Jump to content

Skoda Octavia Scout vs Subaru Forester - ambele noi si motorizare diesel


rdirectoru
 Share

Postare recomandată

Se pare ca a venit momentul sa schimb actuala masina (dehh are trei ani si intre timp ne-am inmultit).As vrea sa trec de la compacta la Suv sau cel putin 4x4.Conteaza in preferintele mele ca cea pe care o voi alege sa fie bine accesorizata,cum am spus sa aiba tractiune integrala si sa nu depaseasca 30.000 euro.In principal m-am oprit la cele enuntate mai sus si poate as lua in calcul si Honda CR-V.

Va rog sa va exprimati doar cu argumente bine consolidate, eventual astept pareri de la cei ce sunt posesori ai tipurilor de auto care ma intereseaza.

post-5156-1264333395_thumb.jpg post-5156-1264333464_thumb.jpg

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce dotari si niveluri de echipare ar avea cele doua, dar banii mei ar merge la subaru.

de ce? pai fiabilitatea unei masini japoneze e un motiv, pe linga asta mai e si un subaru, asa ca poti sa stai linistit. ei fac tractiuni integrale de ceva timp, motorul lor boxer diesel a primit multe premii, masina se comporta destul de bine pe sosea, asa ca...

ai facut test-drive cu ele?

in plus, deja ai o octavia, si cum nu-ti cumperi foarte des o masina, poti sa mai variezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista informatii suficiente pentru (noua) Octavia Scout si mai ales un catalog de prezentare, exista doar un configurator pe Skoda.ro iar despre posesori nici nu mai vorbim deci pareri pertinente mai greu. Eu in Constanta de cand a fost lansat acest model am vazut un singur Scout(modelul anterior), frumoasa masina(sper ca si utilitate nu numai design).

La Subaru trebuie sa faci un compromis intre utilitate si design mai ales interior, acolo exista destula informatie pentru a-ti face o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate dealerii din preajma (Iasi,Bacau) nu au cele doua masini la drive-test,altfel as fi mers 100 % pe mana mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu ar fi rau sa programezi un drive test la un dealer care are un astfel de model, dar dintr-un oras cat de cat apropiat sau la o distanta rezonabila. Asta pt ca o masina nu se cumpara doar dupa impresiile altora. :icon_thumright:

Nici Subaru, cu noile modele, nu pare sa mai fie ce a fost; pe de alta parte Scout are un pret fff mare.

In zilele acestea cu 30k euro poti gasii oferte f interesante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subaru sax, m-am rasturnat cu unu intr-o curba usoara, as putea zice ca "m-am rasturnat din senin". Iar Padurarul fiind mai inalt si implicit cu centrul de greutate mai sus va fi si mai instabil.

Subaru - the final frontiere. Decat Subaru (desi corect ar trebui sa se numeasca Sub Aro) mai bine Logan MCV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii dintre noi nu ne-am răsturnat :P

Legat de noul Forester, maşina e mai barcă dec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia Scout este un crossover. Adica o Octavia2 combi 4x4 suprainaltata. Am condus-o in drive-test si nu m-a convins. De ce? Pentru ca veneam de pe o Octavia 2 si nu erau evidente calitatile (in plus).

Forester e un SUV compact. Cu un motor TD boxer de care am citit numai de bine, fiabil si economic. Cu siguranta vei avea o noua perspectiva venind de pe o Octavia2. Intretinerea va fi mai scumpa insa la Subaru. Disponibilitatea pieselor in caz de nevoie e mai redusa.

Despre Forester TD AWD poti citi mai multe pe forumul softpedia la jurnal de bord.

Intre cele doua as merge totusi pe Subaru Forester, avand in vedere desigur, masina pe care o ai acum. N-as schimba O2 cu O Scout, doar asa...de dragul schimbarii.

PS. Fa drive-test cu amandoua si vezi care ti s-ar potrivi mai bine.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, ca fost angajat al unui dealer Subaru, te sfatuiesc sa-ti iei Honda CR-V .

Nu stiu Skoda Scout cum e ! Noul Forester e mai cizelat ca design fata de modelul anterior , insa pe offroad nu mai e ce era odata :P. Nici ca stabilitate ON Road nu sta prea bine, eu personal am condus ambele modele de Forester si cam toata Gama Subaru , de la Justy pana la STI . Singura masina care intradevar mi-a intrat la suflet pot spune ca e Subaru Legacy Spec. B. DAR , exista un dar ! Pretul mare de achizite si consumul specific marcii Subaru nu m-ar convinge sa cumpar unul indiferent de cati bani as avea :rolleyes:.

Ca dotari, ca tot s-a amintit mai sus... la Subaru ai 2 variante : Stock sau Full . E destul de greu sa o personalizezi ca pe o masina europeana . Aia vreau, aia nu vreau... nu merge asa ! :cheers:

Revenind la noul Forester ...sincer, nu mai e Subaru ce era odata ! Nici noul Forester, nici noul STi . Le-au stricat de tot ! Stiai ca noile motoare 2.5T au venit cu o problema de fabricatie si intre 10.000 si 15.000 km se belea motorul ? ^_^ Problema asa mare nu era...daca aveai o a 2-a masina pentru urmatoarele 4-6 luni cat dura sa vina alt motor din Japonia :) . Intre timp au remediat problema, insa dupa ce am vazut , noile 2.5 T nu mai sunt asa fiabile ca cele anterioare.

Legat de diesel e impresionant cum nu suna motorul a diesel. De consum mare nu se pune problema decat daca iei un benzinar, dar totusi, pretul pieselor ar trebui sa-ti ridice cateva semne de intrebare.

Oricum, sunt convins ca nu o sa-ti cumperi masina din ce citesti pe net, dar cel mai bine mergi si fa un drive test cu fiecare dintre cele 3 modele la care te-ai gandit si CEL MAI IMPORTANT , cere o lista de preturi la consumabilele care se schimba de obicei in perioada garantiei.

Daca dealerul din zona ta nu are modelele pe stock pt. drive test eu personal cred ca e o problema. Cand lucram la dealerul Subaru din Craiova stiu ca erau obligati de importator (SMT) ca de fiecare data cand apare un model nou ei sa il aiba disponibil pe stock ca masina de drive test. E posibil ca din cauza crizei sa fi renuntat la politica asta intre timp. Oricum , daca vrei cu adevarat sa faci un drive - test si dealerul local nu are masina pe stock pt. drive dar e dispus sa faca un efort, se poate aduce masina de la Bucuresti sau de la alt dealer mai apropiat. :)

Bafta multa si orice ti-ai lua , sa fii ferit de probleme!

Modificat de Alexius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca repet spusele unor colegi, voi face o scurta descriere in antiteza a celor trei masini.

Skoda Octavia Scout

- prea scumpa pentru ceea ce ofera din toate punctele de vedere (motorizare, garda la sol, dotare standard, etc)

- am condus vechea generatie si intr-adevar nu prea vezi diferenta fata de o Octavia break 4x4

- este totusi cea mai dinamica din cele 3

- cel mai mare portbagaj 580 l

- cel mai elegant interior

- tehnologii de ultima ora

Subaru Forester

- motorizare diesel EXTREM de potenta si economica

- suspensie fffff moale, dar confortabila, foarte confortabila si cu zgomote minime pe drumuri grele

- interior OK dpdv al calitatii si spatiului

- directia nu recomanda condus sportiv

- garda la sol si unghiurile de atac si degajare bune, mergi lejer in off-road mediu

- sistem de tractiune integrala excelent

- portbagaj slabut 450 l

- pret foarte bun

Honda CR-V

- motorizare diesel economica, dar mai gurmanda ca la Forester

- sistem de tractiune integrala slab rau

- garda la sol fff mica

- interior bun dpdv calitativ, spatiu bunicel

- pret bun

- portbagaj mediu 524 l

Verdictul meu: Forester

Sfatul meu: incearca Nissan Qashqai 2.0 dCi sau Mitsubishi Outlander cu noul motor 2.2 diesel. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexius, ne-ai impartasit o opinie-impresie generala despre Subaru, din perspectiva unui fost angajat la un dealer. Multumim.

Totusi despre Subaru Forester TD AWD nu ai spus decat ca nu mai e pe off-road ce a fost candva...

Putin. Foarte putin...

Daca ma uit retrospectiv la cele doua generatii anterioare de Forester, nu remarc la niciuna o versatilitate off-road deosebita. In primul rand pt ca erau mai lungi...decat actualul.Si nu aveau motorizari diesel. Si nu prea cred ca un SUV compact e conceput pentru off-road-ul la care te gandeai tu... As spune ca denumirea modelului sugereaza exact destinatia lui.

Pe de alta parte, daca Forester e slab off-road, nu vad de ce Honda CR-V ar fi mai buna? CR-V-ul e clar un SUV de asfalt.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu!

Eu as alege Skoda, desi nu e cea mai buna alegere (calitativ vorbind, Subaru face maisini mai bune). Si sti de ce? Datorita service-ului care, pe langa faptul ca se "misca" greu, piesele sunt mai scumpe ca la Skoda. Crede-ma, chestia asta uneori poate fi dureroasa. Fac o mica paranteza si iti spun ca, atunci cand mi-am lovit Beetle-ul, m-a costat aproape 1000 de euro sa-l repar (noroc ca am full casco)... uite ce inseamna intretinerea unei masini exclusiviste. Unde mai pui ca unele piese sunt aduse direct din Japonia (alte taxe, alta "distractie"). Parerea mea e ca Subaru face masini grozave, dar merita sa-ti cumperi unul doar daca locuiesti in Japonia sau in America.

Inteleg ca tu vrei capacitati off road medii. Iti dau un sfat: de ce nu te uiti la un A6 Allroad second (probabil gasesti unul din ultima generatie la banii astia) sau la un Volvo XC70 (daca vei cauta bine, sigur vei gasi unul ultimul tip, foarte putin rulat, cu dotari foarte bune si cu motorizare D5- un motor bun dealtfel). :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexius, ne-ai impartasit o opinie-impresie generala despre Subaru, din perspectiva unui fost angajat la un dealer. Multumim.

Placerea e de partea mea. E posibil sa se interpreteze ca daca nu mai lucrez acolo ma apuc sa arunc cu rahat in Subaru. N-as face asta pentru ca respect munca japonezilor, insa nu sunt tocmai pe gustul meu noile schimbari. Asta nu inseamna ca parerea mea trebuie sa fie luata ca un punct de reper, poate colegului nostru ii va placea la nebunie noul Forester :D . Pana la urma sunt banii lui si face ce vrea cu ei, eu doar mi-am spus parerea personala si sper eu obiectiva.

Totusi despre Subaru Forester TD AWD nu ai spus decat ca nu mai e pe off-road ce a fost candva...

Putin. Foarte putin...

Cu Foresterul Diesel nu am mers, doar cu Legacy . Am mers cu Foresterul nou dar varianta pe benzina si varianta 2.5T :) . In 2.5T condus mai sportiv ma simteam ca intr-un carusel cu centurile mai largi. E foarte moale suspensia si cei 230 cp ai 2.5T-ului mi se par cam multi pentru cum se comporta masina.

Daca ma uit retrospectiv la cele doua generatii anterioare de Forester, nu remarc la niciuna o versatilitate off-road deosebita. In primul rand pt ca erau mai lungi...decat actualul.Si nu aveau motorizari diesel. Si nu prea cred ca un SUV compact e conceput pentru off-road-ul la care te gandeai tu... As spune ca denumirea modelului sugereaza exact destinatia lui.

Depinde fiecare ce vrea sa faca cu masina. Eu n-as da banii pe un SUV pentru ca nu mi se pare folositor.

Atasez mai jos un link cu un filmulet cu vechiul Forester si noul Forester. La volan e Nasim(daca retin eu bine numele), unul dintre pilotii de teste de la Subaru Grecia. Foarte tare omul ! Am avut ocazia sa-l vad live la Bucuresti intr-o demonstratie.

Vechiul Forester :

Noul Forester : http://www.youtube.com/watch?v=1_X0hjtDXcY...feature=related

Consider ca noul Forester e mult mai soft fata de vechiul model. Oricum , depinde pentru ce vrea omul sa-si ia masina. Daca vrei o masina integrala cu care sa iesi pe off-road mediu din cand in cand poti sa iei foarte usor si o Impreza :). Check this out :

. Dupa cum spuneam, depinde doar de gusturi si posibilitati.
Pe de alta parte, daca Forester e slab off-road, nu vad de ce Honda CR-V ar fi mai buna? CR-V-ul e clar un SUV de asfalt.

Daca as avea de ales strict dintre cele 3 modele as alege in urmatoarea ordine : Honda, Subaru, Skoda :).

LE: Subscriu la ce-a zis colegul mai sus legat de Allroad sau Volvo. Nu stiu cum sunt preturile la Allroad second, dar cred ca sunt destul de piperate. Insa la Allroad deja vorbim de suspensie pneumatica reglabila din interior si multe alte reglaje pe care nici una dintre cele 3 masini puse in discutie nu le are. Audi Allroad e la alt nivel din toate punctele de vedere(bani, dotari, calitate, intretinere , etc). Dezavantajul la Allroad e ca e a naiba de lunga :(

Modificat de Alexius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand Octavia Scout si Forester nu joaca in aceasi clasa. Scout ar fi in aceeasi clasa cu Outback (ptr. care as inclina, daca n-ar fi caracterul exclusivist si consecintele sale), iar Forester cu Yeti (pe care l-as alege prin prisma review-urilor favorabile in ceea ce priveste comportamentul off-road). Acum depinde ce vrei tu sa faci cu masina. Din cate am inteles, nu comportamentul in off-road este important aici, ci siguranta data de 4x4. Prin prisma faptului ca familia s-a marit, as recomanda ca alternativa la cele de mai sus noua Skoda Superb Combi; la o capacitate peste 600 l a portbagajului, e loc suficient si de carucior, si de bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...acum lucrurile sunt mult mai clare, daca ai binevoit sa detaliezi.

Filmul care l-ai postat cu vechiul Forester reprezinta o mostra din pilotaj off-road, si arata cat de larg e termenul de off-road si ce poate intelege fiecare din acest termen.

Dupa mine, in offroad dictonul este: Ne deplasam, nu gonim!.

De exemplu, acel deal din film l-as fi abordat pe diagonala, sub un unghi si nu direct frontal.

Al doilea film postat arata o deplasare normala off-road pentru care e conceput un SUV compact ca Forester-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelente controverse ati starnit si sincer m-ati bagat si mai tare in ceata.

De ce vreau SUV: din cauza impresiei(falsa sau nu) ca ai fi mai in siguranta decat intr-o berlina.

Nu ma intereseaza foarte mult capacitatile off-road,mi-am facut treaba excelent cu O2 fara sa am PDG.In schimb comportamentul masinii in conditii de condus sportiv este o componenta importanta in alegerea mea.

In ceea ce priveste pretul pieselor nu imi fac griji,nu va sta masina fara casco nici macar o secunda.Singura problema ar fi perioada de timp mare in care as sta fara masina daca se strica ceva important,dar... nu imi este frica de drobul de sare :vaidecapulmeu: .

Privind alte doua SUV-uri amintite mai sus,mai curand Nissan X-Trail decat Quashai iar cu outlander-ul am facut drive-test si nu mi-a placut deloc tangajul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine, in offroad dictonul este: Ne deplasam, nu gonim!.

Si eu merg pe acelasi principiu, nu sunt adeptul gonirii prin hartoape ! :vaidecapulmeu: E corect ce spui cu diagonala pentru dealul respectiv , dar acel film e facut strict in scopuri publicitare. Oricum , la o scurta cautare pe youtube se pot gasi filmulete in care se vede avantajul motorului boxer(ca sa nu fiu Gica Contra legat de Subaru :D ) . Am avut ocazia sa particip la un astfel de test dar intr-un Subaru Tribeca...e incredibil ce unghi de inclinare laterala suporta masinile astea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crv fara sa stau pe ganduri, are cel mai economic motor si este cea mai atragatoare dintre toate.

Este facuta pt a merge pe unde mergem noi romanii ( aici ma refer la un gratar in weekend la munte , la bunici ca probabil toti avem acolo un drum urat, iarna la o statiune de ski, etc)

Skoda, am mers cu ea cand lucram la ei si nu m-a multumit deloc , de la 140 in sus e foarte zgomotoasa iar tractiunea este varza, probabil cea mai rudimentara tractiune dintre cele 3, si sa nu uit ca preturile sunt exorbitante, depasesc un rs care totusi ofera ceva pe cand un scout nu ofera ceva sigur si doar putin din fiecare.

La subaru nu imi place ca design deloc , motorul ala de care s-a spus atat de mult si poate foarte putin s-a vandut a avut si inca are probleme dupa cum zicea si alexius.

La Crv stiu ca am mers cu el in ungaria la lansarea Opelului Antara si din 30 de masini diferite marci a avut cel mai mic consum.

Am un prieten apropiat care are aceasta masina si nu l-am auzit vaietandu-se de ceva la ea.

PS: nu ar trebui s amai existe in ziua de azi om care cumpara o masina fara s afaca un drive test.

Daca nu te urci in fiecare sa vezi cum vezi lucrurile de la volan degeaba ne dam noi cu parerea ca nu te vom face sa fii sigur pe alegere.

Bafta si s anu ne uiti cu finalitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: nu ar trebui s amai existe in ziua de azi om care cumpara o masina fara s afaca un drive test.

Daca nu te urci in fiecare sa vezi cum vezi lucrurile de la volan degeaba ne dam noi cu parerea ca nu te vom face sa fii sigur pe alegere.

Bafta si s anu ne uiti cu finalitatea.

Poti fi sigur ca alegerea se va baza exclusiv pe un drive-test.Oricum un brain storming ca acesta e bine venit atat pentru mine cat si pentru altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin!

De ce vreau SUV: din cauza impresiei(falsa sau nu) ca ai fi mai in siguranta decat intr-o berlina.

Nu ma intereseaza foarte mult capacitatile off-road,mi-am facut treaba excelent cu O2 fara sa am PDG.In schimb comportamentul masinii in conditii de condus sportiv este o componenta importanta in alegerea mea.

Privind alte doua SUV-uri amintite mai sus,mai curand Nissan X-Trail decat Quashai iar cu outlander-ul am facut drive-test si nu mi-a placut deloc tangajul. :icon_thumright:

In primul rand un SUV nu e neaparat mai sigur decat un sedan: centrul de greutate ridicat poate fi periculos la abordarea unui viraj prea strans (la o astfel de masina recomand in primul rand ESP... si multe airbag-uri-Doamne fereste!). Un SUV nu este o masina sportiva, este mare (cx. ridicat)=>consum destul de ridicat si performante nu tocmai bune. In plus, poate fi un adevarat pericol pentru alte masini (imagineaza-ti un impact frontal intre un Tuareg si un Polo de exemplu). Astfel stand lucrurile, la cum pui problema nu cred ca iti trebuie un SUV.

Despre X-Trail nu vreau sa te bat la cap cu chestii de genu' "am vazut eu, am auzit nu stiu ce"... pot sa-ti spun ca stiu pe cineva care are asa ceva si numai probleme a avut cu el, service-ul e scump si plin de personaje gen Dorel. Na, daca vrei sa ma crezi bine, daca nu, treaba ta (zic asa pentru ca sunt multi care "stie ei, ca au auzit si vazut" :P ). In schimb in teren accidentat se descurca bine.

Eu ti-as recomanda sa te uiti si la ce ti-am zis mai devreme (adica la A6 Allroad si la XC70). Nu ai nimic de pierdut. Unde mai pui ca A6 Allroad are suspensii reglabile in functie de teren (daca nu ma insel sunt pneumatice-deci sunt si foarte confortabile), iar Volvo are si el multe calitati (sunt fan Volvo si cunosc destul de bine masina, nu intru in detalii ca suntem pe VW Forum, nu stiu daca am voie sa dezvolt :P) :))

DAR cel mai bine e sa faci un drive test cu fiecare si sa iti cumperi ce iti place tie, pentru ca asta conteaza cel mai mult. Daca nu vei proceda asa, la cea mai mica problema cu masina iti vei spune ca ai facut o mare prostie cand ai ales-o. Si ar fi pacat, totusi sunt foarte multi bani la mijloc. :)

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as alege niciuna din cele de mai sus. Parca as lua un Kia Sportage. A beneficiat de curand de un facelift, motorul are 2 litri (CR) si 140 cp, pe care il poti chipui spre 160 cp, este bine dotat (are pana si trapa electrica in varianta de full option la 26.775 euro). Au service in toate orasele mari, consumul in oras este 10-11, iar in timp s-au dovedit fiabile. Sigur, exista impedimentul "coreenei" si al faptului ca nu tine pretul la revanzare. Depinde ce-ti doresti de la viitoarea masina...

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rdirectoru, exact cum ai spus si tu, e doar senzatia de siguranta intr-un SUV. Doamne fereste sa ai nevoie de ea !

Am vazut Forester nou vs. Matiz .... :lol: . Oricum , masinile astea noi toate-s facute sa se faca praf si sa nu pateasca pasagerul nimic, dar la 60 km/h parca prea rau se fac...

Sa ne tii la curent cu alegerea facuta !

P.S. Incearca un drive si cu Jeep Wrangler Rubicon. E destul de bine cosmetizat modelul asta nou, e destul de exclusivist si face treaba buna si pe offroad si pe asfalt. E cam rudimentar interiorul ca design in schimb si nu stiu cat te incanta design-ul army :).

2007-jeep-wrangler-unlimited-rubicon.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestie dar dupa cum spuneam imi trebuie o masina comoda,care sa ofere conditii dintre cele mai bune pentru o familie cu 2 copii.Din pacate doar Jeep-ul Grand Cherokee s-ar incadra aici,dar pretul nu imi este accesibil. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la Mitsubishi Outlander nu te-ai gandit? Merita sa faci o vizita la un showroom. Sunt disponibile cu 2 motorizari diesel, 2,0 TDI de 140 de cai si 2,2 dCI de ... mai multi cai. La 26.000 iti cumperi un exemplar dotat cam spre full, inclusiv camera pt mersul inapoi, subwoofer si alte gadgeturi, iar la 36.000 cumperi varianta absolut full, cu piele alba, 7 locuri, si cam tot la ce te mai poti gandi. Cred ca traditia VAG in motorizari diesel, experienta Mitsubishi in SUV-uri si "europenizarea" modelului fac casa buna impreuna.

La mine este prima pe lista, daca am timp astazi ma duc si o cumpar. :vaidecapulmeu:

Ia orice masina, numai SubAro nu (asta daca ti draga viata). SubAro nu face masini, ci doar niste cutii la care i-au pus 4 roti, si ca sa fie mai greu spre imposibil de controlat in caz de derapaj - ca orice 4x4-, i-au pus si tractiunea gen ARO (cred ca de aici ii vine numele, dar cum nu au ajuns nici macar la performantele ARO, i-au spus Sub-ARO). Poate sa spuna cine ce vrea si sa-mi arate orice test, eu m-am convins pe pielea mea (mai corect spus pe oasele mele) cum se rastoarna absolut din senin intr-o curba lejera si cu asfalt uscat. In ciuda eforturilor soferului, masina odata scapata de sub control, NU A MAI PUTUT FI REDRESATA, nu mai reactiona absolut deloc la comenzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa eu cred ca renteaza mai bine un 4007 sau C-Crosser, pentru ca sunt mai ieftine, desi dpdv tehnic sunt toate 3 la fel. Iar acel 2.2 nu este dCI, ci HDI si are undeva in jur de 170 CP (de fapt dieselurile celr de la PSA sunt mult mai bune decat dci-urile lui Renault).

Daca se pune problema asa cu "SubAro" (ghilimelele sunt obligatorii) nici nu vreau sa ma gandesc cu ce viteza ai intrat in virajul ala. Orice masina este stabila in limitele legilor fizicii, iar daca acele limite le depasesti, ghinionul tau. Esti prima persoana pe care o aud ca s-a rasturnat cu un Subaru, desi cunosc destui posesori care au de la Impreza (WRX STI), pana la Tribeca si toti sunt foarte multumiti de marca asta, inclusiv de stabilitatea masinilor. Asa ca eu cred ca nu a fost vina masinii :(

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!