Jump to content

Vw Amarok


kelu2001
 Share

Postare recomandată

imi place mult acest nou pick-up de la vw... ce parare aveti?

post-4018-1265027700_thumb.jpg

post-4018-1265027731_thumb.jpg

post-4018-1265027739_thumb.jpg

post-4018-1265027747_thumb.jpg

post-4018-1265027856_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa-l scoata la vanzare...atunci o sa pot sa-mi fac o parere. Astea sunt poze publicate de ceva vreme...sa vedem cum va arata in final, motorizari, preturi...

Altfel vorbim despre doar niste poze...probabil ca pick-up -urile japoneze sa se vanda mai bine decat acest Amarok. Pt ca au deja o imagine formata (Mitsubishi, Toyota, Nissan).

In 2002 cand VW a venit cu Touareg, SUV-uri mari aveau doar Mercedes (ML), BMW (X5) -desi asta era SAV,Range Rover. Japonezii aveau doar Off-roader-uri (Patrol, Landcruiser, Pajero).Deci a fost simplu VW-ului sa se impuna. Amarok-ului ii va fi mai greu, zic eu...Sa ii vedem argumentele...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o data nu as cumpara ceva de la "ochi oblici"! sincer! daca asta va avea performantele lui touareg probabil se va impune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"ochii aia oblici" de care vorbesti tu au niste tehnologii in materie de off-road 4X4 de se uita nemtii se uita la fel cum te uiti tu cand comanzi mancare chinezeasca.

Nu vreau sa iti amintesc ca Nissan Patrol si Toyota Landcruiser si Mitsubishi Pajero sunt niste off-roadere veritabile si niste legende in domeniul 4X4, mai mult off-roader decat SUV.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe pielea mea conduc un rav 4 si un santafe. nu vreau sa zic decat ca 4x4 la ele este ca si inexistent. asta facand comparatia cu passatul 4motion care nu are pretentii de off road sau asa ceva. nu se compara nici macar cu e-ul 4matic pe care il avem la firma... asa ca tehnologia ochilor oblici... pe mine personal nu ma satisface. si nici nu ma intereseaza, de altfel!

nu as lua un L200 nici daca amarok-ul ar costa dublu (asa ca exemplu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu compara masinile care le-am enumerat eu mai sus cu santa fe si rav 4. Alea sunt SUV-uri noi vorbim aici despre masini OFF-ROAD 4X4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... noi vorbim aici despre masini OFF-ROAD 4X4.

Noi vorbim despre VW Amarok, sau mai larg despre pick-up-uri 4x4... Nici SUV nici Off-roader nu se incadreaza aici.

Ca sa revenim la discutie, concurenta pe piata pick-up e mare. In Grecia e plin de pick-up-uri japoneze...In Suedia sunt multe pick-up-uri americane (am impresia ca le-au dat la schimb Volvo-urile americanilor).

Din ce am citit, Amarok nu se va fabrica in Europa, ci in America de Sud pe undeva, la inceput cel putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din poze dupa parerea mea pare a fi un prototip ( daca ma insel , va rog sa ma corectati ) .

Totusi , tind sa cred ca va avea succes la americani , deoarece ei sunt cu aceste genuri de masini "cat casa".

Asteptam sa vedem ce o sa fie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi place mult cum arata acest Amarok , sunt curios ce motoare o sa fie pe el , credeti ca va fi 3.0tdi v6 pe el sau poate , dar nu cred 5.0tdi v10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai degraba motoarele de pe Transporter, adica cel de 1,9 si 2,5 TDI. Nu cred ca va fi motor de 5,0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poze noi cu Amarok.

http://www.km77.com/fotos/Volkswagen/Amaro...e=1&limit=8

Informatii motorizari:

http://www.km77.com/00/volkswagen/amarok/2010/t01.asp

2.0 TDI de 122 CP si de 163 CP. Deocamdata.

Construit in Argentina .

Amarok

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc urat Amarok asta ... chiar era pacat ptr grupul VW sa nu aiba un competitor pe piata asta a utilitarelor medii si mari gen Hilux, L200, Ranger.

Cum de va fi disponibil doar pe pietele alea ? Si in cele din urma cine il va vinde ... VW Vehicule comerciale sau VW Autoturisme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie disponibil si pe piata din RO,cred ca ar fi desti amatori pentru asa ceva.Bine acum depinde si la ce preturi ar ajunge una la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa masinuta (sau masinoiul) pacat de motoarele alea chinuite de 2.0 ... probabil mergea mai bine macar cu un 2.5 sau 3.0 sa poata sa traga omul remorca de 5 tone... Sincer nu cred intr-un real succes al acestui model avand in vedere modelele concurente din aceeasi clasa. Cel putin pe piata din Romania... Unul din factori care va influenta succesul acestei masini va fi "pretul" care dupa cum suntem obisnuiti de VW probabil va fi unul destul de piperat.

seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli amarnic , motorul de 163 CP va fi BTdi (te las sa te documentezi , sa vezi ce inseamna acel B ) , oricum putere mai mare decat concurenta de 2.5 ( L200 , BT50 , Ranger , Hilux , ...) . Consumul cu 30 % mai mic decat cele enumerate , taxe si impozite mai mici , sa nu mai vorbim de aspectul interior . Pretul va fi surpriza , dar chiar daca va fi mai mare decat un Ranger , tot Amarok as lua !

Modificat de George I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am mai multa incredere intr-un F250 Heavy Duty de 400 hp V8 ... sa nu mai vorbesc de fratii mai mari. Acum va rog, nu sariti pe mine dar parerea mea .. cine cumpara o astfel de masina vrea putere nu o masina pentru dus copii la gradinita.

Repet: parerea mea.

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am mai multa incredere intr-un F250 Heavy Duty de 400 hp V8 ... sa nu mai vorbesc de fratii mai mari. Acum va rog, nu sariti pe mine dar parerea mea .. cine cumpara o astfel de masina vrea putere nu o masina pentru dus copii la gradinita.

Repet: parerea mea.

Bafta :)

Oare de ce pe Heavy Duty-uri se prefera motoare diesel? Powerstroke, Duramax, Cummins, daca vrei unul de asta platesti la greu in plus peste v8-ul de 350 de cai (400 doar "tunat"). F250 si fratii lui mai mari joaca in alta liga, la Full Size si peste.

Amarok-ul poate fi comparat cu L200, Navara, Rangerul, Tacoma, Dakota, D-Max, B2500, Hilux, Colorado et al. Iar in clasa asta, daca isi joaca bine cartile, ar putea sa castige ceva teren/piata. Faptul ca s-a lansat si e construit in Argentina, spune multe. In Europa, unde genul asta de masini e considerat utilitar nu cred ca va putea induce un obicei asemanator cu ce e in US, unde un Full Size Pickup e o masina buna la toate, chiar mai comun decat o limuzina/hatchback

Modificat de echo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa masinuta (sau masinoiul) pacat de motoarele alea chinuite de 2.0 ... probabil mergea mai bine macar cu un 2.5 sau 3.0 sa poata sa traga omul remorca de 5 tone... Sincer nu cred intr-un real succes al acestui model avand in vedere modelele concurente din aceeasi clasa. Cel putin pe piata din Romania... Unul din factori care va influenta succesul acestei masini va fi "pretul" care dupa cum suntem obisnuiti de VW probabil va fi unul destul de piperat.

seara buna

ca sa traga omul remorca de 5 tone e mai dificil. pentru a trage o remorca care depaseste impreuna cu masa autovehiculului tractor 3,5t ar trebui ca acesta sa fie dotat cu tahograf!!! soferul trebuie sa aiba automat atestat de transport marfa si permis de categoria C+E sau B+E. nu cred ca s-ar gandi cineva sa faca asta legal... nu? pentru america e ok. ei nu au restrictiile astea. la ei remorcile au sisteme de franare doar peste 3.5t, iar la noi de la 750kg, de exemplu :beerchug:

parerea mea este ca un 2.0 de 170cp sau un 2.5 face treaba pe tractiune destul de bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amarok-ul NU va fi disponibil pe piata din America de nord . Pt. inceput va fi disponibila pe pietele din America de sud si Africa de sud , urmand ca spre sfarsitul anului sa fie disponibila si in Europa cu 2.0 BTdi(163 CP) , iar de la anul cu 2.0Tdi (136 CP) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa traga omul remorca de 5 tone e mai dificil. pentru a trage o remorca care depaseste impreuna cu masa autovehiculului tractor 3,5t ar trebui ca acesta sa fie dotat cu tahograf!!! soferul trebuie sa aiba automat atestat de transport marfa si permis de categoria C+E sau B+E. nu cred ca s-ar gandi cineva sa faca asta legal... nu? pentru america e ok. ei nu au restrictiile astea. la ei remorcile au sisteme de franare doar peste 3.5t, iar la noi de la 750kg, de exemplu :)

parerea mea este ca un 2.0 de 170cp sau un 2.5 face treaba pe tractiune destul de bine...

atestat transport marfa este necesar doar peste 7.5 t :)

nu prea este deosebit.cred ca va fi cumparat mai mult de adevaratii impatimiti ai marci vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax,

legislatia s-a schimbat, peste 3,5 to este obligatoriu conform OUG nr.109/2005 si OUG nr.195/2002.

Mare atentie la ansamblul de vehicule pe care il conducem.

Modificat de davos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am vrut sa zic si eu. amenda nu e asa mare daca mergi fara atestat: 4000ron :P :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cate am vazut nimeni nu s-a incumetat sa spuna ce inseamna BTDI :D ,din cate am citit recent ar insemna bi turbo diesel injection :D .Referitor la Amarok... mi se pare foarte frumos , am vazut si niste filme pe youtube cu teste, ar fi si mai tare daca l-ar dota cu DSG :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Abia astept sa apara si in Ro! Daca imi place cum merge posibil sa imi iau unul, mai am in curte un Nissan Terrano III, care merge de rupe si am mers mult cu un Nissan Navara 2.5. Sunt curios sa vad diferente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!