Jump to content

Leoaica Alba


GtSport

Postare recomandată

M-am elucidat cu ce zicea Silviu, avem aceeasi placa de presiune si asa trebuie sa fie, doar discul difera. Aici problema e alta, nu a mai avut presiune in sistem sa poata desface placa de presiune.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Nu a fost problema de presiune sau orice altceva legat de ambreiaj. :)

O piesa de plastic de la selectorul de viteze a cedat. Exista varianta ei metalica. Gabita are tema sa o inlocuiasca maine. :D

Domnule Theo, trebuie sa rezolvam cu tura promisa. :D

Link către comentariu

Pai daca numai de la atata a crapat, pe circuit ce s-ar fi intamplat? Plus, ca era un exercitiu banal. :P

Bine ca ai rezolvat problema. Mai face figuri la a 3-a?

Link către comentariu

Pai Teo, mai astept pana iese cum trebuie. Eu schimb mai repede decat un DSG si nu vreau sa am reclamatii dupa... :lol:

Link către comentariu

Da, e bine ca s-a intamplat acum.

Astazi ar trebui sa fie gata, am mai lasat-o acolo ca sa-mi faca rost de piesa de metal si sa mai faca unele reglaje.

Link către comentariu

Thanks mate! ;)

Am luat ieri masina de la Gabi. Mi-a schimbat piesa de la selectorul de viteze cu una metalica. Se pare ca pedala moale a fost datorita faptului ca a fiert lichidul de frana Motul RBF660, asa ca l-am inlociut.

Intra perfect in viteze pana la 6500 si trage ca un tren. Peste 6500 agata putin, am vorbit cu cei de la South Bend si mi-au spus sa schimb uleiul de transmisie cu unul performance si ca problema va disparea dupa ce discul se mai rodeaza.

Astazi am venit cu colegul Kirkus din sos. Petricani pana la Unirii si i-am aratat cat consuma Cupra Stage 2+ daca te abtii (la un moment dat si-a cam pierdut rabdarea): :lol:

290920111048.th.jpg

Si acum urmeaza aia rece: aud niste pocnituri in fata sub masina in zona cutiei de viteze. Acestea pot avea doua cauze, diferentialul Wavetrac e zgomotos cand lucreaza (putin probabil, am auzit asta si cand parcam lateral cu spatele) sau se manifesta si la mine problema binecunoscuta cu suruburile care trebuie inlocuite la cadrul motor si puse cate 2 saibe. Johnny Bravo m-a atentionat de saptamana trecuta ca daca s-a umblat aici as putea avea probleme si Kirkus a patit-o la aproximativ o saptamana dupa ce a pus suspensia B14.

O voi mai lasa o saptamana si voi inlocui suruburile, m-am saturat de mers pana in service si inapoi, parca e al doilea job. :)

Link către comentariu

Vezi sa iei toate suruburile nu doar pe cele din spatele cadrului. De asemenea, recomand sa iei 4 saibe d-alea perforate si sa pui pe ambele parti ale cadrului. Eu prima oara am schimbat doar cele 4 suruburi din spate si am pus 2 saibe, asa cum se recomanda, insa nu am scapat de trosnituri. A doua oara am schimbat si suruburile de la bara stabilizatoare si cele care tin caseta de directie si pe toate de la cadul motorului.

Da-mi un semn daca ai nelamuriri.

Sent from my GT-I9000

Link către comentariu

Si la mine a aparut aceeasi problema cu suruburile dupa ce am pus KW-urile, deci e ceva normal :D O sa devina piesele cele mai cerute in 2011 suruburile acelea :))

P.S. Felicitari melcule pentru masinuta, abia astept o tura cu ea cu noul setup :D

Link către comentariu

La mine pocniturile s-ar putea datora si downpipe-ului care nu mai e prins bine, bucsele de prindere s-au rupt:

img0535zc.th.jpg

Link către comentariu

Chestia asta cu evacuarea care nu e prinsa bine o pateste si Ciprian la TT-RS.

Cred ca de la prea multa blana interstelara :)

Link către comentariu

Legat de consum...in Piata Alba Iulia consumul era 8.6% ... Dar m-a facut cu nervii la cat de "melcos" a mers :)

Link către comentariu

E comuna problema cu bucsele alea de la downpipe as putea spune.

Sunt multi (inclusiv Fuscobal) care au patit-o de N ori.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cand nu am mai scris pe aici m-am confruntat cu probleme in schimbatul vitezelor la peste 6000 rpm. La inceput am presupus ca ambreiajul e nou si urmeaza a se roda, nu a fost insa asa. Apoi am descoperit ca nu decupleaza bine. Chiar si cu pedala apasata la podea dar in viteza, daca treceam de 6000 de rotatii, pleca in fata iar daca treceam de 7000, sarea inainte. Mi-am dat seama ca e o problema si am inceput cu inca o aerisire. Apoi presupunand ca in sistemul hidraulic tot este aer, am fost la prietenul meu Cristi Petre de la Colina care m-a ajutat cu o aerisire la aparatul de aerisit, fara succes. Am crezut ca sistemul hidraulic OEM este pre slab pentru a apasa placa de presiune noua (desi pendala o simteam la fel ca la Dr.GSillviu, tare la inceput, apoi se ducea la podea, ca si cand ar desface placa fara probleme) si am scos limitatorul de presiune din blocul de aerisire, fara succes. Apoi am citit ca exista o problema cu aerisirea sistemului hidraulic la VWAG, rulmentul de presiune trebuie montat plin cu lichid altfel fiind dupa aerisitor aerul din el nu va iesi niciodata si am incercat o tehnica descrisa pe vwvortex de a introduce lichid de frana in el cu ajutorul unei seringi cu un furtunas in prelungire, nu a mers. Cei de la South Bend ma sfatuiau sa schimb si pompa de ambreiaj de la pedala spunand ca e posibil sa fie slaba si sa scape lichid in camera din spate.

Astazi am dat jos ambreiajul si surpriza, discul era stramb. Pentru ca placa se misca doar 2 mm cand este decuplata maxim, daca discul nu este perfect, se atinge de volantul si se pune in miscare. Asta se intampla si la turatii joase, dar la turatii mari volantul se misca foarte repede si frecarea e mai mare.

dsc6978z.th.jpgdsc6984g.th.jpgdsc6987f.th.jpgdsc6966l.th.jpgdsc6964nd.th.jpgdsc6975v.th.jpgdsc6972k.th.jpgdsc6970x.th.jpg

Am trimis mailuri catre americanii de la South Bend cu aceste poze, am vorbit cu ei si la telefon despre ce e de facut in continuare. Concluzia e ca imi vor trimite un disc nou pe cheltuiala lor si mi-au spus sa rectific volantul pentru a scapa de partile decalite, dar nu mai mult de 0.5 mm (daca aveti sugesti si sfaturi despre aceasta operatiune, pls). Placa de presiune pare a fi ok (sper ca e asa).

Vor urma multe zile fara masina, dar au fost deja multe si frustrante. :(

Link către comentariu

Știa Fusco un loc pentru rectificări de acest gen. Am uitat care este, am discutat eu cu el anul trecut despre asta. Întreabă-l.

Link către comentariu

Cat de nasol... Dar lasa ca se rezolva :) Cel putin poti sa zici ca ai o aerisire completa la ambreiaj :))

Daca il rodai 1000km crezi ca se ducea acea portiune?

Nu stiu daca stiai, dar a aparut versiune "silent" de la SoutBend, ai putea sa incerci o inlocuire completa cu varianta asta :)

Link către comentariu

Stage 3 Endurance se spuna ca nu are nevoie de rodaj. dar asta nu inseamna ca-l poti imblani. Oricum, la ce indoitura are discul, putin probabil sa fie ca nu l-am rodat bine.

Deja am vorbit cu Fusco care m-a indreptat catre ribs.ro. ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!