Jump to content

Porsche Cayenne Turbo vs Turbo S


coexist
 Share

Postare recomandată

Bun. Problema sta in felul urmator: dupa mai multe indecizii m-am hotarat la o masina pe care mi-o voi cumpara in aproximativ 3 sapt: Porsche Cayenne. Acum problema este dupa cum scrie si in descrierea topicului, care sa fie: cea de 450 cp sau cea de 521 cp. Mentionez ca am gasit oferte mai bune la Turbo, si aici ma refer la nr de km. Voi ce ati face? Ati lua un Turbo la 30000 km sau un Turbo S la 70000 km?

Rog un moderator sa editeze topicul: Porsche Cayenne Turbo vs Turbo S. Multumesc.

Modificat de coexist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere astea sunt masini de "alergat" asa ca cel mai bine ar fi sa o cumperi pe cea la 30k km.Chiar daca are o putere mai mica.Acum totul depinde de tine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit un Turbo S la 53000 km. Dar ma enerveaza ca la o masina de genul asta sa nu fie comenzi pe volan. Ce dracu a fost in mintea aluia care a configurat-o? Nu putea sa mai dea 200 euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt unii care au conceptia ca volanul este doar pentru directie si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se gandesc ca vor merge atat de tare incat nu vor mai avea timp sa schimbe posturile de radio:P.Totusi are 520 cp masina..nici macar sa le auda.Oricum e un pas inainte de la 70k la 53k din pctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place mult cea de 30000 km. Are si niste jante superbe si interiorul este un crem bi-color ca sa zic asa. Dar parca 71 cp in plus si 100 nm imi cam fac cu ochiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe site la weltauto,gasesti acolo unul la 500 cp,cu 30k km la bord.Poate reusesti ceva.:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Rog un moderator sa editeze topicul: Porsche Cayenne Turbo vs Turbo S.

Done! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt edit. Iar in legatura cu weltauto, doar nu am innebunit sa-mi iau masina de la astia si sa dau aproape 30000 euro in plus. E mai noua aia, dar cred ca nu o sa-mi stea in gat una mai veche putin. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai specificat un pret :icon_thumright:,si nici de unde o sa o cumperi.Eu ti-am dat o sugestie:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul masinii este in jur de 45000 euro si o iau ori din Germania ori din Austria. Ai dreptate, greseala mea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-as pune problema a 70cp pe langa 450cp. Asta insemna cam 15%, un fleac zic eu :icon_thumright:

Compara celelalte optiuni si lasa motorul ultimul, hai sa fim seriosi vorbim de masini de peste 400cp +/- 100 aproape ca nu mai conteaza. E o masina de teren nu de mers pe circuit (chiar daca poate sa faca si asta).

Sunt unii care au conceptia ca volanul este doar pentru directie si atat.

M-ati strigat? :zzzzz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile ca optiuni sunt aproape identice. Doar ca Turbo S nu are comenzi pe volan. Si parca una din ele are si bancheta incalzita. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar nu pui niste butoane pe volan peste 70cp :rolleyes: Si fie vorba intre noi, pentru comenzi pe volan cumperi un volan, probabil si un calculator de coloana si gata, ai comenzile, daca le vrei neaparat. Cu motorul, e ceva mai complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce comenzi pe volan te referi?

La Touareg (aceeasi platforma, nu-mi sariti in cap), comenzi pe volan ai pt: volum +,-,radio, computer de bord, tempomat on/off, set, reset, +10km/h, -10km/h. Atat.

Deci nu schimb de viteze -manual, pentru astea sunt padele in spatele volanului adica o optiune de vreo 800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma nene ca iei un volan si gata, dar diferenta de la unu la altu e ceva ...

Si eu eram innebunit cu butoanele si acuma ac le am nu le mai consider un must have!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun si cu butoane volanul ca manevrezi cu degetele mari + si - in schimbatul de viteze, mai interesant decit cu padelele din spatele volanului, dar nu am fost prea interesat de feeling comparat cu ce stie ea sa faca singura cind ii arati talpa :)

(nu stiu ce forma are volanul fara butoane -cred ca e tot airbag triunghiular- , dar asta cu butoane nu prea imi place, cercul e relativ subtirel asa ca nu o sa imi iau un Porş d-asta ;) :P )

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine, diferenta de putere e infima; nu conduc zi de zi o masina de putere mare, dar o cam alerg pe asta, cat poate si ea. Am condus Cayenne 3.6 290 cp si am mers in dreapta cu un X5 3.0si, ambele avand cam aceleasi performante, si mi s-au parut arhisuficiente. Eu zic sa o iei pe cea mai noua si mai bine configurata per total; cat despre comenzile de pe volan, eu zic ca se poate trai si fara, mai ales ca vei vrea sa auzi destul de des sunetul monstrului de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu ma omor dupa butoane pe volan. dar poate tu te-ai obisnuit. dar daca vrei putere, la fel de bine te poti de-obisnuit de butoane pe volan :lol:

pt unii 70 de cai conteaza mai mult decat niste butoane pe volan. vorba unora, mai dai cateva sute de euro, iei volan nou, cu tot cu butoane si gata.

alte diferente nu sunt intre Turbo si Turbo S? la frane..la suspensie?

as lua Sul fara sa stau pe ganduri. chiar si cu 40 000km mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sti cumva, ce diferenta fizica e intre motorul de Cayenne Turbo si Turbo S? Si ce diferenete mai sunt la suspensii, frane, etc, nu doar la dotari de comfort. Daca nu sunt diferente majore, tragi un soft pe Turbo si ajunge cam pe la Turbo S :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate in legatura cu butoanele alea de pe volan. :D In principiu ma gandeam sa ma duc in Austria sa vad Turbo S s daca imi convine sa il iau. Daca e ceva care sa nu-mi convina plec mai departe in Germania. Acolo in Germania am alta dilema: Turbo S-ul care are 70000 de km este albastru. Si asta ar mai fi un motiv pt care nu l-as lua. Cel de 30000 de km care este Turbo este negru si este superb in combinatie cu tapiseria crem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un turbo+soft=turbo s

turbo s+soft=avion

depinde de stilul de condus si de asteptari. la un mers civilizat mare diferenta nu este dar daca mergi sportiv ai alt feeling.

1. este o masina de 2,5 tone si 70 de cai in plus se simt chiar daca mai ai 450.

2. cumperi turbo, mergi cu el si parca vrei mai mult. apoi regreti ca nu ai luat turbo S.

3. personal aleg turbo S. ca principiu, motorul inaintea optiunilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare un non sens aceasta masina de 2.5t si 500cp. Poate sa aiba si 5000 de cai...in curbe tot 2.5 tone are si centru de greutate tot la acoperisul unei limuzine este deci motivarea ca ia-ti turbo S ca nu stiu ce face nu prea are nici o treaba cu realitatea. Daca scoti camataria dintr-un cayenne nu prea mai ramane vreun sens pt masina. Ma rog... fiecare da banii pe ce vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina sta ff bine pe curbe si caii chiar isi au rostul. Eu sunt ff incantat de cum sta X-ul meu comparativ cu A6 si in momentul in care m-am dat cu un Porsche Cayenne Turbo mi-am dat seama ca sta mult mai bine ca X so caii chiar conteaza. Apropo coexist ia S-ul ca de volan ma ocup eu sa ti-l montez :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!