Jump to content

Baterie O1


ionel79
 Share

Postare recomandată

Salut baieti ,

Cred ca ma lasa bateria . Are 2ani si 2 luni , e Victor de 55AH

Nu a mai pornit intr- o dimineata . Am pus-o la redresor vreo 10 ore si am masurat-o cu motorul oprit avea 11.11 V iar cu motorul pornit 12,9V

Intrebare : se duce bateria? E normal sa aibe doar 12,9 cand e motorul pornit sau arata asa ca e si bateria dusa.

Va rog sa-mi recomandati o baterie buna dar la un pret de criza...care e amperajul maxim al bateriei pentru O1? 45,55,74, etc

Merci

trebuie sa aibe 14,3 - 14,4 cu motorul pornit, pentru benzina cred ca trbuie sa aibe pe ka 55 - 60 Ah, Rombat sunt si bune si ieftine. am cumparat eu si sunt multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi ieftine Rombat, dar bune in nici un caz... O spun din proprie experienta.

Oricum, recomandarea facuta lui ionel79 e de prisos, in juma' de an si-a rezolvat omu' problema de mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu!

In 3 ani am schimbat 2 baterii Rombat...din motive ale calitatii proaste.

Imi pare rau ca atunci cand a fost nevoie sa o schimb pe a 2-a, nu am avut suficiente fonduri pentru una DE FIRMA. :)

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am schimbat bateria dupa fix 4 ani si o luna .Am cumparat o Caranda maxima de 80Ah care merge brici . Pretul ma fost undeva la 300 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neinspirata alegere... Mai bine mai puneai 100 ron si luai un Bosch sau Varta si ai fi simtit diferenta calitativa in timp.

Caranda sta destul de prost la capitolul longevitate, asemeni Rombat-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa ai dreptate , dar la magazin m-am dus cu un prieten care lucrase la ei si care se cunostea bine cu vanzatorul . Am avut de ales intre Bosch , Varta si Caranda . Caranda a fost sugestia vinzatorului . Pana acum nu am motive de nemultumire .In alta ordine de idei , mosu a avut pe dacie o caranda care l-a tinut cam 5 ani jumate , ceea ce nu poti spune de rombat vreodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am avut pe masina un Rombat si m-a tinut 5 ani, si poate mai tinea, dar am vindut masina. Mare atentie la incarcator, si la regimul de taxi, daca mergeti doar 10 km pe zi, luati o baterie scumpa, o sa va tina poate cel mult 6 ani. Daca mai faceti si cite un drum de 2-3 ore pe saptamina, o sa va tina si Rombatul 5 ani. Raportul pret calitate este bun si la bateriile romanesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

AM o problema la pornire la "frig" (7 grade) cu o Octavia diesel. Dimineata, electromotorul aproape ca nu invarte timp de o rotatie/ doua, dupa care incepe sa prinda viata. Nu-mi dau seama daca e problema la electromotor sau bateria e pe duca... voi ce parere aveti?

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica legaturile la bornele bateriei (oxidari, contacete slabe)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce legatura ar avea cu oxidarea bornelor. Ideea e ca la cald porneste (cel putin electromotorul invarte ..), problema apare la pornirea la rece cand electromotorul la primele 2 ture invarte foarte greu, dupa care porneste. Daca opresc motorul si dau iar la cheie, porneste bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bateria slaba...exact asa invartea si electromotorul meu asta iarna pe la -15 grade.Dupa ce mergeam o perioada si reporneam cu motorul cald pornea usor si normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legatura intre borne oxidate (curenti mici) si pornire este...

La pornire rece motorul/demarorul solicita curent mai mare de pornire...daca contactul este prost nu poate sustine acel curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, numai ca pornirea (intr-un final) se efectueaza tot la rece. Dupa cum spuneam, dupa cele doua "invarteli" greoaie ale electromotorului (motorul fiind in continuare rece), apare a treia si a patra sunt "rapide" si pune intr-un final motorul in functiune ...

Modificat de maxxim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja incepe sa se unga "sistemul" (pompa de ulei incepe sa lucreze) de aia la a xa invirteala pare ca merge mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Moog, acum am prins ideea :icon_thumright:

Ce riscuri exista in a alege o baterie cu Ah "mai multi". De exemplu, cei de la Varta au pe versiunea VARTA BLUE DYNAMIC 12V, baterii de 74Ah si 77Ah. Avand o masina diesel de 1.9, as vrea sa iau de 77.. insa nu stiu daca este prea mare.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea mare - ca putere vorbind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu ai nevoie de 70 de ex pina in 80 e ok...

Aia de 77 e f buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, exista magazine care nu-ti dau garantie numa daca iti iei baterie corespunzatoare masini , au ei program asa am patit cu un Fiat Doblo pe ea am avut de 50Ah din fabrica si la magazin mi-a zis ca nu poate sa-mi dea decat 55Ah-60Ah cu garantie ca asa e in programu de la producatoru de baterie da e bine ca ajuta la pornire....se mai intampla si de astea....apropo eu am pe masina mea cea originala din fabrica are 8 ani si inca nu da semne ca ar fi pe duca :P sper ca trece de iarna asta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vinzatorul e obligat sa-ti spuna ca nu-ti acorda garantie...

Pe certificatul de garantie scrie ce acumulator si masina...daca pune stampila si ti-a dat-o inseamna ca e de acord cu asta...

La acelasi dealer acum 3ani am luat in loc de 50 una de 65 cu garantie.

Anul asta din acelasi loc nu a vrut sa dea de la 60 la max 63...daca vraiam garantie...daca nu se putea si mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am masurat azi bateria

14.06V la relanti fara niciun consumator

13.13V la relanti cu toti consumatorii

cum sunt valorile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima buna, cealalta prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diode sau releu regulator din alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit si eu astazi sa masor bateria

14.38V la relanti fara consumatori

14.04V la relanti cu toti consumatorii porniti

Cred ca sunt valori destul de bune,nu?

Pe masina am o baterie destul de mare 85Ah. Cand o sa cumpar o noua baterie as dori sa fie cea indicata pentru masina. Actuala este mai mare decat locul special amenajat bateriei si as dori sa aflu ce marimi si caracteristici sunt pentru masina din semnatura( marimi, Ah, curent de pornire, etc). Va multumesc anticipat.

Modificat de danysdp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai masurat tu este curentul de incarcare al alternatorului. Valorile sunt bune.

Bateria originala pentru motorizarea ta este de 74 Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!