Jump to content

functionare motor 1.9 tdi


dieselbee
 Share

Postare recomandată

sunt pe cale de a-mi achizitiona un passat gl tdi 1.9 din '95. la test drive-ul efectuat cu masina, am observat ca motorul nu merge rotund, ci se mai impiedica cateodata sau are ezitari. Facea aceeasi chestie si cu a/c -ul pornit si fara.

Nu am mers prea mult cu masina, acul de la temp. apei nu a crescut deloc. golful meu 1.6 td nu face asa, trage liniar.

masnina nu am turat-o , tot din cauza ca era motorul rece.

ceva idei / recomandari ce pot sa fac? masina este in timisoara, aveti vreo recomandare unde a-s putea s-o duc la verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Desi deocamdata am dacie, un volkswagen o sa imi iau si eu.Acum taicamiu vrea sa isi ia un passat b4 1,9 tdi 1z.Am fost si am vazut multe aduse din austria,germania,franta dar ma dezamagit si pe mine pornirea si mersul motorului si aspectu.In general eu m-am uitat la cele neimatriculate cam pana in 1800 euro.

Cred ca o sa opteze la un golf 3 tdi, sunt mai ieftine.Tot din timisoara sunt si eu. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce te-a dezamagit pe tine la mersul motorului sau la pornirea lor? poate ca masinile alea au probleme sau poate ca nu esti tu obisnuit cu masinile diesel, eu mi-am adus-o pe a mea din austria, pe langa probleme minore, nu are nici o treaba cu motoru, pornirea si de aspect depinde de fiecare masina cum a fost intretinuta, eu iti propun sa cauti si masini inmatriculate pentru ca taxa de prima inmatriculare e de 1300 euro pt motor de 1,9 tdi ......iar in legatura cu golf-urile 3, intradevar sunt mai ieftine dar sunt si mai mici, acum depinde si pentru ce il iei dar banuiesc ca dacia o foloseste si pe post de "caruta", ba aduci de la sat ba una alta si in golf nu prea ai loc dar in pasat bagi de 2 ori pe cat bagi in dacie..... oricum sper sa face-ti o alegere buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacia e a mea si o folosesc sa ma deplasez cu ea la servici 30 km dus si intors.Nu o folosesc pentru carat :icon_thumright:. Pentru taicamiu ma uit de masina.

Chiar ieri am fost si am vazut 2 passat-uri aduse pe rotii din germania, unu era in garaj si i-am dat o cheie si mergea in 3 pistoane, fum albastru la greu scotea cam 1 minut dupaia sa mai schimbat mersu motorului, cerea pe el 1700 euro fix si nici numere nu mai avea deoarece a venit din germania cu numere pe 5 zile. Celalant avea clima in plus, dar era praf la vopsea si interior, tot fara numere la 1700 fix.

In general in piata mehala ma uit de masini si pe autovit.

Pana acum 3 luni taicamu a avut skoda octavia break 1999, 1,9 tdi 110 cp timp de aproximativ 2 ani.Cam stiu cum trebuie sa mearga un tdi. La taicamiu ii plac masinile combi doar pentru aspect.

Mai caut pana gasesc una bunicica.Bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Desi deocamdata am dacie, un volkswagen o sa imi iau si eu.Acum taicamiu vrea sa isi ia un passat b4 1,9 tdi 1z.Am fost si am vazut multe aduse din austria,germania,franta dar ma dezamagit si pe mine pornirea si mersul motorului si aspectu.In general eu m-am uitat la cele neimatriculate cam pana in 1800 euro.

Cred ca o sa opteze la un golf 3 tdi, sunt mai ieftine.Tot din timisoara sunt si eu. Bafta

Atat Passaturile cat si Golfurile 3 TDI au acelasi motor 1Z - 90 CP sau AFN - 110 CP. Aspectul motorului e acelasi...pornirea si mersul difera asa cum ziceau si ceilalti de cum a fost intretinuta masina. In general se zice ca motoarele 1Z sunt foarte fiabile si bine gandite...dar tu alegi. Bafta la gasit o masina pe placul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sunt pe cale de a-mi achizitiona un passat gl tdi 1.9 din '95. la test drive-ul efectuat cu masina, am observat ca motorul nu merge rotund, ci se mai impiedica cateodata sau are ezitari. Facea aceeasi chestie si cu a/c -ul pornit si fara.

Nu am mers prea mult cu masina, acul de la temp. apei nu a crescut deloc. golful meu 1.6 td nu face asa, trage liniar.

masnina nu am turat-o , tot din cauza ca era motorul rece.

ceva idei / recomandari ce pot sa fac? masina este in timisoara, aveti vreo recomandare unde a-s putea s-o duc la verificat?

Ai pana la urma descoperit ce avea masina ?

De fapt sa te intreb mai intai, ai cumparat'o..? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu motorul: ma duceam la Slobozia pe un drum foarte bun si intr-o depasire (aveam aprox 120-130) , am accelerat , am ajuns la 140 km/h si deodata am simtit ca nu mai trage, de parca s-ar fi taiat alimentarea cu carburant. Ce sa fie? Precizez ca masina are 115 000 km reali verificati la reprezentanta si trage foarte bine in toate treptele, ce e drept nu are schimbat filtrul de aer si filtrul de motorina de aprox 35 000 km. E posibil ca de la filtrul de motorina sa fie problema sau ce sa fie oare? Am fost posesorul a 3 masini pe benzina pana acum si nu am experienta pe .. TDI :)

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba filtrele si verifica, daca persista atunci fa o scanare sa feizi ce itit zice testerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtru ulei + ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen. Totul e in regula acum, trece de 140, dar urca extrem extrem de greu abia ajunge cu chiu cu vai la 150-155 si mai sus nu vrea deloc, dupa 140 intra in ceva trepidatii. Aveti idee de la ce ar putea fi? Sa fie de la turbina? Se poate testa usor daca turbina functioneaza in parametri normali? Teoretic ma asteptam sa ajunga la 170-180 (nu ca as fi un vitezoman, ci doar pentru a sti ca motorul are indicii de performanta in limite normale).

Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu cand am avut probleme cu turbina.imi urca destul de greu in ture, incepand cu prima treapta pana la ultima treapta (si nici cuplu nu mai avea). cand am desfacut turbina, am vazut ca era blocata din cauza unei shaibe. sugestia mea ar fi sa mergi la un mecanic bun sa vezi ce zice, deoarece o scanare nu stiu daca o sa-ti arate neaparat problema, mai ales daca e problema ... hard sa spun asa si nu soft. la mine acum se manifesta foarte ciudat ca daca sunt cu motorul subturat (1100-1600rpm), tremura destul de tare, de parca nu ar fi alimentat calumea sau de parca ar fi motorina murdara, dar daca trec de pragul asta si mai intra si turbina, totul ... zboara ca sa spun asa :D (merge f bine). are cineva vreo sugestie care a mai intalnit situatia respectiva?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema!de ceva vreme cand pun ceva greutate pe masina(mentionez ca am de urcat si coborat un munte)la turatii peste 2400 cateodata ma zmaceste de nu mai pot si nu afuma.....dar in rest motorul trage ok.....am schimbat filtru de motorina ca m-am gandit ca poate e plin cu mizerii(am avut 9500 cu el) si tot asa face.....niste sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vasiVw sa nu cumva Doamne fereste ! sa patesti si tu ca mine si sa te lase turbina! aceleasi semne mi le-a dat si mie.:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvato pana la urma ....era injectoru cu senzori:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta eu cu un passat!0755355584

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.Mi-a picat turbina a scos mult fum alb dar pana sa opresc motoru s-a accelerat puternic singur motoru vreo 5 secunde si dupa care s-a oprit.Am pus alta turbin am pornit si merge in 3 .mai scoate fum alb asa dar nu trage.am schimbat alta turbina la fel face?ce poate fii de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o prolblema....de o vreme masina mea a inceput sa scoata un fum albastru care in mers nu il vedeam ca iese pe toba....in schimb cand stau la semafor un minut si cva mi se aduna pe toba fumul albastru si cand pornesc de pe loc il da afara.....am fost la mecanic...l-a pus pe tester si nu aveam avans deloc ...mi l-a reglat si tot asa scoate...parca acuma e mai lenta masina(mi-a mai dat si presiune in turbo...dar nu stiu daca e mare sau mica)...mi-a desfacut furtunele de la turbo si a zis ca turbo e cat de cat ok...are un pic de joc axu dar e ok.....pompa de injectie a zis ca e buna...dupa aia a zis ca tre desfacut motoru ca ala e ulei (dar eu am deja cu schimbu asta de ulei 9000 de km si m-am uitat pe tija si e nesemnificativ cat a scazut pana acuma)aveti idee de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e turbina nu ar trebui sa pape ulei la greu?....pana acuma la 9000 de km a consumat aprox 300 de grame.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara! Sunt nou si eu pe aici, asa ca daca am postat unde nu trebuie, imi cer scuze!

De curand mi-am achizitionat un VW Passat TDI break, anul de fabricatie 1996. Vin cu urmatoarea problema, poate imi da cineva vreun sfat:

masina a stat nepornita 3 zile, iar in dimineata asta am incercat sa o pornesc, zic sa o pornesc, deoarece a facut figuri, la prima cheie nu a vrut sa porneasca deloc, la a doua cheie motorul a functionat foarte putin si s-a oprit, iar la a treia cheie, am apasat pe acceleratie si am "ajutat" motorul sa-si "revina". La a doua cheie a inceput sa palpaie beculetul martor de la ulei... Sa fie de vina uleiul de motor care trebuie schimbat? Sau bujiile incandescente care or fi "obosite"? Sau bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Răzvan-ACTIVE1
On 08.02.2010 at 13:36, alinelu2006 a scris:

nu stiu ce te-a dezamagit pe tine la mersul motorului sau la pornirea lor? poate ca masinile alea au probleme sau poate ca nu esti tu obisnuit cu masinile diesel, eu mi-am adus-o pe a mea din austria, pe langa probleme minore, nu are nici o treaba cu motoru, pornirea si de aspect depinde de fiecare masina cum a fost intretinuta, eu iti propun sa cauti si masini inmatriculate pentru ca taxa de prima inmatriculare e de 1300 euro pt motor de 1,9 tdi ......iar in legatura cu golf-urile 3, intradevar sunt mai ieftine dar sunt si mai mici, acum depinde si pentru ce il iei dar banuiesc ca dacia o foloseste si pe post de "caruta", ba aduci de la sat ba una alta si in golf nu prea ai loc dar in pasat bagi de 2 ori pe cat bagi in dacie..... oricum sper sa face-ti o alegere buna

Foarte adevarat... Chiar daca vin cu ani buni de intarziere la acest topic vreau sa precizez ca detin un Passat b4 1.9TDI 1Z din 97 adus din Austria in 2006 si la un moment dat am intrebat un mecanic daca merita sa o dau: la care el imi raspunde foarte serios "La ce motor bun si intretinut are nici sa nu te gandesti! Foloseste-te de ea pana la maxim!"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!