Jump to content

Ce parere aveti despre 1.6 TDI CR 105 CP pe Superb 2?


Marian
 Share

Postare recomandată

Desigur ca intra si cele spuse de tine in discutie, dar, dupa parerea mea, nu suficient. Ideea e ca daca facem testul sunt sigur ca rezultatele vor fi ASEMANATOARE, si de aceea sunt de parere ca nu merita. Din nou, desigur ca intra in discutie si spatiul interior, dotarile, etc. dar eu unul nu pot sa ma simt confortabil daca ma chinui sa depasesc un TIR pe Valea Oltului. Iar daca de la o masina de 12.000E ma astept la asta si accept situatia, deja la banii de S2 nu pot sa mai accept, sunt totusi o galagie de bani, si asteptarile sunt altele. Asta era singura mea "nemultumire" sa zic asa. Precizez iar, tine de fiecare sofer in parte daca ii ajung cei 105CP si 250NM.

Daca vom vedea 1.6TDI pe S2, vom trai si vom vedea, dar in ultima vreme vad ca sunt din ce in ce mai populare motoarele mici, deci prezenta lui pe S2 nu m-ar mira deloc.

Modificat de drakool21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nsm

    11

  • FABIAn RuSu

    11

  • crystyann

    10

  • Gorillaz_Doktor

    10

Am avut placerea sa merg cu O2 105 cai pe vremea cand aveam G4 101 cai

CLAR golful tragea mai bine. Greutati relativ egale, putere relativ similara. Explicatiile ar putea fi 2: 1. G4 era E3/O2 E4 - senzatia tuturor a fost ca pentru a respecta normele au "gatuit" O2. 2. Etajarea cutiei (din cate am simtit eu, cutia de O2 este etajata ...sa zicem spre "long cruise", cea de golf mai spre "sport-ish" in viteze de pana la 160 km/h.

Simt nevoia de a explica "gatuirea": La G4 ECu a fost "instruit" spre a da aer/motorina in cantitati mai mari, astfel incat curba de putere urca mai "abrupt", cu consum mai mare si noxe mai multe. La O2, s-a facut o reducere a noxelor nu prin introducerea de tehnologie, cresterea randamentului arderii, etc, ci prin "civilizarea" comportamentului motorului.

N-am mers cu S2 de 140 cai, dar sunt multumit de cei cca 800 E in plus pt motorul de 170. accept fara rezerve 1.4 tsi pe golf (cca 1200 kg). Accept ca "la limita limitei" 1.6 pe O2. Totusi, pentru cei 1550 kg ai Superbei, la care adaug una bucata Eu 130 kg, un plin, un pasager si ceva bagaje, ajung la cca 1750 - 1800 kg. Sa fim rezonabili, 105 cai sunt extrem de putini. Cat depre "economie"...sunt convins ca va consuma cel putin cat a mea, doar ca va trebui sa mergi la consum (adica pe romaneste sa te rogi de ea). ca sa capeti performate dinamice acceptabile (o depasire, poate te grabesti undeva, etc), va trebui sa "i se dea in gura", si va consuma mai mult decat mine cu mostruozitatea mea de motor de 1986 cm3. Adicatelea, ce iei pe mere, dai pe pere. (americanii au ei o vorba: there's no replacement for displacement)

Concluzia mea pt Superb 2: la benzina nu ma pronunt, ca-s fan diesel, dar inclin mai degraba spre 1.8t decat 1.6 tsi. la Diesel, 1.6 nu face fata, 2.0 - daca tot iei 2 L, fa un mic efort si ia 170 cai in loc de 140.

drakool 100% de acord cu tine

ce coincidenta, am avut exact placerea complementara :P

are dreptate don chirurg, o2u' meu era mai lesinat ca G4 al domniei sale.

in general, daca la O2 nu m-as mai uita fara 140 de cai, la S2 cred cu tarie ca e bine sa te orientezi spre 170. 105 e cam 'la misto' pe atata masina :)

ramane problema taxelor si a asigurarilor :(

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de parere ca Golful/tour-ul/bora erau intr-adevar sprintene pe demaraje tocmai ca erau usoare si aveau cutia etajata altfel. Octavia 2 nu avea sprint asa vioi, dar se intindea mult mai usor la drum la viteze mai ridicate.

Am mers cu Superb de 1.9TDi de 105 cai. Avea comportament decent, fara sa iese in evidenta prin nimic. Se comporta la fel ca O2 cu acelasi motor.

Am mers si cu Superb de 1.4 TSi si incarcat cu 4 persoane si bagaje, rupea pe autostrada cu 200km/ora, la un consum rezonabil de 8.5-9 %. Mai era un superb de 140 cp , dar nu se putea tine de cel de 1.4tsi la sprinturi. Doar la viteze stabilizate.

Pentru cineva foarte linistit, motorul de 1.6 TDI CR poate fi destul de potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatii de genul: " Am mers si cu Superb de 1.4 TSi si incarcat cu 4 persoane si bagaje, rupea pe autostrada cu 200km/ora, la un consum rezonabil de 8.5-9 % " sunt cel putin hilare (sa nu spun altfel).

Astfel de ..... atitudini scad calitatea acestui forum; chestiuni tot mai intalnite in ultima vreme, din pacate.

Ca o parere personala, as inchide acest topic, cel putin pana cand va exista efectiv in oferta 1,6 tdi pt Superb 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg atitudinea ta.

Fii sigur ca daca motorul de 1.4 tsi nu facea fata unui regim de genul celui descris de mine, nu se monta acest motor pe Superb. Ba inca au mai avut obraznicia sa ii puna si cutie in 6 trepte. De ce oare?

Nu fac afirmatii fara suport real. Ai tu alte dovezi reale pentru confruntarea celor spuse de mine?

Asta e... s-a intamplat sa am ocazii sa merg distante mari cu aceste motorizari pe Superb. E vreo problema? am fost prea obraznic ca am indraznit asa ceva?

1.6 tdi va fi disponibil din octombrie

si sa nu uit.... am avut neobrazarea sa conduc si Superb 1.8 tsi 160cp cateva sute de km...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca motorul 1.6TDI ar face fata pe Superb daca ar fi putin "dopat" pe la 135CP. Eu cu 1.9TDI pe O2 eram la limita mai ales cu masina incarcata si trebuia sa retrogradez in depasiri. Acum parca nu mai simt cand masina e plina sau e goala si depasirile se fac mult mai safe (nu-mi place sa fiu la limita cel putin cand e vorba de viata mea si a familiei).

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca girafa ''se exista"... :P

http://www.evz.ro/detalii/stiri/motorul-16...erb-904265.html

Personal, nu credeam sa vad 1.6 TDI pe Superb2 vreodata, ma asteptam sa vad in schimb propulsorul 2.0 TDI 110 CP. Ar fi "sunat" mult mai bine pentru un client pe o oferta de vanzare.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e bun, cutia in 5 trepte insa ii penalizeaza performantele. Eu am un passat 2007, greutate 1500 kg, motor 1.6 FSI ce produce doar 155 de Nm cat un amarat polo de 1.4 TDI/70Cp, insa se misca suficient datorita cutiei in 6 trepte, mai rapid decat cel 1.9TDI/1.6 TDI care sunt in 5 trepte. dieselurile au 250 Nm, iar benzinarul 155 Nm, te gandesti ce cuplu mic, insa dieselul opereaza pana la 4000, iar benzina pana la 6000, asa ca ii trebuie o cutie mai lunga cu 50% lui TDI, pentru a prinde aceeasi viteza. Aceste 50 de procente devin in favoarea benzinei, care in loc de 155 Nm, va avea 155 + 77,5 = 237,5 Nm la roata, fata de diesel care ramane cu 250. Apoi fiind in 5 trepte, acestea trebuie sa fie mai distantate, pentru a acoperi plaja de viteza 0-200. Deci la benzinar o impartim in 6, rezulta 33 km/h per treapta, iar la diesel inseamna 40 km/h per treapta, rezulta de aici un noua dezavantaj pentru diesel, avand rapoartele mai lungi cu aprox 20% doar pentru a compensa lipsa treptei 6, deci dam benzinarului inca 20% la cuplu din rapoarte, 285 Nm la roata. De aici si diferenta de sprint 11,5 / 12,1 secunde FSI/TDI. Unde mai punem si masa mai mica in favoarea benzinei.. Daca ar fi in 6 trepte cutia, merita, in 5 trepte, il gatuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o cutie in 5 trepte bine gandita, va merge bine.

am avut acum 13 ani un Audi 100 CC, cu motor diesel de 70 cai, si cutie in 5 trepte, si a fost ok.

se considera o limuzina, nu ceva sportiv.

daca primele 4 trepte sunt scurte, iar a 5-a mai lunga, are si putina sportivitate, dar si un consum mic.

tinand cont ca scoate 12,5 secunde de la 0-100km/h, e bine.

din masinile care le intalnim prin oras, posibil ca 50% scot peste 12,5 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in concluzie, un Passat 1,6 FSI are numai avantaje si se misca mult mai bine decat acelasi Passat echipat cu 1,9 TDI.

Asta imi place la vwf, in fiecare zi aflu lucruri noi, in fiecare zi invat ceva nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"care in loc de 155 Nm, va avea 155 + 77,5 = 237,5 Nm la roata"

cate prostii spuse doar in 6randuri. concluzia: la benzinare creste cuplu la roata, la diesel nu. scuze de off-topic dar nu m-am putut abtine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in concluzie, un Passat 1,6 FSI are numai avantaje si se misca mult mai bine decat acelasi Passat echipat cu 1,9 TDI.

Asta imi place la vwf, in fiecare zi aflu lucruri noi, in fiecare zi invat ceva nou.

:Driver: :biggrin: :biggrin:

Ontopic: 1.6 TDi pe S2 este un mare bulshit.

Chiar vorbeam cu baiatul de la vanzari de la care am luat masina si se mira si el de combinatia asta...

Mai au sa puna motorul de 1.2 - 105 de la benzen pe S2 si ar fi gama complecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o luam pe rand :

1. A aparut motorul 1,6TDI pe Superb, dar diferenta de pret este foarte mica pana la un 2.0TDi / 140 CP - deci dati cateva sute de euro mai mult si luati 2.0TDI

2. exista si lume care nu se grabeste... Nu toti vrem depasiri la limita, nu toti vrem viteze de 180 km/h pe asa zisele autostrazi..deci pt ei merge si 1,6TDI ... Ca si exemplu, nu cred ca un Golf 1,4MPI /80 CP se misca mai bine...dar priviti cate se vand in strainatate... NUmai la noi este mult mai bine sa stai bara la bara pe Calea Victoriei cu 170 CP , ca la 80 CP in trafic parca iti "moare relantiul" si iti cade "avansul in baia de ulei" ! Este un motor decent, fara pretentii sport... In alte tari vestice diferenta de cilindree in minus pentru 1,6TDI inseamna taxe mult mai mici si probabil de aceea l-au pus la vanzare!

3. nu mai stiu..am uitat ideea...REVIN!

4. Am revenit....eu am un passat variant din 1999, 1,9TDI / 90 CP, ci cred ca la greutate este similar cu Superb-ul....si merg foarte bine cu el... Intr-adevar nu ma bag in depasiri riscante, ma uit de 2 ori daca am timp, dar vreau sa spun ca vara asta am facut toata tara in calatorii cu aceasta masina si nu am avut nicio problema in a merge pe Transfagarasan, la munte, urcat pante si alte nebunii... Nu inteleg de ce un motor de 105 CP nu mi-ar satisface aceleasi pretentii . .. Ma repet, am ajuns, dupa 11 ani de condus si cateva teribilisme inprimii 2-3 ani, sa consider ca pe autostrada nu e cazul sa depasesc 130 km/h ( nu ma grabeste nimeni , castig 2-3 minute, maxim 10 si consum mult mai mult ), iar in rest consider ca la drumurile noastre 110 km/h ( unde se poate ) este o viteza mult prea decenta.... Atunci de ce mi-ar trebui 170 CP??? Din cauza asta se intampla nenorociri, oameni care s ecred normali, cu masini cat de cat puternice, considera ca pot face orice la volan ( depasiri la limita, viteze enorme und etimpii de franare cresc enorm si de la care pierderea controlului masinii inseamna moarte nu numai pt ei ci si pentru cei din jur). Treziti-va la realitate, pentru tara noastra si Daciile 1310 sunt prea puternice... La cat de civilizati suntem in trafic ar trebui sa avem toti dacia 1100 :Driver:

PS: Scuze pt Off-topicul partial!

Modificat de crystyann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. nu mai stiu..am uitat ideea...REVIN!

4. Am revenit...

lol

Interesant.

In ceea ce priveste postarea lui polotsi, ar trebui semnalizata ca "asa nu" sau macar rasa de acolo. Mai citesc altii si se crucesc, se vor mira de fabulatiile gazduite pe vwforum.

revenind la postul de mai sus

1.pe langa sutele alea, mai e ceva la impozit si asigurare, ca sa fim onesti pana la capat

2.in tarile vestice exista autostrazi, unde 80 cp iti permit relativ lejer sa rulezi cu 120-130 km/h. la noi, ai nevoie de cai in depasiri.

pe urma, superb-ul nu e o masina atat de usoara si se vrea un fel de varf de gama la Skoda.

3.sa-mi revin si eu

4.asa. nu insist, vreau doar sa amintesc faptul ca oamenii sunt diferiti, din acest motiv exista atatea marci auto. si mai mult, in cazul aceleiasi marci, poti opta intre cutia automata sau manuala, dizal sau benzina, 105 cai sau 170 de cai.

mergand mai departe, limitele fiecaruia difera. unu e facut sa stie cu covrigu, altu se deplaseaza in conditii normale ok, iar o anumita categorie n-ar trebui sa detina permis de conducere.

atata timp cat esti constient de limitele tale, un plus de cai putere nu poate fi decat un...plus, nicidecum un surplus.

:wacko:

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia intamplator , pe banii altora, sa ajung in Suedia , Austria, Olanda etc.... Am avut ocazia sa conduc prin aceste tari : pe autostrada mai mult de 130-140 km/hnu mergea nimeni...in orase nu mai zic, scria 40 limita, se mergea cu 40 de parca erau drogati ..la ei nu exista teribilisme, nebuneli din astea..rar mai apar probleme din astea , si atunci amenzile suntatat de mari incat te lecuiesti . Din cauza asta pentru ei sunt bune chiar si masinile cu 105 CP , ca au invatat sa mearga civilizat si sa se respecte in trafic.

Mi-as lua oricand masina de 105 CP, chiar si Superb..doar ca in Romania diferenta intre 1,6 si 2.0 este de doar aproximativ 800 EURO..si atunci as merge clar pe 2.0! :)

Motorul de 1,6TDI nu are 6 viteze deoarece treapata a 5-a este foarte lunga....cei care au mers cu 1,9TDi / 105 CP in 5 trepte au observat ca la 140 km/h aveau 3.000 rot / minut . La 1,6TDi cutia este modificata, la 140 km/h ai pe Octavia aproximativ 2.400-2.500 rot / minut. Deci conteaza mult si setarile cutiei , nu numai numarul de rapoarte... dar intr-adevar recunosc ca treapta a5-a era buna doar pentru mers constant, in cazul unei depasiri pe la 100 km/h trebuia retrogradat in a4a pentru demaraj ceva mai consitent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu riscul de a fi putin offtopic, si eu sunt de parere ca goana asta nebuna dupa cai ar trebui stopata. Ar trebui proiectate masini care sa aibe viteza maxima de 140 km/h, cam atat este limita maxima in toata lumea, exceptand cateva portiuni din autostrazile nemtesti. Ar fi mai putine teribilisme, mai putine accidente, consumuri mai reduse, trafic mai fluent. Desi marea majoritate nu recunosc, probleme incep cand ai o masina de 250 de cai si tii neaparat sa rulezi constant pe DN1 sau chiar pe autostrazi cu 250 km/h. Sau nu te lasi depasit de un alt idiot care, desi ai 160 km/h, incearca sa te depaseasca cu orice pret. Atunci se umfla coyones din tine si accelerezei sa-i areti la loserul din spate ca masina ta desi este o masina banala de strada, merge cu 200 km/h si nu te lasi depasit de un "amarat de pejo" (marca am luat-o absolut la intamplare). Daca toate masinile ar merge cu maxim 140 km/h, aceste situatii nu ar mai aparea. Stiu, veti spune ca voi nu faceti asa ceva, ca sunteti responsabili, si va cred, dar totusi se gaseste alt mucos care decide sa paraseasca lumea asta zburand cu 200km/h, si partea trista este ca mai ia cu el cativa nevinovati care circula absolut legal.

Cu scuzele de rigoare, am terminat cu offtopicareala. Daca mai vreti sa dezvoltam aceasta idee, rog un moderator sa faca un split si sa creeze topic pe alta arie. Sen-Q.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da(tot offtopic), si ar mai trebui sa purtam toti costum si cravate rosii !

Nu zic ca trebuie sa mergem ca nebunii, cu toate ca dupa ce stai bara la bara pe drumurile nationale, parca iti mai vine sa te si grabesti(nu toti cei care circula pe sosele sunt in concediu).

Cand circuli pe autostrazi normale, dupa 2-300 km de mers pe autostrada iti satisfaci nevoia de adrenalina(viteza) si cand intri in oras vei circula absolut legal.

Problema nu e a soferilor romani si a masinilor cu multi cai, e lipsa infrastructurii din Romania.

Comportamentul agresiv din trafic e probabil o consecinta a frustrarii noastre legate de starea drumurilor, aglomeratie etc.

Stiu oameni care abia daca depasesc o caruta, asa ca pentru ei acel motor(1.6) ar fi foarte bun din perspectiva taxelor si a consumului.

Probabil 140 e prea mult, eu zic maxim 100 CP si maxim 100km/h.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vin de pe forumul Skoda ( fratele vostru mai mic ) . Aceasta dezbatere legata de capacitatea motoarelor minima necesara pentru performante dinamice decente, pare sa aprinda spiritele pe orice forum. Exista deja proprietari de masini cu motoare mai mici si mai "musculoase " si acestia vor sustine ca investitia facuta de ei este cea mai buna . Exista si proprietari de motorizari mai mari si mai putin "dopate " care vor sustine ca alegerea lor este cea corecta . Adevarul cred ca se gaseste undeva pe la mijloc . Depinde de cat doresti sa tii masina . Sigur ca un motor mai mare asigura (macar in teorie ) o fiabilitate in timp crescuta . Dar sunt o multime de cumparatori care isi permit la intervale de 3-5 ani sa schimbe masina . Pentru acestia , un motor mic si fortos , modern , cu o tehnologie mai recenta , pare sa fie o carte castigatoare , deoarece nu vor apuca sa simta la buzunar eventuala lipsa de fiabilitate . Ei vor vinde masina imediat dupa iesirea din garantia acordata de producator . Asa cum se intampla la orice produs nou , probleme ale copilariei apar tot timpul . Ele vor fi rezolvate in timp de producatori . Cum exista o tendinta mondiala pentru reducerea capacitatii cilindrice ( din cauza fiscalitatii si a consumului de carburant ) , probabil ca si "ultimii mohicani " adepti ai cilindreelor mari vor ajunge tot la cilindreele mici peste cativa ani . Asa ca , vrem - nu - vrem ...nenorocirea ne paste pe toti . Cred ca v-ati dat seama ca-s si eu un adept al teoriei " Cilindree mare = fiabilitate sporita " , dar trebuie sa recunosc ca nu ne putem impotrivi progresului . Oricum , pentru orice caroserie , exista si variante de motorizare harnice pentru cei care doresc neaparat putere si cuplu date de cilindree .

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Banuiesc ca nimeni nu poate acuza societatea germana de incosntienta. Cu toate acestea, exista portiuni unde se circula legal cu "no speed limit". Explicatia este simpla. Exista infrastructura necesara acestui lucru. Exista cultura "autobahn" - ului. Singura limitare este cea agreeata de producatori - 250 km/h. Daca o vrei data jos, platesti, si nu putin.

Sharanel, cu tot respectul pt logica (corecta de altfel) ultrapragmatica, au mai incercat unii sa uniformizeze totul, si uite in ce ne scaldam dupa 50 de ani de "experment" social. As putea duce logica ta mai departe: ce nevoie avem de 500 de firme de masini ? Una tati, maxim 130, ca asta e viteza legala maxima, (cu control GPS, si maxima e 60 cat esti in city limits, si iti da drumu la 130 cand treci de centura), 2 variante de caroserie - limo/combi - si daca se cheama si Dacia 1310, asa, ca sa aiba un old flavour, am rezolvat problema.

Cu toate astea, observ o "bresa" in rationament: daca esti responsabil, pai poti sa ai Veyron, ca nu vei provoca accidente.

Cresterea puterii, maselor, vitezelor, au creeat alte probleme si rezolvarea lor. Se cheama evolutie, si nu poate fi "legiferata".

Cat priveste circulatia Romania vs.......rest of the world....pai e ok sa ceri respectarea legii, cand ai infrastructura "zeiss". Cand iti poti planifica cu precizie de 5 min un traseu urban de 15 km, accept sa fiu amendat, sanatos chiar, daca depasesc vitezele, pt ca inseamna ca daca "ma grabesc" EU mi-am planificat prost timpul. Dar cand intre militari - balta alba faci intre 40 min si 2 ore jumatate, cand de la buc la arad fac 8-9 ore, cand dau talpa , ca daca ma iau dupa reglementele vitezelor maxime as face 14-15, pot si io sa zic "sictir politia romana cu limitele voastre de viteza cu tot. ii dau de-i rup avansu din baia de ulei, si cand ne intalnim pe poza, o rezolvam noi"

Sunt de acord cu badea : infrastructura nu este adaptata ritmului societatii de azi. Si atunci ce fac ? ... atunci ma grabesc, incalc legea, unii zic ca sunt teribilist, altii iresponsabil.

Pustanii cu "ursulet" din 86 care "rup" soselele si de multe ori stalpii..in lipsa unui organ suficient de "vanos" care sa rezolve problema, natura a creeat mijloace de autocontrol populational, recte, pardon de expresie, stalpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca tu consideri ca o lege nu e buna, ai dreptul sa o incalci. Daca toti ar gandi si ar proceda ca tine:

"sictir politia romana cu limitele voastre de viteza cu tot. ii dau de-i rup avansu din baia de ulei, si cand ne intalnim pe poza, o rezolvam noi"

unde am ajunge?

Am vrut doar sa subliniez ca nu prea ai unde sa mergi in lumea asta cu viteze de 140 km/h fara sa incalci legea (exceptand unele portiuni din autostrazile nemtesti), si toate probleme incep cand unii se ambitioneaza sa prinda cu masinile lor banale, de serie si de strada, 200 km/h. In fond si la urma urmei, daca am merge cu totii in limitele legale, nu ar mai fi accidente GRAVE.

Cat despre evolutia de care pomenesti tu acolo, da, ai dreptate, tehnologia a evoluat, insa ai uitat de FACTORUL UMAN, cel care ia decizii, omul a ramas neschimbat in ultimii 50 de ani, reflexele sunt aceleasi, instinctele la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar trebuie sa te combat din nou.

Eu nu cred(si sustin cu tarie asta) ca exista macar un om in lumea asta care sa fi respectat intotdeauna limitele de viteza impuse de lege. Tu vorbesti despre situatia ideala, ori asa ceva nu exista in lumea reala. Nu exista scuze pentru nerespectarea legilor(fiecare putem gasi argumente care sa justifice incalcarea acestora), platim atunci cand gresim, dar ar trebui sa mai scadem din cota ipocriziei.

Iar despre accidente care se intampla la viteze legale, da-mi voie sa te contrazic din nou. Nu cred ca la 140km/h esti mai in siguranta(sau mai teafar) fata de 160 km/h. Acele "masini banale" sunt gandite sa-ti ofere siguranta rularii la acele viteze maxime constructive, nicidecum protectie la impactul la acele viteze.

Omul, si tehnologia dezvoltata de mintea acestuia, a evoluat mult in ultimii 50 de ani(altfel asteptai la posta scrisoarea mea). N-ai decat sa cauti recordurile mondiale ale sportivilor de acum 50 de ani si sa le compari cu cele din zilele noastre.

Si ca sa nu fiu total off-topic, da , e in regula motorul de 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil 140 e prea mult, eu zic maxim 100 CP si maxim 100km/h.

se rezolva modificand plutitorul din camera de nivel constant a carburatorului ::salut: :))

dar de ce nu reveniti la subiect?

1.6 CR o fi el mai economicos ca si fostul 1.9 dar in oras e o adevarata putoare prin intersectii pe un animal ca si Superbul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Referitor la cum se simte 1.6 Tdi pe o masina maricica va pot spune eu,conduc o Octavia 2 cu un astfel de motor. Sa-ncepem:

- demaraj slab , trebuie turata la plecarea de pe loc si nu suporta treapta 2 putin subturata(moare motorul). Asta comparativ cu vechea Octavia 1 cu faimosul ALH si putin dopat cu ajutorul celor de la TCM.

- nivel zgomot acceptabil ptr un TDI, as putea spune ca la viteze de 120 este chiar placut la auz.

- consum maricel la inceput, acum dupa 10k km parca a inceput sa se mai lase. Masina grea

Referitor la limitarea la viteza de 140 km/h(reali sau pe bord), il intreb eu colegul sharanel: ce te faci cand esti pe autostrada si vrei sa-l depasesti pe unul care merge cu 125 km/h ? Sau ce te faci pe un drum European cand bivolul pe care-l depasesti accelereaza si el si tu esti cu familia in masina si din fata vine un camion ???

Concluzie: Nu mi-as lua un astfel de motor pe o masina mai mare decat Fabia,Polo sau Ibiza.

Cei care au bani doar ptr un Superb cu acest motor si isi cumpara o astfel masina merita incadrati la categoria ' TARANI, PARVENITI, etc". Sper sa nu supara pe cineva cu remarca mea, dar asta este realitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbul are o greutate de ~1500 kg. Motorul de 1.6 vad ca are 105 cai si un cuplu de 250 NM.

Ca o intrebare, un passat 1.9 tdi care are tot 105 cai si un cuplu aproximativ, nu se descurca onorabil? Si din cat stiu eu, greutatea passatului e maricica.

De ce apar atatea Prejudecati cand vine vorba de o cilindree mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu motorul acesta pe o Octavia 2. Am mers tot cu o O2 cu motorul de 1,9 TDI de 105 CP. Cel de 1,6 este destul de elastic, trage la turatii mai mici decat 1,9 (deci este mai putin zgomotos), dar trebuie sa schimbi viteza intr-o viteza inferioara daca vrei sa ai demaraj mai in scurt, daca nu schimbi masina nu "trage" foarte bine la turatii joase.

Consumul este comparabil cu cel al motorului similar de 1,9, nu este mai scazut.

Daca nu vreti un condus sportiv eu zic ca motorashul este OK chiar si pe Superb. Bafta !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!