Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

Din pacate nu am avut noroc de ele. Se pare ca sunt ET35 si imi ies prea mult in afara.

Link către comentariu

Cam asa aratau pe masina:

 

IMG_5597_zpsdigtausj.jpg
IMG_5594_zpsgddk04ms.jpg
IMG_5598_zpsmgt9goyl.jpg

Mi-au placut mult dar n-a fost sa fie, frecau in aripa.

Link către comentariu

cat ai dat pe ele? le mai ai? ca as vrea sa le incerc eu pe R-ul meu sa vad daca imi intra franele mai bine, ca acum am 1mm intre etrier si janta

Link către comentariu

Masina mea inca asteapta kitul de frane fata de 3 luni. AP Racing lucreaza intr-un univers paralel, probabil s-au nascut vreo 10000 de Fiesta din martie pana acum.
Asa ca nu m-am putut abtine si am iesit azi cu masina aproape fara placute, am ignorat toate scartaielile ciudate. :D

Arata destul de bine si pe Team Dynamics: :icon_bounce:


IMG_5775_zpswnhq80cq.jpgIMG_5770_zpsqg4uf6m2.jpg
IMG_5766_zpsq9mfiqmw.jpgIMG_5776_zpsqxjwql3t.jpg
IMG_5760_zpsajtcdrxl.jpgIMG_5761_zpsv920gpbk.jpg


Sunt fericit ca nu mi-au frecat cauciucurile de aripa chiar si cu brate de TT, jante 8J ET45, masina lasata cu vreo 30mm si cu -2.3 unghi de cadere. Dar la mers normal pe strada era de asteptat. :tuktuk:
A fost si prima iesire cu gumele DMACK, la prima impresie sunt destul de lipicioase, dar testul adevarat pentru tot acest setup va fi pe 27 cand sper sa ajung la Adancata, voi vedea atunci daca imi freaca rotile.


IMG_5781_zpslhwclphb.jpgIMG_5793_zpsqngy8465.jpg


Am comandat un set nou de Ultraleggera, de data asta ce imi doream cel mai mult, Matt Graphite Silver 8x18 ET45. Poate un ET48 era mai potrivit, dar nu am vrut sa risc sa nu-mi incapa viitorii etrieri.

Pana la urma cred ca voi tine si setul de jante OEM Orion pentru iarna, asa ca voi avea 3 seturi, iarna/vara/track. Vroiam sa le vand pentru ca eram convins ca nu vor avea loc etrierii sub ele, dar se pare ca vor incapea.
Ap Racing spune ca acest kit se poate folosi cu jantele OEM de Audi S3 + distantier de 3 mm. Jantele de audi S3 sunt 7.5 J ET54, jantele Orion sunt 7.5J ET51 deci.... :icon_thumleft:

Le voi reconditiona, dar trebuie sa ma decid ce culoare, gunmetal, antracit....hmmm

Deabia astept sa treaca urmatoarele 2 saptamani! :icon_bounce:

Link către comentariu

OMG! Christmas! :icon_rendeer: :santa[1]:

 

Dupa un sfert de an de asteptare am ajuns si franele.

Nu stiu cum o sa dorm la noapte. :lol:

 

Un "unboxing" rapid si fuga la mecanic:

 

IMG_5932_zpst0vlxgap.jpgIMG_5937_zpshnyfr7sp.jpg
IMG_5918_zpsjnzht5tt.jpgIMG_5913_zpsqfpccmkx.jpg
IMG_5922_zpshmrycta5.jpg

 

Maine ar trebui sa fie gata de rodaj.

Daca e cineva interesat de placutele AP Racing, care au venit cu acest kit, pls PM. (CP5070D54-AFP404)  :beer:

Link către comentariu

Frumos cadou! Sa le folosesti sanatos si in siguranta. Am si eu o intrebare: bratele de TT chiar au schimbat mult in bine comportamentul masinii pe viraje? cam cat au costat si probabil au trebuit si alti pivoti? si raportul efect/pret cum ti se pare pt acest upgrade de brate

Link către comentariu

Multumesc frumos!

 

Sa stii ca bratele de TT au meritat din plin, a fost una dintre cele mai bune modificari pe care le-am facut. Cam pe acelasi loc cu suspensia PSS10.

Eu le-am gasit la super pret, folosite. Nu incape vorba ca au meritat din plin. E nevoie si de pivoti si recomadate ar fi si bucsele mari din aluminiu.

 

Codurile sunt acestea:

8J0407365 si 8J0407366 (pivoti), 8J0407151D (brat).

 

Cauta si pe ebay sau pe forumurile din UK, imposibil sa nu gasesti.

 

Are si JohnnyBravo de vanzare.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Bucsele mari de aluminu cu ce difera? ma gandeam la cele pline de cupra, daca tot as schimba.

Link către comentariu

Sunt de aluminiu, mai usoare. 1ko 199 232 g

Cupra le are din aluminiu din fabrica.

Daca le ai de aluminiu sunt ok.

Link către comentariu

Am inteles... am facut un calcul si este destul de costisitor...sau ma rog,e relativ, dar cred ca ajungi spre 500euro cu totul. Momentan am alte mici prioritati cum ar fi caseta de directie care scartaie intermitent cand virez pe loc si as vrea sa o reconditionez.

Link către comentariu

Am reusit sa dau jos si niste kilograme bune cu acest kit nou, franele AP Racing sunt mult mai usoare decat stock, dar am adaugat putin pe spate: :)

Frane fata:

       AP Racing
       -etrieri ~2,85 Kg
       -portetrieri ~0,88 Kg
       -discuri ~8,5 Kg
         
       Cupra/S3/R32
       -etrieri+portetrieri ~9 Kg
       -discuri ~12 Kg

Frane spate:

        Cupra/S3/R32
        -etrieri ~1,8 Kg
        -portetrieri ~1,3 Kg
        -discuri ~6,8 Kg

         Cupra/GTI
         -etrieri+portetrier+disc ~7.7Kg

Am reusit sa dau jos de pe fata ~8,77 x2 Kg si am adaugat pe spate ~2.2 x2 Kg

Total slabit: ~13,14 Kg
Avand in vedere ca "upsprung weight" si masa rotationala, sunt multumit de rezultat. :icon_thumright:
 

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Salut,

 

Nici chiar asa, n-am aripa pe spate si sper sa nu ma apuce datul interiorului jos curand. :))

Iti dau Pm cu costul franelor.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Am reusit intr-n sfarsit in mare viteza sa instalam franele pentru a ajunge la circuit sambata.

Am inceput cu franele fata si cu o incercare de a face furtune de racire (brake ducts) in genul masiniilor de curse, a iesit ceva rudimentar, care aducea un zgomot infernal ca de compresor dupa 120 km/h:

IMG_5983_zpsezbevvqm.jpgIMG_5975_zpsg9zz9cbh.jpg
IMG_5989_zpsm3txgekq.jpgIMG_6006_zps8zwgcylk.jpg

Din pacate nu am fost de fata si nu au fost facute dupa specificatiile mele, adica sa aduca aer in centrul discului, de unde iau vanele aer, au ajuns doar pe lateral.
De asemenea, am constatat ulterior ca nu au fost etrierii perfect centrati cu saibele venite in kit.
Asta e rezultatul:

IMG_6010_zpsrwtksrak.jpgIMG_6009_zpstf3efaxc.jpg

Apoi a fost randul franelor spate de S3, instalarea a fost destul de usoara, fara probleme:

IMG_6031_zpspuxezsh3.jpgIMG_6032_zpsucibnmkw.jpg

Finalul arata cam asa:

IMG_6039_zpsyjbk248y.jpgIMG_6037_zps0yhdgcph.jpg

In viteza, vineri la ora 11 noaptea am terminat o geometrie in graba, aproximativa.
Dupa doar 30 de tururi pe Adancata, am reusit sa distrug aproape complet un DMACK Trackday nou nout, foarte posibil datorita geometriei:

IMG_6088_zps47spnoj4.jpg

Din pacate si brake ducts-urile au facut mai mult rau decat bine. Au iesit din scuturile de praf, si nu au mai adus aer dupa scuturi, in vanele discurilor. Mai mult, scuturile nu au lasat discurile sa se ventileze normal.
De asemenea, placutele fiind noi si groase, iar etrierii putin spre interior fata de disc, placuta exterioara nu se retragea destul ramanand intr-un semicontact permanent cu discul.
Toate acestea au dus la temperaturi, lichid nou Castrol RBF fiert si viteza maxima cu ~10Km/h mai putin ca ultima oara. Am fost de asemenea mai incet cu 1.5-2 seconds pe tur. :(

Asa arata acum etrierii, au devenit visinii:

IMG_6147_zpskxwx8p5o.jpgIMG_6146_zpswvshmblq.jpg

Viteza mai mica pe toate liniile drepte poate avea doua cauze. Erau 28 de grade afara si eu am mers cu avansul mai mare ca data trecuta cand erau 18-19 grade sau rotile mergeau putin infranat. Ulterior am ridicat-o pe rampa si am vazut ca nu continua sa se roteasca dupa un impuls.
Nu stiu exact care e cauza, una dintre cele doua sau ambele.

 

Urmeaza refacerea refacerea brake ducts-urilor si va centrarea corecta a etrierilor. Apoi schimbarea filtrului de benzina si loguri. Din pacate, am ulei scurs sub cutie, sper sa fie doar lichidul de frana care a dat afara din vas. Am schimbat acum 2 luni un rulment in cutie, e posibil si sa nu fi fost reetansata cum trebuie. :(

 

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Imi pare rau pt vestile pe care le postezi. Etrierii vor ramane asa sau sunt doar murdari? Sau din cauza temperaturii la toti posesorii ajung asa? Este intersant ce vrei sa faci cu acele furtune, am studiat si eu problema. Unii am vazut ca scot de tot scuturile de tabla. Poate ar merge sudate niste coturi de acele scuturi, pe care sa bagi furtunele.

Link către comentariu

In mare parte etrierii asa vor ramane, dar am vazut ca in 2-3 trackday-uri asta e culoarea la care se ajunge oricum.

Exact ce spui vom incerca sa facem saptamana viitoare, vom suda niste coturi pe scuturi.

Link către comentariu

Chiar sunt curios cum iti iese... As incerca si eu asa ceva... Dar ma gandeam ca la o folosire zilnica, acele palnii ar aduce apa ridicata de masinile din fata direct pe discuri. La fel si cu pietricele...

Link către comentariu

Trebuie neaparat gandite si capace pentru a le astupa la mers normal sau iarna, franele trebuie sa ajunga la o teperatura optime de peste 150 de grade. In plus, nu cred ca pot rezista sa merg pe autostrada cu zgomotul lor.

Pentru mers sportiv, se iau capacele jos si gata.

 

Mai trebuie remediat si traseul, deocamdata freaca intr-o planetara.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Am inteles... Cum eu merg f mult facand naveta sau extern... Si cum nu am citit niciunde de zgomotul air ducts-urilor renunt la idee... Mi-ai fost de mare ajutor in a nu mai pierde timpul studiind cum sa le construiesc. Totusi este interesant cum pe la BMW vin mai toate din fabrica cu captare in bara si ducerea aerului prin zona butucilor.

Link către comentariu

RS3 are niste deflectoare prinse de bratele inferioare, dar nu se prea pot folosi la noi pt ca unghiul bratului este opus de cel de la RS3 , si ar fi total ineficiente

Link către comentariu

Au ajuns noile Ultraleggera! :D
De data asta sunt Matt Graphite Silver, culoarea pe care mi-o doream:

IMG_6254_zpsupvyyfuj.jpgIMG_6256_zps0oangb2x.jpg
IMG_6263_zpsqjueaw9r.jpgIMG_6267_zpselukuqc7.jpg

Deabia astept sa vad cum arata pe masina! :icon_bounce:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!