Jump to content

Flex-pipe cu probleme


Coleman
 Share

Postare recomandată

Motorul masinii mele vibreaza la fel ca cel al colegului. Problema este identificata, cauza fiind racordul flexibil, doresc doar codul racordului sau adresa vreunui second-handauto.

Andrei, astept raspunsul tau diseara.

Multumesc anticipat.

<{POST_SNAPBACK}>

Cu placere insa,

Bad news : (vezi foto) nu vei gasi la reprezentante asa ceva (flex pipe-ul) ci tot la niste Borla sau alt service specializat pe evacuari. Oricum iesi mai bine la astfel de service-uri.

PS: Poza este singura care era relevanta pentru Passat 2001, AVF din S O T E -ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BaiZaUei... am facut reparatia la turcalete in 2001 iarna si tine perfect si azi... deci eu zic ca e de calitate... La Apaca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara lingimea flex pipe-ului si diametrul lui si dupa aceea in Bucuresti la magazinul Al Padrino gasesti toate dimensiunile de flex pipe-uri. Si daca nu au aduc in cateva zile. Si costa ceva de ordinul a catorva sute de mii pana intr-un milion. Eu am luat de la ei si am fost foarte multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domilor care mi-ati raspuns:

Va multumesc foarte frumos pentru sfaturi, problema am sa o rezolv prin inlocuirea flexibilului.

M-am uitat cu atentie la racord si teava racordului dinspre catalizator este un pic curbata, iar furnizorii de piese din import nu aduc decat racorduri drepte. Problema sper sa o rezolv prin indoirea tevii racordului si sudarea lui la un capat de flansa si la celalalt capat de teava care merge inspre catalizator.

Aceasta problema sper sa ma descurc sa o efectuez intr-o fabrica specializata pe suduri diverse (la Ploiesti), asa si eu stiu sa sudez dar lucrul acesta necesita o sudura mai speciala fiind in inox si trebuind sa protejez de temperaturi extreme si catalizatorul.

Nu am incotro decat sa plec asa cu masina in concediu (reparatia necesitand destul timp) si la intoarcere am sa demontez frumos esapamentul sa iau dimensiunile racordului, sa memorez pozitia flansei a.i. noul racord sa se potrivesca atunci cand va fi sudat de esapament.

Inca o data multumiri tuturor, in special tie Seymour, tu mi-ai spus din prima ca aceasta ar fi problema dar am fost un pic reticent deoarece cei de la Cardinal Motor au dat vina pe injectoare, ca de acolo provin vibratiile intregului esapament.

M-am lamurit atunci cand am controlat si eu racordul si am vazut ca "Joaca"ca o masea pe sub tesatura metalica, si ca m-am murdarit de funingine cand am pus mana acolo. Sper ca nu v-am deranjat ca m-am repetat cu aceasta problema.

Am sa va tin la curent cu reparatia si cu eventualele probleme (daca vor apare)astfel incat sa invatam cu totii cum trebuie procedat la o astfel de lucrare.

Important este ca sunt persoane care au rezolvat astfel problema si m-am linistit ca se poate rezolva asa, a.i. nu mai sunt nevoit pentru un racord care costa pana in 2 mil sa dau 23.

Salutare si va multumesc celor care mi-ati raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema si sper ca in curand sa-mi fac timp sa ma ocup de ea. Am inteles ca ar fi un service intr-o curte undeva pe langa fosta discoteca WHY NOT. Ceva cu un banner WALKER. O sa incerc zilele astea sa dau pe acolo si va tin la curent. BTW, mi-a placut pretul la injectoare la cei de la Cardinal :lol .Un injector este 400EUR bucata :banghead:

Modificat de alinica2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

daca zornaie ca niste pietre sa stii cu parere de rau ca acel catalizator a decedat

si eu am patit la fel ,a-mi este si rusine sa opresc la semafor,scoate un zgomot de tractor,si asta numai la relantii,daca accelerez putin dispare zgomotul,care se trasmite in intreg esapamentul, ca niste suruburi in toba de la jumate,

Am ales varianta sa schimb catalizatorul cu unul universal euro3 care nu costa mai mult de 4 mil,doar ca nu se potriveste 100% trebuie "decupat" cel vechi si pus cel nou,(trebuie taiat cel vechi si adaptat cel nou)

maine cred ca o sa fac aceasta operatiune,la cineva care a facut cel putin 30 de astfel de operatiuni,

sper sa scap de rusine ca am VW care face ca un tractor,

problema este ca nu stiu ce sa comand ca dimensiune ARE CINEVA idee ce diametru are catalizatorul original (lungime si diametru) sa stiu daca intra in locasul acestuia fara sa atinga nimik. ca l a tevi se sudeaza.

bafta tuturor!!!

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

stie cineva prin Bucuresti unde pot sa sudez si eu un racord flexibil la esapament.

e o piesa cam de 2 m lungine care se prinde cu 4 prezoane de turbina si la vreo 10 cm e racordul dupa care pe restul lungimii se gaseste catalizatorul si apoi vreun 1m si juma pana sub masina unde intra in teava care duce la toba spate.

altundeva decat la GES Service ca acolo l-am facut o data si dupa ce mi-au aratat un racord meserias mi-au pus unul slab care a cedat cam in 4 luni. mecanicul a plecat sa il taie si sa-l sudeze si cand i-am spus ca e altul mi-a ras in nas. m-am gandit ca poate asta o tine si n-a fost asa.

multumiri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

pentru cei care au probleme cu flexibilul

am schimbat astazi si sunt f multumit

pt cei care vor sa cumpere flexibilul inainte iata dimensiunile

lungime de 10 cm iar diametrul de 5 cm marca bosal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

scuze daca fac offtopic dar nu am gasit ce cautam..pe scurt va zic ca fluiera ceva la turbina si mai exact cred ca am furtunu spart,crapat nu stiu cum dar se vede si o urma de fum asa ars pe el.ma puteti ajuta cu un pret ?ca nu am gasit codu pe el si nu stiu...

imagine0422.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo este normal sa fluiere, asa mai discret nu sa iti sparga timpanele. Problema ce o arati tu in poza este de uzura si timp. Ala este racordul flexibil al esapamentului nu este furtunul turo-ului. Trebuie sa il tai si sa iti sudezi altul nou la loc. Este negru ca a inceput sa scape fum, in rest nu afecteaza functionarea turbo-ului, nu are treaba cu el. Stai linistit. Schimba doar flexibilul si ai scapat.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake ma afecteaza cu ceva daca arata asa ? ca ma gandesc ca e greu sa fie taiat si sudat altul...nu prea e loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic daca ramane asa. Cand o sa se rupa mai tare, o sa-ti intre gaze de esapament in habitaclu si atunci tot o sa-l schimbi.

Pentru a suda altul nu se lucreaza cu ea pe masina. Se demonteaza ramura respectiva si se inlocuieste flexibilul.

Se masoara lungimea/diametrul si se cumpara din orice magazin de piese racordul corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu afecteaza cu nimic daca da cu fum pe acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a zis cineva ca "teava" aia costa in jur de 10 mil..e adevarat ?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate daca o iei originala, plus ca teava aia are in componenta ei si catalizatorul. De aceea costa atat.

Tu cumperi decat flexibilul si il tai si sudezi in locul celui rupt, sau mergi la un specialist in tobe si stie el ce are de facut acolo.

Daca esti din Buc iti recomand eu pe cineva bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci noteaza un numar de telefon: 0740 702 069 sau 0317 300 201 Adrian.

El mi-a facut toba la masina sotiei, este de treaba, meserias si ieftin zic eu, dar sa te duci cu piesa demontata de pe masina la el.

El ti-o taie, el ti-o sudeaza la loc. Din cate imi aduc eu aminte avea si el racoarde din astea la vanzare. Un telefon inainte nu strica niciodata. Este undeva in Pantelimon prin spatele Corei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare pentru cei ce au schimbat racordul flexibil (flex-pipe):

Cum fac sa nimereasca exact noul racord? Astfel incat dupa inlocuirea lui, acea parte de evacuare sa nu iasa rasucita, mai lunga, mai scurta, etc...

Ce metode de inlocuire, ce secrete sunt pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il sudezi in cateva puncte pe masina cu autogenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus. E scos motorul si nu ma pot ghida dupa turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema: nu gasesc flexibil la dimensiunile celui original. Adica 53 x 110mm. Doar 50 x 100mm (care de fapt e 95mm) sau 50 x 150mm.

Cel scurt nu vreau sa-l pun pentru ca e prea scurt pentru a face treaba, iar cel lung nu incape.

Ce e de facut? A gasit cineva un flexibil la dimensiuni mai apropiate de cel original? Ceva de genul 55 x 120mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut

la passat 2004 motor avf 130 cp am sita de la racord rupta,(de mai multe luni) iar acum cand am schimbat carbuni la electormotor(nu stiu daca are legatura)

intre 1300-1900 rpm imi zangane ceva in dreapta (prima data credeam ca e de la capacul d ela motor)

Posibil de la racord?

Ce dimensiuni are racordul ,a masurat un baiat si zice ceva de 53 mm cu 122 mm? e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si eu masi sus dimensiunile.

Problema e ca nu gasesti, doar mai lung sau mai scurt.

Pasul urmator ar fi sa schimbi EGR-ul pentru ca sunt convins ca iti curge ulei pe flexibil, de-aia s-a si ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Am schimbat EGR-ul

Dar ce dimensiuni sa cumpar acel racord? din masuratori imi iese ceva 53 mm cu 122 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cand mi-a masurat ,cred ca a masurat Diametrul la tesatura si nu la teava,cand comanda ce diametru trebuie sa cer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!