Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

  • 1 year later...

Hai ca iar s-a pus praful pe aici sa mai fac un update.

Masina a primit scaune usoare FIA Sparco Pro2000, centuri in 6 puncte FIA Turn One, volan racing OMP Corsica si baterie usoara. Am scos bancheta si am pus o bara pentru rigidizare si montare centuri, am adaptat pompa de ulei de 1.8T care este mai usoara, mai ieftina si mult mai fiabila decat cea de 2.0T:

IMG_0122_zpsn8mh0trh.jpgIMG_0125_zpscokjeccm.jpg

IMG_0162_zpskvbogyor.jpgIMG_0164_zpsk27ot4wn.jpg

10or37r.jpg64o6rd.jpg

Au urmat radiatoare aditionale de ulei si apa, sistem quick release ptr volan, jante mai late Team dynamics si in incercarea de a scapa de eterna problema cu "agatat" la schimbarea treptelor la turatie inalta, am schimbat ambreiajul Southbend cu unul Atix (disc kevlar, placa intarita Sachs). Am tinut doar volant single-mass Southbend:

2zo9c0m.jpg352nsle.jpg10pzoti.jpgzinhad.jpg2jfgmza.jpg

Am reusit un nou tur bun pe Adancata, Record personal si FWD:

 

 

Link către comentariu

Dupa turul bun am observat ca am crapat niste discuri de frana Reyland, care desi nu au fost ieftine, nu s-au ridicat la nivelul AP Racing:

2cxcbih.jpgwrjg3t.jpg

Asa ca m-am intors la AP Racing, urmeaza a fi montate:

bdqy5f.jpg

2803w90.jpg

Impreuna cu Pagis RS19 si RS14:

ftnims.jpg248p2.jpg 

Urmeaza conversie la DSG cu tot ce tine de acest lucru (planetare, volant, electromotor, alt diferential, timonerie, instalatie electrica) si o suspensie orientata mai mult spre circuit decat Bilstein PSS10.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

N-au ajuns suficiente GTD-uri acolo, sa scoata timp la jumate. /s

Inteleg ca va ramane tracktool - in cazul asta, nu renunti la instalatia de climatizare? 

Mult spor in ceea ce faci si multa distractie! :Driver:  

Link către comentariu

Mersi frumos! Clima e istorie de mult, ma gandesc sa scap si de trapa. :scratch:

Modificat de GtSport
Link către comentariu
  • 9 months later...

Ultima evolutie:

42507538_1980311678695502_36385355454302 42470460_1980317872028216_35345330626814
40159419_1106785082831019_33781484372361 40138638_1106183096224551_34434013299034

Timpul pe Adancata e foarte bun record absolut FWD, intre un stage 2 991.2 Turbo S si un Lotus Elise cu motor Honda k20/k24  cu aero masiv:

6beca647_ba32_4d97_9bdc_b38969141ca0.jpg

Albumul complet aici:

https://www.facebook.com/pg/rotac.ro/photos/?tab=album&album_id=1980305965362740&__xts__[0]=68.ARCJLjO0ClmouG9fdFBaJ34RGPR0wmejhhXtnH-aqSyEgNznwlIO9qYSBBSG2WYV_0kVlNE93mHKwm0lwzRbZlgMKh-ExlmFg9jRGoCW5QfrvnEojba_S45BfVC4CcZXWp5LQhaHN06zdq0O9FAmAHF-tLGt8DadihFm3yhAMi0OtxAO0LHQ1w&__tn__=-UC-R


 

Modificat de GtSport
Nu se vedea filmul Youtube
Link către comentariu

Thanks guys! 

DQ250 - DQ500 e inutil ptr time-attack, nu exista diferential LSD ptr el, sau la vremea aia nu am gasit si e foarte greu. Adica sau mergi cu 4x4, care inseamna pierdere de timp pe circuit sau fara LSD, nu prea sunt optiuni. ;)

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!