Jump to content

Eroare: Turbo pressure below minimal level


GolfSH
 Share

Postare recomandată

La cele cu geometrie variabila iar pare logic ce am spus mai sus= protectia motorului in caz de furtune sparte etc.(daca sare un furtun de vaccum la 140 km/h ? ....turbina ar lua-o razna)In acest caz n75 si actuatorul regleaza inclinatia palelor .

Nu se intampla nimic rau in cazul asta. Turbina n-o ia deloc razna pt. ca, nemaiavand vacuum, arcul din actuator impinge tija avand ca rezultat scaderea presiunii in turbina (prin deschiderea vanelor).Si nu prea are cum sa sara un furtun de vacuum, pt. ca e presiune negativa in el, nu pozitiva...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta tot spun eu de vreo 3 posturi........turbina ar lua o razna daca in repaos paletii ar fi pe maxim. Si ma contrazice unu altu. :). Am facut si scaune pentru waste gate la viata mea, stiu ce e aia o turbina, intr adevar nu am desfacut nici o "variabila" pana acum, dar tutoriale sunt gramada.

De aia nu cred ca e pierdere de vacuum , la pierdere de vacuum nu face overboost.

1.Deci stie cineva de ce egr are 2 comenzi ?

2. Conteaza pentru ECU daca eroarea nu este stearsa ? eroare intermitenta ...care a fost odata ? Acum mi a trecut prin minte.......NU CUMVA TREBUIE ADAPTAT MAF - EGR - TURBO - MAP ? exact ca la clapeta - TB , daca umbli si nu o adaptezi nu mai merge etc ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o turbina, intr-adevar , cineva mai sus avea dreptate : VARIABILUL IN REPAOS E PE MAX, CAND E ACTIONAT DE ACTUATOR E PE MINIM.La relanti variabilul e pe minim, banuiesc ca la un mers constant, actuatorul "nu mai are nevoie " de vaccum, deci explicatia cu furtunase rupte, infundate pentru eroarea asta ...cade.

Aici e in rapaos- turbina e pe maxim

post-44548-0-84727000-1295295422_thumb.j

Aici e actionat actuatorul - turbina e pe minim

post-44548-0-99451700-1295295445_thumb.j

Modificat de nvp_playboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa 2 luni am gasit o documentatie despre turbine variabile. E fix pe dos ....deci se inverseaza pozele de mai sus.

Nu-i de ras,am fost 30 de insi toti cu alta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 1 La defect , turbina nu mai baga =protectie

- 2 De ce la Underboost spune sa cauti pierderea de vacuum ? Daca ar avea pierdere nu ar fi nici o problema conform spuselor tale !

la defect, turbiuna baga prea mult, ecu vede si taie alimentarea cu motorina.

Actuator gripat in pozitia de repaus duce intotdeauna la OVER boost.

190 Adjustable turbocharger.pdf

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut , si eu am probleme cu presiunea din turbo ( VW Golf IV Variant 1.9 ALH ) , am cautat peste tot si am gasit defect ACTUATORUL WESTGATE , butoiasul acela cu membrana care actioneaza geometria variabila la turbo , nu mai tine vacuum. Ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa pe original sau aftermarket , va rog frumos ! Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gasesti pe original separat ci numai cu turbina

vad ca esti din bucuresti, ia legatura cu cipos , piesa costa 200 de lei , o monteaza si regleaza in maxim 30 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cel mai bine o reglezi piulita aia sa fie aceeasi lungime cu cel de pe masina si atunci sigur nu ai probleme.

Al Bundy, repaus(al actuatorului) in mers nu e acelsi lucru cu repaus cu motorul oprit, la care din ele te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica repaus in mers? Cu motorul oprit actuatorul e maxim sus, tija netrasa. La ralanti e maxim jos, tija trasa la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna baieti. Scuze daca o sa fiu putin off topic. De curand sant posesorul unui passat combi din 2002 1,9TDI 1001cp pe care lam luat avariat in fata partea dreapta si de care mam apucat sa il repar, dar am dat de o problema mai nasoala si anume ca am gasit prea mult ulei pe circuitul de admisie in special in interculer, unde cand lam spalat am gasit si niste bucati mici de metal mai exact de aluminiu ce-a ce ma determinat sa arunc o privire la turbo unde am observat paletii de la admisie tociti semn ca ar fi prins ceva (posibil ca motorul cum a fost pornit dupa accident ca fii aspirat bucati din carcasa de filtru de aier care este sparta) . Am dat turbina jos si am desfacuto .Am observat ca si paletii de la evacuare au fost cam tociti (tociti bine) si ca pierdea mult ulei si pe la bucse, axul avea joc cam mare dar nu este stramb vazand. Am comandat un chit turbo (paleti admisie si evacuare, ax, bucse cu tot cu segmenti) de pe net cu 600 lei.

Puteti sa imi ziceti si mie daca ati mai schimbat careva chitul la turbo daca este OK sau este o investitie pierduta!!!!!! nu ca ar fi o investitie mare dar totusi !!!

Si o a doua problema ar fi credeti ca au patit ceva supapele sau vr. piston din cauza ca ar fiii aspirat bucatele mici din paletii de la turbo sau plastic de la carcasa filtrului de aer ???

Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam riscant sa-ti repari tu turbosuflanta, poti sa nimeresti niste chituri facute prin china si lucrezi degeaba, in legatura cu sapapele si pistoanele nu ai deude sa sti, dar daca nu a aspirat uleiul din intercoler eu zic ca sunt mici sanse sa fi aspirat bucatile de metal, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersii de raspuns. Tipul care mi-le trimite ma asigurat ca sant originale de garett. Iar in cea ce privesten schimbatul le schimb eu pentru ca am mai curat si alte turbo si am schimbat si chitul de pe unul spart dar bun pe unul uzat. Ma gandeam ca poate si-a mai schimbat cineva chitul nou si sa vad ce rezultate a dat.

Crezi ca se poate sa nu fii trecut acele bucati mici din paleti prin intercoler si sa se fi oprit in uleiul din el ?

Sant foarte curios daca sa mai lovit cineva de problemele astea.

Va multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi originale, dar cum le echilibrezi dinamic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Tipul cere mi-lea trimis ma asigurat ca sant echilibrate. Sper sa fie asa.

Dar nu a mai facut nimeni chestia asta cu chitul turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cred ca am si eu o problema de acest gen la masina, sub scut in partea dreapta cum te uiti la masina am inteles ca este nu stiu ce furtun de la turbo care vrea sa iasa afara din colier in parte din fata catre spoiler. am mai observat tot astazi ca in treapta maxima de viteza si in sarcina nu trece turatia mai mult de 3100 rpm insa la relanti ajunge si la 5000 rpm fara probleme. sa fie acel furtun care nu mai este etans problema? am observat si putin ulei pe scut acolo unde are asta acel mic joc.

multumiri.

eventual daca trebuie schimbat cu totul acel furtun de plastic sau se poate repara cumva, daca a mai intalnit cineva problema asta.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, asa e greu de dat cu presupusu , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usor de zis, greu de facut, cu drumurile din romania. :) nu trece in a 5-a de 3000 rpm insa ajunge fara probleme la 150 km/h ceea ce este bine deocamdata.

cand merg pe afara cu ea ii fac si eu log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut la toata lumea , am si eu o problema la actuatorul de la turbina pornesc motorul actuatorul se trage cum este si normal numai ca atunci cand accelerez se ridica foarte putin in sus iar cand o opresc revine tija sus , geometria nu agata nu este imbacsita. Face mai exact ca in acest filmulet

daca imi poate spune cineva ce este de vina ?? electrovalva sau actuatorul, este vorba de 1.9 ALH... Multumesc Modificat de Baciu_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificat întâi actuatorul pt că este mai simplu. Uite aici cam care ar fi diferenţa între unul rău şi unul bun

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2191187

Verifică să nu ai scăpări de vacuum.

Un log în mers şi postat pe topicul de mai sus ar lămuri mai bine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns lupo , pierderi de vacuum nu am. Am verificat furtunasele.Chestia este ca am facut o scanare si mi-a dat low pressure intank manifold ceva de genul codul de eroare nu la-m memorat am sa fac si un log sa vad despre ce este vorba.Am alta intrebare electrovalva n75 daca creaza vacuum atunci este clar ca ea functioneaza alte simptome nu poate sa aiba (gen sa faca prea putin vacuum sau...) ??

Modificat de Baciu_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu N75 se strică mai greu. Este de fapt ca un comutator: fie lasă să treacă vacuum-ul pentru a acţiona actuatorul, fie lasă s treacă aerul atmosferic pentru a se relaxa membrana actuatorului (are şi un furtun care merge înfiltrul de aer).

Verificarea funcţionării se poate vedea mai clar cum am spus mai sus cu vagcom-ul prin log în mers pe canalele 3,10,11 iar pe loc prin efectuarea unui log în basic settings pe cananlele 003 şi 011 şi postarea lor pe topicul dedicat. Sigur o să primeşti un răspuns competent acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte simptome nu poate sa aiba (gen sa faca prea putin vacuum sau...) ??

Asculta la Lupo ca e mai batran si stie mai bine!!

 

Un actuator are in el o membrana vacuum din cauciuc si un arc...ei bine membrana imbatraneste si devine dura de la  timp/temperatura, si arcul se taseaza  sau se rupe in timp... si ceea ce vezi tu in videoclip este exact  acest fenomen de imbatranire ce se remarca prin ezitari ale actuatorului cand  da drumu la tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Nu prea imi dau eu seama de ce insinuati voica ar fi o problema, dar mie sincer nu mi se pare sa aiba vreo problema, este foarte normal ceea ce se intampla dat faptului ca sta pe loc si nu e in mers, altfel trebuie corectata presiunea in srcina si altfel pe loc, unde nu prea are ce corecta. Cand ati vazut sa ajunga turbina la 1950mbar cu aceleratia la blana pe loc ca turbina sa fie nevoita sa corecteze.

Nu cauta defect acolo unde nu este si ca sa vei dc am dreptate pune un log cum cer si colegii.

Un actuator imbatranit se vede pe log la momentul corectiei, unul cu arcul tasat poate da limp deoarece se scurteaza tija , la tine din cate pot vedea cursa este normala deci nu cred sa fie probleme, ai simptome de limp, ai lipsa de putere nu cred sa fie din cauza vnt, actuator si nici n75.

Hai cu logul si o sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu am insinuat că ar fi o problemă, i-am sugerat cum se verifică, iar în video unde l-am trimis se vede că verificarea actuatorului nu se face cu motorul pornit ci cu pompa de vacuum. Totuşi mă gândesc că nu degeaba a postat el aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati o secunda sa inteleg , din postul lui pop cristian reiese ca actuatorul in sarcina ar trebui sa lucreze altfel (logic) eu am pornit motorul tija sa dus la capat am pus pe cineva sa o accelereze si parca se chinuie sa ridice tija sus adica in trepte si alta chestie este ca am mai verificat la o alta masina la fel am pornit si am tinut mana pe tija iar la el se vede ca lucra cum trebuie se misca foarte lin si usor. Limp nu iau , tin sa mentionez ca am facut o scanare cu vag-ul si a iesit ca am presiune scazuta in admisie.Si log nu prea am unde sa fac , am sa incerc sa iau legatura cu cineva sa vad care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!