Jump to content

Octavia II RS


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Primele poze oficiale ale Octaviei RS ce va fii prezentata la salonul auto de la Frankfurt. Se va folosii acelasi motor de la VW 2.0TFSI de 200PS care va duce Skoda de la 0-100Kmh in 7,3s pentru limuzina si 7,5s pentru combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merg pozele si nici link-ul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum link-ul merge grazzie lui Voinea, nu stiu de ce nu sunt pozele?! eu am postat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Octavia RS deja la 313CP/395Nm, merita investit 13.000E intr-o Octavia?

Lista completa de preturi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa nu merite? atata timp cat esti pasionat si iti place masina asta mult si ai ce sa investesti in ea... de ce sa nu merite. eu zic ca merita.

ca o idee... la fel poti sa te gandesti cum naiba sa dai 24.000E pe o Ibiza Cupra. Uite eu personal as da daca n-as avea ce face cu banii. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite eu personal as da daca n-as avea ce face cu banii.

Aici ai pus punctul pe "i".

Totusi ajungi cu ea bine peste 40k, bani la care gasesti o masina cu trasaturi sportive care nu mai trebuie tunata ulterior dar cum ai zis mai sus, e chestie de gust/pasiune....

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca merita daca scopul este numai performanta. La aceeasi bani se poate lua ceva 4x4 ( ex: impreza WRX). Dezavantajul e ca 313 cp pe tractiune fata sunt oarecum cam multi (dupa parerea mea).Oricum ca sa nu facem reclama la alte brand-uri acelasi motor exista pe Audi, la diferenta de pret normal, in combinatie cu quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am fost impreuna cu Ice_2k la Porsche Bucuresti Vest 1 unde, prin amabilitatea lui BogdanC_PBV1 am facut un test drive cu o Octavia RS 2.0 TFSI.

Impresia mea generala este buna. O masina "corecta" dar nu spectaculoasa. Trage bine daca ii ceri, este suficient de spatioasa pentru a fi folosita ca masina de familie sau de drum lung. Spatiu interior bun, ca in orice Octavia, scaune confortabile si aspectoase, ce ofera un sprijin lateral bun (pacat ca pe Bucuresti - Pitesti nu a fost nevoie). Aspectul exterior este dupa parerea mea ok, nu iese in evidenta si nici nu trebuie.

In comparatie cu GTI-ul TFSI, nu mi-a oferit aceleasi senzatii. Motorul se aude mai incet, suspensia este parca un pic mai moale (setata pentru confort), iar reprizele mai putin violente. Este deci, dupa parerea mea, o varianta mai confortabila si mai putin salbatica a GTI-ului.

In final vreau sa-i multumesc lui Bogdan pentru felul in care ne-a tratat. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, masina trage bine dar trebuie sa recunosc ca ma asteptam la ceva mai mult... am mers cu un 1.9TDI 130CP + chip si ma asteptam sa traga mult mai bine ca ala, dar dpdv al soferului TDI-ul era mult mai fun de condus, te infigea cu totul altfel in scaun. Desigur, la capitolul sunet, 2.0T era cu totul altceva, avea la 6000rpm un sunet... :Driver:

Vreau sa-i multumesc si eu lui Bogdan pentru amabilitate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multa placere si ma bucur ca v-a placut masina. Daca reusim sa aducem si un RS TDI de test, va anunt si mai facem unul.

Intr-adevar, nu este atat de violenta in reactii, dar pentru cineva care doreste si spatiu si ceva sportivitate e o alegere corecta, mai ales la pretul ei.

Trebuie tinut cont ca eram si 3 oameni in masina si cu clima pornita, si tot mergea foarte bine. Chiar daca un TDI ar avea mai mult cuplu, senzatiile pe care le ofera un motor pe benzina sunt mult mai "dulci".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are sens sa compari senzatiile oferite de un motor stock cu unul modificat, chiar de aceiasi putere. Cel modificat are rapoartele de transmisie mai scurte, proiectate pentru a ajuta un motor cu putere mai mica. Daca adaugi un 2-30cp pe aceleasi rapoarte de transmisie, normal ca fuge de sub tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanC-PBV1:Se pot face teste cu acest RS..adica..oriceine vine poate face un drive test?!

M-ar interesa si pe mine..mai ales ca sunteti aproape de locul unde stau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in principiu, oricine putea face test cu RS, am mentionat si pe topicul dedicat dealershipului PBV1. Din pacate, astazi pleaca de la noi inapoi la Aviatiei. Cand va mai trece pe la noi, voi anunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fiu prea offtopic.... as fi foarte interesat sa fac un drive-test cu un RS TDI... nu pot sa zic ca sunt un fan Skoda dar in acest moment Octavia RS TDI mi se pare cea mai buna oferta pentru o masina ce combina perfect sportivitatea cu comfortul si utilitatea fiind in acelasi timp si o masina destul de economica.... lucru valabil si pentru RS TFSI... mai putin partea cu economia....

Avand in vedere ca pretul celor doua este foarte apropiat e evident ca pentru everyday use as opta la varianta TDI... chiar daca sufletul ar fi mai bucuros la auzul motorului pe benzina... buzunarul ar fi mai incantat de consumul variantei diesel.... dar in cu oricare din variante senzatiile tari sunt garantate...

Mersi!

Modificat de TOXIC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Cristian Ionescu

Ii rog pe posesorii de RS, in special pe cei cu motorizarea 2.0 TFSI daca ar putea sa-mi raspunda la intrebarile de mai jos.

- cat costa o revizie la RS si care sunt costurile de intretinere?

- care este fiabilitatea la TFSI, in conditiile in care este un turbo si bineinteles il mai si forjezi pe la 6000rpm. Cum se prezinta in timp din punctul asta de vedere.

- cat este de neiertatoare suspensia / garda la sol (prea tare, prea joasa, pot duce 4 persoane 1000km fara sa imi sara in cap ca ii scutura, pot urca borduri)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti raspund eu -

1. Revizia te costa cam la orice alta masina din grup deci costurile de intretinere sunt cam pe acolo. Sa-ti dau 1 exemplu o revizie cu toate filtrele si ulei te duce de la 300 ron + manopera ( cu piesele tale) pana la 900 RON cu manopera inclusa si piesele lor. Am zis ceva orientativ, pretul cel mai mare il vei gasi in reteaua de service PORSCHE ( ca sa stii).

2. Pana acum n-am auzit sa fie probleme ca e turbo si e turata la 6000 rpm. Fiabilitatea in timp ( inca nu a trecut destul timp ... sa poti spune ceva despre asta)

3. Garda la sol nu e nici prea tare nici prea joasa, este ok, nu-ti va scutura pasagerii dar nici nu va fi ca una stock. Acum sa nu crezi ca vei parca perpendicular la bordura - sa te obisnuiesti sa parchezi cu spatele sau pe lateral sa incaleci bordurile. Oricum as spune ca e acceptabila, putin de tot mai atent tre sa fii.

4. Alte detalii ? - Contacteaza-l pe Clydeman si intreaba-l ce-i cu tremuratul motorului BWA la ralanti - am intalnit la mai multe RS TFSI-uri aceasta problema

5. Consum in oras ? intre 12-16 in functie de conditiile de trafic si de talpa cand poti sari peste aceste valori. Mai include si cel putin 1 litru pt clima vara. As zice, un consum acceptabil fara talpa in aglomeratie ( de gen sprint de la semafor la semafor).

Per total e o masina corecta la un pret corect as spune. - Xenon-ul trebuie neaparat pus la optionale - parerea mea :Driver:

Ia ca materiale de studiu :

1. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=22204

2. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=22181

3. http://vwforum.ro/index.php?showtopic=25523

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Ionescu

Mersi godoroja,

Am citit si topicurile pare o masina foarte interesanta :huh:

Dealerii au mai lasat ceva din pret se mai poate negocia un discount sau e fix?

Ce inseamna BWA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BWA este codul motorului de 2000 TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dealerii au mai lasat ceva din pret se mai poate negocia un discount sau e fix?

Se poate negocia un discount, de la caz la caz. Daca esti un bun negociator, poti spera la asta.

Daca esti tentat de o comanda, te ajut cu placere. Doar da-mi PM sau telefon (datele in profil). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Ionescu

Ok, mersi.

Eu abia pe la iarna iau decizia finala, ma mai gandesc pana atunci.

Ce-i drept sunt inca in dubii daca sa nu-mi iau una stock, cu motorizarea de 1.8 TFSI si sa o dotez un pic.

Daca iau RS-ul nu-mi mai permit sa pun nimic pe el, asa ramane cum e in dotarea de baza, de asta am intrebat de discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Cristian Ionescu

M-ar putea ajuta cineva cu o nelamurire?

In afara de motor ce aduce in plus RS -ul? Adica facand abstractie de motor o Octavia 2 stock + sasiu sport cu jante de 17 nu e acelasi lucru?

Ca ma gandeam la o varianta putin mai ieftina bazata pe motorul 1.8 TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eleron, scaunele sport, ambianta interioara, tobe sport, 200 cp (TFSI) sau 170 Cp (TDI), proiectoare si spoiler redesenate, look sport.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt grup moto-propulsor - alt motor cutie de viteza, sistem de franare etc. Pe langa cele spune de Godoroja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!