Jump to content

a4 1.8t trepidatii relantiu


spy22
 Share

Postare recomandată

am un a4 1,8t 2002 recent adus,dupa 2 zile de mers or picat bobinele si le-am schimbat impreuna cu bujii ngk cu 3 capete dinacelea alea le-am gasit atunci.observ ca de atunci am o vibratie mai mare la relantiu in volan si pe toata masina.de la ce s-a schimbat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu trepida si inainte de inlocuirea bujiilor/bobinelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa tremure din2 cauze:injectoare(benzina proasta),sau volant si ambreiaj cu probleme.sau uita-te daca modelul de bujii folosit se potriveste pe codul tau motor.

Modificat de stingray
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil trepidatiile erau acolo dar nu le-ai simtit initial si cred ca sunt din angrenajul ambreiajului ...

Modificat de Lucas*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit despre 1.8T, toti recomanda folosirea bujiilor clasice cu un singur electrod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa trepideze din bujii?

Ma gandesc ca daca sunt defecte, merge in 3 pistoane, nu se accelereaza "rotund" si e clar ca ele sunt de vina atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie defecte, doar sa nu dea o singura scanteie puternica asa cum se asteapta ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o belea de dimineata cnd am plecat cu masina am un audi a4 2003 1.8t 163 cp am dat drumu la clima 26 grade si de obicei in 5 min cnd incepe sa se ridice temperatura imediat baga caldura iar de dimineta parca nu mai baga asa am scoso un pic in afara si daca o turez si merg mai tare cu ea in turatie sus se incalzeste baga caldura normal daca sta masina pe loc la relanti incepe si baga rece am fost la un baiat si mia zis ca sar putea sa am infundat caloriferu da eu pana acum nu am avut nici un fel de belea cu asa ceva pe o conducta venea fierbinte la calorifer iar una era rece cum pot si eu sa il desfund .......si inca ceva cecu din bord mi se mai aprinde din cnd in cnd apoi iar se stinge am fost la audi la bucuresti cu masina mia zis sa imi schimb bobinele bujiile si am mai schimbat o supapa de presiuni si o alta supapa micuta pe tester imi scria ca nu arde bine cilindrul 3 si 4 ca merge cu detonatii dupa ce am schimbat supapa de presiune aia imi face belele imi ridica din cnd in cnd turometrul la 2 mii de ture apoi iar revenea si imi trepida un pic masina am schimbat supapa asta masina a mers perfect dupa un drum de grecia cred ca sa spart membrana ca sea auzea suiera iesea aer iar pe tester imi spune ca presiunea intre turbo si clapeta de acceleratie este prea mare va rog daca puteti sa ma ajutati cu niste informatii sa nu ma apuc iar sa schimb lucruri in plus pe la motor ms frumos a si mai e ceva porneste bine dimineata daca o pornesc imediat daca o las vreo 2 3 ore trebuie sa dau cateva secunde la automat sa porneasca parca nu mai sta amorsata sau stiu eu multumesc..

Asa astazi am fost cu masina la un service miau spalat caloriferu ce am bagat in el acolo il suflau pe retur cu presiune in calorifer nu era nici un fel de depundere lau curatat de mai multe ori si dupaia nu baga deloc cald dupa 10 minute cu masina turata la 4 mii de ture s-au incalzit si conductele de la calorifer baga cald fierbinte in masina da ce au observat mecanicii au zis ca trebuie sa schimb pompa de apa ca nu mai lucreza bine acuma noaptea am lasato de azdupamasa iar nu mai merge credeti cumva ca este de la pompa de apa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fie ai o problema cu pompa de apa, fie o clapeta de la climatronic, o fi ramas cea de aer rece blocata pe deschis!?

Incearca sa apesi Econ si apoi pornesti caldura.

Daca ar fi pompa de apa ar trebui sa cam fiarba motorul deci nu prea cred ca e asta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am fost cu masina la serice miau dat baitii distribuia jos distributia era noua pompa de apa noua nu se vede sa aiba ceva nu e crapata merge o sa incerc cu un termostat nou sa vad poate merge asa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti sta indicatorul din bord de temperatura a lichidului de racire la 90 de grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da indicatorul sta in bord bine la 90 de grade iar caloriferul lam curatat dar caldura imi baga masina nu mai cnd merg cu ia turata tare cnd sta la relanti nu mai baga vine rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sta indicatorul la 90 nu ai probleme!

Incearca o diagnoza a sistemului de climatizare, exista o clapeta care inchide fluxul de aer rece, acea clapeta de cele mai multe ori nu se inchide complet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult nu stiu ce sa fac sa comand termostatul sau sa nu il comand e vreo 3 milioane 7 sute si stii cumva care e clapeta aia unde se afla si pe unde se desface sa vb cu mecanicii sa le zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba termostatul daca sta lichidul la 90, mergi la o diagnoza si vezi la cat sta temperatura sa nu fie defect ceasul din bord!

Am schimbat eu termostatul, temperatura nu crestea mai mult de 60-70, a costat 450 ron cu tot cu manopera.

Clapeta respectiva, e in bord, mai multe nu stiu. Dar problema ta au mai intalnit-o si altii si asta a fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai e ceva de ce zic eu ca e de la termostat pentru ca au zis mecanicii ca nu prea circula bile apa prin furtune unele furtune nu se incalzesc iar turul si returul de la calorifer unu este rece unu este cald caloriferul este bun e desfundat numai daca tin masina turata atunci incep si ele sa se incalzeasca

o sa pun testerul pe masina si o sa vad ce zice multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, sa revenim on-topic ...

oare spy22 mai citeste, sunt curios daca a scapat de trepidatiile la relanti?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de calitatea bobinelor de inducţie pe care le-a montat, dacă sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns.am observat ca daca am schimbat benzina si s-a mai incalzit afara parca merge altfel.urmeaza sa schimb bujiile sa folosesc exact care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!