Jump to content

verificare compresor G60


voinea
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
Te rog intereseaza-te daca se poate face o verificare a compresorului fara demontare. masina este un VW Golf II G60 1.8litri, 118kW din 1990.

Solicitare din partea unui prieten.

Deci se poate face undeva in Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars
Solicitare din partea unui prieten.

Deci se poate face undeva in Bucuresti ?

<{POST_SNAPBACK}>

Se poate masura presiunea si mai se poate observa daca curelusa din interior este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi ca se poate masura presiunea de aer pe care o baga compresorul ? dar stii cumva cam care ar trebui sa fie presiunea lui de lucru ? iar curelusa despre care vorbesti ar fi cea care practic il antreneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi ca se poate masura presiunea de aer pe care o baga compresorul ? dar stii cumva cam care ar trebui sa fie presiunea lui de lucru ? iar curelusa despre care vorbesti ar fi cea care practic il antreneaza ?

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai computer de bord, poti verifica cu ala presiunea maxima pe care o da.

Trebuie setat computerul de bord sa-ti arate vacumuul, cel putin asa e la mine la Corrado G60.

Apoi trebuie sa-l turezi cam la 6000 si sa mergi in viteza, adica sa accelerezi cu masina pana la 6000 (nu stand pe loc).

Presiunea peste 0.6 bari din cate stiu eu, valoarea afisata trebuie sa fie peste 1600 pt. masinile europene (la mine era cam 1690 ceea ce inseamna aproape 0.7 bar).

Curelusa nu e cea din care e antrenat compresorul. E o curelusa mica dintata care sincronizeaza rotorul din compresor cu un ax antrenat de cureaua principala. Se poate vedea putin din ea daca iei jos un capac de plastic, poti chiar sa vezi daca e in stare proasta asa (crapaturi si alte chestii).

Mai exact, uite curelusa in poza asta: http://www.rsr.apollo.lv/rsr_files/tech2_files/Dsc01206.jpg

In poza aia e o curelusa de 2 ori mai lata, pt. ca aia e sursa multor probleme la G60. Cand se rupe aia, se desincronizeaza rotorul din interiorul compresorului si rupe tot :lol:

Poza e luata de aici (http://www.rsr.apollo.lv/rsr_files/tech2.htm), unde se prezinta o dezasamblare si service de compresor G60.

Modificat de Simulatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

[multumesc frumos pt raspuns acu trebuie sa vad cuma duc eu in tara un kit de reparatie daca ma hotarasc sa desfac compresorul

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!