Jump to content

Probleme ABS


tianu
 Share

Postare recomandată

Azi am avut timp sa verific si eu ce erori mai am la masina, surpriza

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

poate cineva sa ma ajute cu ceva idei, mentionez ca am verificat relele de sub bord si sigurantele, cum se poate verifica altfel? ma gandeam sa il dau jos de pe masina si sa il verific la nivel de electronica.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si la mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare tuturor!

indraznesc sa m-a alatur si eu in acest topic abs.

am o problema cu ABS-ul,defapt nu stiu daca o pot numi "problema".

Am avut un senzor abs stricat pe dreapta fata si l-am schimbat de curand. problema

este ca de-atunci parca se actuveaza foarte des si parca devine deja insuportabil.

de ex: astazi am fost pe la oras cu ea(sunt din zona rurala) si ploa afara,ma apropiam de semafor si tipul din fata a franat brusc,la fel si eu ,doar ca la mine sa activat abs-ul(cum se activeaza mai mereu in ultima vreme la franele bruste) si mai ca era sa intru in acesta :) .

deci....e ceva normal?

ma bate gandul sa fac ce m-a invatat un prieten :sa scot siguranta de la abs pe timpul veri!

va multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta cu o sugestie sau un sfat !

bafta!

ps:astazi m-am inregistrat prima oara pe site!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai curatat bine locul si nu intra destul de adinc senzorul da informatie falsa si intra ABS-ul.Normal trebuie sa faci o verificare cu Vag-Com in mers,sa vezi daca citeste la fel fiecare senzor.Conteaza si distanta intre inel si senzor,dar poate difera parametrii la senzorul ce ai schimbat.Fara o verificare amanuntita nu faci nimic.Bafta la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai curatat bine locul si nu intra destul de adinc senzorul da informatie falsa si intra ABS-ul.Normal trebuie sa faci o verificare cu Vag-Com in mers,sa vezi daca citeste la fel fiecare senzor.Conteaza si distanta intre inel si senzor,dar poate difera parametrii la senzorul ce ai schimbat.Fara o verificare amanuntita nu faci nimic.Bafta la lucru.

multumesc mult de informatie kovaks!

bafta si tie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

Incercati sa faceti diagnoza cu un VCDS in log de Vag-Com (gen varianta 409). Tot asa am patit si eu si Vag-Com-ul 409 char nu-mi vedea deloc controllerul de ABS. Am chemat un prieten cu un VCDS si atunci am descoperit si ce probleme aveam la ABS. VCDS-ul este mai avansat decat Vag-Com-ul (citeste mai multe coduri de eroare) si intra pe toate controller-ele.

Bafta!

G.

Salut,

Pt. eryus:

- din cand in cand (o data la 4-5 luni) da rotile de pe fata jos si sufla cu aer comprimat pe senzorii de ABS acolo unde se apropie ei de coroana. Am avut si la Passat-ul meu aceeasi problema si am observat ca pe capul senzorilor se aduna pilitura de fier de pe discuri si de-asta nu mai citeau corect gaurelele de pe coronita. Am suflat cu aer si acuma e perfect. (Senzorul de ABS e practic un electromagnet care mai si atrage particule pilitura de fier din uzura discurilor).

Bafta!

G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut

o intrebare- pentru un passat din 94 fara abs se poate monta unu? cat costa si merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, daca merita ? RAspunsul asat ti-l dai singur, dupa ce vezi cat costa piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa iti zic un pret exct dar banuiesc ca se ridica la cateva sute de euro si ii mult de lucru, mai bine dai masina si mai pui cat te costa instalatia complecta de ABS si iti ei una cu ABS din fabrica.

din mare iti fac o lista cu piesele necesare pt a face modificarea:

- pompa centrala frana

- pompa ABS

- repartitor forta franare pe roata individual

- instalatie electrica pt ABS

- senzori ABS (roata, individual la fiecare roata)

- calculator ABS

- conducte frana punte spate

- repartitor forta franare in functie de incarcare parte din spate a masinii (vine fixat pe punte spate a masinii)

(- posibil sa trebuiasca sa schimbi si conductele de frana la rotile din fata)

- la fiecare roata mai trebuie sa montezi un disc perforat care da informatii la senzorul de la roata

- plus munca de montare si inlocuire componente ce le gasesti pe masina

- aproximativ 1 Litru de lichid de frana DOT4

rezultat final cateva sute bune de euro si chiar nu merita sa faci modificarea

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema amun pasat b3 cu abs si ramina pedala de frina inauntru si nu vine inapi vre 2centrimetri si frina ramina blocat greu porneste de pe loc sau moare motorul daca nu trag inapoi cu piciorul frinele am aerisit ca a spus cineva sa aerisesc si revine dar nua revenit stie cineva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat arcul care ajuta pedala sa revina (il gasesti inauntru in masina sub volan), posibil sa fie obosit .... sau verifica garniturile de la etrieri si tambure sa nu fie distruse (rugina + mizerii nu se imprietenesc deloc cu sistemul de franare)si sa nu permita pistonului sa revina in toalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum să fie blocate pistoanele de la etrieri, având în vedere că el zicea că trage un pic de pedală şi îşi revine. Alea nu se pot debloca decât dacă demontezi etrieru şi te chinui zdravăn la el cu degripant şi etc. Cum ai zis tu, arcul de la pedală cred că e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis care ar putea sa fie motivul pt revinea partiala a pedalei de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, da... corect, dacă pistoanele sunt înţepenite, pedala s-ar putea să nu revină.... dar în cazul ăla oricât s-ar trage de pedală, numai revine la poziţia iniţială :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ... acest lucru ii adevarat ..... si pe langa acest lucru masina ar rula infranata ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!