Jump to content

Skoda Octavia Scout vs Subaru Forester - ambele noi si motorizare diesel


rdirectoru
 Share

Postare recomandată

A fost oferta la 4007, aveau stoc de 2008 si le dadeau pe la 21-22.000 DDP varianta full 2.2HDI de 156CP.

Mai exista DODGE NITRO, daca tot ne-am apucat sa aruncam si alte modele in topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa spuna cine ce vrea si sa-mi arate orice test, eu m-am convins pe pielea mea (mai corect spus pe oasele mele) cum se rastoarna absolut din senin intr-o curba lejera si cu asfalt uscat. In ciuda eforturilor soferului, masina odata scapata de sub control, NU A MAI PUTUT FI REDRESATA, nu mai reactiona absolut deloc la comenzi.

Asta e din seria 'dle politist, eu mergeam regulamentar cand deodata mi-a iesit copacul in fata'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare trasa de par treaba cu rasturnatul din senin dar...bine ca ai scapat ok ! Dupa cum am spus, le-au prostit la capitolul stabilitate si nu numai...dar nici chiar asa sa se rastoarne din senin :D.

Am avut si eu o experienta cu noua Impreza motor de 2.0 . Era zapada pe jos, mergeam spre Tg. Jiu si intr-un viraj aveam vreo 80km/h si mi-a plecat de bot(boala generala la Subaru) . Singura varianta a fost sa-i dau gaz si sa incerc s-o controlez din volan. Am reusit s-o tin pe strada dar a fost destul de nasol sentimentul. Mentionez ca masina era echipata cu cauciucuri all-season.

Mitsu Outlander e chiar misto , insa mare atentie la service-uri. In Craiova e sef de service la Mitsubishi un adevarat inapt :). Se poate da un search pe google si gasiti sigur povesti minunate despre el :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se pune problema asa cu "SubAro" (ghilimelele sunt obligatorii) nici nu vreau sa ma gandesc cu ce viteza ai intrat in virajul ala.

Cred ca aveam peste viteza luminii, pentru ca am aprins farurile si nu am vazut lumina lor (lumina a ramas in urma masinii). Dar asta nu e un motiv sa te rastorni. Cu siguranta altii au luat curba aceea cu viteze mai mari, totusi nu s-au oprit intr-un cap de pod de pe contrasens. Masina odata scapata de sub control, nu a mai raspuns in niciun fel la comenzi (drepti, culcat, salt inainte...), mergea ca o sanie, desi soferul invartea disperat de covrig. Parca eram la patinaj artistic. Daca vreti ma credeti, daca nu, nu. SUBARU (Legacy) nu are nimic in comun cu stabilitatea si cu manevrabilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca Subaru nu este user friendly adica usor de controlat. Am condus Impreza WRX SWagon si incaltata cu Nokian de iarna pe 18", condusa pe ninsoare nu m-a facut sa ma simt confortabil. Octavia 2 cu cauciucuri de iarna se simte mult mai safe; e muuult mai previzibila si nu reactioneaza brutal daca bruschezi comenzile. E adevarat ca daca pui pe Subaru cauciucuri speciale si un pilot de raliu jar mananca... dar ptr muritorii de rand nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc in privinta tractiunii la Subaru (Legacy parca vorbea Sharanel, ca la WRX e permanenta). Din cate stiu este integrala permanenta pe cand la octi este fata iar daca este necesar intervine si spatele.

Daca este asa atunci este explicabil: in general masinile cu integrala permanenta raspund foarte diferit de cele cu fata la manevre in special pe drumuri cu aderenta scazuta. Evident, primele senzatii sunt de genul ... " :D WTF" dar daca incepi sa ii inveti comportamentul atunci lucrurile se schimba. Iarasi, trecerea de pe 4WD permanent pe 2WD va fi insotita de aceleasi senzatii :P

Parerea mea ... :D

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain de info Alexius.

Adevarul ca in afara de Impreza nu prea m-a interesat alte modele de la Subaru. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Foresterul nu mai este ce era inainte, e drept. Insa este ceva mai confortabil decat modelul pe care il inlocuieste. Confort pe care il cauti si tu.

De asemenea, cineva recomanda Subaru Outback. Iti recomand si eu acelasi lucru. Are un sistem special de mentinere a garzii la sol indiferent de incarcare. Asta se traduce in comportamament rutier bun. In curbe masina nu va face balans. In plus, ai loc destul pentru bagaje. Interiorul chiar este placut. Singurul "neajuns" este designul exterior.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ai spus pas la Jeep-GC; oricum sunt SH-uri de pana in 45,000km din 2008 si 2007 la 23-25 KEUR. are performante de berlina; off road mai mult ca decent; val de revanzare; imagine; consum decent; fiabilitate buna.

Si eu pendulez la a trece de la Passat 4 motion la SUV (relativ redundanta miscarea) sau chiar mai sus: mai nou am in vizor MITSU Pajero Instyle (adica full) la pret SH 18-21 KRON (e cam cea mai tare oferta de pe piata la dotari/performante/fiabilitate/pret). In schimb puncte slabe: taxe f mari pt motor de 3.2D; consum ridicat; altele nu mai vad momentan;

Am trecut si eu prin drive test Outlander; Subaru CR-V; Jeep; si au iesit cam asa:

Outlander-arata bine; motor ok cel de 2.2; pret ok pt SH; nu mi-a placut "tangaj" calitate interior; anost;etc

Subaru- l-am scos de mult de pe lista

CR-V impresie placuta din toate pct de vedere doar ca nu are cine stie ce sistem tractiune... vs. Passat e doar aparenta garda la sol +eventual unghiuri trecere; DECI NIMIC SEMNIFICATIV in plus.

Jepp GC=tinuta drum;val de revanzare; imagine; consum decent; fiabilitate buna; off road (pana am pus-o cu burta pe zapada :P ). Oricum overall ma incanta ideea. acum sunt oferte model 2008 la 35 KEUR dar peste ceva timp probabil o sa apara la sh la 20 KEUR.

E complicata miscarea spre jeep SUV; deoarece costurile sunt un pic mai mari iar utilitatea trebuie gandita f bine inainte de achizitie. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

eu cred ca as alege scout , imi place mult , dar nu stiu foarte multe despre scout.

outlender cred ca este bun , stiu ca interiorul este prost la fel cum ai zis si tu.

si la pajero motorul 3.2d este cam o prostie de motor are parca 170 cp la un 3.2 , foarte slab.

m-as gandi si la tiguan sau la un bmw x3 la mana a2a , sau allroad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer multumesc pentru pareri dar dupa cum am spus si in titlu,vreau doar pareri pertinente si in principal doar de la cei care au condus sau au avut(au) una din cele doua masini.

P.S. Intre timp m-am orientat si spre noua Kia Sorento(astept sa apara) si spre BMW X3 cu putini km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unchiumiu are bmw x3 2.0d 177 de cai si este destul de buna , putere destul de bine, consum undeva la 7 (combinat) , si pe teren destul de accidentat s-a prezentat bine cand am fost o data cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kia sorento a aparut deja (chinezarie cu tehnologie veche de cel putin 1 ani) si pretul e de approx 40,000 EUR :( am urcat in ea si mi s-a parut "ieftina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!