Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

Pfff...excelenta alegerea. Asteptam poze diseara cu ele pe masina!

Link către comentariu

Excelenta alegere, felicitari!

Ce diametru au?

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Multumesc frumos man! Sunt 18" 8J ET45.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Perfecta alegere! Cat a fost bucata? Daca nu vrei sa faci public pretul, imi poti da pm.

Link către comentariu

As vrea sa sumarizez cam ce am facut pana acum si ce ar mai trebui facut, daca aveti sugestii, feel-free. ;)

 

 
Modificari pana acum:
 
S3 Intercooler
Admisie EVO-MS
Evacuare Blueflame full 3" cu catalizator race 100 celule 
NGK Irridium BKR8EIX cu o clasa mai reci
Pompa de inalte APR
Regulator de presiune combustibil RS4
Ambreiaj Southbend Stage 3 Endurance + volant masa simpla
Metal side-to-side shifter bracket - 1J0711203L
Brate TT cu pivoti reglabili
Suspense Bilstein B16 PSS10
Bare stabilizatoare H&R 26/24
Diferential Wavetrack
BSH Pendulum mount
Vibratechnics lower mount insert
Suruburi/Saibe pentru semipunte (N90823501 and 7M3499349A)
Suport motor+cutie 034 Motorsport
Kit frane fata AP Racing, etrieri 6 pistoane, discuri flotante 355mm + placute Carbotech RP2
Furtunase de frana cu camasuta metalica HEL (spate) Goodridge (fata)
Frane spate S3/R32 + placute Ferodo DS2500
Jante Team Dynamics 18" 8J ET45 + Dmack Trackday 225/40/18 - circuit
Jante OZ Ultraleggera 18" 8J ET45 Matt Graphite Silver + Michelin PSS 225/40/18 - strada
OEM Cupra Orion 18" 7.5J ET51 + Dunlop Winter Sport 4D 225/40/18 - iarna
 
 
Inlocite:
 
Etrieri Cupra/S3 + discuri Tarox F2000 + placute Carbotech RP2
BSH mount insert
Jante OEM Seat Leon FR ALHIOTH 17" 7J ET54 + semislickuri Federal FZ 201 225/45/17
Jante BBS VZ032 17" 8J ET50 + semislickuri Federal FZ 201 225/45/17
Jante OZ Ultraleggera 18" 8J ET35 Matt Black
Placute fata Ferodo Racing DS2500
 
 
De facut:
 
Brake ducts
Placute de strada Carbotech 1521
Ground Control Top Mounts 
TyrolSport DeadSet Rigid Subframe Collar Kit
Baterie Braille B14115 Advanced AGM Lightweight Racing Battery 5Kg
Forge Catch Can
THS/do88/Peron Intercooler
Aripi SRS-TEC 
GFB DV+ T9351 pentru VAG 2,0L TFSI
Link către comentariu

Modificari serioase, nu gluma. I-ai dublat valoarea :D

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Da, e "money pit", dar in sfarsit se apropie de final.

Din 2008 am 74000 km, nu am apucat sa ma bucur de masina, a stat in continuu pe la mecanici. 

Link către comentariu

:lol: Asa e, dar la ce preturi au Cuprele mai bine ii dau foc de Revelion.  :icon_bounce:

 

Cel mai probabil imi iau alta masina de strada si asta va fii usurata, montat rollcage si va fi folosita doar de curse. 

Link către comentariu

Astazi a fost o zi buna, am reusit sa terminam aerisirile la frane, au iesit discret, aproape ca nu se vad sub grile, dar din pacate aduc tot felul de zgomote suplimentare.

Mai urmeaza sa le facem un capac, pentru strada si mai ales pentru iarna. Asa ca "brake ducts" iese din wish list. Arata cam asa: :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce:

IMG_6404_zpsk1w39lqw.jpgIMG_6406_zps1qmpllv9.jpg
IMG_6408_zpsqf3y8wwk.jpgIMG_6433_zpspcjizc63.jpg
IMG_6431_zpsdzt0mssb.jpgIMG_6458_zpszzgnrswd.jpg
IMG_6472_zpsebhzox3x.jpgIMG_6473_zpsuwuvd1bp.jpg

Tot azi am montat pentru prima data noile roti de vara, arata superb, este culoarea perfecta pentru alb, nu prea deschise sa existe contrast si nu prea intunecate ca sa fie vizibile de la mai mult de 20 de metrii: :D


IMG_6488_zpsrvkkbflo.jpgIMG_6487_zpskzmlzhxt.jpg
IMG_6477_zps3c7zi7yx.jpgIMG_6479_zpstwqcnlfa.jpg
IMG_6484_zpstp0nwjjc.jpgIMG_6495_zpstmatsq0a.jpg

Modificat de GtSport
Link către comentariu

IHAAAA!!! Cine se da de acum toata sesiunea?! Sau pana se incing prea tare gumele?! :))

 

Am vazut ca vrei sa schimbi bateria. Cel mai "corect" pentru masina, este sa pui un cleste ampermetric, sa vezi cat "suge" la pornire si dupa, cu toate consumabilele cat ia din baterie... Asa, te orientezi clar pe bateria care trebuie. Vad ca bateriile de genul asta au o descarcare mare pentru a porni bateria, insa dupa aceea nu sustin consumul maxim dar si normal al masinii (A/C, muzica, lumini, etc).

Link către comentariu

:)) Putin probabil sa ma dau toata, dar macar sa prind jumate si sunt fericit. Mai e motor, cauciucuri, cutie de supraincins...

Mersi de sfaturi cu bateria, cel mai probabil asa o sa fac. Va trebui sa fac sizingul corect.

Din ce am citit, prin Anglia folosesc acest Braille pe Cupre sau Tomioka. 

Link către comentariu

:D Ce spirit de observatie!. Nu e nimic nou, erau cutiile de la jantele OZ, peste rotile de track. 

Singura chestie care trebuie sa vina este un Revo SPS, vreau sa fac niste loguri.

 

Ultima data cand am mers la circuit masina a mers extrem de prost, facea cu cel putin 10 km/h mai putin pe linie dreapta. Una din cauze poate fi faptul ca am fost nevoit sa dau avansul pe 6-7 (nu stiu exact ce avea DrSilviu in SPS), sau ca o placuta atingea discul si mergem infranat. Nu am gasit nici un reprezantant Revo ca sa ma ajute la timp si am folosit setarile lui DrSilviu. Masina mea merge bine cu avans 4-5. Stiu de acum vreo 2 ani de cand am facut loguri ultima data ca masina mea merge prost cu avans peste 5, in plus e pentru prima data cand apa a trecut de 90 de grade. Posibil si de la caldura, dar pana acum nu a facut figuri niciodata.

 

Acum am schimbat si filtrul de benzina si am curatat filtrul de aer, dar borna de la masina a fost scoasa din nou, ceea ce inseamna ca sunt setarile Revo stock acum. Am impresia ca acum masina merge mai tare decat pe circuit cu setarile maxime, dar cu avansul putin mai mare.  :icon_bounce:

Link către comentariu

daca ai drum pe strada Polona, intersectie cu Eminescu, te pot ajuta eu cu un Revo SPS

Link către comentariu

Multumesc frumos Bogdan, am pus un 949 aseara iar saptamana viitoare trebuie sa ajunga si al meu.  :icon_thumleft:

Pana atunci cumpar si o interfata VAG-COM pentru loguri.  

Link către comentariu

Pentru ca ar trebui sa trag vreo 3 metrii de cabluri groase, care cantaresc vreo cateva kilograme bune.  :dry:

In plus masina e destul de bine echilibrata, nu e nevoie de o greutate mai mica pe fata si mai mare pe spate.

R32-ul este 4x4, pentru 4x4 distributia ideala a greutatii este 50/50 dar la tractiune fata este undeva aproape de 60/40. 

Link către comentariu

Eu cred ca vrei sa nu-ti mai bata nimeni timpul :)) Bine ca nu mergi la Hungaroring :)

Link către comentariu

:)) Ahahahaha!

 

Nuuu, acolo tu esti king of the ring.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!