Jump to content

Alternative Xenon Aftermarket


cosmin86cos
 Share

Postare recomandată

De ceva vreme caut o alternativa pentru inlocuirea becurilor galbene cu care a venit masina.

Mentionez ca nu sunt adeptul xenon aftermarket din 2 motive.

  1. HID-urile pe faruri fara lupa sunt un pericol pentu tine si ceilalti participanti la trafic, orbesc ingrozitor in unele cazuri si au o dispersie proasta a lumini.
  2. Nu vreau sa intervin asupra instalatiei elecrice a masini pentu ca nu vreau sa am surprize cu motorasul stergatoarelor, bruiaj pe radioul masini sau alte peripetii de genul.

Caut un bec halogen cu o lumina intre 4300 si 6000k care sa aiba performante minime pe timp de noapte.

Pana acum am gasit 2 variante dar netul nu e prea bogat in review-uri.

Philips diamond vision

https://www.bikebulbs.com/view_product2.php...el_lamp_code=H7

si

RAZO Metal White H7 cu temperatura de 4750k

Nota:Aceste tipuri de becuri nu se importa in Uniunea Europeana pentu ca luminile peste 4300k sunt ilegale pentru autoturisme.

Ma poate ajuta cineva cu sfaturi sau propuneri in aceasta privinta?

post-9395-1264463262_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai putea sa cumperi niste NighBreaker sau ceva de genul.

Problema este insa ca modul nostru (al omului) de perceptie a cresterii intensitatii luminoase e neliniar. Becurile gen Night Vision, Breaker/etc dau cu cca 30-50% mai multa lumina. Singura data cand vei sesiza in mod clar este seara/noaptea cu un bec original si celalalt bec schimbat. Pe drum, diferenta nu e nici pe departe ca in reclama. E mai bine, dar - dupa parerea mea - cu cca 5-10%.

Mai este o diferenta semnificativa intre Xe de fabrica si Halogen - forma spotului luminos. Xe da de 3x intensitatea halogen, asa ca au extins spotul - din fabrica. Personal asta e cel mai mare avantaj pe care il sesizez la Xe - acoperirea zonei din dreapta - unde sunt pietonii, obstacolele. Si bataia farurilor care e cam 1.2-1.5x cea a halogen. Ce vreau sa spun este ca si cu halogene mai scumpe, diferenta nu va fi semnificativa. Am incercat deja 2 seturi la Octi I.

Te felicit pentru abordarea matura. Chinezismele ieftine sunt... ieftine si atat, din pacate. A nu se intelege ca nu gasesti solutii bune made in china... dar nu-s ieftine, si implica schimbarea grupului optic al farului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite am cautat putin despre ele pe net si am gasit asta: Philips Diamond Vision is a styling bulb, designed to deliver a distinctive blue colour to the light. It is not the best product choice if you are looking for performance; instead we would recommend an alternative such as Philips X-Treme Power H7 which will deliver 80% more light than standard. Diamond Vision's aim is styling rather than light output. Please also take note that it is not road legal within the EU.

Din ce zice textul presupun ca este doar o iluzie ca vor lumina mai bine, vor lumina alb spre albastrui (presupun) si vor fi mai mult de efect; daca cauti utilitate nu cred ca sunt cele mai potrivite.

PS: Intr-adevar ai dreptate ca bec xenon fara lupa e cam nasol, dar poate reusesti sa gasesti vreun tip de far de scirocco care sa aiba lupa (bineinteles daca nu cumva iti afecteaza garantia).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciun halogen care are becul vopsit nu are cum sa dea lumina mai multa,ci doar ii modifica aspectul,culoarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza in viitorul apropiat sa imi comand farurile bixenon de Golf R20. Intrebarea este de unde pot procura balasturile si becurile xenon, care sa fie cat mai apropiate de calitate cu OEM,chiar si daca sunt mai scumpe. Ca alternativa mi s-a propus sa le iau de pe o masina avariata care le are intacte.De mentionat ca la reprezentanta sunt 7000 RON pentru ambele faruri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite am cautat putin despre ele pe net si am gasit asta: Philips Diamond Vision is a styling bulb, designed to deliver a distinctive blue colour to the light. It is not the best product choice if you are looking for performance; instead we would recommend an alternative such as Philips X-Treme Power H7 which will deliver 80% more light than standard. Diamond Vision's aim is styling rather than light output. Please also take note that it is not road legal within the EU.

Din ce zice textul presupun ca este doar o iluzie ca vor lumina mai bine, vor lumina alb spre albastrui (presupun) si vor fi mai mult de efect; daca cauti utilitate nu cred ca sunt cele mai potrivite.

PS: Intr-adevar ai dreptate ca bec xenon fara lupa e cam nasol, dar poate reusesti sa gasesti vreun tip de far de scirocco care sa aiba lupa (bineinteles daca nu cumva iti afecteaza garantia).

Asa e, becurile respective au performante scazute pe timp de noapte dar pe mine personal nu asta ma intereseaza. Pentu mine e vorba in prinipal de look si nu vreau ca acest look sa sacrifice ochi celorlalti participanti la trafic.

Faza cu alte faruri pica din mai multe motive dar cel mai important ar fi ca nu se gasesc decat originale si alea vin cu cornering lights la care e mai greu sa fac o adaptare. Se poate dar presupune schimbarea compiuterului de lumini + multe alte adaptari complicate pentru care nu am incredere nici in cei de la reprezentanta sa le faca.

@Stefan_b Am incercat si eu p bluevision si osram night...(cam astea sunt cele mai bune pe care le gasesti pe la noi) dar alea au o culoare destul de galbue . Defapt cam tot ce se importa in Romania pe halogen sun pana in 4000k si nu vor avea niciodata impactul vizual dorit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu doua becuri h7 care dau o culoare destul de albastruie. problema e ca noaptea se vad mai prost decat proiectoarele de ceata nu am reusit sa merg cu mai mult de 60 pt ca nu se vedeau asa ca nu sunt recomandate. daca nu esti multumit de lumina atunci puneti xenoane sunt destui loganisti cu xenoane si cu faruri puse aiurea incat eu nu cred ca as fi dernajat de lumina unui xenon bine reglat. Daca vrei numai pentru culoare eu zic ca nu merita cel putin nu ce am avut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu stiu daca ati auzit de PIAAdar eu am asa ceva de aprox 1an si ceva, se vad "lumineaza" (zic eu) foarte bine asemanator cu xenonul de 5000 cu o fffff. mica tenta de albastru

Ma declar multumit de investitie (90 euro) cam mare,dar in felul acesta am scapat de stresul arderi motoraselor si erorilor din bord datorita xenon'nului AM.

De ars sa-au ars ambele becuri dar cum garantia este de 1 AN,nu a fost nici o problema in a le schimba.

Si citeva poze

post-39748-1264954451_thumb.jpg

post-39748-1264954469_thumb.jpg

post-39748-1264954482_thumb.jpg

post-39748-1264954494_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu stiu daca ati auzit de PIAAdar eu am asa ceva de aprox 1an si ceva, se vad "lumineaza" (zic eu) foarte bine asemanator cu xenonul de 5000 cu o fffff. mica tenta de albastru

De ars sa-au ars ambele becuri dar cum garantia este de 1 AN,nu a fost nici o problema in a le schimba.

Spune-mi te rog : de unde le-ai cumparat ?! ... si cum s-au ars amindoua odata ? sau pe rind ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

1.Becurile s-au ars cam la 6 luni diferenta unul fata de celalat,iar primul dupa aproximativ 30000 km de mers cu farurile aprinse de fiecare data cand mergeam cu masina

2. Partea proasta ca in Romania nu exista importator asa ca ramane sa cauti pe net ,dar ramine de vazut cu garantia ????

3.Becurile au fost cumparate din italia de la Bep's italia (magazinul lor de tuning )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu inainte sa imi montez farurile xenon!

Din ce am studiat eu,si am facut-o putin,toate becurile care incearca sa imite lumina de xenon,sunt niste porcarii.Eu am pus in prima faza pe farurile stock Philips Blue Vision.Noaptea pe ploaie mi se parea ca am farurile stinse,erau dezastru.M-am convins ca orice bec cu tenta de albastru (sticla albastra) este doar pentru look (ca e mai alb-albastrui),insa nu vezi nimic cu ele!

Alta poveste este temperatura de culoare a unui halogen.Din cate stiu eu doar intensitatea becurile cu descarcare in gaz (xenon) se masoara in Kelvini ,asa ca aceste caracteristici sunt doar niste informatii eronate!

Sincer prefer un kit de xenon reglat foarte bine pe un far cu oglinda insa temperatura trebuie sa fie de maxim 5000k!

Pe mine mai tare ma orbesc in trafic farurile reglate prost (si majoritatea sunt asa :cool: ) decat farurile cu xenon AM reglate corespunzator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai luat in considerare si aceasta solutie?

http://bluexenon.ro/produse/angeleyes-si-l...-pro-canbus-35w

daca este considerat reclama rog sa fie sters postul. nu am nici o legatura cu ei, doar ca m-ar incanta aceasta solutie. daca si-a pus cineva asa ceva, ne poate da detalii. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dat comanda de philips Diamon vision 5000k 39 GBP = 200 lei

O sa postez poze cand vin. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Nu vreau sa fiu off-topic,dar trebuie neaparat luat in calcul:reglajul farului(unghiul de dispersie) si apoi starea sticlei(sau plastic-Bora).Dupa un polish la faruri era o diferenta incredibila cu becurile din echiparea standard a masinii.

On-topic:In curand o sa incerc Philips'urile care spun ca dau cu pana la 80% mai multa lumina.Are cineva montate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pot sa-mi dau si eu cu parerea ... mi-am montat xenoane A.M. Si pot spune ca nu se compara cu niciun bec halogen, oricat ar fi el de "bec" ... Toata treaba e sa ai farurile reglate; cred ca niciun xenon reglat asa cum trebuie nu te poate orbi mai mult decat un halogen reglat prost. Am destul de multi kilometri facuti in tara asta, si am fost orbit, cred, de mai multe halogene reglate aiurea, decat de xenoane A.M. ... Eu am farurile cu oglinda ... si visez sa apuc sa-mi iau unele cu lupa, nu neaparat ca nu sunt multumit de acestea, cat de calitatea pe care o da farul cu lupa. Imprastie mult mai uniform lumina ...

Ca si putere, ale mele sunt de 4300 K ... am inteles ca ar fi cele mai apropiate de lumina zilei; la cate drumuri am facut prin tara, nu mi-am luat flash-uri decat de la cativa insi, care s-au simtit, probabil, frustrati de faptul ca cel din fata lor are xenoane ... pot spune ca am cautat (si inca mai caut ... parca niciodata nu este de-ajuns ...) ca lumina dispersata sa-mi fie indeajuns de utila mie, pentru a-mi lumina drumul asa cum vreau eu, dar nici sa nu ii deranjeze pe ceilalti care imi vin din fata, pentru ca nici mie nu-mi place sa fiu orbit, la randul meu. Am cautat ca cele mai "fine" reglaje sa le fac pe ceata, cand se vede mai usor in ce fel este eliberat fascicolul de lumina ... deci, degeaba sunt blamate xenoanele after market, toata treaba ramane in reglajul "de bun simt" pe care il facem la faruri. Daca nu suntem in stare, apelam la specialisti ... dar, repet, un halogen reglat aiurea te poate orbi cu mult mai mult decat un xenon reglat asa cum trebuie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne atasezi cateva poze facute noaptea din diferite unghiuri, sa vedem si noi in premiera mondiala xenoane aftermarket care nu orbesc montate pe far cu oglinda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ratonul

Fact sheet: Aftermarket HID headlamps

In the Department's view it is not legal to sell or use after market HID lighting kits, for converting conventional Halogen headlamps to HID Xenon. If a customer wants to convert his vehicle to Xenon HID he must purchase completely new Xenon HID headlamps. The reason for this is that the existing lens and reflector are designed around a Halogen filament bulb, working to very precise tolerances. If one places a HID "burner" (bulb) in the headlamp, the beam pattern will not be correct, there will be glare in some places and not enough light in other places within the beam pattern.

The following is the legal rationale:

The Road Vehicle Lighting Regulations 1989 regulate the situation in the UK.

Under these Regulations, HID/Gas Discharge/Xenon headlamps are not mentioned and therefore they are not permitted according to the strict letter of the law.

However new vehicles have HID headlamps. This is because they comply to European type approval Regulations. The UK cannot refuse to register a vehicle with a European type approval. These are to ECE Regulation 98 (for the HID headlamps which are tested on a rig in a laboratory) and ECE Regulation 48 (Lighting Installation on the vehicle).

For the after market, a used vehicle cannot obtain type approval because it is only applicable for new vehicles. However we feel that saying "HID is banned in the after market" would not be reasonable. Instead we should make analogies with new vehicles. It would be reasonable to require HID in the after market to meet the same safety standards as on new vehicles. The same level of safety should apply.

Therefore a HID headlamp unit sold in the after market should:

1. be type approved to ECE Regulation 98 as a component.

2. when fitted to the vehicle should enable ECE Regulation 48 to be complied with (although no government inspection will take place).

3. Comply with RVLR as far as "use" is concerned.

In practice this means:

1. The headlamp unit (outer lens, reflector, bulb) shall be type approved to ECE 98 and be "e-marked" to demonstrate this. That can only be done by the headlamp supplier - Hella, Valeo etc. who must test the headlamp in an independent laboratory.

2. Once fitted to the vehicle it must have headlamp cleaning and self-levelling (which can be for the headlamp or can be in the vehicle suspension - some expensive estate cars have "self-levelling suspension" and that is adequate). Also the dipped beam must stay on with the main beam.

3. The headlamp must be maintained in good working order, kept clean, and aligned/adjusted correctly like any other headlamp.

Under the Road Traffic Act 1988 it is an offence to supply, fit or use vehicle parts which are not legal.

In summary it is not permitted to convert an existing halogen headlamp unit for use with HID bulbs. The entire headlamp unit must be replaced with one designed and approved for use with HID bulbs and it must be installed in accordance with the rules stated above.

If you require any further information regarding the regulations covered by this fact sheet, please contact the DfT at the address below:

Transport Technology and Standards 6

Department for Transport

Zone 2/04

Great Minster House

76 Marsham Street

London

SW1P 4DR

Telephone: 020 7944 2078

Fax: 020 7944 2196

Email: TTS.enquiries@dft.gsi.gov.uk

In acest text se face referire si la prevederile comisiei europene privind siguranta rutiera (ECE Regulation 98). Gasesti mai multe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenoanele in faruri fara lupa sunt cele mai mari porcarii posibile, in special acum cand e ceata! se face un mare perete de "alb" in fata masinii si nu mai vezi nimic, decat marcajele drumului, daca sunt desenate. Nu mi-am luat flash-uri cu xenoanele decat daca le tin pe 0, sau cand sunt farurile acoperite de mocirla de pe jos, chiar si pe I-II. Asa ca cei care au vreun gand cu xenoane in proiectoare, luati-va gandul ca o sa va prinda ceata si chiar ca n-o sa mai vedeti nimic, in afara de investitia "inspirata" in xenoane si multe injuraturi la adresa propriei persoane. La fel daca e drumul ud, abia zici ca ai farurile aprinse, trebuie sa stingi si sa aprinzi faza scurta ca sa-ti dai seama unde lumineaza becul si unde nu. Singurul avantaj al xenoanelor e ca lumineaza tot ce e reflectorizant de la o distanta mare, deci daca e vreunul cu bastonul reflectorizant in mana si vesta reflectorizanta, sau Logan MCV alb cu colant reflectorizant, se observa destul de departe. Misto e cand iti vine din fata unul care are xenoane pe Logan, pe duba, sau pe vreun alt far cu ditamai oglinda ca sa faca si mai multa lumina. Eu personal am trecut la halogene, cel putin pana se mai duce ceata asta, ca e imposibil sa conduci cu asa, si sa mai si ajungi in timp util unde ai nevoie.

Vindea un coleg pe forum becuri HID, am avut si d-alea, insa trebuie sa rezolvati in varful becului unde se prinde sarma aia de sticla sa nu se mai sparga sticla ca pe urma nu mai face contact si adio bec. Asa cum sunt acum cu farurile curate si becuri H7 de 55w reglate bine ( stanga sa bata mai jos decat dreapta) vad mai bine decat cu xenoanele.

Mi se pare o porcarie sa dai sute de lei pe 2 becuri halogen, deoarece se ard destul de repede. Cu becuri Osram normale, la 15-20 de lei bucata, nu rezista mai mult de 4 luni niciun bec. Si nu cred ca am eu vreo problema cu farurile, pur si simplu atata duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am montat xenon AM (6000K, H7 pe scurta si H1 pe lunga, by the way pot da flashuri destul de bine) pe far cu oglinda si la pozitia 0,1 primeam flashuri, cand am mutat pe pozitia 3,4 nu mai primeam.

Din pacate am citit acest forum mai tarziu si nu eram bine informat. Acum ma gandesc sa cumpar faruri cu lupa (Hella sunt la vreo 984 de lei bucata) si sa mut xenonul pe ele.

Voi ce ziceti? ce optiune sa aleg

1) sa cumpar faruri cu lupa --> montat xenon

2) sa raman cu xenon far oglinda, pozitia 3-4

3) sa trec inapoi pe halogen

P.S. mentionez ca fac drumuri in afara localitatii destul de des si am nevoie de o iluminare foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul e cat se poate de clar: Xenon cu lupa. Ideal lupe OEM, chiar proiectate pentru halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca sunt faruri cu lupe pentru xenon si faruri cu lupe pentru halogen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa treci inapoi pe halogen. Nu are rost sa cheltui atatia bani pentru un moft. Se vede foarte bine si cu halojen, uneori as putea spune ca se vede chiar mai bine decat cu xenon. Compar masina mea cu xenon OEM vs passatul de la serviciu CU FARURI NOI, HELLA, cu halogen.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!