Jump to content

Eroare: Turbo pressure below minimal level


GolfSH
 Share

Postare recomandată

Dupa o scanare, asta e eroare cea mai deranjanta: "turbo pressure below minimal level. Occurs intermitent". Mentionez ca am observat ca in ultima luna masina nu mai tragea chiar ca inainte (nu mult, cam 90% diminuat). Am schimbat ieri si toate filtrele, uleiul, si tot la fel trage.

Motorina (OMV) pun de la aceeasi pompa.

Am folosit search pe forum, Google si tot nu am gasit nimic.

Oricum, am resetat toate erorile si o sa mai vad dupa un timp daca apar iar.

Care ar putea fi cauzele (si costurile)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cati km are motorul ala? poate ai depuneri mari de funingine prin turbina si atunci scade presiunea la turbo si implicit nu mai trage... totusi habarnam cum se rezolva treaba asta... si nici cat costa dar o sa afli cand o sa mergi la un service 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

136 000 km. Dar parca a fost cam brusca diferenta de putere/comportament. Nu a fost ceva treptat. In cazul depunerilor, motorul nu isi schimba comportamentul brusc. Plus ca schimb in general aproape de 3000 de ture, nu ii dau pedale bruste sub 2000, etc, etc. Eu am facut cu el doar 3 000 km.

Modificat de GolfSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La urmatoarea scanare, sa faci si un log in mers cu grupurile 10-11 (Engine), pentru a monitoriza presiunea aerului admis in motor. Vom putea trage atunci mai mutle concluzii.

Ca idee, ar putea fi actuatorul turbinei blocat pe o pozitie careia ii corespunde presiune mica, sau cursa acestuia sa fie limitata. Este putin probabil insa, cred eu, pentru ca pozitia lui de repaus este corespunzatoare presiunii maxime. De obicei el se blocheaza din cauza lipsei de miscare, iar presiunea devine prea mare.

Ar mai trebui verificati si senzorii de presiune si temperatura a aerului admis. O eroare a oricaruia dintre ei ar determina calcularea gresita a presiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am senzatia ca o sa te coste ceva treaba cu turbina... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Cred ca e vorba de un furtun de vacuum crapat sau sarit de la capsula turbinei sau turbina blocata !

Vezi daca ai vacuum pe furtunul de la capsula cand il scoti din capsula sau penu un furtun direct intre capsula si o sursa de vacuum si mergi cu masina intr-o proba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. sugestii.

Care ar fi riscurile daca mai merg asa o perioada?

Ce inseamna log in mers? Motorul la relanti sau trebuie neaparat in sarcina?

sorry pt nestiinta....

Ma tot rog sa nu ma coste treaba asta si sa fie o chestie simpla.... :(

Am mai studiat pe net si am gasit ceva pe un alt forum.

On my VW Beetle 1.9 TDI I've lost turbo boost and have the error code P1556=17964, Turbo Pressure Control below minimum, or Charge Pressure Controller Negative Deviation

si raspuns ....

According to ALLDATA.com there are 10 possible causes.

1. Cold Start injector N108

2. EGR vacuum regulator solenoid valve N18

3. Air conditioning compressor interrupt

4. Fuel cut off valve N109

5. Wastegate bypass regulator valve N75 for boost

control

6. Glow plug relay J52

7. Glow plug indicator lamp K29

8. Relay J359 preheat coolant, low heat output(man

trans only

9. Relay J360 preheat coolant, high heat output(man

trans only)

10 Malfunction indicator lamp(MIL)

K82 Exhaust warning lamp, however K83 is actually

being tested by VAG 1551

iar una din rezolvari este :

To fix I purchased 2 16 oz cans of SeaFoam, a diesel friendly fuel additive. I added 1 can to fuel tank, the 2nd can was a spray can, which I sprayed into the intake manifold through the EGR valve with the engine stopped and engine running.

Cleaning the EGR valve and intake manifold seem to be working power is returning without any new parts. After a short test drive I had no pending faults detected using my scanner.

Modificat de GolfSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presimt ca nu o sa te coste prea mult asta cu turbina.

Problema ta (asa cum am citit aici) este la comanda turbinei. Lantul de control este format din ECU-fire-N75-furtunashe-capsula vacuumatica-actuator VNT. Poate fi si o problema pe calea de monitorizare adica ECU-fire-senzor presiune.

Ca sa fiu insa mai explicit tu ai problema ca uneori presiunea dezvoltata de turbina este prea mica. Asta cam exclude (cum spunea si AlexRosiu) varianta cu furtunashele de vina pentru ca in starea relaxat VNT-ul e pe full boost. Mai ramane posibi tija actuator intepenita uneori si/sau vane VNT cu multa funingine si "agata" in pozitia de low boost. In general la un service de diesel-uri ar trebui sa o rezolve.

Experiente (unde, cat dureaza, cat costa) cu curatatul turbinelor tip VNT au AlexRosiu si Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna log in mers? Motorul la relanti sau trebuie neaparat in sarcina?

sorry pt nestiinta....

Treapta a 3-a, 1500rpm, talpa pana la 4500rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Din cate cunosc eu, la ALH este o turbina cu geometrie variabila, asta insemnand ca fara furtune de vacuum sta in minim si nu in maxim !

Probeaza acel furtun ce duce la comanda capsulei !

Daca nu exista vacuum acolo cu masina pornita la ralanti inseamna ca ai o pierdere pe traseu iar daca ai acolo vacuum nu exista decat 2 posibilitati 1. capsula cu membrana sparta sau 2. turbina blocata !

Este foarte simplu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treapta a 3-a, 1500rpm, talpa pana la 4500rpm

<{POST_SNAPBACK}>

doar pana la 3000rpm.. asa este specificat in manualul de reparatie original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa stiu de la "mai-marii" forumului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars
eu asa stiu de la "mai-marii" forumului...

<{POST_SNAPBACK}>

der Drehzahl von 3000/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se da de la 1000 ture (aproape relanti) ..

Sursa este aceeasi neconventionala ... cunoscatorii din forum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara furtune de vacuum sta in minim si nu in maxim !

<{POST_SNAPBACK}>

Gresit. Pozitia de repaus este pe presiune maxima. Mecanismul vanelor este astfel actionat numai cand presiunea depaseste limita specificata. Asta, dupa cum spunea si andREI, exclude furtunasele de vacuum.

Probabil ca intr-adevar ceva este blocat sau "agata" pe o pozitie de presiune mica. Actuatorul sau mecanimul vanelor, mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964 P1556

Charge pressure control

Control limit not reached

Possible causes of fault

- Charge pressure control solenoid valve (N75) defective

- Turbocharger defective

- Leaks between turbocharger and engine (charge air path)

Possible effects

- Charge pressure too low

- Reduced output

Fault remedy

- Check N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se da de la 1000 ture (aproape relanti) ..

Sursa este aceeasi neconventionala ... cunoscatorii din forum..

<{POST_SNAPBACK}>

se da de la 1500rpm in treapta a treia talpa (100% throttle) pana la 3500rpm.. tot din manualul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thheo zice bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Deja aceasta discutie nu mai are rost !

Daca doriti sa reparati din auzite sau din carti - ok !

Ceea ce va spun este ca: la acest model nu s-a montat, din cat stiu eu, turbina cu by-pass si cu geometrie variabila .... => N75- din material plastic si nu cel din combinatie carcasa metal si plastic .... gresesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars
Deja aceasta discutie  nu mai are rost !

Daca doriti sa reparati din auzite sau din carti - ok !

Ceea ce va spun este ca: la acest model nu s-a montat, din cat stiu eu, turbina cu by-pass si cu geometrie variabila .... => N75- din material plastic si nu cel din combinatie carcasa metal si plastic .... gresesc ?

<{POST_SNAPBACK}>

The solenoid valve opens.

This produces atmospheric pressure in the

low-pressure box.

This corresponds to the adjustment used in

emergency operation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja aceasta discutie  nu mai are rost !

Daca doriti sa reparati din auzite sau din carti - ok !

Ceea ce va spun este ca: la acest model nu s-a montat, din cat stiu eu, turbina cu by-pass si cu geometrie variabila .... => N75- din material plastic si nu cel din combinatie carcasa metal si plastic .... gresesc ?

Deci rog moderatorii sa imi stearga acest post daca il considera nepotrivit.

1. CUM ADICA DACA VREM SA REPARAM DIN "AUZITE SAU DIN CARTI" ??? La partea cu auzite mai inteleg dar cu cartile ce-ai avut? Din ce sa reparam? Sa ne facem laboratoare proprii de cercetari in care sa ("reverse engineering") deducem cum au construit astia masinile si apoi sa reparam? Sau sa citim ce ne-au scris ei?

2. Pe ALH si toate TDI-urile de dupa 1998 (exceptie AGR 1.9 90CP) s-au montat exclusiv (adica "numai") turbine cu geometrie variabila tip VNT. Un N75 e un N75. Este o supapa pneumatico-electromagnetica. Adica are o bobina care comanda supapa pneumatica propriu zisa. Semnalul de control este modulat in impulsuri si factorul de umplere determina cata presiune "lasa sa treaca" (atentie, am pus ghilimele). Dar nu cred sa fie N75-ul de vina aici. Eu cred ori tija actuator ori mecanism VNT ca agata. Am si eu o parere.. buna sau proasta, vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cine a pomenit de by-pass ("in carti" - wastegate)?

2. Chiar daca este offtopic, il invit pe Pacman sa ne relateze ce a patit din pricina "meseriasilor" care nu repara "din carti", mai exact care schimba o distributie facand semne cu markerul (nici nu mai zic nimic de faptul ca nu au reglat avansul dupa operatiune).

3. Ca sa revenim la problema omului, este posibil sa fie o scapare de presiune pe undeva dupa turbo, din pricina unei neetanseitati (conectarea furtunelor la intercooler de exemplu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

psst... warranty_4_cars ... noi pe aici rezolvam in mare parte cu cartea in mana sau cu monitorul in fata problemele..

recomand lui GolfSH sa mearga intr-un service unde sa faca rezolvata problema.. nu se va rezolva prin parcare cu idei si auzeli. O diagnoza corecta (cu grupul 10-11 in paralel treapta 3 WOT de la 1500 la 3500 se face si se obtine un rezulat ... dar tot un elevator cu verificarea turbo + tubulaturi intercooler .. )

asa ca sa nu mai speriem omul cu toate cele. Mergi la o diagnoza si ulterior cu logul in brate la un mecanic ce-l intelege.

Service unde poti sa faci operatiunea sunt destule. Recomand (ca-mi vine acum) service-ul lui Cwr (membru aici). Este la Virtutii si are om pregatit sa-ti rezolve o astfel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars
psst... warranty_4_cars ... noi pe aici rezolvam in mare parte cu cartea in mana sau cu monitorul in fata problemele..

recomand lui GolfSH sa mearga intr-un service unde sa faca rezolvata problema.. nu se va rezolva prin parcare cu idei si auzeli. O diagnoza corecta (cu grupul 10-11 in paralel treapta 3 WOT de la 1500 la 3500 se face si se obtine un rezulat ... dar tot un elevator cu verificarea turbo + tubulaturi intercooler .. )

asa ca sa nu mai speriem omul cu toate cele. Mergi la o diagnoza si ulterior cu logul in brate la un mecanic ce-l intelege.

Service unde poti sa faci operatiunea sunt destule. Recomand (ca-mi vine acum) service-ul lui Cwr (membru aici). Este la Virtutii si are om pregatit sa-ti rezolve o astfel de problema.

<{POST_SNAPBACK}>

Eu nu am nimic cu nimeni doar ca e posibil ca un furtun sarit - de vacuum - sa genereze defectul acesta!

Cine nu ma crede poate incerca !

Sorry ! Voinea

Nu cumva ai avut probleme cu pornirea la cald ?

Acum cativa ani ?

Modificat de warranty_4_cars
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

N 75 - nu poate fi altceva decat ceea ce se vede in poza de mai jos

Adica cand nu este actionat - turbina nu face presiune deloc => furtun de vacuum sarit,spart sau capsula sparta sau paleti variabili blocati sau N75 nu transfera vacuum sau calc motor ( ECU ) nu comanda N75 corect sau furtun de presiune spart/sarit sau intercooler spart sau senzor presiune defect ( G...)

deci .....

Modificat de warranty_4_cars
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!