Jump to content

Diferenta ulei Romania-Germania


mocris
 Share

Postare recomandată

e simplu,suntem groapa de gunoi a europei.

De acord. Dar sunt motive obiective pentru asta. Avand venituri mici, romanii nu-si pot permite sa consume ceea ce ei ar putea oferi la un pret care sa le asigure marja de profit scontata. Si atunci recurg la "scamatorii" ca se reduca costurile(fabrica in Turica si imbuteliaza in Romania; umbla la calitate, etc.). Si vand ieftin. Ce e grav este ca ambalajele arata la fel. Spre inducerea in eroare a clientului final care nu are cum sa recunoasca care e "made in germany" si care e "made in E.U."( a se citi "Turkey", alta minciunica "nevinovata"...). Si atunci motoarele "fac urat", consuma ulei, etc. Totusi ei vand in continuare, pana cand se va schimba "trendul"...

motul cat costa in Germania?

Referitor strict la Motul nici nu conteaza. Tot ce obtii ca diferenta de pret intre Germania si Romania, intre doua bidoane de Motul este castigul tau "cinstit" de care te poti bucura din toata inima, nu pe socoteala (vietii) motorului. Motul este acelasi si in rominica, si in Singapore si in Cipru si in insulele Cayman. El provine din acelasi loc. Aubervilliers-Franta.

Asta-i avantajul major (dincolo de calitatea , mai presus de orice indoiala; probabil este unul dintre cele mai bune uleiuri de pe piata). Nu ai cum sa "iei tzeapa". Sursa este unica.

Drumuri cat mai bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu un Motul Specific 505.01 este 39 Lei/L sau 190 Lei/L. Deci nu mi se pare un pret foarte ridicat, chiar decent pentru nivelul de trai de la noi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....fabrica in Turica si imbuteliaza in Romania; umbla la calitate, etc.). Si vand ieftin. Ce e grav este ca ambalajele arata la fel. Spre inducerea in eroare a clientului final care nu are cum sa recunoasca care e "made in germany" si care e "made in E.U."( a se citi "Turkey", alta minciunica "nevinovata"...)

De unde stii ca se fabrica in Turcia? Sunt dispus sa incerc, de unde cumpar? Dar turcesc sa fie.

Conform teoriei tale uleiul pe care l-am vazut la raft in Germania si pe care scria made in EU, era turcesc, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! N-ai ghicit! Mai ai dreptul la doua incercari!

Ambalajul este absolut la fel.

Pe cel fabricat in DE nu scrie altceva, ci tot "made in E.U."."Trierea" pe loturi "Turcia/DE" se face direct din reteaua de distributie. Am spus si mai sus. Bidoanele sunt identice.

Pentru a fi pacalit clientul ca , virgula, continutul este acelasi.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti generos, dar nu trebuie sa mai incerc nimic. Intrebarile erau retorice.

Te las sa traiesti cu impresia ca ce e la raft in RO e prost si ce e in DE e the best.

Multa sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la 2 magazine de piese auto la mine in oras,si de Motul doar la unul stia baiatul dar nu aduce,in schimb avea o brosura de la Wurth,in care erau niste specificatii de uleiuri;pt tipul meu de masina mi-a dat vreo 5 feluri,in functie de uzura etc,a mai auzit cineva/folosit acest ulei?un link AICI,poate ne lamureste cineva.MUltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant, pare ceva pe bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te las sa traiesti cu impresia ca ce e la raft in RO e prost si ce e in DE e the best.

Multumesc pentru permisiune!

Sa stii ca nu esti singurul. Ma mai lasa (sa traiesc) cu aceeasi impresie (si) soferii cisternelor care aduc uleiul Catastrol de la rafinaria BP, Atas, din portul Mersin. La fel si personalul centrului de imbuteliere de la Cazanesti, jud. Ialomita.

Neputand sa lucreze numai cu roboti, multinationala respectiva nu-si poate impiedica angajatii sa ma "lase sa traiesc" cu "o gramada de impresii" intre care as plasa-o si pe cea enumerata de tine.

Ca sa nu mai vorbesc de o "mare cantitate" de posturi ale acestui topic.

Cele bune!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wurth nu fabrica nimic vinde doar brand.Sunt aceleasi uleiuri care predomina pe piata noastra.N-au cine stie ce proprietati, poate doar HC full sintetic este peste media pietei.O brosura bine facuta, e specifica lor, nu inseamna ca marfa e de top, pretul insa cu siguranta doar e Wurth.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Intrucat intrebarea initiala a fost a mea, revin cu o promisiune, nu un raspuns.

Momentan scriu din Germania.Intrucat masina se apropie de revizia de 60 000, o sa vad pe pielea mea daca e vreo diferenta intre ce am pus pana acum in Romania si ce voi pune aici.Promisiunea e ca revin cu impresii, iar daca exista diferente constatate pe propria piele sa le anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este castrol made in eu?in medie de la 40 ron in sus per litru.

In toamna,am fost pana in austria,si am vazut pe raft ulei castrol edge 0w30 made in germany.dar era 22 euro litrul.

De ce?e simplu,suntem groapa de gunoi a europei.

Eu personal schimb si trec pe mobil sau motul.

Brgds

uite si la noi pret 75 de lei "de net", deci se poate: http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=109&ID=568

toate firmele cunoscute au preturi asemanatoare, desi unele sunt facute in turcia sau imbuteliate pe drum, dar celalate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
cristianionut

Starea computerului de bord afiseaza urmatoarele:

5000 km rulati in romania, cu viteza medie 32 km/h, rezulta la 10 000 de km uleiul a fost exploatat in motor 300 de ore.

5000 km rulati in afara (acum un an) cu viteza medie >60 km/h, rezulta la 15 000 de km uleiul a fost exploatat in motor 250 de ore.

prin urmare o utilizare in conditiile din romania 10 000 de km este mai mult decat suficient pentru durata de exploatare a uleiului (in cazul de fata un ulei 5w 40). :Driver:

Daca mai punem in ecuatie si calitatea indoielnica a provenientei uleiului, deja ajungem sa nu ne mai miram de tractorasele de pe strazi cu pretenti de limuzine.Si mai completez cu faptul ca la Logan unde reviziile sunt la 15 000 de km si la reprezentanta in masina baga un ulei 10w 40, care mai mult de 10 000 de km nu face fata fiind un ulei semisintetic (in conditii de exploatare normala)...... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Promisiunea e ca revin cu impresii, iar daca exista diferente constatate pe propria piele sa le anunt

Asteptam cu interes o parere pertinenta!

Ca sa avem ce cita de-acum incolo... :)

Eu as paria o suma indecenta pentru criza asta, ca uleiul de pe piata nemteasca va fi "solid gold" pe langa cel de pe piata romaneasca cu aceeasi eticheta.

Dar...sa nu anticipam.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut sa stii ca chestia cu ore de functionare suna foarte bine, ai un fel sanatos de a gandi , imi place !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu sunt doar orele, va dati seama ce ore grele au fost cele cu media mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

va dati seama ce ore grele au fost cele cu media mica

ambuteiaj,

mergand mai departe asa si distributia are de suferit si tot asa.

revenind la ulei (5w 40) am observat ca la utilizarea din romania exista un prag dupa 7000-10000 de km de exploatare,dupa care calitatile scad brusc. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie ar fi, am citit pe undeva, ca cica motorul asta TDI de la VW are ungerea cam proasta la turatii mici deci la cele 300 H cu o medie de 32 Km/h si mult mers la relanti a avut greu motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind la ulei (5w 40) am observat ca la utilizarea din romania exista un prag dupa 7000-10000 de km de exploatare,dupa care calitatile scad brusc. :Driver:

Si cum ai ajus tu la conculuzia asta ? Ai dus uleiul la laborator sau e doar pararearea ta subiectiva ... Pacat ca in Roamania nu a facut nimeni teste de laborator la ulei ca de ex. pe TDI Club, unde oamenii de acolo au ajuns la concluzia ca e inutil sa schimbi uleiul inainte de 15 000 km. Eu de cand e masina noua (acum are 7 ani si 145 000 km) am facut schimbul numai din 15 000 in 15 000 km si nu am schimbat nici macar un surub la ea. Totusi are prea putini km pentru conculuzii dar pot reveni si peste 7 ani cand o sa am 300 000 km, pentru ca masina va ramane in familie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

mult mers la relanti a avut greu motorasul.

la golf 2, daca merg mult in ambuteiaj, termocupla declaseaza des.La mers normal cupleaza rar chiar deloc.Am observat lucru acesta fiinca o vreme era defecta si era sistemul de racire "pe manual" pentru cuplarea ventilatorului.

La logan, la golf 2 precum si golf 4 in cartea masini specifica clar reducerea intervalul de schimb de ulei daca masina este exploatat in conditii severe.Acum modul de exploatare a masini sau interpretarea acestei fraze, e la la aprecierea fiecaruia.Dar cunosc masini (motoare) cu schimb regulat la ulei (marca uleiului, era ceva foarte ieftin), dar masina s-a vandut rapid, deoarece motorul era ok.

Si cum ai ajus tu la conculuzia asta ? Ai dus uleiul la laborator sau e doar pararearea ta subiectiva ...

Daca ai timp si curiozitatea in galeria mea foto din acest forum, vei vedea poze cu mine in rafinaria Shell din olanda.Deci e o parere personala, :icon_thumright: cu rezultate din laborator.Am facut ceva masuratori, ca hoby, nu oficiale.

jag: de la firma care ai postat tu oferta de ulei, am cumparat eu ulei (ieftin ca pret dupa piata) pentru norma 50501.acum e in evaluare, acest ulei in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

Am facut si eu intr-un final azi schimbul de ulei.Mi-a pus neamtul Castrol Edge 5W30 - norma 507.M-am uitat eu oleak chioras fiind in minte cu 5W40 - 505.01, dar tinand cont ca si in planul de service la Skodita tot 507 scrie, am zis hai sa las asa, sa vad cum e...

O sa fac cateva drumuri mai lungi luna asta, dupa care voi mai reveni cu impresii....

Ca si pret schimbul de ulei a fost 120 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am promis ca revin cu impresii si ca atare:

Dupa 1800 de km facuti de la schimbul de ulei de mai sus concluziile sunt doua:

1.Obiectiv si pertinent - a scazut consumul cam cu 0.5 l. Ideea este ca inainte in regim de autostrada si viteze de 140kmph+ consumul se ducea undeva spre 6.8 - 7, iar acum a fost 6.1 - 6.2.

Concluzia asta e bazata pe istoricul de consum al masinii in acelasi regim de mers.

2. Subiectiv, poate placebo - am senzatia ca motorul se simte mai lejer in turatii mari.Inainte pe la 3000 - 3500 se simtea o anume "lipsa de aer" , acum insa pare ceva mai relaxat :) O fi placebo, o fi din cauza ca trebuia pur si simplu schimbat uleiul vechi......dar mie imi pare ca merge mai usor....

Cam astea ar fi primele doua concluzii dupa schimbul de ulei de aici..

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus tot Castrol Edge, numai ca de data asta am pus norma 507.00 nu 505.01 ca pana acum...si 5W30 nu 5W40.

Nu e acelasi ulei, intradevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci teoretic se poate ce ai explicat doar prin vascozitatea mai mica, plus mai "curat". :D

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Nu stiu ce sa mai cred. Desigur ca cei care vand lubrifianti au tot interesul sa vanda, pentru profit. Dar noi ? Eu, am la masina motor TDI PD. La inceput motorul se auzea apoape ca unul pe benzina. Dupa al doilea schimb de ulei, motorul se auzea ca un diesel, bateau si tachetii in primii 200 km. La fel si la urmatoarele schimburi. Am folosit numai Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, din reprezentanta, l-am schimbat la maimum 10000 km. Acum masina are 60000 km si trebuie sa fac iarasi scimbul de ulei

Oscilez intre a cumpara din germania, la 72€ 5l, sau eventual cel original din reprezentanta cam la acelasi pret si a pune Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, din reprezentanta, la apoximativ 150 Ron, Sunt insa presat de timp.

Nu vreau sa fiu paranoic dar este o diferenta intre uleiurile originale si cele mai ieftine.

Voi de care ati pune ? Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!