Jump to content

Ce parere aveti despre 1.6 TDI CR 105 CP pe Superb 2?


Marian
 Share

Postare recomandată

Daca diferenta este asa mica... si iti permiti sa iti iei o masina la banii aia.... eu nu stiu de ce mai stai pe ganduri....ce motor sa-mi iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nsm

    11

  • FABIAn RuSu

    11

  • crystyann

    10

  • Gorillaz_Doktor

    10

Logic ca 1.6 Tdi e asa de scump deoarece este motor nou nu ca 2.0 tdi 140-170.Parerea mea pt 700 e in plus merita 2.0 tdi 140 cp sau 1500 e pt un 2.0 tdi 170 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ce TDi de 1.9 are 160 cp? :(

Seat Ibiza Cupra TDI 6L 2004-2008

O documentare prealabila ar fi indicata inaintea unei intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O documentare prealabila ar fi indicata inaintea unei intrebari

Fabiane, omul a intrebat si el pe un topic unde se bat campii intr-o veselie, nu a dat cu parul...de unde pana unde sa-i pretinzi documentare prealabila.

Ma intreb daca s-au vandut 10 bucati de Ibiza Cupra TDI in Romania timp de 4 ani cat a durat productia...

Daca esti documentat, te rog sa-mi raspunzi.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata!! @Diesel Omu are dreptate am mai invatat si io cate ceva... :( . Oricum topicul discutiei era 1.6 TDi pe S2? Nu?

:cool: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o optiune gresita 1.6 TDI in 5 trepte, daca avea 6 trepte, era acceptabila. Masinile de viitor au 6 trepte, cum sa rulezi la viteze mai mari si sa nu "bagi in marsarier". Cred ca lipsa celei de-a 6a trepte, nu puterea motorului il va freca pe creier pe un eventual posesor de masina 1.6 TDI. Ar fi mai buna alegerea unui 1.2 TSI pe superb, (Da Da, 1.2 ) pentru ca este in 6 trepte si produce aceeasi putere. Si va fi cu minimum 0,5 secunde mai rapid pe demaraj. Si mai ieftin cu 1500 de euro. Consumul extra-urban ar fi cu un litru mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile de viitor au 6 trepte, cum sa rulezi la viteze mai mari si sa nu "bagi in marsarier".

De ce nu ar avea "masinile de viitor" 7, 8 sau 25 de trepte? Conteaza prea putin diferenta de la 5 la 6 trepte, importante sunt rapoartele. Am mai spus-o de 7 ori, o cutie cu 6 trepte nu este la fel cu una cu 5 trepte plus inca o viteza in plus, diferenta intre rapoartele ultimei trepte (5, respectiv 6) este foarte mica. Altfel ai avea surpriza sa nu poti rula in ultima treapta, neavand cuplu suficient.

Dupa logica ta, cu super-motorul 1,2 TSI ne-am putea propulsa cu viteza luminii, daca i-am atasa o cutie cu 150 de trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre 1.2 TSI si 1.6 TDI la cutie o reprezinta faptul ca treptele sunt decalate mai mult la TDI. TDI in tr. 5a are cam aceleasi turatii ca TSI in tr. 6a, insa una e sa pici multe ture la o schimbare de viteza, si s-o iei din nou "de jos" si alta e sa fie apropiate turatiile. Asta se vede si la consum, si la demaraj. Cand spun consum, nu ma refer la cel de croaziera , ca atunci ambele merg la 2500 rpm si au consum optim, ci la cel pe reprize, cand cutia in mai putine rapoarte de obliga sai dai mai multe ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Din punctul meu de vedere, masina o alegi in fuctie de necesitate.

Eu am ales S@ pt ca sunt MARE si ma saturasem sa transform masinile din 5 in 3 locuri, pt ca in spatele meu nu putea sta decat un prescolar.

AM investit in 170 cai pt ca este o masina mare, grea, setata spre confort, iar daca-mi sui familia in ea, ajung la 2 Tone.

Daca locuiam in tara mandra a mancatorilor de wursti mit sauerkraut si bautorilor de bere, ma gandeam linisti la 140 cai, poate chiar si la 105 cu mandrul 1.6 TDI CR.

Pentru ca acolo am autostrata DIN ORICE COLT IN ORICE COLT AL TARII. TIR-urile merg pe banda lor, io am banda mea iar nervosii de "speed junkie" au banda lor. Deci, mi-e perfect paralelipiped daca io, pe banda mea, ajung la 130 in 8, 10 sau 14 sec, ca nu tre sa depasesc pe nimeni. Daca depasesc viteza, amenda mie la fel de usturatoare si in 105 cai si in 170+40 tunati, si are neamtu tot dreptu sa ma arda, ca mi-a creeat conditii sa circul civilizat.

Pe cand pe plaiurile turistei cea degraba platitoare de vuitton si marinalului cel degraba varsator de +40 grade la umbra, pana la arad, tre sa depasesc 1 milion de tiruri, daca vreau sa nu ma prinda deceniul viitor pe drum. si atunci, brusc simt nevoia de 170 cai.

Intr-adevar, dpdv al consumului, daca privesti procentual, intre 5.8 si 5 este o dif de 14 %. Destul de mult, nu ? Dar daca pui in calcul ca scazi consumul cu 14 % la o scadere a cilindreei de 20%, brusc nu mai e asa spectaculos. Iar financiar, sa fim seriosi, nu se simt cei 0.8 L/100. Iar daca se simt, nu dai 20K+ pe o masina.

Ce voi simti insa acut sunt cele 2 -3 sec in plus cand depasesc un tir la deal.

@sharanel -total de acord cu tine. totusi, mai pe "cileanu", ca te simt ca-ti creste tensiunea, si parol moncher, nu face sa dai in fandaxie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu :)

iar daca tot e vorba de 1.6 de pus pe Superb macar cu DSG sa fie, nu pt ca e DSG si are minim douajdekile-n plus, ci pt ca are 7 trepte, adica pt reprize si nu pt consum sau viteza luminica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sharanel -total de acord cu tine. totusi, mai pe "cileanu", ca te simt ca-ti creste tensiunea, si parol moncher, nu face sa dai in fandaxie...

Nu-mi creste nicio tensiune, nu se poate exprima omu` pe forum ca zice lumea ca am ceva cu respectivul iuzar :))

Nu dau in Fandaxie, nici macar nu-l cunosc. Are user aici pe forum si l-am atacat cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca nu e o alegere mai potrivita ca raport pret/performante motorul 1.4 TSI de 125 cp?

Acceleratia ar fi mai buna cu 2 sec pana la 100 km/h, viteza maxima 201 km/h si consumul extraurban 5.4l/100 declarat si are 6 trepte.

Impozit, RCA mai mici, distributie pe lant (daca nu ma insel), intretinere mai ieftina.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor puneti pe Superb, eu zic ca 105 CP sint la limita de jos pentru ditamai vaporul cum este superbul. Parerea mea este ca trebuie de la 140 cai in sus, ca sa traga si motorul ala saracul lejer, sa nu fie tot timpul solicitat la maxim, indiferent de treapta de viteza...

Legat de numarul de trepte al unei cutii o explicatie simplista este asta : motorul este capabil de la 0 la A ( valoarea maxima ).

Intre aceste doua valori constante, o cutie in patru trepte imparte intervalul in patru parti, una in sase trepte imparte in sase parti ( mai mici ),

deci poti doza efortul motorului mai bine cind ai la dispozitie sase optiuni si nu patru, dar limita maxima ramine aceeasi.

Cistigul cel mai important aici este consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ma intreb daca nu e o alegere mai potrivita ca raport pret/performante motorul 1.4 TSI de 125 cp?

......consumul extraurban 5.4l/100 declarat....

si oare ce poti face cu 105 cai la roata cu ditamai vaporul ?

bine spus "declarat".....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

105 cai=putini, dar pt o persoana care conduce tot timpul civilizat si deloc sportiv, ajung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

105 cai=putini, dar pt o persoana care conduce tot timpul civilizat si deloc sportiv, ajung

105 cp sunt suficienti ptr o persoana normala, dar in oras si pe autostrazi. Daca iesi pe DN-uri cu astfel de masina s-ar putea sa nu mai fie suficienta puterea oferita. Tu faci comparatia cu motorul tau, dar nu se poate face comparatie,motorul tau are o acceleratie mai exploziva si iti permite sa faci depasirea in siguranta. Eu conduc o Octavia cu motorul de 1.6 CR si iti spun sincer ca nu se compara cu motorul de 1.9 tdi 105 cp. Am facut chiar o mica '[cenzurat]" intre mine cu 1.6 CrTdi si un coleg cu o Octavia cu motorul 1.9 TDI 105 cp si mi-a dat clasa, asta in conditiile in care masina respectiva avea vreo 140k km si ambreiajul da semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...eu am citit pe aici ca crtdi-ul e un pic mai lenes dar nu m-am gandit ca e chiar asa o diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu sunt posesor de O2 Fl 1.6 cr si pot confirma faptul ca motorul este sub asteptarile mele din punctu de vedere al tractiunii. Am momente cand il ador dar am momente cand regret ca nu am luat un 2 l tdi sau un dsg in detrimentul optionalelor. E drept ca am doar 3000 de km si inca nu s-a lasat motorul de tot ... mai vedem . Ce este impresionant in schimb este consumul practic am scos pe o distanta de 300 de km mers relativ lejer in exterior 4.3 l iar in oras daca astept pana se incalzeste fara sa-i dau talpa poate scoate 6.5-7.5 adica mult sub 1.9 pd (stiu asta pentru ca am avut si 1.9) . Practic daca iti schimbi un pic stilul de condus si ii mai dai talpa va merge DAR eu cred ca o2( si asta la limita) este ultima varianta de masina pe care sa poti pune un 1.6 cr ,tot ce vine peste este CLAR submotorizat ,nu stiu daca il pui pe un Superb cred ca te vei chinui in oras si vei regreta ca ai luat-o ,daca nu ai bani mai bine iei un o2 sau un jetta care totusi au cu ceva greutate mai putin si mai pui ceva optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te sfatuiesc sa ai " ... 1.6 TDI CR 105 CP pe Superb 2 ", al meu benzinar cateodata zic ca trage greu, dar asta doar cand sunt in exterior si vreau sa fac pe sportivul ( cu vaporul..da ) , am 160 cai dar parca ar merge mai mult.

Depinde foarte mult de om cum conduce masina, mie unul 105 cai nu imi ajung dar poate pentru cineva care vrea confort si conduce relaxat fara sa depaseasca 140km/h is desul de ok, mai ales daca nu este asa enervat de celebrul "tir" pe care trebuie sa il depaseasca si care merge cu 90km/h ca asa e el limitat saracu' .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

imi pierdusem speranta ca ar putea fi cineva interesat de acest topic , dar dupa 5 pagini de controverse incep sa imi recapat increderea .

voi incerca sa deschid un nou topic comparativ intre 1.4 tsi si 1.6 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

2.0 cr e decent, cred ca 1.6 e clar submotorizat.

Modificat de adigolf2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba unui prieten cu superb 2 + 1.6 TDI, acelerezi si la un moment dat pleci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sint de acord cu colegii care spun ca au consumuri foarte mici la motoarele mici, daca nu trag de masini...

cu o singura adaugire : daca merg numai la vale... :P

ce faceti cu minimotoarele cind aveti de traversat dealuri si munti ?! ca nu poti merge numai la ses , nu ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Vorba unui prieten cu superb 2 + 1.6 TDI, acelerezi si la un moment dat pleci :)

Superb....spus. Cu masina incarcata spre maxim, ajungi la 0.5 cp/tona. De unde sa scoti performante dinamice decente (nu sportive, nici macar "sport-ish")?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!