Jump to content

Luminile de pozitie palpaie


Naomi
 Share

Postare recomandată

am rezolvat.....siguranta de la lumina interioara era umflata si calda :D......am schimbat-o si s-a rezolvat.ms pentru sfaturi. PS. unde este pozitionat acest dimmer ?

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Dimmer-ul" este acel buton din care reglezi intensitatea luminilor din bord (in stanga celui care regleaza farurile sus/jos). Sper ca m-am facut inteles. Numai bine. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.....mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la voi Dimmer-ul asta, insa intr-o zi cand ma plisctiseam am dat si eu blocul de lumini jos de pe Leon 1M tot cu gandul de a-l curata pentru ca nu mai pot regla intensitatea luminii din bord. presupun ca acum sta pe la 80-85% din putere. Daca misc de el, palpaie si apoi revine tot la setarea pe care-o am acum si ocazional se misca singur daca ma grabesc si strang din dinti cand merg pe drumuri cu gropi.

In fine, dupa ce m-am chinuit si am reusit in final sa-l desfac, am descoperit acolo o piesa care nu poate fi curatata. Nu stiu cum se numeste chestia aia, dar o voi descrie:

E o componenta electronica, care se prinde cu 4 picioruse pe placa si are fata patrata iar din ea iese un cui de plastic care se misca stanga-dreapta. Cred ca fata piesei are 2mm pe fiecare latura si e prinsa de placa cu cositor. Chiar daca as reusi intr-un final s-o dau jos de pe placa, tot nu cred ca as putea sa-i fac ceva. O sa incerc zilele astea sa pun firele pe direct sa vad care e de fapt intensitatea maxima pe care o da. Dar am impresia ca acum e totusi la maxim pentru ca se vede bine bordul, sau daca nu e la maxim e cum am zis mai sus, aproape de 100%.

@slasher: vezi ca de la sigurante a fost? :)

Va dau un mic sfat celor ce o sa mai cititi pe-aici: voi vedeti doar partea de sus a sigurantei si poate parea buna. Insa contactele pot fi oxidate si astfel siguranta e ca si arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema..cateodata cand scot cheia din contact nu se mai aprind plafonierele,deschid usile nici nu se aprind becurile din portiere nici plafoniera nimic totul mort,bag cheia in cantact pun contactu scot cheia se aprind ....(schimbat partea electrica a contactului) .

Faza se repeta deci nu e de la partea electrica,si am observat ca se intampla si cand deschid din telecomanda masina face la fel nu se mai aprinde nimic dar absolut nici un bec in toata masina nu conteaza ce usa deschid,in acest momenta daca mai apas pe deschis odata isi revine!

Ce ar putea fi releu sau partea cu confortu? Tin sa precizez ca am numai smd -uri si la plafoniere si in usi!

si eroarea pe 46 este 00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de vina switch-ul din usa soferului, parerea mea. Am auzit ca ala daca moare e ca si cum s-ar strica toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg toate sigur nu este asta ,si face figura si fara sa deschid usa doar scot cheia din contact si nu se aprinde nimic in masina ...alte pareri ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica plafoniera sau poate ai ca si mine probleme cu modulul de confort...Scoate-l si vezi daca e oxidat ceva pe-acolo si verifica si sigurantele alea reprezentate cu o cheie pe capacul tabloului de sigurante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a rezolvat problema am deja 4 zile si o data nu a mai facut figuri ,am refacut lipiturile de pe modulul confort de la cele 2 mufe cea mica si cea mare si de la releele ca mi se pareau ceva neregula si cred ca asta a fost,care mai aveti pb de genul merita incercat!

Ca simptoma mai era, ca loveam in volan sau trageam volanul fara cheie pana se bloca el si atunci isi revenea nu mereu dar 80% asa se intampla .succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am urmatoarea problema..cateodata cand scot cheia din contact nu se mai aprind plafonierele,deschid usile nici nu se aprind becurile din portiere nici plafoniera nimic totul mort,bag cheia in cantact pun contactu scot cheia se aprind ....(schimbat partea electrica a contactului) .

Faza se repeta deci nu e de la partea electrica,si am observat ca se intampla si cand deschid din telecomanda masina face la fel nu se mai aprinde nimic dar absolut nici un bec in toata masina nu conteaza ce usa deschid,in acest momenta daca mai apas pe deschis odata isi revine!

Ce ar putea fi releu sau partea cu confortu? Tin sa precizez ca am numai smd -uri si la plafoniere si in usi!

si eroarea pe 46 este 00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

cand scoti cheia din contact ar trebui sa se auda un click care decupleaza ultimele chestii care merg pe contact luat. daca nu se aude inseamna ca partea mecanica de la contact e murdara si imbacsita si nu "sare". cel mai usor poti verifica dupa ce ai motorul pornit si casetofonul opresi motorul si aduci cheia la 0 dar nu o scoti. casetofonul ar trebui sa mearga inca (daca e oe sau daca e legat bine) acum daca scoti cheia si face acel click ar trebui sa se opreasca casetofonul. daca nu se opreste incearca sa lovesti un pic coloana de volan in zona contactului si o sa faca clik si se va opri.

si se vor aprinde si plafonierele.

daca e asa trebuie curatat contactul parte mecanica. problema asta am avut-o si eu si de obicei se manifesta la rece(temperaturi scazute afara).

atentie ca sunt consumatori care nu se opresc decat cu acel click si ramaneti fara baterie peste noapte. casetofonul daca nu are setare sa se opreasca dupa 1 ora merge pana dimineata si descarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a rezolvat, avand in vedere ca au trecut cam 2 ani de cand a postat..... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu, dar postam pentru restul...ca e frig afara  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat adevarat si partea electrica  si partea mecanica  curatata...si tot a mai facut mai rar dar a facut si sa rezolvat de  finitiv cand am refacut lipiturile de la modulul confort .Asta pentru cine va mai avea problema asta.O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pentru că ieri am ajuns aici cu aceeași problemă, vă spun cum am rezolvat pe VW Golg V:
 

  1. Demontat lampa
  2. Constatat că soclul becului are joc
  3. Demontat soclul (prin rotire) și tensionat pinii (lamelele) mici (a se vedea săgețile din imaginea atașată).
  4. Montat soclu
  5. Montat lampa
  6. Montat LED

Nu mai pâlpâie, problemă rezolvată.

soclu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!