Jump to content

BlueMotion


yo3
 Share

Postare recomandată

altfel zis, vw passat 2009,110 cp ,bluemotion , sau audi a4 140cp 2008, combustibil diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il consider extraurban consumul acela... e neglijabila perioada in care ai stat la semafor. Pe mine ma interesa un consum urban mai mult.

Eu as alege audi a4 dar am impresia ca sunt euro 4 acelea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi neglijabila perioada, dar spun ca mare majoritate a drumului s-a mers in coloana si depasirile erau imposibile.....cat despre A4, acelasi an ca al meu este Euro4, in schimb Passat-ul e E5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In februarie cu temperaturile acelea extreme am avut consum de 10,1 litri. Consum facut la pompa dupa aprox 300km de rulaj urban(A4 B8 143 CP).

@harydam- Audi cu 140 CP este modelul B7, motor PD, fabricat pana in 2007.

De la finele anului 2007 a intrat in fabricatie A4 B8 cu motor CR de 143 CP, care este de asemenea euro 4. Norma euro 5 s-a introdus prin 2009...candva, de verificat la RAR ce si cum in functie de inscrisurile oficiale(am povestit undeva despre patania unui amic cu brief pe care era trecuta norma euro 5 si s-a inscris ca euro 4, cu diferenta de taxa aferenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt posesor al unui b6 bluemotion 2009 sunt foarte mulţumit de maşină, consumul sub 7% întru-un oraş destul de aglomerat de la o vreme Constanţa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bucuresti 7-8 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Referitor la 2,0 TDI Bluemotion, la randul meu am achizitionat in aprilie un astfel de Vw Passat 2009 si va pot spune ca sunt foarte multumit de consum, de comportamentul motorului si de detaliile tehnice specifice ale tehnologiei Bluemotion.

In primul rand, consumul in afara cu viteza medie de cca 120 km/h este de 5,0, in oras (bucuresti) daca este linistit consumul este de 5,5 (!), iar daca este aglomerat si nu fortez motorul in demarari bruste (sa tai fata la toti de pe loc) consumul urca pana la 7,2 maxim, folosind Start & Stop in coloane si la semafor.

Varianta Bluemotion, din ce m-am documentat, am inteles ca are si undele modificari aerodinamice la spolier fata si la caroserie (s-ar putea sa gresesc) in sensul ca in mers la drum lung masina este tinuta mai bine la sol si astfel are stabilitate mai buna, gear ratio (nu cunosc termenii in limba romana, spre rusinea mea) sunt mai mari decat la variantele clasice de Passat-uri, si cireasa de pe tort pe computerul de bord indica vitezele si momentul de schimbare a vitezelor in functie de turatii pentru un consum economic in functie de mers calculat de computer. Asta am citit despre bluemotion si descopar pe parcurs ca este adevarat. Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu detin acest tip de Passat si sunt multumit de consum, insa de compartimentul motorului nu stiu ce sa spun ca nu am intrat acolo :biggrin:

lasand la o parte gluma..........sunt in "extaz" pentru ca am reusit sa achizitionez aceasta varianta, inainte avand un BMP de 140cp ( asta e singurul regret la actuala masina ).

drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bucuresti - Galati 4.3 l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti traiasca. Sambata o sa plec si eu la un drum de 2500 km si 3 pers si bagaj maxim, cat incape ... Ce spuneti presiunea in roti o las la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar nu, sa nu lasi presiunea la roti. arata pe capacul de la rezervor (si eu am ramas surprins) ca la 5 persoane in masina plus bagaje sa se faca o presiune de genu 3,2 bari (fata de 2.2-2.3 cat trebuie sa mergi cu ea goala). cel mai sigur sa aproximezi la ce categorie te incadrezi si sa o adaptezi. ce mai conteaza mult, e momentul cand umflii rotile, eu unu stiu ca presiunea se face pe rece (rece afara si rotile neincalzite).

astept contradictii sau alte pareri, daca nu sunt suficient de bine informat.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar m-am uitat pe capac la rezervor si am vazut desenele de care spui...dar am vazut ca erau si dimensiunile la roti diferite..adica prima era cu roti pe 16, a2-a cu presiune mai mare si mai multe bagaje si pasageri cu roti pe 17" si urm pe 18. Eu am 215.55.r16...cu presiunea de 2.2. Daca e cineva informat si ne zice si noua daca ar fi bine sau nu sa marim preisunea ii multumim tare mult. Pe mine unu m-ar ajuta foarte mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu dilema asta cu presiunea in pneuri... Mie imi pare ca pe pictograma aia in partea stanga este vorba de ce dimensiune a rotilor merge pe masina (fara a se face diferentiere pe nr persoane) iar in dreapta este precizata presiunea pe roti fata si spate in functie de numar persoane/bagaje... Adica presiunile descrise acolo pe axa fata/spate sunt valabile indiferent de dimensiunea rotilor... Stiu pare ciudat, dar eu asa inteleg..

De ce? Am jante pe 17 si daca nu e valabil rationamentul meu, nu gasesc nicicum ce presiune e necasara pt jante de 17 si 2 persoane in masina... de asemenea nu reiese nicicum ce presiune este necesara pentru jante pe 16 si 5 persoane..

Salutare si consumuri mici in continuare! :)

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2500 km 3 persoane si bagaj cat a putut sa incape in masina normal cu placa din spate scoasa consum de 5.7(numai 800 km cu ac pornit cand am intrat in tara dar consumul a ramas ca pe autostrada).

Probleme intalnite dpdv al meu : 1. Eram in treapta 5 la 100 km pe ora in rampa, am accelerat si zici ca murea motorul nu mai vroia. am schimbat a4a si dupa ce a ajuns la 2500 de turatii a inceput sa creasca vitesa .. deci o mica lipsa de putere este

2. am oprit sa alimentez, am plecat iar rns-ul mergea intepat. apasam pe buton sa dau vol mai tare si dupa 20 sec se facea comanda. schimbam de pe radio pe nav tot asa.. dar dupa o oprire de 1 ora totul a revenit la normal.

3. Nestiind despre ce e vb..s-a auzit un zgomot in braila si cum am zis ca in romania sarma este peste tot am zis sa opresc sa ma uit..curgea apa de sub masina...normal ca am intrat in panica era intre motor si cutie..la mijloc..grav pentru mine..am plecat cu gandul ca sunt acasa si se poate rezolva orice si dupa m-am gandit eu ca ar putea fi apa de la AC:)

4. Ma uitam din cand in cand la temp de ulei si ajungea si la 111 grade . e normal asa ceva?

In rest numai cuvinte de lauda, in serpentine treapta 3 m-a uns pe suflet. Super masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce ai relatat este normal............unde ai vazut ca temperatura uleiului are 111 grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, pe instrument cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e, unde arata si consumul si distanta parcursa, viteza medie etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca la mine sa nu apara ?.... sau este o codare anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se foarte poate.... verifica poate nu e bifata optiunea de afisare, din BC. Daca nu apare rubrica, inseamna ca nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sun nou pe aici. Sunt interesat sa caut un vw passat dupa 2009 Euro 5. Este vreo diferenta mare intre 2.0 110CP si 2.0 140CP TDI? 2.0 140 CP este si el CR? Ce imi recomandati sau la ce sa ma uit sa fiu sigur ca e euro 5 si ca e CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut se poate si putere si consum mic cu cr 2.0 140 cai 6 trepte turnu magurele constanta si retur 800 km a consumat 5.5 % si masina este un break cr

bluiemotion de 110 cai este acelasi motor ca si cel de 140 cr doar ca eu am 6 trepte la 160 la ora am 3000 de ture daca merg doar cu a 5 cu 110 la ora imi arat 4.5 pe cons inst.

eu recomand cr140cai si putere si consum mic si nu are acel start en stop en gou acea oprire la semafor am un prieten care are si daca uita sa apese pe butonu de scoatere a acestei optiuni(se reactiveza butonul la fiecare pornire nu ramine pe of) la prima intersectie se opreste la scoaterea din viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de informatii si asa ma gandeam si eu , si cred ca raman tot la 140 cp

q H873

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee unde pot gasi o carte tehnica pentru masina din semnatura si special Bluemotion in una din limbile romana/engleza/franceza? Eu am cartile in olandeza si e foarte greu cu tradusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut pe toata lumea. Cureaua de distributie se schimba la 180.000 km? Eu am 135000 km si nu vreau sa gresesc. Am vazut in cartea tehnical pentru motorul CR2tdibuemotion.

Va multmesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!