Jump to content

my two lovely cars - Golf4+T5=love


soila

Postare recomandată

ultima achizitie facuta pe 28 iulie 2009

Golf IV Special 1.4 16v AXP, fabricata in 12/2002 in Belgia, prima inmatriculare in 02/2003 in Garmish (statiune montana de la granita dintre germania si austria)

- km reali la achizitie 88.700

- km actuali in februarie 2010... 93.200 (din care scadem cei 1500km piatra-neamt-munchen)

- model Special (cel putin asa scrie pe praguri)

- pachet iarna - scaune incalzite, oglinzi incalzite, duze incalzite

- proiectoare ceata, spalatoare faruri etc..

- full electric (geamuri,oglizi)

- BC mic, inchidere centralizata cu alarma din fabrica

- ESP, ASR, EBD etc...

- AC manual, cas VW Beta

in rest nu prea are dotari "inutile" (parerea mea) ca suporti pentru pahare sau cotiera fata (exista cotiera in bancheta din spate)

masina s-a prezentat excelent tehnic cat si vizual... pur si simplu merge orice dotare, orice buton (mai putin lumina din porbagaj, deh.. switch defect)

am full history la ea, si din fericire distributia a fost schimbata la 81.500km, de asemenea placutele de frana schimbate la 76.000km, parbrizul a fost schimbat la 77.000km (probabil se crapase) sonda lambda a fost schimbata la 58.000km.

acelasi service din germania i-a facut reviziile timp de 6 ani, si punea numai ulei mineral Shell Helix 10w-40 (nu gasesc explicatie logica) uleiul il schimba la 9000-10.000km.

eu i-am pus ulei full sintetic Castrol SLX professional, cu schimbare la 15.000km (desi nu ajung sa fac atatia km, si probabil il voi schimba pe vara inainte sa ajung la 10.000km)

nu am planuri de tuning sau de modificari majore... (sunt adeptul lucrurilor OEM, si nu suport tuningul)

vreau sa ii pun folie omologata imediat ce vine caldura (stiu ce inseamna vara folia)

masina a venit cu 1 set de jante cu cauciucuri de vara si cu un set de jante cu cauciucuri de iarna...

din pacate toate sunt 175/80/14... si am gasit un chilipir in toamna, 4 jante de aluminiu OEM Golf4, model Avus II 195/65/15

si le voi face setul de vara, un set de tabla ramanand cu cauciucurile de iarna actuale.

prin oras, la un mers relaxat am consum de 7.5-8l, numai eu si nevasta :P

masina este STRICT urbana, nu am facut niciun drum extra-urban in afara de 2 exceptii.

mai posed o masina (50-50 bani pusi cu tatal meu) un VW Transpoter T5 din 11/2003, prima inmatriculare 03/2004

motor 2500cmc R5 TDI 174CP, cutie 6+1, masa proprie 2300kg

8+1 scaune in format 3-3-2, model lung, dotari destul de minime... e cheala masina, nu are nici BC

ci numai ABS+ASR, AC manual, folie originala ionizata, inchidere centralizata, VW Alpha cu 4 boxe sanatoase (dotari minime VW)

probabil vechiul proprietar a avut nevoie numai de forta bruta a masinii, nu a vrut sau nu a avut bani de alte optiuni

este absolut indestructibila, distributia pe pinioane face ca motorul sa dezvolte 400Nm

e masina de familie, mai mult o conduce tatal meu, nu face maxi-taxi, dar ne facem toate concediile impreuna, mai luam si neamuri, si facem trasee prin europa de 5000-6000km in fiecare vara.

cateva poze, atatea am gasit prin PC, voi cauta mai multe.

Modificat de alios
Link către comentariu

La cat mai multi km fara probleme, tocmai ma intrebam cand o sa apata si un transporter pe aici.

Link către comentariu

Sa le stapanesti sanatos.Pt mine T5 este inca un vis frumos,dar cand o sa-mi iau asta e singurul motor pe care o sa-l iau in considerare.

Cat mai multi km fara probleme !

Link către comentariu

problema e ca eu nu sunt omul care face poze (nu am rabdare)

pozele la golf sunt facute la o intalnire vw din neamt de un coleg forumist

dar voi face mai multe poze la T5, interiorul, scaunele etc :P

multumesc de aprecieri, prima masina pe care am condus-o de cand am luat permisul a fost un T4, apoi acest T5, si abea din vara am trecut la masina mica.

ce sa zic, daca ai condus 6 ani numai masini mari, inalte, lungi... masinile mici sunt un adevarat chin pana te obisnuiesti

ca te inveti cu mersul "in fotoliu" si senzatia de tanc pe care ti-o ofera un bus.

Link către comentariu

Sa le stapanesti sanatos pe amandoua. Golf-ul e impecabil,daca avea si climatronic era perfect.E o masina de oras perfecta!

Link către comentariu

cateva din putinele poze ale "das panzer" :frigbaitata:

se oferea un amic de al meu sa-i faca un chiptunning, zicea ca un motor ca acesta poate atinge 250CP fara probleme, si sa depaseasca cei 400Nm

nu stiu daca s-ar merita, consumul e perfect la cei 174CP stock..

11-12l prin oras si 8-9 extra-urban cu 8 persoane, AC pornit, la 150-160km/h

consumul optim l-am scos undeva la sub 8, dar e greu de stabilit fara BC

Link către comentariu

Imi permit sa-ti dau un sfat...vopseste-i barile,ar arata f. bine..

P.S Nu e f. greu sa ii pui BC :frigbaitata: Trebuie numai sa ai rabdare sau sa apelezi la cineva care se pricepe..

Link către comentariu

m-am gandit sa-i vopsesc spoilerele, mai ales cand am vazut niste multivan-uri highline prin germania... adevarate bijuterii..

dar din pacate spoilerul e facut dintr-un plastic cu o suprafata granulata, nu e fin, nu poate fi vopsit perfect, si s-ar decoji dupa o perioada.

plus ca au fost mai multe ocazii cand am mers pe drumuri accidendate si am mai atins spoilerele.

taicamiu ii mai pune si remorca, si a mai scapat remorca in bara din spate..

eu am dat odata inapoi pe un drum forestier, si am atins cu partea din spate un bolovan...

etc, etc...

nu s-ar merita, la noi in romania nu poti tine astfel de masina pe post de bibelou :Driver:

s-au gandit bine nemtii cand au facut spoilere asa mari, din plastic cu suprafata aspra, parca stiau ca astfel de masini mai sufera si accidente mici

pacat ca nu am poze cand faceam interiorul bec... e mizerabil volanul in poza de mai sus.

nu prea mai am timp sa ma ocup de ea, mai mult curat golful

Modificat de alios
Link către comentariu

si eu zic ca ar da mai bine cu bara vopsita,dar tu sii mai bine daca e rentabil sau nu

la golf mi se pare ciudat sa aiba incalzire in scaune,esp dar fara un suport de pahare...bine ca asta o rezolvi la dezmembrari

sa le rulati sanatosi cat mai multi km :Driver:

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu

Pot fi vopsite (trebuie inlaturata toata portiunea granulata)dare obligatoriu sa le faci cum trebuie ca sa nu se cojeasca,e la fel ca in cazul bandourilor. Asa nevopsit mi se pare ca da un aer "cheap" ...

Link către comentariu

am vazut T4-uri cu spoilere vopsite, vopseaua incepe sa se crape, si se decojeste

trebuie facut profesional cu 2 straturi, apoi pus in cuptor etc..

plus ca am vazut cum arata o bara grunduita de T4, si e perfect finisata, nu are acea granulatie

si la T5 e si mai mare granulatia, astfel incat daca se atinge ceva de ea, nu raman urme prea vizibile.

apropo, am lasat usa din spate deschisa, si a batut soarele pe geamul interior, si fiind folie ionizata, a reflectat ca o lupa raza de soare

incat mi-a topit covorul interior in spate, a ajuns la podea... si asta pret de cateva minute cat asteptam preotul sa sfinteasca masina cu usile deschise

conteaza enorm de mult ce fel de folie este pe masina, mai ales cele originale ionizate

Link către comentariu

am vazut recent la un t5(era un model destul de dodat,avea si 4motion) ca usa glisanta se deschidea/inchidea din telecomanda...am ramas :icon_cool:

mi-a placut

e un model ideal pt concedii/camping

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

nici prin oras nu e o masina rea, mai ales acum iarna... merge ca un tanc prin orice zapada, fiind grea nu isi pierde stabilitatea

iar consumul e undeva la 11-12l... adica cam cat scoate un 1.6 1.8 pe benzina :icon_cool:

de cand a nins sanatos, mai mult cu T5-ul am mers, cu golful mi-e frica, in unele locuri gheata de pe mijlocul soselei imi da fiori,

mai ales ca am avut scut original pe vechiul T4 si pe T5.. nu stiam ce e aia teama de crapat baia de ulei...

apropo de vopsit bara... am fost prin judet si cum zapada e mare, am gasit un logan si un A6 blocate pe o portiune de drum.. nu puteam trece de ei

A6-ul l-am tras cu carligul din sant.. iar pe logan.. avea spoiler nevopsit ca al meu si l-am impins pur si simplu pana am trecut cu totii de acea portiune unde era zapada de 1m

cei 400Nm si 174CP au impins un logan prin zapada fara sa simt ceva.

long live the Transporter

Modificat de alios
Link către comentariu
  • 1 month later...

de curand T5-ul s-a ales cu o turbina noua...

fiind distributie pe pinioane, pompa de apa se schimba cand iti aduci aminte.. si pierdeam antigel inca din decembrie, dar am asteptat... am asteptat.

pana a crapat, a intrat antigel in baia de ulei, si de acolo a ajuns la turbina...

din fericire nu a stricat nimic altceva, dar distractia a costat 3000 lei.. turbina noua + pompa apa + uleiuri + filtre + diagnoze peste diagnoze...

a durat 4 zile, dar masina a reinviat, e de recunoscut, turbina face tot la un motor TDI...

are un demaraj care nu-l avea nici cand am cumparat-o din germania... si dupa diagnoza zice ca are 174cp si 425 Nm, fara nicio modificare, ci numai turbina noua si pompa de apa noua..

la golf am facut mai multe.. am trecut la jantele de aluminiu OEM, am trecut la covorase de cauciuc Petex, am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare, am vopsit etrierii, si i-am facut o ceruire initiala cu parafina, dar din pacate vremea rea impedica finalizarea..

to-do T5:

- achizitionare covorase petex, si adaptare prindere in podea

- reparat/schimbat switch portiera la sofer.. nu mai merge de ceva vreme

- schimbare din nou parbriz pe casco (iar am luat o pietricica la viteza mare in toamna, si s-a crapat de tot in iarna)

to-do Golf4:

- ceruire si polisare toata masina...

- montare folie pe geamuri (pana in iunie...)

- achizitie si montare scut motor tabla (pana in decembrie...)

Link către comentariu

cateva poze facute ieri dupa ce am aplicat o ceara solida parafina Nigrin..

multa munca.. cam 2 ore per masina...

dscf6987.jpg

dscf6986.jpg

dscf6955t.jpg

dscf6956.jpg

dscf6959.jpg

dscf6961.jpg

dscf6962.jpg

dscf6966.jpg

dscf6960.jpg

dscf6972.jpg

dscf6974.jpg

dscf6964x.jpg

dscf6971.jpg

dscf6975.jpg

dscf6979.jpg

dscf6981.jpg

dscf6980l.jpg

dscf6982u.jpg

dscf6984.jpg

P.S. sa-mi zica cineva daca T5-ul isi arata varsta sau km.. adica an 2004, si 275.000km :icon_thumright:

Link către comentariu

Arata bine ambele masini. De ce nu ii capitonezi plafonul la T5?

P.S Urate huse i-ai pus pe scaune..zici ca-i microbuz de calatori..de ce nu ai optat pt. ceva mai putin..tipator? :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

a fost in plan si capitonarea T5-ului asa cum este la multivan.. dar am ales sa izolez fonic si termic...

am pus cu taicamiu vata minerala in panourile interioare... am cumparat de la praktiker si am demontat pe rand panourile.

s-a izolat foarte mult zgomotul in duba, mai ales la viteze mari.

trage de mine un amic sa-i fac chiptunning... sa-l duca la 200cp si 450Nm, momentan are 174cp si 400Nm stock

nu stiu daca merita, plus ca forta bruta dezvoltata de motorul 2.5 in 5 pistoane este net superioara oricarei motorizari de 4 pistoane si 200+ cp dar sub 2000cmc

scaunele chiar sunt de bus... am luat-o din germania fara banchete.. a fost cumparata de neamt fara banchete, nici nu avea locasurile de prins banchetele.. era folosita pentru distributie locala de flori... si de aceea probabil a luat-o 8+1 cu geamuri si folie ionizata originala.

cand am adus-o i-am pus banchetele de la fostul T4 si am inmatriculat-o normal 8+1 cum era trecuta si in brieful nemtesc.

dar apoi fiind prea scumpe banchetele originale.. la dezmembrari nu aveam sanse.. masina fiind din 2004, si noi am luat-o in 2006.

nu am avut alta sansa.. scaune de bus.. dar sunt foarte comfortabile, au cotiere mari, se lasa pe spate.. etc :Driver:

cel de la usa a fost adaptat sa se rabateze

Link către comentariu

frumusele ambele.....la golf imi place foarte mult culoarea dar iar la t5 motorizarea

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

de curand am schimbat uleiul de la cutia de pe T5, si parca schimba putin mai decent.. totusi masinutza se aproprie de 300.000km

de remarcat totusi ca n-am schimbat niciodata bucsele sau pivotii :) si merge numai pe drumuri rele...

azi am facut o tura izvorul muntelui-durau-borsec-bicaz si prin curbe si drumuri peticite merge de n-are aer.

noua turbina face ca masina sa para la prima tinerete :P era unul cu un bmw dupa mine, abea se putea tinea

am facut o testare ca la carte de curand, si cei 174cp dezvolta 410Nm la 3800 rpm :)

chiar vorbeam si cu taicamiu si ii ziceam, n-as da masina asta nici pe cel mai luxos audi...

poate as da-o pe ceva de genul Multivan-ului, un interior mai decent si nu primitiv, dar ca si motorizare si rezistenta, vito, trafic, vivaro sunt departe de transpoter T5

vw-multivan-unitedmpsams588607.jpg

multivan_2_par_0036.jpg

Link către comentariu

Am o intrebare legata de T5 - eu am condus un T5 cu 1.9 tdi, de persoane, vreo 50.000 km si mie mi-a parut o masina foarte fiabila, economica si de incredere la drum. Poti sa imi spui cam care e consumul la 2.5? Eu daca voi reusi vreodata sa strang banii de un T5 ma gandesc sa iau 1.9 tdi, pentru consum si nu in ultimul rand pentru taxa de inmatriculare considerabil mai mica.

Link către comentariu

2.5 TDI 174cp papa cam 10-11 urban, indiferent de incarcare... conteaza cat de mult o turezi... daca mergi linistit eu scot si sub 10

iar extra-urban:

- 7-8l daca esti gol si cu AC pornit, am scos si 6.5 vara cu AC pornit si cu viteze sub 120km/h

- 8-9 cu 8 pasageri si bagaje + AC pornit la viteze mari.. nu zic ca este ilegal :(

mai este si motorul de 134CP, care e mai des intalnit la motorizarea 2.5 R5 TDI, si cam la fel consuma, mai putin poate prin oras...

motorul de 1.9 tdi daca-l incarci se invarte cam la aceleasi consumuri... 7-8 extraurban si 9-10 prin oras

T5-ul are cutie de tractiune, desi are atatia cai si atata cuplu, viteza maxima e de 185km/h la 174cp si 161km/h la 134cp pentru 2.5 tdi

adica e facuta sa care, indiferent de cat pui pe ea, consumul e optimizat.

chiar faceam misto cu un amic care are un 1.9 tdi pe t5, si ne amageam noi ca daca s-ar pune cutie de touareg sau de phaeton pe T5, ar prinde 200km/h motorul de 2.5 :)

cum e la audi A6 de fapt

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!