea ce cred si ceea ce as vrea de la un eventual G7..

....

1. nu vei vedea niciodata diesel cu 2 turbine pe vw golf - costurile si marketingul impiedica acest lucru

Nu cred ca este o politica ok din partea VAG. Pentru ca lucrurile evolueaza, motoare noi si sensibil mai puternice apar la fiecare an.

OPEL prin concurentul cel mai direct, Astra, a facut o treaba buna cu noul model. Nu prea se pricep ei la interior, insa asta este discutabil, in functie de gusturi; Nu mai este mult si poate se prind cei de la OPEL si nu numai, cum e cu masinile. VAG traieste din Golf, este baza, fundamentul imaginii sale; daca pierde pasul cu concurenta..este cam nasol.

2. dotarile (mai ales cele cu tenta de lux) cresc greutatea

Corect. Interiorul este foarte bun insa o mai buna finisare nu cred ca ar dauna;

3. 1.6 TDI spre 140 nu va iesi decat dupa apusul best-sellerului 2.0 140cp

Daca ar fi dupa mine, as face 1.6 - 105; 1.6 - 130; 2.0 - 150; 2.0 - 180. Ar musca consistent din concurenta si ar creste imaginea VW Golf. El oricum se adreseaza default unei categorii de varsta tinere. De ce sa nu fie up la putere si down la cilindree...? Eu nu m-as supara!

4. 2.0 TDI 150-180 pentru ce?! Nu exista deja 2.0TDI CR 170?

Pentru ca VW se vrea a fi peste medie insa nu premium. Si dupa cum spuneam si la pct.3, ar fi excelent pentru imagine si pentru posesori;

Apoi, mai este si criteriul cumparatorului: de ce sa dau mai multi bani pentru un motor mai lenes cand pot sa dau mai putini bani pe un motor mai puternic? Si aici nu este vorba ca VW ar avea motoarele cele mai fiabile...Si concurenta se descurca destul de bine.

5. Din cate stiu eu, G6-le este lider la spatiu interior in categ Hatch. Spatiul interior atrage spatiu exterior care atrage diferentieri de clasa :))... idem si pentru portbagaj

Aici nu mai este vreo indoiala. Si, oricum, cine isi ia hatchback, nu si-o cumpara ca sa transporte porcul cu ea.

In concluzie: Vreau ca VW G7 sa aiba motoare mai puternice, o finisare mai buna la interior (6 este oricum o mare evolutie de la 5).

Adica vreau ca si cumparator de G7 sa ma deosebesc de cei care au Focus, Astra, FIAT Bravo si cu cine mai este in concurenta Golful!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar strica niste chestii aparent simplute ce-ti fac viata mai confortabila !!! Uite, un parbriz incalzit electric ( acum ar fi taman bun!) si un sistem smart&entry cum are Toyota pana si pe micutul Yaris! De cate ori nu m-am apropiat de masina cu ambele maini ocupate de bagaje si visand la sistemul asta...

Chiar, eu scriam aici raportandu-ma la G5...daca G6 are chestiile astea spuneti-mi va rog fratilor, sa am si eu un motiv in plus de a-mi schimba masina!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu,

cred ca citesti superficial posturile si te pricepi si destul de putin la masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sau mai mult din fericire, postul lui dudu, e cel mai pertinent post de pana acum!

Nu toate masinile se masoara in "depasiri", conteaza marca, confortul, calitatea materialelor, fiabilitatea, sigur intelegeti ce vreau sa spun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

claudiusnc

incerc sa pastrez aceeasi ordine

1. Motoarele, conceptiile moderne si inovatoare au fost intotdeauna prezente pe golf, cele mai la indemana exemple fiind TSI-ul si DSG-ul

Un biturbo diesel ar duce masina spre 30k fara taxe ceea ce ar iesi din traditia si pozitia pe piata a Golfului

4 este conditionat de 3... tendinta concurentei (si a pietei) este catre motoarele mici si puternice, de aici si TSI-ul T-Jet-ul dar si dieselurile astea de 1.6 peste 120 cp

Strict tehnic ramane de vazut eventualul lag cum il gestioneaza

Din nou, parerea mea

maryuskkk nu stiu de unde ai tras tu concluziile astea, multumesc de "aprecieri" dar incearca sa postezi OnTopic

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi, mai este si criteriul cumparatorului: de ce sa dau mai multi bani pentru un motor mai lenes cand pot sa dau mai putini bani pe un motor mai puternic?

Poate ai vrut sa zici "criteriul unor cumparatori din Romania"... prin alte tari taxele pentru motorul mai puternic sunt mai mari. Nu peste tot se platesc asigurari si taxe doar in functie de litrajul motorului.

VAG, ca si restul companiilor care produc masini, are un departament care se ocupa cu studiul pietei si cred ca ei stiu mult mai bine decat noi ce vrea "cumparatorul"... ca doar n-o fi cretini sa fabrice ceva ce nu se vrea. Cativa potentiali clienti care vor mai multi cai (la un anumit model care in opinia lor are prea putini) sunt absolut insignifianti in peisajul procentelor cu care lucreaza VAG.

In concluzie: Vreau ca VW G7 sa aiba motoare mai puternice,

Exista modelele GTI (benzina si diesel). Sau nici la alea nu iti ajung caii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Nu stiu de ce, dar de fiecare data unii dintre noi simt ei nevoia sa dea replica la ce spun altii.

Se incearca sa fie un topic constructiv nu plin de replici...

Ce asteptari vrei tu de la un viitor Golf...! - asta este intrebarea

Ca sa clarificam, o sa incerc sa iti raspund pe rand...

.....

VAG, ca si restul companiilor care produc masini, are un departament care se ocupa cu studiul pietei si cred ca ei stiu mult mai bine decat noi ce vrea "cumparatorul"... ca doar n-o fi cretini sa fabrice ceva ce nu se vrea.

Inseamna ca este ineficient sau legat la ochi.

Cativa potentiali clienti care vor mai multi cai (la un anumit model care in opinia lor are prea putini) sunt absolut insignifianti in peisajul procentelor cu care lucreaza VAG.

Refuz sa cred ca sunt insignifiant...mai ales pe banii mei.

Exista modelele GTI (benzina si diesel). Sau nici la alea nu iti ajung caii ?

Nu stiu de unde ai tras tras tu concluzia ca nu imi ajung modele GTI?

Sa imi ajunga la ce? Crezi ca fac "dungulite la semafor"?

Eu vorbesc de faptul exista modele la bani mai putini si puteri sensibil mai mari. Si am dat exemplu FIAT-ului - 2.0 TDI - 165 CP!

Si apoi am mai vorbit de noul Astra (care are ca motorizari 1.7 - 125, 2.0 - 150). Si nu stiu daca ai observat ca nu am vorbit de benzina de loc.

On topic:

Am raspuns la intrebarea din topic Ce asteptari aveti de la G7?, vorbind din perspectiva unui potential cumparator care ar dori mai mult de la G7.

Imi place foarte mult G6, (la spate ma cam deranjeaza, insa daca inlocuiesti triplele cu cele de R arata bestial), tocmai de aceea il prefer in dauna unor marci cu motorizari sensibil mai puternice insa slabe la partea de imagine...

Cu tot respectul, postul tau sugereaza un nonprogres, iar raspunsul la intrebarea din topic se lasa asteptata.

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi doresc de la viitorul Golf o fiabilitate mai buna, dublata de o crestere a perioadei de garantie acordata clientilor. Apoi, cum spunea cineva mai sus, chestii minore, cum ar fi parbrizul incalzit sau farurile haolgen cu lupa si cornering, nu ar fi deloc rele. Mai ales ca toate aceste aspecte se regasesc la concurentul direct al Golfului, si anume Focus.

Ca motorizari, atat benzina cat si diesel, Golful sta deja destul de bine. Probabil ca gama actuala de motorizari va mai fi "tunata" un pic. Mai ales 1.2 TSI si 1.6 TDI (de exemplu 1.6 TDI 130 CP, ca pe viitorul Focus). Eu cred, totusi, ca am putea sa vedem, la un moment dat, si un 2.0 TDI biturbo pe la 200 de cai. Si, probabil, un entry-level benzina in jur de 1 litru (vezi viitorul Focus cu motor de 1 litru in variante de 90 de cai si 110 cai). De asemenea, foarte important, in perioada urmatoare, ca o tranzitie catre motorizarile electrice, vor fi cele hibride, cum este, de exemplu, 1.4 TSI si motor electric (vezi conceptul VW New Compact Coupe). Important va fi, desigur, si pretul de achizitie al unui hibrid.

In sfarsit, desi va creste putin in dimensiuni, platforma fiind una complet noua, viitorul Golf va folosi materiale si solutii tehnice care il vor face mai usor, pentru cresterea performantelor si reducerea consumului. Tot pe aceasta linie ma astept sa aiba si un coeficient aerodinamic mai mic.

Desigur, avand in vedere ca mai sunt, se pare, doar doi ani pana vom vedea Golful mk7, prototipul acestuia a inceput probabil programul de teste.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu

in grupul vag 2.0tdi va fi upgradat la 150 cp respectiv 180 cp. daca stam si ne gandim care ar fi primele noi masini din grupul vag ce ar primi aceste motoare, ar fi noul a6 si noul a3.

este mult prea logic ca si golful 7 va primi aceste motoare. astfel , exista posibilitatea ca golul dintre cei 150 si cei 105 cp sa fie umplut cu ceva(adica un 1.6tdi de 120-130 cp)

2.0tdi biturbo ar putea fi pus pe un nou gtd iar cine are bani sau e prost sa comande un golf ce costa mult peste 30.000 euro , este liber sa o faca.

apoi nu am spus ca vreau portbagaj de 500 litri. altcineva a facut-o iar eu am replicat spunand ca 500 de litri pentru un hatch nu este posibil.

in plus, nu golful 6 este lider la dimensiunile interioare(pasageri+portbagaj) ci honda civic 5d este. un portbagaj de peste 400 litri este usor de atins pentru un hatch care se respecta.

apoi nu doar dotarile cresc greutatea ci si prostia. prostia a facut ca astra sa fie mai grea acum cu 100 kg. sper ca vw sa nu faca aceeasi prostie cu golful 7.

nu ma intereseaza vw, m-am amestecat in discutie just for fun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma ca tot discutaram p`aci, cand este programat sa apara G7?

Are legatura cu mult vestita platforma modulara?

Parca q3 se numea??

Daca ar fi sa apara in 2012, inseamna un ciclu de viata destul de scurt al noului model...4 ani, nu!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi maryuskkk :icon_thumright:

Pai daca in 2011 este programat A3-ul, probabil in 2012 sau 2013 va aparea si G7.(Octavia III)

Daca tot fac economie si...implicit, le raman bani mai multi celor de la VAG, probabil le va da prin gand sa creasca si calitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
dudu

in grupul vag 2.0tdi va fi upgradat la 150 cp respectiv 180 cp. daca stam si ne gandim care ar fi primele noi masini din grupul vag ce ar primi aceste motoare, ar fi noul a6 si noul a3.(...) este mult prea logic ca si golful 7 va primi aceste motoare.

Foarte corect!

exista posibilitatea ca golul dintre cei 150 si cei 105 cp sa fie umplut cu ceva(adica un 1.6tdi de 120-130 cp

Am spus-o si o repet... evolutia lui 2.0 este legata de cea a lui 1.6

Schimbarile vor aparea, istoria a dovedit-o - vezi gama de 1.9 de la ALH-ul de 90 de cai pana la ARL - o evolutie fireasca si ceruta

2.0tdi biturbo ar putea fi pus pe un nou gtd iar cine are bani sau e prost sa comande un golf ce costa mult peste 30.000 euro , este liber sa o faca.

niciodata nu va ajunge dupa parerea mea un astfel de motor pe Golf datorita conceptului si ideii pe care le reprezinta cam de 30-40 de ani

Golful prin natura lui este o masina accesibila cu istorie (ex: GTI) si ceva exclusivitate (R32) insa nu va fi niciodata o masina f scumpa. Asta-i locul lui Audi in AG

in plus, nu golful 6 este lider la dimensiunile interioare(pasageri+portbagaj) ci honda civic 5d este. un portbagaj de peste 400 litri este usor de atins pentru un hatch care se respecta.

Adica Golful nu se respecta in fata Civicului... Am inteles ideea, respect parerea dar nu o impartasesc

cine are bani sau e prost sa comande un golf ce costa mult peste 30.000 euro , este liber sa o faca.

(..)

nu ma intereseaza vw, m-am amestecat in discutie just for fun.

in primul rand nu cred ca nu om normal la cap ar trebui sa plateasca mai mult de 20.000 pe o compacta nonpremium pt ca o astfel de masina nu face atatia bani. singurele exceptii ar fi gti/gtd si r daca ne referim strict la golf.

Rog renunta in a categorisi si a face judecati de valoare. Lasand la o parte cuvintele dragalase la adresa mea, ai jignit o gramada de useri aici

Sanctiunile vor veni... Tot asa, just for fun insa respectand Regulamentul

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryuskkk: Ca raspuns de ce e asa de mare spatiul in civic.

1. Pai cand a aparut avea doar 4 stele la euroncap.

2. Motorul foarte inghesuit de nu ai loc sa arunci un pai -> vezi ca exemplu schimbare bec far la Megane2

3. "Geamul usilor din spate" micut si "dus" prea in fata (datorita design-ului) iti da o senzatie ca te afli intr-o cutie inchisa -> Parca trebuie sa te ridici de pe scaun ca sa privesti la geam.

Toate aceste argumente creeaza cumva un spatiu mare la portbagaj. Daca te intereseaza mai mult ca aceste aspecte sa fie pe viitorul golf... :D

Eu unu mi-as dori ca pe viitorul G7 sa gasim un sistem de tractiune "4motion" mai evoluat, mai permisiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca la 4motion nu m-am gandit...

E drept..am mers cu un G5 echipat cu asa ceva, foarte misto, insa, personal, nu prea mi-as dota masina cu asa ceva.

De ce? Pai..consum putin mai ridicat, pret mai ridicat...nu stiu cat de fiabile sunt in timp...etc!

Sunt tare curios de designul de la 7...in afara de acel filmulet cu macheta aia din spate (parca era o reclama la VW), sper sa mai transpire si alte info dinspre acest project.

BTW, nu stiam ca un italian ne-a desenat masinile..sa nu mai zica lumea ca nu sunt facute cu pasiune! :10[1]:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!