Jump to content

Flex-pipe cu probleme


Coleman
 Share

Postare recomandată

Diametrul este 54mm. Lungimea o poti verifica si tu cu un liniar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ursachicatalin

Cosmin, pana la urma ce dimenisune ai pus? Nu gasesc nici cu rugaciuni dimensiunea potrivita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

ca idee..  si eu am inlocuit recent racordul flexibil, am pus de la bosal diametru 55 cu 150mm. e un pik mai largut in parte dinspre turbina dar un sudor bun in potriveste perfect, asa cum s-a intamplat si la mine. oem este de 53 cu 125mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Kosmyn imi poti spune cum ai scos catalizatorul cu flex-pipe-ul? Adica pe unde? Il desfaci de la turbo si de la iesirea din catalizator unde se imbina cu esapamentul...si apoi? pe unde are loc sa iasa? Sa ai abordat altfel problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu l-am mai schimbat. Nu era ars. Doar incepea. Dar cand am schimbat motorul, am pus si alt EGR nou. Acum e totul uscat si flexpipe-ul nu mai are probleme.

De scos doar pe jos poti sa-l scoti.

Se scoate cu tot cu catalizator, se taie flexibilul, se monteaza inapoi bucatile (catalizatorul si bucata dinspre turbina), se fixeaza noul flexibil, se dacu cate puncte de sudura si se demonteaza tot ansablul din nou pentru a-l putea suda cum se cuvine.

 

Apoi se monteaza inapoi gata sudat si finish.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

eu l-am dat jos pe sub masina. am demontat scutu'(si la motor si la cutie) am suspendat cutia cu un cric pentru ca am demontat si suportu cutiei(4motion) impreuna cu bucsa de pe cadrul motor(suportul este prins pe cutie cu 4 suruburi imbus cu cap de 8) pe suport mai gasesti o protectie de aluminiu care este prinsa cu 2 suruburi de 6 cu cap hexagonal de 10,iar bucsa este prins cu surub de 12 pe suport cu cap hexagonal de 17(parca) iar de cadru este prins in 2 suruburi de 8 cu cap hexagonal de 13. daca nu le se pari nu poti scoate suportul. dupa care am demontat si colierul central de pe esapament la mijlocul masinii. pe sus pe la motor am demontat tubulatura aer filtru, carcasa filtrului de aer, asta pentru a-mi facilita spatiu mai mare ptr a desface suruburile de pe turbina. cam asta e in mare parte. teava cu fle-pipe-u si catalizatorul iese un "pic" prin rasucire. inainte de a taia racordul flexibil faci niste semne pe lungimea tevii peste racord cu o linie cat mai dreapta, ca atunci cand tai racordul si il pui pe cel nou sa nu rasucesti teava sa nu mai vina cum trebuie. cand il pui pe cel nou dai cateva afturi de sudura dupa care proba pe masina. iar daca totul e ok, sudura completa si definitiva si sus pe masina ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

E mai mult de munca la demontat decat la sudat. Dar oare nu merge fara suspendarea cutiei? Sa il desfaci de la turbo si catalizator si apoi scos pe jos. Dar nu stiu daca are loc de planetara si aparatoarea acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
liviuplenicianu

salutari. as vrea, va rog, daca aveti rabdare..sa imi explice si mie cineva daca asta e problema. 
simptome: acum vreo doua saptamani a inceput sa croncane motorul, sa trepideze si sa nu mai am putere in acceleratie. m-au trecut toate transpiratiile...si gandurile negre ca ar fi vreun injector. vorbesc cu prieteni-cunoscuti..le zic...toti isi dau cu parerea. ba ca e aia...ba ca e aia. deci reiau: simptomele sunt: trepideaza motorul, croncane, nu are putere, se vede fum mai mult decat ar fi scos ea de obicei..iar consumul a crescut. nu am stat sa vad cu cat, dar sigur a crescut.

ideea e ca am fost la un service si le-am zis ..haideti dragilor sa punem testerul...si sa vedem ce are..le-am zis care e problema..in timp ce masina era parcata afara. vine un baiat cu testerul si ma roaga s-o mut din drum. o pornesc..dau sa o mut...la care el imi zice: stai linistit ca nu e injector..e ceva rupt. ceva s-a rupt. nici nu mi-a pus testerul pe ea, s-a uitat cu o lanterna dupa ce a desfacut capacul motorului si mi-a zis asa: racordul de la catalizator..acela primul din stanga motorului..de langa clapeta egr. mi-a zis ca in timp ala se distruge. a luat un levier...si a miscat de el si se vede cum e desprins/rupt. pe langa asta..el a tinut cu degetul si la clapeta de la egr si motorul se auzea mult mai bine. mi-a zis ca aceste doua piese trebuie sa le schimb dar el mi-a repetat de vreo 3-4 ori ca trebuie sa iau tot catalizatorul...si sincer sa fiu sunt cam rupt in fund cu banii...deci ...ar trebui cumva sa gasesc cea mai ieftina solutie. am citit de taiat + sudat...dar baiatul de la service o tinea pe a lui...ca acel racord e dintr-o bucata..si are spire inauntru..si ca nu se poate.
vreau sa cred ca se poate..si va rog...daca puteti sa imi confirmati daca piesele astea sunt...si eventual putin ajutor de unde sa le iau...si daca stiti pe cineva care taie, sudeaza in argon si schimba clapeta aceea
(iar a doua intrebare...clapeta aceea nu se poate repara? e scumpa?) - baiatul de la service spunea sa iau si garniturile aferente ca era destul de mult ulei aruncat pe acolo...el mi-a zis ca sunt garniturile de vina.
- este vorba de un Volkswagen Passat din 2004, break, 1.9 TDI, cod motor AWX, 131 cp. -
multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flexibilul il gasesti separat si se sudeaza. Important e sa fie punctat cu catalizatorul si flansa la loc, apoi dat cu totul jos si sudat calumea.

Dar un mecanic adevarat face asta fara sa-i ridici tu vreo spranceana.

Acel flexibil se distruge la motoarele cu egr-ul praf, datorita uleiului ce curge din egr pe flexibil.

Clapeta de la egr... nu inteleg cum trebuie tinuta cu mana. Banuiesc ca e vorba de clapeta shut-off de pe egr.

O poza nu ar strica. Deduc ca valva montata langa egr are parghia rupta. Altfel nu are cum sa inchida de capul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sa va spun povestea mea cu acest racord flexibil pe un Passat B5 AJM 1999

Aveam miros in stationare cu aeroterma pornita si se auzea turbo destul de devreme si pronuntat. Am cumparat un racord nou insa dintr-o eroare a venit un pic mai lung. Chiar si asa l-am instalat pe masina (a facut peste 3000km pana a ajuns la mine) insa mirosul si suieratul de la turbo persista. Ce ar putea fi de vina? 

20160222_170705.jpg

20160222_173715.jpg

20160222_184532.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul/fluieratul este de la "fluturii" de la turbo, fie de la partea de compresor, fie de la evacuare, iar mirosul poate fii cauzat de scurgerile de ulei fie de la egr, fie de la motor si ajung pe racordul flexibil/evacuare incinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil turbo sa fie obosit si sa suga un pic de ulei pt ca pe furtunul de aer care pleaca din filtru de aer spre turbo luceste a ulei (vezi poza nr 2)

Pe partea cu racordul nu vad scurgeri. Stiu sigur ca pierd ulei pe la racitorul de ulei de sub filtru de ulei. Dar nu stiu dc e ceva asa incins in partea acea sub el.

Ce am vazut e ca de undeva de la turbo iesea fum dar nu imi dau seama de unde aparea.

 

Modificat de DACS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
cristinelapopii

 

Imi poti spune si mie ce dimensiuni trebuie sa aiba racordul flexibil la passat motorizare 1.9tdi motor ajm.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa citesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!