Jump to content

Ce parere aveti despre 1.6 TDI CR 105 CP pe Superb 2?


Marian
 Share

Postare recomandată

Avand cam aceeasi curba de cuplu si putere ca si 1.9 105 cp, eu zic ca 1.6 TDI se va descurca onorabil. Referitor la discutia offtopic: nu e necesara fabricarea unor masini cu motoare de maxim 75 de cai care ar fi suficiente pentru orice masina sa atinga 140 km/h. Se poate aplica metoda japonza: orice masina produsa sau importata este limitata electronic. Dar nu la 140 km/h ci la 180 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nsm

    11

  • FABIAn RuSu

    11

  • crystyann

    10

  • Gorillaz_Doktor

    10

Concluzie: Nu mi-as lua un astfel de motor pe o masina mai mare decat Fabia,Polo sau Ibiza.

Cei care au bani doar ptr un Superb cu acest motor si isi cumpara o astfel masina merita incadrati la categoria ' TARANI, PARVENITI, etc". Sper sa nu supara pe cineva cu remarca mea, dar asta este realitatea

ma inclin :D

nu mai e mult pana vor monta 1.2 TSI pe Superb si atunci sa vezi cum nevoia de compensatie va duce la noi achizitii la clasa mare, SUV samd

e foarte logic dupa mintea balcanica a romanului ca intr-o tara unde nu ai autostrazi, ci doar sosele unde trebuie depasit, sa achizitionezi cel mai mic motor pe cea mai mare masina, unbadged desigur :censur:, ca deh, trebuie sa te vada vreunii...... muahaha :Driver::P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Mai nou avem 1,2TSi / 105 CP si pe Sharan! :) . de ce sa nu apara si pe Superb?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi pe vechiul Sharam nu era si anticul 1,9 TDI 90 de cai ?

Bine, asta nu cred ca ar convinge pe nimeni sa achizitioneze un Sharan 1,2 TSI in Romania, cum se spunea mai sus.

Poate exista si dincolo vreo cateva situatii unde masina va fi exploatata in mod cert doar pe autostrada, un fel de microbus care sa transporte oamenii la lucru. Acolo poate ca ar merita asa ceva. Desi ma gandesc ca daca il umpli la capacitatea maxima (ca sa renteze) nu-i va fi usor motorului sa ajunga la 130 de km/h. Plus ca dupa ce masina ai face 200 000 km (si ii face relativ repede, daca e folosita pentru naveta), n-ai decat sa o dai la casare.

Nu vad cine ar lua un Sharan 1,2TSI cu 200 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multi dintre cei care sustin ca 105cp si 250nm pe o masina de 1500kg sunt prea putin, uita de un lucru foarte important: cutia de viteze, mai exact etajarea treptelor de viteza.

o masina de 105cp si 250nm cu o greutate de 1500kg se poate misca foarte bine daca are 6 sau 7 trepte de viteza, primele 5-6 trepte sa fie scurte, iar ultima mai lunga, pentru economie bineinteles.

am avut un touran de 101cp, 250nm, si 1600kg, dar era in 6 trepte si ma descurcam bine cu el, nu incurcam intersectile. E adevarat ca trebuia sa schimbi des vitezele.

acum merg cu masina din semnatura, are aproape 1500kg, si nu e lenesa, dar asta poate datorita DSG7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant topic. Nimeni nu a mers cu aceasta motorizare, dar multi emit judecati de valoare.

Aud des expresia condus sportiv, de cele mai multe ori de la cei care cred ca daca merg cu mai mult de 120km/h in linie dreapta sunt un fel de...sportivi.

Superb cu 105CP este absolut decent pentru cineva care nu e interesat de condusul...sportiv, dar care are o familie, unul sau mai multi copii si are rabdare sa stea cu 30 de secunde mai mult pana depaseste un Tir si nu e interesat ca a ajuns cu 5 minute mai tarziu dupa toti...sportivii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut corecta remarca. Un pilot cu Logan 1.6 mpi face multi "sportivi" cu sute de cai pe masini care le dau talpa la 1200 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC: Mai nou avem 1,2TSi / 105 CP si pe Sharan! :) . de ce sa nu apara si pe Superb?:)

Tot offtopic: N-am vazut 1,2 TSI 105CP pe noul Sharan. Ci doar un 1.4 TSI 150CP (probabil acelasi cu cel de pe Tiguan).

On topic. Nu suna mai bine ca oferta un 2.0 TDI 110 CP pe Superb (mai ieftin cu cateva sute de euro decat 2.0 TDI 140CP) decat 1.6 TDI 105CP?

Eu zic ca da...mai ales ca 2.0 TDI 110CP il gasesti si pe Golf 6 sau pe Skoda Yeti.

Versiunile de putere redusa sunt oricum relevante doar pe piete unde sunt taxati fiscal caii putere (Franta, Austria...). Posibil insa ca cineva sa aleaga in Romania un Superb 1.6 TDI doar pt ca face economii la impozit si RCA.

Oricum, 1.6 TDI il gasesti si pe Passat si pe Polo, asa ca, nu la Skoda au aparut prima data astfel de 'probleme'.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC : Ai dreptate cu Sharan, am gresit eu.....era scris TSI de 150 CP si eu am citit TSI de 105 CP..Mi s-a parut mie ca isi cam bat joc de masina cu 1,2TSi, dar am zis ca cine stie, a luat-o lupu' razna! :hainoroc:

Nu e comandat momentan in tara niciun Superb 1,6TDi....deci mai avem de asteptat pentru o parere avizata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC : Ai dreptate cu Sharan, am gresit eu.....era scris TSI de 150 CP si eu am citit TSI de 105 CP..Mi s-a parut mie ca isi cam bat joc de masina cu 1,2TSi, dar am zis ca cine stie, a luat-o lupu' razna! ;)

Nu e comandat momentan in tara niciun Superb 1,6TDi....deci mai avem de asteptat pentru o parere avizata!

Dar Passatul de 1.9 TDI /90 CP cum se simte? Incurca intersectia? Eu ma cam indoiesc.

Imi aduc aminte ca prin 1997 pe Golf era 1.9 SDI de 65 CP si echipare GT. Oare atunci se numarau altfel caii? Pai 1.6 TDI/105 CP e racheta pe langa cele din anii '90...

Totusi avand in vedere ca 1.6tdi/superb are doar 5 trepte, eu cred ca e cam bataie de joc la pretul asta. Mai bine mai pui 580 EUR cip si iei 2.0/140 CP cu 6 trepte. Cu siguranta vei face economie la carburant cand vei rula in tr 6 la turatii mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb-ul 1.6 TDI e declarat dieselul cu cel mai mic consum din gama diesel Superb.

Altfel spus, la mers in oras, interurban la 90km/h sau 130km/h pe autostrada va fi cel mai economic.

Mai mult decat sigur la 160km/h un 2.0 TDI 6 trepte va consuma mai putin decat 1.6 TDI cu 5 trepte.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Passatul de 1.9 TDI /90 CP cum se simte? Incurca intersectia? Eu ma cam indoiesc.

Imi aduc aminte ca prin 1997 pe Golf era 1.9 SDI de 65 CP si echipare GT. Oare atunci se numarau altfel caii? Pai 1.6 TDI/105 CP e racheta pe langa cele din anii '90...

Totusi avand in vedere ca 1.6tdi/superb are doar 5 trepte, eu cred ca e cam bataie de joc la pretul asta. Mai bine mai pui 580 EUR cip si iei 2.0/140 CP cu 6 trepte. Cu siguranta vei face economie la carburant cand vei rula in tr 6 la turatii mici...

Se simtea ok pentru o masina de 1.450 kg....pana cand i-am adus o mica modificare si acum are aproximativ 115CP .Nu incurca intersectia, mergea ok, insa la depasiri de la 80-90 km/h in sus se simtea nevoia de un mic plus...Dar in rest nu am ce zice, super masina! :) ..de consum nu mai zic.

On TOPIC: Treapta a 5-a la Superb, daca este ca la Octavia 1,6TDI, este fooooooarte lunga ..am mai precizat ca am mers mai mult de 15.000 km cu 1,6TDI pe Octavia si la 140 km/h aveam 2.400 rot/min. Ceea ce este super ok...insa daca vroia putin demeraj trebuia retrogradat in a4a clar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm - Despre ce vb tu era celebrul G3 "fara moarte". SDI - ul pe care nu puteai sa-l scoti din ale lui neam dar care era indestructibill ca un tanc. Cu toate astea, vb de o masina de cca 1100 kg si cu performante dinamice care arata cam asa: 1.9 SDI 1896 cc 4cyl Diesel 64 PS (47 kW; 63 hp) @4200 rpm 125 N

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna sa incerci sa depasesti un tir, la deal, cu motorul asta...

nimic altceva decat sa stai ca milogul la aspiratie in loc sa pornesti cu vizibilitate in depasire de la vreo 50 metri :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu vreau sa-mi inchipui ce inseamna sa incerci sa depasesti un tir, la deal, cu motorul asta...

Asa zice si un posesor de Porsche despre Superb-ul 2.0TDi / 170 CP.... Ca se chinuie sa faca o depasire "ca omu' "...Deci important este sistemul de referinta la care te raportezi.Eu tot merg pe premisa ca in alte tari se va vinde motorul asta acceptabil, insa la noi nu! :icon_thumright: Mentalitate tipic romaneasca, deoarec nemtii isi cumpara in draci Golf 1,4MPI/ 80 CP si nou ni se pare submotorizat! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentalitate tipic romaneasca, deoarec nemtii isi cumpara in draci Golf 1,4MPI/ 80 CP si nou ni se pare submotorizat! :)

Corect, tot nemtii cumparau relaxati Audi A4 1.6 102 CP insa eu nu mi-as fi dorit acel motor nici macar pe Octavia1 :D. L-am preferat fara regrete pe cel de 1.9 TDI 90CP.

Un Superb 1.6 TDI 105 CP care ruleaza pe autostrazile din vest cu 130km/h pe tempomat va fi o masina ideala (spatiu/consum/pret etc). Nu puterea redusa creeaza psihoza respingerii ci cilindreea redusa. Personal cred ca un 2.0 TDI 110CP va avea o viata mai lunga decat un 1.6 TDI 105 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentalitate tipic romaneasca, deoarec nemtii isi cumpara in draci Golf 1,4MPI/ 80 CP si nou ni se pare submotorizat! :Driver:

nemtii merg pe autostrazi unde cilindreea conteaza mai putin pt a ajunge la viteza de croaziera

mentalitate tipic romaneasca e Superb de 105 cai in loc de Octavia de 160 :)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia TSi de 160 CP consuma de 2 ori mai mult decat Superb-ul 1,6TDi...Nu pentru toti sportivitatea este principalul criteriu in alegerea unei masini! :)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, rectific: Octavia 2.0 140 sau 170. sau si motoarele astea 2 sunt niste insetate de "sange" fata de camila 1.6 TDI ?

probabil ca criteriul in alegerea lui 1.6 CR e siguranta la volan si confortul : ne plimbam calmi si linistiti, savuram peisajul si depasim doar cand contrasensul e liber :)

daca esti pensionar, e ideal :rolleyes:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi in alegerea masinii pe siguranta ( esp standard+mai multe airbag-uri + 5 stele EUROENCAP ) , spatiu ( masina este mai mare ca Octavia la toate capitolele) si confort ( sta mai bine pe sosea masina si setarile amrtzoareleor sunt mai spre confort) clar vei alege Superb-ul fiindca iese la aceiasi bani cu Octavia 2.0TDI...si cu o resoftare o poti face sa se miste ok! Dar in fine, acum eu imi spu punctul de vedere. Acum conduc un Passat care a avut 90 CP si era ok si acum datorita domnului Voinea are aproximativ 110-115 CP la o masa de 1.450 kg... Deci stiu cum s-ar misca si Superb-ul cu 1,6TDI! :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu incepem iar cu povestea "nu-mi iau 2.0 140 pt ca resoftez un 1.9(1.6) 105 si e the same"

ei bine, nu e DELOC the same - la concret vorbind, masurand si comparand pe sosea

iar passatul tau de 1.9 cu siguranta se misca mai bine in turele joase decat orice 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e "THE SAME"....ca e turbina mai mica, ambreiajul mai slab si etc... Dar daca nu vreau sa tin masina 300.000km pot face o resoftare linistit.

PS: 1,6TDI este un motor care se comporta cu totul altfel ca 1,9TDI...trage mult mai slab la turatii joase ( chiar pare mort pana in 2000-2200 rot/min ) dar mi se pare ca urca destul de usor dupa 2.500... Plus ca fata de PD s-au mai castigat aproximativ 500 rot min pana la turatia maxima ( liniile rosii incep la 1,6TDI de pe la 5.000 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca fata de PD s-au mai castigat aproximativ 500 rot min pana la turatia maxima ( liniile rosii incep la 1,6TDI de pe la 5.000 )

nu vad asta ca pe un castig, ci din contra

oare de ce 1.9 TDI 160 cp are puterea maxima la 3750 rpm si nu la 4000 ca si un ARL sau ASZ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ce TDi de 1.9 are 160 cp? :ceuameni:

Intr-adevar pe hartie sa zicem ca situatia ar arata "cumva" dar realitatea din strada( din pacate neinpartasita de nimeni deocamdata) o sa demonstreze ca masina va fi departe de pretentii de "supersportiva" .. ma refer desigur la 1.6 tdi S2 . Poate fii profilul unei familii ,linistite cu 2 copii sa zicem care prefera o deplasare linistita fara sa depaseasca foarte mult ....sau nu?

Resoftata, masina ( ambreiajul cred ca va avea de suferit) se va misca mai decent ...

Cz. Sincer nu as achizitiona o astfel de (sub)motorizare dar e parerea mea ca se va potrivi financiar conditiilor de trai din Romania, multora. Eu m-as orienta catre un 2.0 TDI 170 -rafinat , silentios cu destula vana si cu un consum apropiat de (sub)motorizarea in cauza...

WE faina tuturor!!

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca si eu mi-as lua macar 2.0TDI / 140 CP..mai ales ca diferenta de pret este de doar 700 EURO! :salut:

3T421409 Superb Ambition 1.6 TDI CR DPF / 77 kW (105 CP), manuala, 5 trepte 17.139 21.252

3T428509 Superb Ambition 2.0 TDI CR DPF / 103 kW (140 CP), manuala, 6 trepte 17.711 21.962

Insa zic ca se poate merge linistit, familist si calm si cu 105 CP.. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!