Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

Salut!

Am vazut ca nu sunteti prea hotarati daca Wavetrack are plusvaloare fata de celelalte diferentiale. Daca situatia in care esti cu o roata fara tractiune este rara, de ce sa-mi iau un diferential doar pentru asa ceva?

Ei bine, nu este deloc folositor DOAR in situatia asta.

In cazul extrem in care roata ramane fara tractiune, Wavetrack isi face treaba, pastrand raportul si genernad tractiunea pe cealalta roata.

Dar tocmai aceasta functie, care pastreaza raportul, il avantajeata in TOATE SITUATIILE. De ce? Pentru ca, odata ce masina intra in curba (sa zicem curba la stanga), roata din interior incepe sa piarda din tractiune. In acel moment, raportul de multiplicare a tractiunii care se transfera rotii din exterior incepe sa scada.

Daca la inceput, inainte de a intra in curba, rotile au tractiune aproximativ egala, de indata cum roata din interioar incepe sa piarda tractiune, celelalte diferentiale transfera din ce in ce mai putina tractiune spre exterior, deoarece raportul de multiplicare tinde spre zero.

In cazul Wavetrack, raportul de multiplicare pastreaza relativ constanta tractiunea transferata spre roata exterioara, deci automat are avantaj fata de celelalte diferentiale in FIECARE MOMENT al curbei, nu doar in punctul culminant in care roata se ridica.

GTSport, sper ca am reusit sa fiu destul de clar.... Daca nu, mai revin cu detalii, nu-i bai. Asa l-am convins si pe frate-miu sa-si puna Wavetrack, ca el vroia Quaife.

Link către comentariu

Asa e, soft REVO Stage 2, din pacate low, la nivel de Stage 1 pentru ca nu mi-a ajuns inca evacuarea, dar si chiar si asa, woooowwwww. :( :( :(

Am aceeasi bucurie ca atunci cand am cumparat-o, parca am masina noua din nou. :Driver: :Driver:

Multumesc Nadir!! (inca am zambetul ala tamp) :))

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Salut!

Am vazut ca nu sunteti prea hotarati daca Wavetrack are plusvaloare fata de celelalte diferentiale. Daca situatia in care esti cu o roata fara tractiune este rara, de ce sa-mi iau un diferential doar pentru asa ceva?

Ei bine, nu este deloc folositor DOAR in situatia asta.

In cazul extrem in care roata ramane fara tractiune, Wavetrack isi face treaba, pastrand raportul si genernad tractiunea pe cealalta roata.

Dar tocmai aceasta functie, care pastreaza raportul, il avantajeata in TOATE SITUATIILE. De ce? Pentru ca, odata ce masina intra in curba (sa zicem curba la stanga), roata din interior incepe sa piarda din tractiune. In acel moment, raportul de multiplicare a tractiunii care se transfera rotii din exterior incepe sa scada.

Daca la inceput, inainte de a intra in curba, rotile au tractiune aproximativ egala, de indata cum roata din interioar incepe sa piarda tractiune, celelalte diferentiale transfera din ce in ce mai putina tractiune spre exterior, deoarece raportul de multiplicare tinde spre zero.

In cazul Wavetrack, raportul de multiplicare pastreaza relativ constanta tractiunea transferata spre roata exterioara, deci automat are avantaj fata de celelalte diferentiale in FIECARE MOMENT al curbei, nu doar in punctul culminant in care roata se ridica.

GTSport, sper ca am reusit sa fiu destul de clar.... Daca nu, mai revin cu detalii, nu-i bai. Asa l-am convins si pe frate-miu sa-si puna Wavetrack, ca el vroia Quaife.

Trebuie sa vorbin despre diferential, un prieten tocmai l-a montat pe Cupra, nu a avut inca timp sa se obisnuiasca cu el, dar mi-a spus ca la o accelerare puternica in linie dreapta, la viteza foarte mare , ia tras puternic volanul intr-o parte.

Link către comentariu

Da mei, e "ceea ce trebuie" softul la Leoaica ta!

Sa o imblanzesti sanatos si abia astept sa ne vedem sa vad cum trage.

Link către comentariu

Felicitari pentru soft, masina merge foarte bine. Dupa ce am mers putin cu ea in seara asta devine strict necesar un upgrade de suspensie/bare antiruliu. De asemenea senzatia mea e ca este nevoie de putin mai multa frana pe puntea spate. In problema cu diferentialele, Wavetrack are un avantaj doar pe hartie. Pana sa vad un test pe circuit facut de un pilot cu experienta, raman fidel solutiilor binecunoscute de la Quaife si Peloquin. Chair si daca diferenta ar fi, putini din cei ce monteaza un diferential pe masina stiu sa mearga suficient de tare pentru a face diferenta !

Link către comentariu

Sa-l stapanesti sanatos :)).

Ce evacuare iei pana la urma? E comandata deja?

Link către comentariu

Salut!

Da, asa este, performanta suplimentara generata de diferential se vede la limita. Iar in Bucuresti.....

Si nici la liniute nu se simte absolut deloc diferenta.

Oricum, Wavetrack-ul este diferit de celelalte in fiecare moment al utilizarii, nu doar la limita, deoarece pastreaza relativ constant raportul de multiplicare al cuplului, asa cum am explicat si mai devreme.

Ca ceea ce am spus este relevant mai mult in teorie si mai putin in practica...este partea a doua :P

Dar, daca intradevar ajungi sa folosesti diferentialul (ca am inteles ca multi vreti sa mergeti la Nurburgring), atunci nu trebuie sa fii un mare pilot ca sa-i afli potentialul. Wavetrack se comporta APROAPE la fel ca un diferential blocabil, cu diferenta pozitiva ca pune la roata cu mai multa aderenta un procent fix de tractiune pierduta de celalalta. Spre deosebire de Peloquin si Quaife, in cazul carora acest procent de tractiune transferat incepe sa scada imediat ce roata incepe sa piarda aderenta. Prin urmare, cealalta roata (care pastreaza aderenta) nu mai beneficiaza de cuplu asa mare (si implicit tractiune) ca in cazul in care masina are Wavetrack.

Automat, aceste diferente de cuplu si tractiune duc in fiecare curba la diferente de aderenta (si de comportament) intre masinile echipate cu Wavetrack, fata de celelalte dif. Iar astfel, si viteza de parcurgere a circuitului poate fi imbunatatita, beneficiind de mai mult cuplu si tractiune pe roata cu aderenta.

Link către comentariu

Sunt curios, l-ai testat pe vreun circuit, sau citezi din marketing? :(

Link către comentariu

Salut!

Intrebarea ta imi demonstreaza ca nu ai inteles ce am vrut sa zic. Poate e greseala mea, ca nu am reusit sa ma fac inteles...

Ceea ce am vrut eu sa va explic nu sunt chestii de marketing ale uneia sau alteia dintre firme, ci concepte de fizica simpla, banala.

Eu nu doresc sa scot in evidenta o marca anume. Nu am nici un interes.

Oricum, nu are rost sa mai insist pe o tema care, se pare, nu doriti sa o aprofundati si va complaceti sa inghititi bucati mari, nedigerate.

Conducere placuta!

Link către comentariu

Nu este vorba de nicio marca aici.

Ideea e simpla: pe hartie, in principiu , in laborator etc se intampla una. In practica reala de multe ori e alta. De asta te-am intrebat daca ai testat sau nu. "No misto" intended.

Eu nu pot sa zic decat ca un diferential merita 100%, am unu pus si acum pot zice ca stiu si eu cat de cat despre ce e vorba. A schimbat total masina.

Si ca tot am zis de practica, ar fi interesat de stiut la masinile de track/curse ce model de diferential folosesc echipele respective. Eu dupa asa ceva m-as lua...aia, zic eu, stiu cel mai bine.

Lui GTsport i-as recomanda sa ia cel mai ieftin diferential pe care il gaseste, oricare ar fi e bun. Daca money is no object atunci poa sa studieze si sa ia ce crede el de cuviinta. Eu am luat Quaife ptr ca l-am luat la un pret extrem de bun, 820usd.

Link către comentariu

Bogdane, mi se pare un pret excelent pentru Quaife, cu toate ca pe hartie Wavetrack pare putin mai bun, pana nu voi afla review-uri pozitive de la cei care il folosesc zilnic, nu cred ca diferenta de pret se justifica.

VALTEODOR, nu te supara, as vrea sa aflu cat mai multe despre Wavetrack (pe ce masina l-a montat fratele tau, ce impresii are, a avut vreo surpriza neplacuta sa-i traga volanul intr-un mod surprinzator, cum a patit Marcel cu Cupra B87CUP, singurul pe care-l stiu ca si-a pus Wavetrack, dar il are de aproximativ o saptamana, nu e inca obisniut). Oricum, mai invat, mai citesc, mai ascult, nu ajung curand pe vreun circuit ca sa ma grabesc.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Teo, citeste si pune-ti ce crezi tu. Eu am fost primul care mi-am comandat evacuare Blueflame, si toata lumea "a sarit" ca de ce nu mi-am pus Miltek. Si nu imi pare rau, ba mai mult s-au inmultit evacuarile Blueflame.

Daca tu crezi ca diff-ul de la Wavetrack este ceea ce cauti tu, comanda-l pe asta.

Link către comentariu

minunata masina!

ai fost cumva prin Curtea de Arges sambata 3 aprilie?? am vzt un cupra alb si parca aceleasi nr de inmatriculare. Poate ma insel!

S-o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Mersi mult!

Nu, nu am fost eu, din cate stiu, am lasat-o in curtea blocului la Bucuresti. :(

Link către comentariu

LOL, pai eu la el am vazut Wavetrack-ul, si astept sa faca mai multi kilometri pentru un feedback cat mai bun. :(

Link către comentariu

BREAKING NEWS: Maine montez evacuarea!! :beerchug: :) :D

hoorayy.gif

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!