Jump to content

Scut metalic de protectie a motorului pentru Passat B6


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

yo3 - ce sistem de prindere are? Pentru ca daca-l montezi exact ca si pe cel din plastic nu cred ca va tine. Ar veni metal pe plastic... Asteptam amanunte.

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • V i c t o r

    14

  • overseas

    7

  • yo3

    4

  • Cristi_VW

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am primit raspunsul de la reprezentanta Baia Mare (Robot):

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 euro plus 35 transportul...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pachetul drumuri grele contine si scutul asta sa nu?

se poate monta pachetul drumuri grele dupa ce-am cumparat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de drumuri grele OEM contine si scutul din otel. Se poate monta si ulterior, dar costa cam mult (peste 2500 lei). Trebuie sa faci programare la un service agreat VW si sa platesti anticipat piesele (de regula vin dupa o saptamana). Cred ca tot un scut aftermarket este mai avantajos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu noi informatii - ieri am comandat scutul din otel, iar astazi l-am primit. A costat exact 400 ron cu tot cu transport (este o promotie), de la colegul nostru de forum, de la Brasov (mentionat mai sus).

Am avut ceva treaba prin zona Ferentari (doream sa-mi inscriptionez oglinzile dar nu am mai ajuns...) si am gasit un service pe Calea Ferentari (King se numeste, vis-a-vis de nr.89) unde l-am montat. Nu dureaza mult, cca. 30 minute. Nu coboara absolut deloc garda la sol si are avantajul ca exista o perforatie pe unde se poate desface busonul baii de ulei. Deci, nu mai este nevoie sa-l dai jos la schimbarea uleiului.

Am intampinat un singur inconvenient, pentru care trebuie sa ma duc din nou maine - imi trebuiau 8 cleme metalice cu holzsurub, pentru a fixa si pe margine scutul, de protectiile din plastic. Il pot lasa si asa, dar nu as vrea sa zdrangane si sa ma deranjeze. Cleme care se folosesc la prinderea aripei la Dacia. Bineinteles ca la 5 magazine din zona nu erau si a trebuit sa merg la targul Vitan (10 cleme - 5 ron).

Cel din plastic l-am scos la vanzare.

Postez si poze, sper sa fie relevante, chiar daca trebuie vizualizate de jos in sus (de la ultima spre prima). :D

dsc02125hu.jpg

dsc02125hu.jpg

dsc02124a.jpg

dsc02123n.jpg

dsc02122s.jpg

dsc02121m.jpg

dsc02120v.jpg

dsc02119h.jpg

dsc02118a.jpg

dsc02117m.jpg

dsc02116r.jpg

dsc02115e.jpg

dsc02114.jpg

dsc02113v.jpg

dsc02112dv.jpg

dsc02111ug.jpg

dsc02110u.jpg

dsc02109f.jpg

dsc02108.jpg

dsc02107l.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am pus si eu scut metalic pe un golf 5 e cam la fel ca al tau dar mi se pare ca a mai coborat burta putin sa zic un cm ,maxim 2.Oricum e bun,daca nu il aveam schimbam baia de 2 ori pana acum.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu coboara niciun centimetru. Este la acelasi nivel cu protectiile laterale din plastic (cele la care voi pune maine clemele). Se vede si-n poza. Cel din plastic este doar o gluma, raportat la drumurile noastre. Daca le pot numi drumuri...

Voi reveni zilele acestea cu alte impresii, desi nu cred ca 10 kg in plus pot influenta negativ dinamica masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, pare ca ai facut o treaba buna daca l-ai inlocuit fix pe cel de plastic, are si loc pt ulei, iar 10 kg puse atat de jos nu au cum sa destabilizeze masina, dimpotriva. Poti pune te rog niste poze cu prinderile, aici nu e clar, sunt prinderi plastic pe metal sau metal pe metal ?

La modelele cu DSG o fi vreo diferenta la forma scutului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut treaba excelenta. :D Acum nu mai am emotii... Prinderile de rezistenta sunt metal pe metal. Mai intai se fixeaza traversa cea ingusta in 4 suruburi. Masina are din fabrica gaurile filetate respective.

Apoi sunt prinse de lonjeroanele masinii cele doua picioare metalice.

Urmatoarea operatiune este fixarea scutului propriuzis in 4 suruburi ( doua in spate pe traversa montata initial) si cate un surub de fiecare picior.

Marginile aparatorilor laterale din plastic si a celei din fata, se petrec peste scut si se fixeaza (sa nu zdrangane) prin cleme metalice cu holzsuruburi.

Astazi mecanicul a trebuit sa dea 3 gauri cu bormasina in scut, pentru ca perforatiile aparatorilor mentionate (pe o parte) nu veneau exact in drept.

Clemele puse au fost in numar de noua, 4 pe stanga, 4 pe dreapta si una in fata.

Toata manopera m-a costat (cu factura) 59,50 ron la King Auto, str. Prelungirea Ferentari nr.68-70. Mentionez pretul pentru ca un coleg de forum mi-a cerut intre 100 si 150 ron.

Scutul este la fel si la modelele cu DSG. Difera doar la motoare mai mari de 2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mecanicul a trebuit sa dea 3 gauri cu bormasina in scut, pentru ca perforatiile aparatorilor mentionate (pe o parte) nu veneau exact in drept.

Scutul arata excelent. Nu vreau sa fiu carcotas, dar de ce ar fi nevoie sa dai gauri daca scutul e pt B6 ? Cat de departe erau gaurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai pe partea stanga a fost nevoie de 2 gauri si una in fata. Pe stanga doar doua veneau perfect aliniate, celelalte erau la distanta de cca. 2,5 cm. In fata nu era nicio gaura. E after-market... Oricum, pentru pretul dat pe el se aseaza foarte bine (nesperat).

Nu am remarcat nicio schimbare in dinamica masinii, iar motorul este mai "aerisit" ca inainte (gratie decupajelor), cand era montat scutul original.

Am mers si pe piatra cubica si nu se aude nici un zgomot suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

De unde pot lua si eu un scut metalic ?

Dar nu cel OEM ca nu sunt nebun sa le dau la astia la reprezentanta atatia bani .

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin cu impresii - Dupa aproape 4 luni de la montarea scutului metalic, nu am remarcat nicio modificare in comportamentul pe drum al masinii. Am mers pe diferite drumuri si cu viteza si mai incet si pe sosea ca-n palma si pe denivelari. Desi nu a fost cazul sa-l ating de vreun obstacol, cred ca merita investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu suiera, nu se incinge motorul, poti schimba uleiul pe la fanta speciala din scut ? Parca l-ai luat de la colegul din BV ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suiera, nu scartaie, nu zice nimic. :D Nu se incinge pentru ca are cateva fante, plus ca metalul este mai bun conducator de caldura fata de plastic. Inca nu am schimbat uleiul, dar fanta din dreptul busonului permite fara probleme acest lucru (pentru a nu se prelinge pe scut trebuie confectionata o palnie dintr-un pet taiat in doua). Da, l-am luat de la colegul din Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a venit destul de fix in locul celui de plastic, adica nu ai coborat garda deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a coborat deloc. Scutul este la acelasi nivel cu protectiile laterale (din plastic) de care se prindea scutul original. Dupa ce l-am demontat pe cel din plastic am realizat ca nu poate fi numit scut. Este o gluma. E mai mult o protectie impotriva unor foarte mici obstacole. Daca lovesti un bolovan, o cioata din lemn, o bordura cand parchezi sau ceva asemenea, adio baia de ulei... Recomand tuturor scutul din otel, cred ca este o investitie care merita, tinand cont de drumurile de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La revizia de 30000 de km am montat si eu scutul comandat aici pe net. Este OK, a fost un pic de chinuiala pentru mecanic, dar consider ca a meritat pentru linistea mea la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut si eu comanda de scutul pe care l-ati prezentat voi mai sus ....prima luna a fost ok, nici nu am simtit ca il am pe masina, insa acum de vreo saptamana la plecarea de pe loc, sau la accelerare in trafic , sau la apasarea pe frana ....se simte un usor parait (tzacanit) care vine de sub masina....acum nu stiu daca o fi de la scut sau alta cauza, nu sunt specialist, dar o sa merg cu ea pe rampa sa se uite oamenii de la service.Cred totusi ca asta e cauza, deoarece masina are doar doi ani, alte probleme n am avut la trenul de rulare-ori e vreun surub slabit intre placile alea metalice de pe scut, ori a fost deplasat in urma unor loviri....ma ajuta cineva cu un sfat?Oricum ca pret a fost super rentabil , un scut metalic de la reprezentanta ajunge in jur de 15 mil .....sa vedem totusi daca se poate remedia problema! Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca la montaj nu ti-au strans bine piulitele si apare un usor joc. Altceva nu are ce sa zdrangane. Incearca sa pui niste saibe elastice (Grover) care sa impidice desurubarea datorata vibratiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat si eu scutul, arata bine, am mers pe A1 si nu se aude nimic suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scutul de cand am luat masina (pachet drumuri grele) si nu suiera nu nimic singurul lucru care vi.l recomand este atunci cand face.ti revizia sa da.ti scutul jos pt ca asa ai acces mult mai usor este o chinuiala in plus pt mecanic dar asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!