Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

Am fost la Metrotehnica, dar cred ca o voi rezolva cu ei fara probleme.

LE: Deja mi-au raspuns si au spus ca se remediaza, o las de dimineata si seara o iau gata, mersi Ciosmi, inca nu observasem.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Bine ca ai scos-o. mama ce idioti sunt aia. Cat de cretin sa fii sa nu iti dai seama cum arata o cupra? Mai ales ca sunt si reprezentanta

Link către comentariu

Bucata de sub numar si bucata centrala de jos :cheers:

Vai de capul lor cum ti-au vopsit-o :D Oricum bine ca ai scos-o din service :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

On: felicitari ca ai scos leoaica din spital.

Off: nu va mai minunati asa de incompetenta din service-uri (in general).

Fuscobal are fetele de usi modificate complet fata de stock si tot la o reprezentanta a primit intreabarea: "Sefu', asa vine din fabrica, nu?!?" :cheers:

Link către comentariu

O voi duce miercuri dimineata din nou in service, pentru revopsire si pentru ca ieri, imediat dupa ce am pornit-o (mai si statu-se 2 zile, deci era rece, rece) mi-au pornit ventilatoarele la turatie maxima. Astazi vad ca nu a mai facut asa, s-a comportat normal.

Link către comentariu

Am dus-o astazi la Metrotehnica la revopsit, a iesit destul de bine. Ei spun ca problema cu ventilatoarele ar fi de la senzorul de presiune de pe conducta de A/C. Mi-au spus ca-l schimba contra cost pentru ca nu poate fi din accident. NU mi-a placut asta asa ca am luat masina si il voi schimba eu cand mai face probleme, pentru ca e imposibil sa nu fie din accident avand in vedere ca eu am facut sub 50 km cu masina de cand am luat-o din service si lovitura a fost destul de puternica incat sa faca zob bara sa strambe 3 radiatoare si sa-mi sara airbagurile iar conducta de A/C pe care e senzorul e aproape in bara. Deocamdata se comporta foarte bine masina si nu are rost sa-l schimb.

Before, after: :D

post-14407-1266422483_thumb.jpg

post-14407-1266422533_thumb.jpg

Modificat de GtSport
Link către comentariu

;) Haha, isi prinde cutia de viteze, schimbatorul de viteze, 2,(3) GB/s dar nu o prinde pe aia alba fara rama la geamuri ca-i mai aerohidromecanoelectrica, dresorule de melci. :icon_thumright: :(

Link către comentariu

Magicianule, masina ta are mai multi cai. Daca mergeam cu ele pe circuit vedeam care pe care :Driver:

Link către comentariu

teo, nu stiu ce-ti doresti de la evacuare dar vin si eu cu o parere, poate te ajuta

Stiu blueflame-ul lui ovidiu, am vazut si ce are teff si ce are fusco, am vazut mai multe

Singura care mi-a placut cu adevarat a fost milltek-ul lui fusco. Se apropie cel mai mult de STOCK

Eu unul vreau performante nu zgomot, e ok sa se auda in 4000 rpm dar nu e ok sa se auda cand merg usor prin oras sau o tin la 130 pe autostrada sau pornesc motorul in spatele blocului si ies vecinii la geam .. (lucru care se intampla uneori si cu cea stock, pana se incalzeste motorul, lol)

Fusco are Milltek resonated de 2.5", eu pe asta voi merge cand va veni vremea .. :)) si probabil nu de 2.5" ci de 3", doh :)

Link către comentariu

Din pacate trebuie sa rezolv problema cu fasait-ul la acceleratie. Trebuie sa verific cum au montat Metrotehnica intercoolerul de S3, furtunele si colierele. Aseara in drum spre casa de la CP m-i se parea ca nu mai trage bine. Asta poate si din cauza ca am mers cu Fusco si nu mai eram un bun etalon. :))

Vezi ca Fusco are nonresonated si cu toate astea e destul de linistita.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

a lui fusco se aude foarte ok ... din cate stiu el are si catalizator sport ...

daca vrei, data viitoare te dau o tura cu a mea ... sa vedem cum ti se pare :))

Link către comentariu
........

Fusco are Milltek resonated de 2.5", eu pe asta voi merge cand va veni vremea .. :) si probabil nu de 2.5" ci de 3", doh :)

Fusco are non-resonated de 2.75". Si Blueflame-ul e performanta ;). Fusco are si masina antifonata

Modificat de TEFF
Link către comentariu

1. Milltek nu face 2.75" pentru ED30 (ma refer la downpipe).

2. "Trebuie" e diferit de "merge". :)

Link către comentariu

Nu stiu de unde le scoti pe astea cu "trebuie", exista pe alte site-uri multe teste in care cu turbina k04 se arata ca trecera de la downpipe de 2,75" la 3,0" nu e absolut necesara, rezultatele dyno au fost aceleasi.

Oricum o sa iti arat, am vb si cu Fusco ca nu e "trebuie" sa-si schimbe downpipe-ul.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Daca nu exista diferente, atunci de ce se mai fabrica 3" pt k04? :icon_thumright:

Modificat de TEFF
Link către comentariu

...eventual pentru un upgrade la turbina mai mare...nu stiu exact, cert e ca rezultatele erau in jur de 380 de cai adica tot atat cat se scoate si cu 3"...

Link către comentariu

tare asta, ma rog

una peste alta, la fusco se aude OK

stiu ca e mai antifonata, dar si cand sunt afara imi place :icon_thumright:

2.75/3.00/nu conteaza, probabil pun de 3 sa stiu o treaba :biggrin: si vreau resonated dupa cum am spus :biggrin: nu vreau sa urle

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!